Is toch leuk? Kan je lekker postbode spelen!quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:09 schreef Yasmin23 het volgende:
Het zou zo fijn zijn als de postbode gewoon het adres leest wat op de post staat voordat die het allemaal bij mij naar binnen flikkert.
Dat zou ik wel willen, maar dan wil ik er wel voor betaald worden.quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Is toch leuk? Kan je lekker postbode spelen!
Ik heb ook meegedaanquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:20 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga ook meedoen aan de loting voor de quadcopter, wil deze graag hebben
https://www.allbuy.com/de(...)RC-Quadcopter-139369
Ben jij nu al zo verzuurd dat je de lol niet van zo'n ding kan inzien?quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je boven de 12 bent wil je toch niet zo'n speelgoedje?
Kleine jongens worden grootquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben jij nu al zo verzuurd dat je de lol niet van zo'n ding kan inzien?
Zodra je het kind in jezelf verliest kun je er net zo goed mee ophouden.quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kleine jongens worden groot
quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zodra je het kind in jezelf verliest kun je er net zo goed mee ophouden.
Freddi Fish?quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee. Maar spel wel pc spelletjes die voor kinderen zijn
Ik laat dat ding wel gewoon allahu ackbarren op de Shell ofzoquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel jezelf filmen als je in het park je helikopter tegen een boom aan laat vliegen en gaat huilen he.
Hoe kan je Freddi Fish nou niet kennenquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm nee dat zegt me niets. Bedoel meer de Sims en zo.
Hier las u het als eerste mensen!quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik laat dat ding wel gewoon allahu ackbarren op de Shell ofzo
Sims is niet voor kinderen, ze lopen alleen maar te oehlala'enquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm nee dat zegt me niets. Bedoel meer de Sims en zo.
Google het net maar zegt me vrij weinig eigenlijkquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe kan je Freddi Fish nou niet kennenDat moet haast wel een generatieverschil zijn.
Niks mis met de Sims, daar was ik vroeger inderdaad groot fan van.
In de tijd van Freddi zat ik gewoon al aan de Doom en Red Alertquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe kan je Freddi Fish nou niet kennenDat moet haast wel een generatieverschil zijn.
Niks mis met de Sims, daar was ik vroeger inderdaad groot fan van.
Als 6 jarige heb ik dat inderdaad wel gedaan!quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Google het net maar zegt me vrij weinig eigenlijkSpeelde jij dit vroeger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |