Wat?quote:
vergadering bedoelde ikquote:
Ik bij AHquote:Op woensdag 9 september 2015 16:50 schreef Bronson het volgende:
OMG OMG Ik sta bij U2 IN DE RIJ!!!1!!
quote:Op woensdag 9 september 2015 16:50 schreef Bronson het volgende:
Succes en sterkte deze avond.quote:Op woensdag 9 september 2015 16:50 schreef Bronson het volgende:
met je bonorquote:Op woensdag 9 september 2015 16:50 schreef Bronson het volgende:
Ik bij de hoogvlietquote:Op woensdag 9 september 2015 16:50 schreef Bronson het volgende:
ik stond net onder de douchequote:
Je zou ook echt falen als je geen celebrity in NYC ziet.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wel gaaf overigens dat we spontaan uit kwamen bij opnames voor de Ellen Degeneres show met Hillary Clinton en live-optreden van drie nummers van Pink
quote:Op woensdag 9 september 2015 18:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Je zou ook echt falen als je geen celebrity in NYC ziet.
Verstandigquote:Op woensdag 9 september 2015 18:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik stond net onder de douche
Wel VOOR die douche actie stevig gefaxed
#livegezienquote:Op woensdag 9 september 2015 16:50 schreef Bronson het volgende:
De techredacteur kan niet eens merknamen goed schrijven. #werkenbijdenostwitter:NOS twitterde op woensdag 09-09-2015 om 22:13:21Nieuwe Iphones, Apple TV en Ipad, maar ze zijn niet ingrijpend anders dan hun voorgangers: http://t.co/Z8fQNXgm3z reageer retweet
#kantoorstrugglesquote:Op donderdag 10 september 2015 07:40 schreef JDude het volgende:
Nieuwe printer op het werk. In het touchscreen-menu zit een knop "Kofax".
Mogelijkheid 1: Het apparaat begint met een sigaretten-en-whisky-stem liedjes te zingen.
Mogelijkheid 2: Er komt een schijtende boswachter tevoorschijn.
Ik durf er niet op te klikken.
quote:Op donderdag 10 september 2015 07:40 schreef JDude het volgende:
Mogelijkheid 1: Het apparaat begint met een sigaretten-en-whisky-stem liedjes te zingen.
Google leert mij dat het te maken heeft met het scannen van documenten, ofzoquote:Op donderdag 10 september 2015 07:40 schreef JDude het volgende:
Plausibele mogelijkheden.quote:Op donderdag 10 september 2015 07:40 schreef JDude het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |