Ik erger me aan haar wenkbrauwenquote:Op maandag 7 september 2015 21:15 schreef Neverknown het volgende:
Deze Mandy kijkt ook mean.
[ afbeelding ]
Maar wel mooi.
Beetje wel ja, maar dat maken haar ogen wel weer goed op zich.quote:
wapenbezit allesquote:Op maandag 7 september 2015 21:15 schreef Neverknown het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wel mooi.
wenkies hebben fittie met elkaar gehadquote:Op maandag 7 september 2015 21:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
lijkt of ze langzaam aan het zakken zijn.
Eh, ligt er aan wat er precies is afgesproken denk ik?quote:Op maandag 7 september 2015 20:41 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen bij mezelf.
Rijsinstructrice heeft me nu al 3 x een hint gegeven wat betreft betalen. ''denk aan het overmaken''
Terwijl ik morgen pas mijn 4é les heb. Is toch te veel te voorbarig ?![]()
Of ligt dat nu aan mij. Betaal 1800 euro nog wat in 2 termijnen.
over 5 jaar hangen ze onder haar ogen.quote:Op maandag 7 september 2015 21:18 schreef Crip het volgende:
[..]
wenkies hebben fittie met elkaar gehad
ben jij datquote:Op maandag 7 september 2015 21:15 schreef Neverknown het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wel mooi.
Niets eigenlijk. Alleen ik wilde wel in 2 termijnen betalen i.p.v. 4 of zo gaf ik aan.quote:Op maandag 7 september 2015 21:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Eh, ligt er aan wat er precies is afgesproken denk ik?
Was het maar zo'n feest.quote:
Klopt, het innerlijk is doorslaggevend.quote:Op maandag 7 september 2015 21:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
draait om innerlijk toch
Wenkbrauwen van black people hebben beef op een harde manier.quote:Op maandag 7 september 2015 21:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
over 5 jaar hangen ze onder haar ogen.
kant is makkelijker te ontrafelen dan ditquote:Op maandag 7 september 2015 21:20 schreef Crip het volgende:
Cara delevigne wenkiesAlleen staat niet iedereen dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |