Ik zou het prima vinden, maar Spanjaarden helpen elkaar zelfs buiten Spanje helaas al niet echt meerquote:Op dinsdag 8 september 2015 19:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is gewoon goedkoop scoren door Lotto.nl
Vraag me af wat de reacties hier zouden zijn als Caja Rural zou aangeven voor Purito te knechten.
Ik was er vandaag wat vroeger bij dan normaal ja.quote:
Dat is waar. Dumoulin zegt zelf dat dit ideaal voor hem is, dat moeten we dan maar geloven.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Zwitserland was ook golvend toch?
Waarschijnlijk niet. T.o.v. Martin wel, maar die mindere tijdrijders juist niet.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vraag me wel af in hoeverre dat golvende in zijn voordeel is. Technische stukjes zijn er niet veel, maar wel een paar. Daar gaat hij wel wat tijd pakken.
Vooral hopen dat hij een goede dag heeft. Met een wat mindere dag zal het verschil niet bizar groot zijn.
Probleem voor Majka is wel dat hij ze waarschijnlijk allemaal moet lossen op zaterdag om nog eindwinst te kunnen pakken, tenzij hij morgen echt vliegt in de tijdrit.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Voor de eindwinst zou ik trouwens de 15:1 op Majka pakken
http://nos.nl/artikel/205(...)dumoulin-helpen.htmlquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:27 schreef Spooky4u het volgende:
Ik lees op de telegraaf dat Tom op steun van Lotto kan rekenen, waar staat dat ergens dan?
Thanksquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:29 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/205(...)dumoulin-helpen.html
Lotto wil ook nog even met de eer strijken mocht Dumoulin inderdaad het onmogelijke doen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:29 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/205(...)dumoulin-helpen.html
Ardila en van Huffel worden ook vooral herinnerd door de Giro waar ze Savoldelli aan de Girozege hielpenquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Lotto wil ook nog even met de eer strijken mocht Dumoulin inderdaad het onmogelijke doen.
denk eerder andersom eigenlijkquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Rodriguez gaat ie wel pakken, maar met Aru wordt het spannend denk ik.
Na 5 kilometer? Dat zou bijzonder zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:41 schreef Jason22 het volgende:
Hoe zit het morgen met de tussentijdmeetpunten? Ik zie op de vuelta site enkel een meetpunt na 5 kilometer staan.
In de Vuelta gaat dat niet opquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze zullen waarschijnlijk wel de tijdsverschillen bijhouden met GPS. Haalt de spanning vaak wel wat weg. Beetje hetzelfde als de beruchte streep bij het schaatsen.
Ja, bij de finish blijkt dan toch dat ze er een minuut naast zaten.quote:Op woensdag 9 september 2015 00:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
In de Vuelta gaat dat niet op
Mja, lijkt me ook niet kloppen. Staat ook alleen bij de timeshedule.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Na 5 kilometer? Dat zou bijzonder zijn.
In het roadbook staat verder helemaal niets. Was bij de ploegentijdrit ook zo, helemaal niks over zo'n punt vermeld, maar toen bleek er halverwege nog wel een te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |