quote:Wilders 'geschokt' door geheime informatie.twitter:pepijnnagtzaam twitterde op maandag 31-08-2015 om 17:37:23Bijzonder bericht. Wilders 'geschokt' door geheime informatie waarover hij niets mag zeggen http://t.co/ph6HENVXAf reageer retweet
PVV-leider Wilders zegt dat hij bij een geheim overleg iets schokkends heeft gehoord. Maar omdat het verboden is om iets over de vergadering naar buiten te brengen, kan hij niet zeggen waar het over gaat.
De informatie zou vorige week op tafel zijn gekomen tijdens een overleg van de Kamercommissie voor de Inlichtingen- en Veiligheidsdiensten, ook wel de commissie Stiekem genoemd. Daarin vergaderen tien fractievoorzitters van politieke partijen met betrokken ministers of de coördinator Terrorismebestrijding over zaken die vaak staatsgeheim zijn.
De PVV-leider dient morgen een motie in waarin hij het kabinet oproept om het beleid te wijzigen. Het is voor het eerst dat dit gebeurt naar aanleiding van een vergadering van de commissie Stiekem.
Waar Wilders geschokt door is, kan hij dus niet zeggen. "Ik mag en zal daar niks over zeggen, maar ik doe dit niet lichtvaardig. Ik zit al bijna tien jaar in de commissie en dit is de eerste keer dat ik dit doe."
De PVV-leider is van plan om zijn motie morgen in te dienen, op de eerste vergaderdag na de zomervakantie.
Nou jongens, wat denken jullie dat het is?
Hoe lang kan hij zijn geheim bewaren?
En heeft het iets met moslims te maken, wink, wink, nudge, nudge, he said knowingly, hey, hey, say nog more....
Hier verder.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dit misschien?ALERT: Grote zoekactie naar terrorist die onderweg is naar Nederlandtwitter:zeskya1 twitterde op dinsdag 01-09-2015 om 21:06:44@pieterkleinrtl @TPOnl http://t.co/xa9uwlLAND of deze http://t.co/db6uTT6P6A reageer retweet
http://terrorismemonitor.(...)g-is-naar-nederland/
ISIS commandant mogelijk onderweg naar Nederland
http://terrorismemonitor.(...)rweg-naar-nederland/
quote:Op woensdag 2 september 2015 18:17 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
"iets" met een kerncentrale in Nederland, in combinatie met mensen die hun baard niet scheren en een uitgesproken voorkeur voor lange zwarte kleding hebben denk ik.
Laten we ze vooral niet op een idee brengen, maar..quote:Op maandag 7 september 2015 19:18 schreef SuicideErrorist het volgende:
Waarom je richten op een goed beveiligde kerncentrale als je ook een aanslag op één of ander volksfeest kunt plegen?
quote:IS en jihadisten in het algemeen weten inmiddels echt wel wat de achillespees van vrijwel iedere Nederlander is, dat is de laatste twee jaar veelvuldig in het nieuws geweest. Dan heb je binnen een dag een rassenoorlog/burgeroorlog of hoe je 't ook noemen wilt.
En dáár maak ik mij wel zorgen om. Wat dat betreft zijn wij Nederlanders zo ongelooflijk kwetsbaar.
Dat ja, zoals altijd.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:04 schreef doppelgänger het volgende:
Nog nieuws?Of weer een gevalletje veel geschreeuw weinig wol..?
[ afbeelding ]
Hij liep de Israelische ambassade plat in het verleden. Zo'n kerel is om te smullen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:32 schreef Beathoven het volgende:
Het is geheim dus we zullen 't nooii weten. Wilders is een ouwe populist, maar geen klokkenluider.
Non-nieuws dus.
No wayquote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Geheime informatie. Blijkt dat Rutte gewoon een vrouw heeft. Schokkend.
En dan? Wat gaat er volgens jou gebeuren nadat het hier een keertje misgaat? Is Nederland soms specialer dan alle andere landen waar een aanslag is gepleegd? Gaat er iets unieks gebeuren hier dan?quote:Hoe triest ook, feitelijk moet het hier maar een keertje gebeuren om de notaire wegkijkers eens wakker te schudden
Ga jij maar lekker wachten en hopen op een aanslag op Petten dan. Mag ik een interview met je doen over 50 jaar?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:57 schreef Elzies het volgende:
Natuurlijk gaat het om een terroristisch gevaar. Hoe triest ook, feitelijk moet het hier maar een keertje gebeuren om de notaire wegkijkers eens wakker te schudden.Petten dan maar?
Je zit er met smart op te wachten? Na de terroristische aanslagen van de Molukkers gebeurde er overigens ook niet zoveel hoor.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:57 schreef Elzies het volgende:
Natuurlijk gaat het om een terroristisch gevaar. Hoe triest ook, feitelijk moet het hier maar een keertje gebeuren om de notaire wegkijkers eens wakker te schudden.Petten dan maar?
