Ok bedankt! Ga Revlon eens opzoeken. Ik wil graag nog een donkerrode lippenstift. Zoiets;quote:Op dinsdag 22 september 2015 14:02 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Ik gebruik Revlon colorstay ultimate suede lipstick, 085 trendsetter (rood fuchsia-achtig, tussen glans en matte in, na verloop van tijd meer matte). Ik heb het de afgelopen weken gehaald bij Big Bazar toen het in de aanbieding was; 2+1 gratis en E2,99 per stuk. Ze waren allemaal ook nog sealed![]()
Het bleef echt lang zitten, geeft niet af. Ik heb hamburger en krentenbollen mee gegeten. Niks op mijn eten en me lippen waren erna nog perfectIk heb droge lippen, dus 1x per dag smeer ik lippenbalsem/vaseline. Maar dit hoefde niet bij dit lipstick, bij het smeren voelde het gewoon direct goed net als bij vaseline. Bij dit lipstick moet je niet je lippen op elkaar drukken/smakken, na 10 min. doe ik de kus test op me hand. Niks te zien en als je mond sticky was van je lipstick is het nu niet meer sticky.
Ik heb ermee in de regen gelopen, meerdere keren ermee gegeten, ermee gesport en onder de douche mee gestaan. En na dit zat het er nog steeds goed op. Na het sporten en douchen heb ik maar besloten eraf te halen met micellair water. Ermee naar (schoon)ouders gaan met zo'n kleurtje een beetje ongepast. 7 uur had ik die dag op met 1x 1 laag applicatie. Het voelde ook niet droog aan ofzo, ik heb erna ook geen lippenbalsem/vaseline erover heen gesmeerd, was niet nodig.
Ik heb 6 kleuren gehaald, 3 uitgeprobeerd. Per kleur is het toch wel iets anders; bijv. ene voelt na tijdje wel droog aan, meer sticky of ziet er frosty uit. Ik heb ook goede mening gehoord over kleur 080 (soft rood/bruin/roze achtig). Mijn favoriet lipstick, die Revlon colorstay ultimate suede 085. Kleurintensiteit ook precies goed, niet in-your-face alsof je in de circus werkt.
Ik heb gelezen dat Covergirl lipstick (?lip perfection variant?) en Revlon lustrous lipstick goed zijn, meningen of ze lang blijven zitten en of ze afgeven verschillen. Deze twee zou ik nog wel willen uitproberen. Of heeft er iemand ervaring met deze twee? Of een andere goede uit de drogisterij?
Met aanbrengen ook geweldig spulquote:Op dinsdag 22 september 2015 18:29 schreef Molo het volgende:
Deze net binnen gekregen
Net even geswatcht, morgen naar werk op doen. Awesome
[ afbeelding ]
Heb je een foto?quote:Op woensdag 23 september 2015 21:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Met aanbrengen ook geweldig spul
Van daag droog aangebracht, morgen met vochtig kwastje proberen
Ik hou niet zo goed op papier, dus neequote:
Ik heb deze gekochtquote:Op woensdag 23 september 2015 21:47 schreef Molo het volgende:
Ik vind de donkere kleuren van Rimmel ook wel erg mooi. Zit daar misschien iets tussen?
welke is dat?quote:Op donderdag 24 september 2015 17:27 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik heb deze gekocht![]()
[ afbeelding ]
Bedankt voor de tip! Vandaag een Essence blush meegenomen, weliswaar een ander kleurtje, maar voor die prijs kunnen er goed nog meer komen binnenkortquote:Op zaterdag 19 september 2015 17:24 schreef WinnieWana het volgende:
Ik weet niet of je al wat gekocht hebt maar ik vind de blushes van essence echt goed. Ze hebben een licht roze mat kleurtje dat adorable heet en die gebruik ik vaak. Deze https://www.kruidvat.nl/e(...)ouch-blush/p/1980434
Maar als ik wat via jou bestel en daarna ook nog verzendkosten van jou naar mij betaal ben ik toch even duur uit?quote:Op vrijdag 25 september 2015 01:36 schreef Snowbells het volgende:
Nooooo! Mijn Kat Von D eyeliner op. Iemand die nog wat op Sephora wil hebben? Want ik plaats liever een grote bestelling met gedeelde verzendskosten dan dat ik 16 euro extra betaal
Ohjaquote:Op vrijdag 25 september 2015 17:38 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Maar als ik wat via jou bestel en daarna ook nog verzendkosten van jou naar mij betaal ben ik toch even duur uit?
Sommige wel, geen problemen mee. Op mijn werk is het ook geen issue.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:59 schreef Molo het volgende:
Jij gaat daar gewoon zo op straat mee lopen?
Wel benieuwd naar je werk nuquote:Op zaterdag 26 september 2015 21:03 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Sommige wel, geen problemen mee. Op mijn werk is het ook geen issue.
Ah ja, dat is wel top met dit soort zakenquote:
Ohhhhhhquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:56 schreef friekin_ het volgende:
Omg. Waarom zie ik dit nu pas..
[ afbeelding ]
Via LASplash
Alles met Harry Potter namenquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:56 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Via LASplash
quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:56 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Via LASplash
Ravens claw en spellboundquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:56 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Via LASplash
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |