Mart zou ervoor betalen om nu op die stoel te mogen zitten.quote:Op maandag 7 september 2015 16:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Martijn moet vandaag managementtraining geven.
Mart zou er voor zorgen dat Herbert niet meer aan het woord komtquote:Op maandag 7 september 2015 16:13 schreef showtimer het volgende:
[..]
Mart zou ervoor betalen om nu op die stoel te mogen zitten.
Herbert en Mart zijn gezworen vijanden.quote:Op maandag 7 september 2015 16:13 schreef showtimer het volgende:
[..]
Mart zou ervoor betalen om nu op die stoel te mogen zitten.
Serieus?quote:Op maandag 7 september 2015 16:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Herbert en Mart zijn gezworen vijanden.
quote:Op maandag 7 september 2015 16:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Herbert en Mart zijn gezworen vijanden.
quote:
Torres moet dadelijk als eerste lossenquote:Op maandag 7 september 2015 16:17 schreef showtimer het volgende:
Torres zit al een kwartier goed te freewheelen.
Bekendmaking WK-ploeg is voor Wuyts het jaarlijkse Vuelta hoogtepuntquote:Op maandag 7 september 2015 16:21 schreef Momo... het volgende:
Zit je in de vuelta gaat michel over tom boonen praten
Jij kijkt voor het eerst naar Sporza?quote:Op maandag 7 september 2015 16:21 schreef Momo... het volgende:
Zit je in de vuelta gaat michel over tom boonen praten
Echt lachwekkend hoe jij nu praat.quote:Op maandag 7 september 2015 16:18 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Torres moet dadelijk als eerste lossen
Balen voor Bartje de Clerckquote:Op maandag 7 september 2015 16:24 schreef showtimer het volgende:
Organisatie heeft voor de top-10 uit het klassement helikoptertje naar Burgos geregeld.
En de rest mag lopen?quote:Op maandag 7 september 2015 16:24 schreef showtimer het volgende:
Organisatie heeft voor de top-10 uit het klassement helikoptertje naar Burgos geregeld.
Ah daar rijdt Frank voorquote:Op maandag 7 september 2015 16:24 schreef showtimer het volgende:
quote:Op maandag 7 september 2015 15:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Formidabel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Wie mist ie?quote:Op maandag 7 september 2015 16:25 schreef IbanMayo het volgende:
José is mad door de Belgische WK-selectie
twitter:EurosportNLBE twitterde op maandag 07-09-2015 om 16:28:18Win 2 kaarten v. @RideWithPros: Chris Horner is de oudste winnaar van @lavuelta, maar wie is de jongste? Antwoorden naar ACTIE@eurosport.com reageer retweet
Heeft Thijs dit al getweet? Zo ja, kan je het dan hier posten? Dat vindt iedereen namelijk leuk!quote:Op maandag 7 september 2015 16:18 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Torres moet dadelijk als eerste lossen
Tom Dumoulin.quote:Op maandag 7 september 2015 16:29 schreef showtimer het volgende:
twitter:EurosportNLBE twitterde op maandag 07-09-2015 om 16:28:18Win 2 kaarten v. @RideWithPros: Chris Horner is de oudste winnaar van @lavuelta, maar wie is de jongste? Antwoorden naar ACTIE@eurosport.com reageer retweet
Waarom zit Herbert eigenlijk in zijn eentje? Waar is Martijn Ducrot?quote:Op maandag 7 september 2015 16:28 schreef LeTourdeFrance het volgende:
'Schleck, de Zwitser', aldus Herbert.
Ook nog een taxi-ritje naar de schoot ervan?quote:Op maandag 7 september 2015 16:24 schreef showtimer het volgende:
Gustaaf Deloor of Angelino Solerquote:Op maandag 7 september 2015 16:29 schreef showtimer het volgende:
Die moet vandaag gewoon centjes verdienen.quote:Op maandag 7 september 2015 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom zit Herbert eigenlijk in zijn eentje? Waar is Martijn Ducrot?
Misschien moet hij gewoon werken.quote:Op maandag 7 september 2015 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom zit Herbert eigenlijk in zijn eentje? Waar is Martijn Ducrot?
Bijbaanquote:Op maandag 7 september 2015 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lullen op tv is toch zijn werk?
Lullen voor bedrijven en organisaties:quote:Op maandag 7 september 2015 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat doet Maduc de rest van het jaar dan? Is hij vrachtwagenchauffeur?
Veel plezierquote:Op maandag 7 september 2015 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga even naar supermarkt
gr gr
Ik geef jou een gouden tip mee voor de Vuelta en dan ga jij voor een ander supporteren.quote:Op maandag 7 september 2015 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb zonet ook al een hup Torres tekening geplaatst hoor.
Ik plaats m nog wel een keer want je hebt het duidelijk gemist.quote:Op maandag 7 september 2015 16:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik geef jou een gouden tip mee voor de Vuelta en dan ga jij voor een ander supporteren.
Je stelt me teleur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan elk moment gebeuren.quote:Op maandag 7 september 2015 16:42 schreef Hallojo het volgende:
Is onze Tom al weggereden uit de groep der favorieten?
De colombiaantjes zijn geen minderheid meerquote:Op maandag 7 september 2015 16:43 schreef Mani89 het volgende:
Niet zo gepikeerd, Cava. Elke minderheid verdient een beetje aandacht.
Dat is precies de kern van het probleem!quote:Op maandag 7 september 2015 16:43 schreef Momo... het volgende:
[..]
De colombiaantjes zijn geen minderheid meer
Wij kijken op NPO1!!quote:Op maandag 7 september 2015 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zouden ze de finish wel halen voor Buren begint?
Dat Oleg zoveel onkunde nog tolereert.quote:Op maandag 7 september 2015 16:49 schreef Slobeend het volgende:
Interview met Tristan Hoffman.
Wimderon vindt dit leuk.
Je bent zelf een leuke gimmick account.quote:Op maandag 7 september 2015 16:49 schreef Cavaliers het volgende:
MichelWuyts, dat kan wel een leuk gimmick account zijn. Ik kijk al uit naar zijn posts bij een demarrage van Sterke Stijn.
Jij luistert naar iemand met een afschuwelijk vies taaltjequote:Op maandag 7 september 2015 16:49 schreef Momo... het volgende:
[..]
Je luistert naar iemand die denkt dat Schleck een Zwitser is, succes ermee
Of dach jij dat die serieus was? Nee toch? Hahaha nee natuurlijk niet.quote:Op maandag 7 september 2015 16:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een leuke gimmick account.
Een Belgische Syntix. Net zoals jij een beetje de Colombiaanse Syntix bent.quote:Op maandag 7 september 2015 16:49 schreef Cavaliers het volgende:
MichelWuyts, dat kan wel een leuk gimmick account zijn. Ik kijk al uit naar zijn posts bij een demarrage van Sterke Stijn.
Walgelijk deze mes in mijn rug.quote:Op maandag 7 september 2015 16:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een Belgische Syntix. Net zoals jij een beetje de Colombiaanse Syntix bent.
Hij is welkom bij de Roompot godenquote:Op maandag 7 september 2015 16:53 schreef showtimer het volgende:
Zou Boy zonder Danny nog ergens een contract kunnen scoren? Of is een familiedeal een must voor hem?
Niet zo boos, was maar een gebbetje.quote:Op maandag 7 september 2015 16:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Walgelijk deze mes in mijn rug.
I kwoot: "Iedereen heeft het nu over Tom"quote:Op maandag 7 september 2015 16:55 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben weggezapt bij Herbert hoor, die Dumoulin fixatie is erg vervelend. Gelukkig hebben de Belgen het NOOIT over Tom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |