abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155907488
NWS / Wilders 'geschokt' door geheime informatie.

quote:
pepijnnagtzaam twitterde op maandag 31-08-2015 om 17:37:23 Bijzonder bericht. Wilders 'geschokt' door geheime informatie waarover hij niets mag zeggen http://t.co/ph6HENVXAf reageer retweet
Wilders 'geschokt' door geheime informatie.
PVV-leider Wilders zegt dat hij bij een geheim overleg iets schokkends heeft gehoord. Maar omdat het verboden is om iets over de vergadering naar buiten te brengen, kan hij niet zeggen waar het over gaat.

De informatie zou vorige week op tafel zijn gekomen tijdens een overleg van de Kamercommissie voor de Inlichtingen- en Veiligheidsdiensten, ook wel de commissie Stiekem genoemd. Daarin vergaderen tien fractievoorzitters van politieke partijen met betrokken ministers of de coördinator Terrorismebestrijding over zaken die vaak staatsgeheim zijn.

De PVV-leider dient morgen een motie in waarin hij het kabinet oproept om het beleid te wijzigen. Het is voor het eerst dat dit gebeurt naar aanleiding van een vergadering van de commissie Stiekem.

Waar Wilders geschokt door is, kan hij dus niet zeggen. "Ik mag en zal daar niks over zeggen, maar ik doe dit niet lichtvaardig. Ik zit al bijna tien jaar in de commissie en dit is de eerste keer dat ik dit doe."

De PVV-leider is van plan om zijn motie morgen in te dienen, op de eerste vergaderdag na de zomervakantie.

Nou jongens, wat denken jullie dat het is?
Hoe lang kan hij zijn geheim bewaren?
En heeft het iets met moslims te maken, wink, wink, nudge, nudge, he said knowingly, hey, hey, say nog more... ;).
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 22:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dit misschien?

ALERT: Grote zoekactie naar terrorist die onderweg is naar Nederland
http://terrorismemonitor.(...)g-is-naar-nederland/

ISIS commandant mogelijk onderweg naar Nederland
http://terrorismemonitor.(...)rweg-naar-nederland/
Hier verder.

[ Bericht 9% gewijzigd door mannenkokengewoonbeter op 07-09-2015 21:41:56 ]
bivd kijkt met u mee.
pi_155907711
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 18:17 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
"iets" met een kerncentrale in Nederland, in combinatie met mensen die hun baard niet scheren en een uitgesproken voorkeur voor lange zwarte kleding hebben denk ik.

quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 19:18 schreef SuicideErrorist het volgende:

Waarom je richten op een goed beveiligde kerncentrale als je ook een aanslag op één of ander volksfeest kunt plegen?

Laten we ze vooral niet op een idee brengen, maar..
:N
quote:
IS en jihadisten in het algemeen weten inmiddels echt wel wat de achillespees van vrijwel iedere Nederlander is, dat is de laatste twee jaar veelvuldig in het nieuws geweest. Dan heb je binnen een dag een rassenoorlog/burgeroorlog of hoe je 't ook noemen wilt.

En dáár maak ik mij wel zorgen om. Wat dat betreft zijn wij Nederlanders zo ongelooflijk kwetsbaar.
:N

Nee dat zijn we niet.

Zelf al beginnen ze daaraan, dan nog zal de gemiddelde hollander nuchter genoeg zijn om te begrijpen dat het ingaan op zo'n uitdaging niets uithaalt, niets oplost.

Laten we maar gewoon vertrouwen op de kennis en kunde van de pro's die over ons waken.

[ Bericht 19% gewijzigd door mannenkokengewoonbeter op 07-09-2015 22:34:43 ]
bivd kijkt met u mee.
pi_155909154
Het is dezelfde reden dat Hongarije al die vluchtelingen plotseling in kampen wilt stoppen en registreren, en dat ze niet naar Duitsland mochten gaan althans niet meteen, de laatste maanden zijn steeds meer berichten gekomen over groepen terroristen die zich verschuilen tussen de vluchtelingen. Dat Hongarije zo min mogelijk vluchtelingen of als transitieland wilt dienen is duidelijk, maar de registratie en kampen waren vreemd, het bovenstaande verklaart meer.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 12:04:08 #4
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_156663955
Nog nieuws? :{ Of weer een gevalletje veel geschreeuw weinig wol..?

Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_156664386
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 12:04 schreef doppelgänger het volgende:
Nog nieuws? :{ Of weer een gevalletje veel geschreeuw weinig wol..?

[ afbeelding ]
Dat ja, zoals altijd.
pi_156664621
Het is geheim dus we zullen 't nooii weten. Wilders is een ouwe populist, maar geen klokkenluider.

Non-nieuws dus.
pi_156692948
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 12:32 schreef Beathoven het volgende:
Het is geheim dus we zullen 't nooii weten. Wilders is een ouwe populist, maar geen klokkenluider.

Non-nieuws dus.
Hij liep de Israelische ambassade plat in het verleden. Zo'n kerel is om te smullen.
Something is rotten in the state of Denmark. (Shakespeare)
pi_156693008
Geheime informatie. Blijkt dat Rutte gewoon een vrouw heeft. Schokkend.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 10:57:20 #9
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_156707234
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 18:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
No way :') Mark Rutte kan zichzelf namelijk prima pijpen, da's makkelijk zonder een ruggegraat.

Misschien dat Rutte zo'n Japanse sexdoll van zichzelf heeft laten maken, nadat hij hoorde dat Timmermans er ook een had. Frans heeft die van zichzelf in een sexy pilotenpakje gehuld, met zuurstofmaskertje voor als hij een keer in een echt kinky bui is.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_156709042
Natuurlijk gaat het om een terroristisch gevaar. Hoe triest ook, feitelijk moet het hier maar een keertje gebeuren om de notaire wegkijkers eens wakker te schudden. :Z Petten dan maar?
pi_156711137
quote:
Hoe triest ook, feitelijk moet het hier maar een keertje gebeuren om de notaire wegkijkers eens wakker te schudden
En dan? Wat gaat er volgens jou gebeuren nadat het hier een keertje misgaat? Is Nederland soms specialer dan alle andere landen waar een aanslag is gepleegd? Gaat er iets unieks gebeuren hier dan?
God is love
pi_156712800
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 12:57 schreef Elzies het volgende:
Natuurlijk gaat het om een terroristisch gevaar. Hoe triest ook, feitelijk moet het hier maar een keertje gebeuren om de notaire wegkijkers eens wakker te schudden. :Z Petten dan maar?
Ga jij maar lekker wachten en hopen op een aanslag op Petten dan. Mag ik een interview met je doen over 50 jaar?
pi_156712866
quote:
Je zit er met smart op te wachten? Na de terroristische aanslagen van de Molukkers gebeurde er overigens ook niet zoveel hoor.
pi_156712937
Het lijkt wel wat op die wens van Christenen met hun 'eindtijden'. Iedere keer die voorspellingen en hopen op doomsday waarvan er al duizenden data gepasseerd zijn.

Hopen dat een moslim een kerncentrale opblaast omdat ze dan kunnen zeggen "zie je wel" of erger, omdat 't ze een vrijbrief geeft om geweld toe te passen op anderen.
pi_156726997
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 17:00 schreef Beathoven het volgende:
Het lijkt wel wat op die wens van Christenen met hun 'eindtijden'. Iedere keer die voorspellingen en hopen op doomsday waarvan er al duizenden data gepasseerd zijn.

Hopen dat een moslim een kerncentrale opblaast omdat ze dan kunnen zeggen "zie je wel" of erger, omdat 't ze een vrijbrief geeft om geweld toe te passen op anderen.
Hoeveel aanslagen zijn er dit jaar al gepleegd in Europa door de door jou zo geliefde knuffelallochtonen? O nee, laten we daar vooral van wegkijken en doen alsof er nooit iets is gebeurd. Wie houdt hier wie voor de gek?

Er zijn in Nederland al twee dodelijke aanslagen gepleegd op bekende Nederlanders met een eerlijke opvatting en die gebruik maakte van het recht op het vrije woord. Een daarvan was een islamitisch getinte executie en de ander was een kogel van links. Vele aanslagen zijn er al verijdeld. Maar laten we dat vooral niet benoemen. Want dan ben je een pessimist en een doomdenker.

We moeten dat prachtige multiculturele ideaal toch maar vooral overeind houden. En die racistische Opsporing Verzocht die het altijd maar heeft over die licht getinte daders en verdachten. Liever van de buis. Willen we allemaal niet zien en horen. :r

.
pi_156727166
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 18:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Z'n moeder? Dat is toch geen geheim?
pi_156727360
Wat was die schokkende informatie nou eigenlijk?
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 10:52:20 #18
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_156727400
quote:
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 10:27 schreef Elzies het volgende:

[..]

Hoeveel aanslagen zijn er dit jaar al gepleegd in Europa door de door jou zo geliefde knuffelallochtonen? O nee, laten we daar vooral van wegkijken en doen alsof er nooit iets is gebeurd. Wie houdt hier wie voor de gek?

Er zijn in Nederland al twee dodelijke aanslagen gepleegd op bekende Nederlanders met een eerlijke opvatting en die gebruik maakte van het recht op het vrije woord. Een daarvan was een islamitisch getinte executie en de ander was een kogel van links. Vele aanslagen zijn er al verijdeld. Maar laten we dat vooral niet benoemen. Want dan ben je een pessimist en een doomdenker.

We moeten dat prachtige multiculturele ideaal toch maar vooral overeind houden. En die racistische Opsporing Verzocht die het altijd maar heeft over die licht getinte daders en verdachten. Liever van de buis. Willen we allemaal niet zien en horen. :r

.
:')

Dit doet me heel erg denken aan die post die ik op Koninginnedag 2009 op Stormfront las, nog voor bekend was dat Karst T. de dader was. De user sprak de hoop uit dat de dader moslim was, omdat ze dan eindelijk hun dictatoriale en genocidale plannetjes konden propageren bij de rest van het volk. Vervolgens pagina's lang instemmende reacties: "Oh ja, ik hoop inderdaad echt dat het een moslim is geweest!"

Jouw post is een beetje van hetzelfde kaliber.

Weet je, misschien moet je gewoon zelf even wat bruine schmink kopen en met een hoop onverstaanbaar geschreeuw een crčche opblazen? Dat versnelt het proces een beetje, en dan hoef je niet meer te wachten tot er eindelijk eens een Nederlandse moslim opstaat die zich verlaagt tot het niveau Anders Breivik. ^O^
pi_156727420
Waarschijnlijk heeft ie bevestigd gekregen dat Volkert v.d. Graaf inderdaad in opdracht van de overheid gehandeld heeft en dat alles weer zo snel mogelijk de doofpot in moet.
pi_156727762
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 10:52 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:

[..]

[..]

:')

Dit doet me heel erg denken aan die post die ik op Koninginnedag 2009 op Stormfront las, nog voor bekend was dat Karst T. de dader was. De user sprak de hoop uit dat de dader moslim was, omdat ze dan eindelijk hun dictatoriale en genocidale plannetjes konden propageren bij de rest van het volk. Vervolgens pagina's lang instemmende reacties: "Oh ja, ik hoop inderdaad echt dat het een moslim is geweest!"

Jouw post is een beetje van hetzelfde kaliber.

Weet je, misschien moet je gewoon zelf even wat bruine schmink kopen en met een hoop onverstaanbaar geschreeuw een crčche opblazen? Dat versnelt het proces een beetje, en dan hoef je niet meer te wachten tot er eindelijk eens een Nederlandse moslim opstaat die zich verlaagt tot het niveau Anders Breivik. ^O^
Goh, gaan we die linkse grijsgedraaide Hitlerlangspeelplaat weer uit de kast trekken? Dat maakt ten tijde van Den Uil misschien nog enige indruk, maar niet meer anno 2015. Nederland is veranderd, we zeggen wat we denken. We dienen het vrije woord.

In tegenstelling tot Karst T zijn al die aanslagen in Europa gepleegd door daders met een niet-Westerse achtergrond waarbij de islamitische beginselen de grondtoon voerde. Ik heb nergens een blanke Jan net de Pet een Joodse supermarkt zien bestormen of een redactie zien executeren.

Het is natuurlijk voor linkse mensen wel wat wrang te moeten constateren dat delen uit het manifest van Breivik inmiddels realiteit aan het worden is. Ongeacht zijn daden.
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 11:19:56 #21
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_156727835
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 11:14 schreef Elzies het volgende:

[..]

Goh, gaan we die linkse grijsgedraaide Hitlerlangspeelplaat weer uit de kast trekken?
Huh? Nee hoor. Het enige dat ik zeg is dat jouw wens om een terroristische aanslag heel erg lijkt op de wens destijds dat Karst een moslim zou blijken.

Dat is geen Godwin hoor.

Je kunt eerder zeggen dat jij nu je rechtse grijsgedraaide Godwin-langspeelplaat uit de kast trekt.

~

En ik blijf er bij: je wacht nu waarschijnlijk al sinds 9/11 op een flinke terroristische aanslag op Nederlandse bodem. Dat vind ik nogal passief-agressief, en bovendien een verspilling van je tijd. Neem het heft in eigen handen, koop schmink, en go to town.
pi_156728091
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 11:19 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:

[..]

Huh? Nee hoor. Het enige dat ik zeg is dat jouw wens om een terroristische aanslag heel erg lijkt op de wens destijds dat Karst een moslim zou blijken.

Dat is geen Godwin hoor.

Je kunt eerder zeggen dat jij nu je rechtse grijsgedraaide Godwin-langspeelplaat uit de kast trekt.

~

En ik blijf er bij: je wacht nu waarschijnlijk al sinds 9/11 op een flinke terroristische aanslag op Nederlandse bodem. Dat vind ik nogal passief-agressief, en bovendien een verspilling van je tijd. Neem het heft in eigen handen, koop schmink, en go to town.
Die wens was cynisch bedoeld. Dat ik dat nog moet gaan uitleggen.

Ik ageer tegen mensen die doen alsof er niets aan de hand is. Er is wel degelijk iets aan de hand en dat kun je natrekken door deze ontwikkelingen vanuit een patroon te volgen. Dan zie je dat het alleen maar toeneemt.

Ik neem iedere dag de metro en ik stap er iedere dag zonder vrees in. Maar ik kan me voorstellen wanneer er een aanslag wordt gepleegd in die metro Nederland weer een stukje verder zal veranderen. Tuurlijk was de moord op Fortuyn en Van Gogh schokkend. Maar toch een stukje ver van mijn bed. Je kende ze immers niet persoonlijk en het was tegen hún gericht. Nu staat de samenleving voor een dreiging waarbij het doel is om zoveel mogelijk omstanders te doden om hiermee een bestaande samenleving te ontwrichten. Dit is een oorlogsstrategie. Het is nog niet gebeurd, maar het kan wel gebeuren. Integendeel, het is wachten totdat het gebeurd.
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 13:24:07 #23
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_156730089
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 11:33 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik ageer tegen mensen die doen alsof er niets aan de hand is. Er is wel degelijk iets aan de hand en dat kun je natrekken door deze ontwikkelingen vanuit een patroon te volgen. Dan zie je dat het alleen maar toeneemt.
De moord op Van Gogh is inmiddels meer dan 10 jaar geleden, dus ik weet niet precies welk patroon jij bedoelt. Ben het met ZoKanIkHetOok eens dat je uitspraken nogal overkomen als een soort wensdenken.

Het enige dat de laatste tijd vwb geweldadige aanslagen lijkt toe te nemen zijn de liquidaties in het criminele circuit.
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_156730451
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 11:14 schreef Elzies het volgende:

[..]

Goh, gaan we die linkse grijsgedraaide Hitlerlangspeelplaat weer uit de kast trekken? Dat maakt ten tijde van Den Uil misschien nog enige indruk, maar niet meer anno 2015. Nederland is veranderd, we zeggen wat we denken. We dienen het vrije woord.
Jij zegt wat je denkt zoals een lid van de jostiband de kleuren op zn keyboard opdreunt. Daar is niets vrij aan.

quote:
Het is natuurlijk voor linkse mensen wel wat wrang te moeten constateren dat delen uit het manifest van Breivik inmiddels realiteit aan het worden is. Ongeacht zijn daden.
Nazi supporter.

Van Gogh zou zich in z'n graf omdraaien.
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 13:50:13 #25
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156730562
kan ook zijn dat uit studies is gebleken dat waterstofperoxide mensen paranoīde maken
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')