Hoeveel aanslagen zijn er dit jaar al gepleegd in Europa door de door jou zo geliefde knuffelallochtonen? O nee, laten we daar vooral van wegkijken en doen alsof er nooit iets is gebeurd. Wie houdt hier wie voor de gek?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:00 schreef Beathoven het volgende:
Het lijkt wel wat op die wens van Christenen met hun 'eindtijden'. Iedere keer die voorspellingen en hopen op doomsday waarvan er al duizenden data gepasseerd zijn.
Hopen dat een moslim een kerncentrale opblaast omdat ze dan kunnen zeggen "zie je wel" of erger, omdat 't ze een vrijbrief geeft om geweld toe te passen op anderen.
Z'n moeder? Dat is toch geen geheim?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Geheime informatie. Blijkt dat Rutte gewoon een vrouw heeft. Schokkend.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:57 schreef Elzies het volgende:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 10:27 schreef Elzies het volgende:
[..]
Hoeveel aanslagen zijn er dit jaar al gepleegd in Europa door de door jou zo geliefde knuffelallochtonen? O nee, laten we daar vooral van wegkijken en doen alsof er nooit iets is gebeurd. Wie houdt hier wie voor de gek?
Er zijn in Nederland al twee dodelijke aanslagen gepleegd op bekende Nederlanders met een eerlijke opvatting en die gebruik maakte van het recht op het vrije woord. Een daarvan was een islamitisch getinte executie en de ander was een kogel van links. Vele aanslagen zijn er al verijdeld. Maar laten we dat vooral niet benoemen. Want dan ben je een pessimist en een doomdenker.
We moeten dat prachtige multiculturele ideaal toch maar vooral overeind houden. En die racistische Opsporing Verzocht die het altijd maar heeft over die licht getinte daders en verdachten. Liever van de buis. Willen we allemaal niet zien en horen.![]()
.
Goh, gaan we die linkse grijsgedraaide Hitlerlangspeelplaat weer uit de kast trekken? Dat maakt ten tijde van Den Uil misschien nog enige indruk, maar niet meer anno 2015. Nederland is veranderd, we zeggen wat we denken. We dienen het vrije woord.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 10:52 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
[..]
Dit doet me heel erg denken aan die post die ik op Koninginnedag 2009 op Stormfront las, nog voor bekend was dat Karst T. de dader was. De user sprak de hoop uit dat de dader moslim was, omdat ze dan eindelijk hun dictatoriale en genocidale plannetjes konden propageren bij de rest van het volk. Vervolgens pagina's lang instemmende reacties: "Oh ja, ik hoop inderdaad echt dat het een moslim is geweest!"
Jouw post is een beetje van hetzelfde kaliber.
Weet je, misschien moet je gewoon zelf even wat bruine schmink kopen en met een hoop onverstaanbaar geschreeuw een crčche opblazen? Dat versnelt het proces een beetje, en dan hoef je niet meer te wachten tot er eindelijk eens een Nederlandse moslim opstaat die zich verlaagt tot het niveau Anders Breivik.
Huh? Nee hoor. Het enige dat ik zeg is dat jouw wens om een terroristische aanslag heel erg lijkt op de wens destijds dat Karst een moslim zou blijken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:14 schreef Elzies het volgende:
[..]
Goh, gaan we die linkse grijsgedraaide Hitlerlangspeelplaat weer uit de kast trekken?
Die wens was cynisch bedoeld. Dat ik dat nog moet gaan uitleggen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:19 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Huh? Nee hoor. Het enige dat ik zeg is dat jouw wens om een terroristische aanslag heel erg lijkt op de wens destijds dat Karst een moslim zou blijken.
Dat is geen Godwin hoor.
Je kunt eerder zeggen dat jij nu je rechtse grijsgedraaide Godwin-langspeelplaat uit de kast trekt.
~
En ik blijf er bij: je wacht nu waarschijnlijk al sinds 9/11 op een flinke terroristische aanslag op Nederlandse bodem. Dat vind ik nogal passief-agressief, en bovendien een verspilling van je tijd. Neem het heft in eigen handen, koop schmink, en go to town.
De moord op Van Gogh is inmiddels meer dan 10 jaar geleden, dus ik weet niet precies welk patroon jij bedoelt. Ben het met ZoKanIkHetOok eens dat je uitspraken nogal overkomen als een soort wensdenken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:33 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik ageer tegen mensen die doen alsof er niets aan de hand is. Er is wel degelijk iets aan de hand en dat kun je natrekken door deze ontwikkelingen vanuit een patroon te volgen. Dan zie je dat het alleen maar toeneemt.
Jij zegt wat je denkt zoals een lid van de jostiband de kleuren op zn keyboard opdreunt. Daar is niets vrij aan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:14 schreef Elzies het volgende:
[..]
Goh, gaan we die linkse grijsgedraaide Hitlerlangspeelplaat weer uit de kast trekken? Dat maakt ten tijde van Den Uil misschien nog enige indruk, maar niet meer anno 2015. Nederland is veranderd, we zeggen wat we denken. We dienen het vrije woord.
Nazi supporter.quote:Het is natuurlijk voor linkse mensen wel wat wrang te moeten constateren dat delen uit het manifest van Breivik inmiddels realiteit aan het worden is. Ongeacht zijn daden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |