Het gaat mij er om dit open en en publiek te doen, dan kan men direct confronteren met wat er wel degelijk voor walgelijkheden in staan.quote:Op maandag 7 september 2015 20:52 schreef Hexx. het volgende:
Ik heb wel genoeg koran/moslim/islam topics/discussies gelezen hier.
Geldt hetzelfde voor, maar Islam is natuurlijk veel actuelerquote:Op maandag 7 september 2015 20:58 schreef CudiKid het volgende:
Doe het ook meteen voor de Bijbel en Thora, dan zal ik het met je eens zijn.
Ja TE actueel, het is tegenwoordig hele dagen Islam.quote:Op maandag 7 september 2015 21:05 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Geldt hetzelfde voor, maar Islam is natuurlijk veel actueler
Daarom is het belangrijk dat men eens ziet wat voor religie het is. Het achterste van de tong, zo gezegdquote:Op maandag 7 september 2015 21:17 schreef hoas het volgende:
Ja TE actueel, het is tegenwoordig hele dagen Islam.
Alsof men dat al niet weet. Men ziet het voorste van de tong en walgt al.quote:Op maandag 7 september 2015 21:19 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Daarom is het belangrijk dat men eens ziet wat voor religie het is. Het achterste van de tong, zo gezegd
Velen weten het wel ja. Maar ng veel meer niet of willen het niet weten. tijd dat men daar eens mee geconfronteerd wordt!quote:Op maandag 7 september 2015 21:24 schreef Hexx. het volgende:
Alsof men dat al niet weet. Men ziet het voorste van de tong en walgt al.
Mien kut heeft een nieuwe rolator onderwerpen boeien me niet zo.quote:Op maandag 7 september 2015 21:57 schreef Dagonet het volgende:
Je hebt een behoorlijke obsessie, of niet? Je eerste dag en je bent al een one track pony.
Waar zouden we allemaal voor moeten zijn dan?quote:Op maandag 7 september 2015 22:01 schreef I-care het volgende:
Wanneer gaan we het eens hebben over waar we allemaal voor zijn, in plaats van tegen, en dan vooral met welk doel?
Wereldvrede en einde aan de honger.quote:Op maandag 7 september 2015 22:23 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Waar zouden we allemaal voor moeten zijn dan?
En hoe wil je dat bereiken als religie een stelling inneemt die elke andere visie uitsluit? Allemaal Moslim worden en onder strenge sharia leven? Ja dan is er vrede, maar wat voor vrede?quote:Op maandag 7 september 2015 22:25 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
Wereldvrede en einde aan de honger.
Dat moet voor iemand die gelooft een simpele vraag zijn?quote:Op maandag 7 september 2015 22:23 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Waar zouden we allemaal voor moeten zijn dan?
Dit is zijn antwoordquote:
Maar hij snapt blijkbaar niet dat dat niet echt eenvoudig is als je met verschillende zichzelf boven de menselijkheid stellende vormen van religie te maken hebt.quote:Op maandag 7 september 2015 22:25 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
Je noemt jezelf atheist, maar ben je daar zeker van? Is Hippie niet een betere beschrijving?quote:Op maandag 7 september 2015 22:25 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
En dat begrijp ik dus niet.. Menselijkheid zou het eindproduct van religie moeten wezen, wat gaat er dan mis vraag ik me af.quote:Op maandag 7 september 2015 22:34 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Dit is zijn antwoord
[..]
Maar hij snapt blijkbaar niet dat dat niet echt eenvoudig is als je met verschillende zichzelf boven de menselijkheid stellende vormen van religie te maken hebt.
F&L / Waarom de Islam niet verenigbaar is met Nederland en andere "westerse"quote:Op maandag 7 september 2015 22:39 schreef I-care het volgende:
En dat begrijp ik dus niet.. Menselijkheid zou het eindproduct van religie moeten wezen, wat gaat er dan mis vraag ik me af.
Ik vraag me oprecht af of dat wel zo is.quote:Op maandag 7 september 2015 22:42 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
F&L / Waarom de Islam niet verenigbaar is met Nederland en andere "westerse"
Dat!!
De visie van een boek wordt boven het menselijke gesteld, omdat het pretendeert de absolute waarheid te zijn, en je dat als volger als absoluut moet aannemen.En dat creert het probleem.
أَشْـهَدُ أَنْ لا إِلـهَ إِلاّ الله ، وَأَشْـهَدُ أَنَّ مُحَمّـداً رَسـولُ اللهquote:Op maandag 7 september 2015 22:47 schreef I-care het volgende:
Ik vraag me oprecht af of dat wel zo is.
, Geluidsfragment uitspraak (info / uitleg).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |