Trailerquote:Hearthstone - slijp je zwaard, verzamel je deck en maak je klaar voor Hearthstone - het snelle strategie-kaartspel dat gemakkelijk te leren is en voor massaal plezier zorgt. Speel het spel gratis op Battle.net en speel je kaarten om spreuken uit te spreken, wezens op te roepen en het bevel te voeren over de helden van Warcraft in epische strategische duels. Kies een van de negen Warcraft-helden om mee te spelen. Om de beurt kiezen spelers hun kaarten uit hun aanpasbare kaartendeck om hun tegenstander te verslaan.
quote:Hearthstone is een gratis speelbaar kaartspel. Voordat je Hearthstone kunt gaan spelen, is het noodzakelijk dat je eerst een Battle.net account aanmaakt. Dit kun je doen via de Account Creation-pagina op Battle.net doen. Met dit Battle.net account log je in op de Blizzard Launcher.
Hearthstone kan gespeeld worden op PC, Mac en iPad.
De systeemvereisten kun je hier vinden.
Het spel is hier gratis te downloaden.
Dit gedeelte wordt regelmatig geüpdatet.
Meestal zit de speler dan in tilt modus en gaat daardoor niks meer goed.quote:Op maandag 7 september 2015 14:41 schreef Noppie2000 het volgende:
Maar bij zo'n loss streak, houden jullie dan je eigen deck vast? Misplays? Gewoon pech?
Kan me echt niets bij een loss streak van meerdere ranks voorstellen
Dit inderdaad. Eigenlijk moet je gewoon kappen, iets anders gaan doen en het later weer oppakken.quote:Op maandag 7 september 2015 14:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Meestal zit de speler dan in tilt modus en gaat daardoor niks meer goed.
Mwahh het valt reuze mee, ik heb voordat ik er geld aan heb uitgegeven rank 3 gehaald met een vrij simpel deckquote:Op maandag 7 september 2015 14:49 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Worden jullie nou niet gek door het p2w-principe? Ik bedoel ik heb toch geen zin om weet ik veel hoeveel geld uit te geven om maar een beetje mee te kunnen draaien in de top 7 ranks? (hoogste rank van mijis rank 15 zonder een cent uitgegeven te hebben, nou speel ik het niet bizar veel eigenlijk alleen als ik moet leren voor examens/toetsen )
wauw jeetje rank 15 zonder geld te betalen? dat is echt heel knap zegquote:Op maandag 7 september 2015 14:49 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Worden jullie nou niet gek door het p2w-principe? Ik bedoel ik heb toch geen zin om weet ik veel hoeveel geld uit te geven om maar een beetje mee te kunnen draaien in de top 7 ranks? (hoogste rank van mijis rank 15 zonder een cent uitgegeven te hebben, nou speel ik het niet bizar veel eigenlijk alleen als ik moet leren voor examens/toetsen )
Wat voor dingen moeten ze fixen?quote:Op maandag 7 september 2015 15:36 schreef ems. het volgende:
Het enige waar ik echt gek van wordt is de zieldodendheid van ranked en de aftakeling van arena. Als ze dat soort dingen zouden fixen zou ik het weer wat vaker gaan spelen.
Ranked is voornamelijk een kwestie van tijd en trekt zich na een tijdje vanzelf recht denk ik. Met het vooralsnog zeer beperkte aantal kaarten is er qua decks niet zoveel mogelijk en kom je, zeker naarmate je in rank stijgt, steeds vaker dezelfde decks tegen. Ik weet nog dat ik op een avond welgeteld 6x achter elkaar tegen een patron warrior moest om vervolgens de rest van de avond facehunters en mechmages voor mijn kiezen te krijgen. En gister was het ook weer feest met de gebruikelijke secret-paladins. Het is begrijpelijk dat dat gebeurt (waarom zou je immers nog zelf deckjes maken als er zoveel websites zijn die alles tot in de puntjes voorkauwen), maar ik voel me er tot noch toe eigenlijk zeer ongemotiveerd door. De enige manier hoe je mij aan ranked krijgt is dan ook omdat het moet voor een paar quests zodat ik weer arena kan. Als de mogelijkheid er is doe ik dan ook altijd de quests in arena zelf.quote:Op maandag 7 september 2015 15:37 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Wat voor dingen moeten ze fixen?
Mjah, ranked kan je in dat gebied niet fixen. Elke kaartgame heeft een meta en elke kaartgame heeft mensen die decks overnemen. Dat is gewoon een feit. Dat het niet je cup of tea is, is wel te begrijpenquote:Op maandag 7 september 2015 15:48 schreef ems. het volgende:
[..]
Ranked is voornamelijk een kwestie van tijd en trekt zich na een tijdje vanzelf recht denk ik. Met het vooralsnog zeer beperkte aantal kaarten is er qua decks niet zoveel mogelijk en kom je, zeker naarmate je in rank stijgt, steeds vaker dezelfde decks tegen. Ik weet nog dat ik op een avond welgeteld 6x achter elkaar tegen een patron warrior moest om vervolgens de rest van de avond facehunters en mechmages voor mijn kiezen te krijgen. En gister was het ook weer feest met de gebruikelijke secret-paladins. Het is begrijpelijk dat dat gebeurt (waarom zou je immers nog zelf deckjes maken als er zoveel websites zijn die alles tot in de puntjes voorkauwen), maar ik voel me er tot noch toe eigenlijk zeer ongemotiveerd door. De enige manier hoe je mij aan ranked krijgt is dan ook omdat het moet voor een paar quests zodat ik weer arena kan. Als de mogelijkheid er is doe ik dan ook altijd de quests in arena zelf.
Arena vind (vond) ik het leukst om te doen, met name omdat je nooit weet wat je tegenover je gaat krijgen qua decks en omdat je niet gebonden bent aan hoeveel geluk je hebt gehad naarmate je nieuwe pakjes opent. Maar nu hebben ze dan toegevoegd dat je een random pakje als beloning krijgt in plaats van de mogelijkheid om te kiezen, waardoor mijn ranked decks des te minder snel toegang tot de kaarten krijgen die ik wil/moet hebben.
Maargoed, dat is natuurlijk persoonlijk allemaal. Ikzelf heb het in ieder geval heel moeilijk om de motivatie te vinden om ranked te gaan, puur zodat ik na een paar matches hopelijk arena kan doen waar ik vervolgens een grote kans heb om kaarten te krijgen waar ik geen drol aan heb.
Klopt dat ze een meta hebben, maar omdat HS relatief nog in de kinderschoenen staat is die meta vooralsnog vrij beperkt. Over 2 jaar zal die meta nog steeds aanwezig zijn maar ik denk dat het dan toch iets minder eentonig zal zijnquote:Op maandag 7 september 2015 15:49 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Mjah, ranked kan je in dat gebied niet fixen. Elke kaartgame heeft een meta en elke kaartgame heeft mensen die decks overnemen. Dat is gewoon een feit. Dat het niet je cup of tea is, is wel te begrijpen
Sluit ik me voor een groot gedeelte bij aan. Door internet zijn de bronnen heel makkelijk geworden om kant-en-klare decks over te nemen ipv ze zelf te verzinnen. Moet overigens wel toegeven dat bijvoorbeeld ook Yu-gi-oh (heb magic minder/weinig gespeeld) wel een meta had, die wat minder shifte dan de hearthstone meta.quote:Op maandag 7 september 2015 15:56 schreef ems. het volgende:
[..]
Klopt dat ze een meta hebben, maar omdat HS relatief nog in de kinderschoenen staat is die meta vooralsnog vrij beperkt. Over 2 jaar zal die meta nog steeds aanwezig zijn maar ik denk dat het dan toch iets minder eentonig zal zijn
Maar het is ook een beetje nostalgie. Toen ik als jonkie begon met magic waren er al duizenden kaarten en was internet nog eigenlijk helemaal geen factor. Dan probeerde je maar wat en de 'meta' was afhankelijk van de mensen die het toevallig ook speelde.
Eigenlijk is het de schuld van internet dus
quote:Op maandag 7 september 2015 13:26 schreef icemotion het volgende:
Zonet t volgende (budget) Shaman deckje in elkaar gedraait met wat ik aan kaarten had; iemand nog tips?
2 Earthshock
2 Lightning bolt
2 Rockbiter weapon
2 Annoy-o-tron
2 Flametongue totem
2 Haunted creeper
2 Nerubian Egg
2 Hex
1 Lava burst
1 Lightning storm
1 Mana tide totem
1 Defender of Argus
2 Fireguard destroyer
1 Gnomish inventor
1 Sen'jin shieldmasta
2 Bloodlust
1 Azure drake
2 Fire Elemental
2 Stormwind champion
Ik hoor t graag
Ik heb 1 bloodlust en een annoy-a-tron eruit gehaald nu, en 3 van die 3/2 mannetjes die een andere +1/+1 geven erin gestopt.. dalijk in de trein maar eens testen.. of iemand moet nog meer tips hebbenquote:Op maandag 7 september 2015 13:45 schreef Noppie2000 het volgende:
2 bloodlust is misschien wat veel, is moeilijk daar een goed board voor te krijgen. En je hebt geen minions als 3-drop (mana-tide tel ik niet mee), kan ook zeker geen kwaad daar iets neer te kunnen zetten
HS is dan ook geen serieus spel, daarvoor is de RNG te groot. Skill is ook wel een factor, maar dat gaat pas spelen als je dusdanig veel games speelt (honderden) dat je de willekeurigheid van de constante coinflips een beetje naar de achtergrond dringt. Persoonlijk krijg ik er al genoeg van als ik 1 arena per avond speel, iets dat ik in de vakantie regelmatig heb gedaan. (En dan ben ik soms blij dat ik 5-3 ga, dan 'mag' ik weer stoppen , haha )quote:Op maandag 7 september 2015 15:48 schreef ems. het volgende:
[..]
Ranked is voornamelijk een kwestie van tijd en trekt zich na een tijdje vanzelf recht denk ik. Met het vooralsnog zeer beperkte aantal kaarten is er qua decks niet zoveel mogelijk en kom je, zeker naarmate je in rank stijgt, steeds vaker dezelfde decks tegen. Ik weet nog dat ik op een avond welgeteld 6x achter elkaar tegen een patron warrior moest om vervolgens de rest van de avond facehunters en mechmages voor mijn kiezen te krijgen. En gister was het ook weer feest met de gebruikelijke secret-paladins. Het is begrijpelijk dat dat gebeurt (waarom zou je immers nog zelf deckjes maken als er zoveel websites zijn die alles tot in de puntjes voorkauwen), maar ik voel me er tot noch toe eigenlijk zeer ongemotiveerd door. De enige manier hoe je mij aan ranked krijgt is dan ook omdat het moet voor een paar quests zodat ik weer arena kan. Als de mogelijkheid er is doe ik dan ook altijd de quests in arena zelf.
Arena vind (vond) ik het leukst om te doen, met name omdat je nooit weet wat je tegenover je gaat krijgen qua decks en omdat je niet gebonden bent aan hoeveel geluk je hebt gehad naarmate je nieuwe pakjes opent. Maar nu hebben ze dan toegevoegd dat je een random pakje als beloning krijgt in plaats van de mogelijkheid om te kiezen, waardoor mijn ranked decks des te minder snel toegang tot de kaarten krijgen die ik wil/moet hebben.
Maargoed, dat is natuurlijk persoonlijk allemaal. Ikzelf heb het in ieder geval heel moeilijk om de motivatie te vinden om ranked te gaan, puur zodat ik na een paar matches hopelijk arena kan doen waar ik vervolgens een grote kans heb om kaarten te krijgen waar ik geen drol aan heb.
Te traag is meestal een probleem van verkeerde kaarten / te trage curve. Probeer het eens te versnellen door kaarten als Mind Control en Gnomish eruit te halen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:24 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
ideeen voor mijn priest deck? hij is gewoon te traag.
ty curve aangepast, net gewonnen tegen palading.quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:28 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Te traag is meestal een probleem van verkeerde kaarten / te trage curve. Probeer het eens te versnellen door kaarten als Mind Control en Gnomish eruit te halen.
Kijk ook naar de kaarten die je hebt, is het wel logisch? Je hebt bijvoorbeeld 2x Dragonkin Sorceren, maar slechts 3 buff kaarten in je gehele deck: veel te weinig waar je zeer zelden value uit krijgt. Sowieso is divine spirit een beetje een rare kaart om er maar één van te hebben, meestal gebruikt voor combo en is zo een beetje niet logisch.
Probeer te bedenken wat je wil bereiken met je deck en pas hem daarop aan
2 Senjin Shieldmastah wil wel helpen tegen facehunters (ik neem aan dat je die variant tegen komt?).quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:05 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ty curve aangepast, net gewonnen tegen palading.
btw ik ben maar een rank 19, maar ik kom gvd steeds hunters tegen net 5x achter elkaar HUNTARD en toen die pala
Nog leuke kaarten uit die pakjes gekregen?quote:Op woensdag 9 september 2015 00:53 schreef TwyLight het volgende:
3 kwartier bezig geweest een android emulator op te zetten om 3 gratis packs en een cardback van de galaxy promo te krijgen
worth
Het is heel handig ja. Gebruik het zelf niet want zo serieus speel ik niet atm, maar het heeft echt alleen maar voordelenquote:Op woensdag 9 september 2015 09:28 schreef Keano het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die Deck trackers gebruiken? Ik zie het bij sommige streamers voorbijkomen, maar ik vraag me echt af of het veel nut heeft.. Het is natuurlijk handig om te weten welke kaarten je nog precies moet krijgen, maar verder?
Over zoiets als dit heb ik ook al na zitten denken. Wat denk jij bijv van Lock n Load als extra toevoeging?quote:Op woensdag 9 september 2015 03:03 schreef Azorius het volgende:
[ afbeelding ]
(+1 Hunter's Mark)
Na 3.5 uur spelen een winrate van 73% (en dat zonder enige beast synergy). Verras je tegenstander met een Hunter die de trades wel graag maakt! Ik ga hier morgen verder aan prutsen, want zo is Hunter best leuk om te spelen.
Wat zijn de voordelen verder naast het zien van de resterende kaarten? Ben wel benieuwd.quote:Op woensdag 9 september 2015 09:30 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Het is heel handig ja. Gebruik het zelf niet want zo serieus speel ik niet atm, maar het heeft echt alleen maar voordelen
Leuk deck, maar is Gladiator's Longbow niet te duur voor een 5/2 wapen?quote:Op woensdag 9 september 2015 03:03 schreef Azorius het volgende:
[ afbeelding ]
(+1 Hunter's Mark)
Na 3.5 uur spelen een winrate van 73% (en dat zonder enige beast synergy). Verras je tegenstander met een Hunter die de trades wel graag maakt! Ik ga hier morgen verder aan prutsen, want zo is Hunter best leuk om te spelen.
Het is puur het overzicht. Hoeveel earlygame/lategame heb ik getrokken, wat is de kans dat ik deze kaart pak, hoe kan ik mijn tactiek optimaal aanpassen kijkend naar mijn overgebleven kaarten etc. etc.quote:Op woensdag 9 september 2015 09:31 schreef Keano het volgende:
[..]
Wat zijn de voordelen verder naast het zien van de resterende kaarten? Ben wel benieuwd.
Yep, dat laatste komt me idd heel bekend voor.quote:Op woensdag 9 september 2015 09:34 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Het is puur het overzicht. Hoeveel earlygame/lategame heb ik getrokken, wat is de kans dat ik deze kaart pak, hoe kan ik mijn tactiek optimaal aanpassen kijkend naar mijn overgebleven kaarten etc. etc.
Het is niets baanbrekend, maar maakt het simpelweg eenvoudiger. Hoe vaak ik me wel niet heb afgevraagd: ''Heb ik die ene swipe nog? Heb ik nou wel of niet mijn fireball moeten discarden door Fel Reaver'' etc. etc. Daar helpt dit bij
Ja, ik wilde misschien wel een copy gaan spelen! Ik heb er op dit moment alleen geen (gouden Lock en Load in het begin gedust). Ik vraag me alleen of of mijn deck wel ideaal voor zo'n kaart is... ik speel niet zo heel veel spells.quote:Op woensdag 9 september 2015 09:30 schreef Keano het volgende:
[..]
Over zoiets als dit heb ik ook al na zitten denken. Wat denk jij bijv van Lock n Load als extra toevoeging?
Zag toevallig gisteren de eerste TGT review van Reynad voorbijkomen en daarin stelde hij dat Lock n Load OP was
Dat dacht ik in de eerste instantie ook, maar die immunity maakt een hoop goed. Je kan bijv. ook een Rag aanvallen zonder 8 schade te koppen en het dan afmaken met een 3 attack minion. Bovendien hebben best wat kaarten vijf health. Tot nu heb ik geen (echte) problemen gehad met curven. Ik speel hem ook omdat niemand anders hem speelt haha.quote:Op woensdag 9 september 2015 09:31 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Leuk deck, maar is Gladiator's Longbow niet te duur voor een 5/2 wapen?
Je hebt het grote voordeel al opgenoemd. Het is erg nuttig in de late game als je bv tussen face en trade kunt kiezen, dan kun je ff checken hoeveel 'outs' je nog hebt bij elke strategie. Verwacht er echter niet van dat je ineens 20% meer gaat winnen. Het voordeel zal eerder richting de 2% zijn schat ik.quote:Op woensdag 9 september 2015 09:28 schreef Keano het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die Deck trackers gebruiken? Ik zie het bij sommige streamers voorbijkomen, maar ik vraag me echt af of het veel nut heeft.. Het is natuurlijk handig om te weten welke kaarten je nog precies moet krijgen, maar verder?
Neequote:Op woensdag 9 september 2015 03:10 schreef Azorius het volgende:
[..]
Nog leuke kaarten uit die pakjes gekregen?
Ah balenquote:Op woensdag 9 september 2015 11:57 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee
Maar de cardback is wel nice
Heb je misschien een decklistquote:Op woensdag 9 september 2015 13:19 schreef cherrycoke het volgende:
wat hou ik van mijn echo of medivh deck, zeker als er een goede creature uit unstable portal komt
Ja, gaar he. Ik probeerde hem ookquote:Op woensdag 9 september 2015 18:58 schreef BarryOSeven het volgende:
Baron Rivendare werkt niet in de brawl
Nah want zijn tekst is 'Deathrattles triggers twice' en niet 'triggers another time' dacht ikquote:Op donderdag 10 september 2015 08:50 schreef Cornelis83 het volgende:
Gaat de deathrattle dan ook niet drie keer af met Rivendare? Dat had ik wel logisch gevonden. Namelijk dat de deathrattle van een minion 1x af gaat zoals normaal, 1x door de brawl "aura" en 1x door Rivendare "aura". 3x dus.
Ik ookquote:Op woensdag 9 september 2015 22:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja, gaar he. Ik probeerde hem ook
Kloptquote:Op donderdag 10 september 2015 09:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nah want zijn tekst is 'Deathrattles triggers twice' en niet 'triggers another time' dacht ik
altijd?quote:Op donderdag 10 september 2015 10:36 schreef F1gamer het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waneer in de tavern brawl de deathbrattle wordt 2x getriggerd?
De ene keer gebeurt het wel en de andere keer niet.
Shaman is al helemaal goed gezien die nog meer opties hebben met reincarnation en ancestral spirit.quote:Op donderdag 10 september 2015 10:04 schreef totalvamp het volgende:
Priest is zooooooo OP in deze brawl1 potje verloren iets van 20 gewonnen.
Heb ze vaak al dood op beurt 6-7 of als ik 9 mana heb met combo 30dmg instakill
duurt te lang voordat je board control hebtquote:Op donderdag 10 september 2015 10:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Shaman is al helemaal goed gezien die nog meer opties hebben met reincarnation en ancestral spirit.
Wordt ie alleen 2x getriggerd als jouw minion doodgaat doordat je enemy spell/minion hem doodt?quote:
Nee, altijd.quote:Op donderdag 10 september 2015 11:10 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Wordt ie alleen 2x getriggerd als jouw minion doodgaat doordat je enemy spell/minion hem doodt?
vaag dat doet ie bij mij niet altijd, maar ja ik heb de gratis card pack binnenquote:
bij welke kaarten zou het niet werken dan en welk effect?quote:Op donderdag 10 september 2015 11:16 schreef F1gamer het volgende:
[..]
vaag dat doet ie bij mij niet altijd, maar ja ik heb de gratis card pack binnen
Ik stond beurt 4 al enorm voor met een groot bord, dusquote:Op donderdag 10 september 2015 10:48 schreef totalvamp het volgende:
[..]
duurt te lang voordat je board control hebt
Daarom heb ik veel heals xDquote:Op donderdag 10 september 2015 13:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik stond beurt 4 al enorm voor met een groot bord, dus
`Doe die brawl altijd maar 1 keer voor het gratis packquote:Op donderdag 10 september 2015 09:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Wel al 6 wins van de 7 potjes met mijn Shaman-deck. Leuke brawl wel
Ik normaal ook hoor, alleen de brawl waarmee er bij elke spell een minion op het bord kwam met dezelfde cost en deze vind ik echt heel leuk dus die doe ik dan vakerquote:Op donderdag 10 september 2015 13:41 schreef TwyLight het volgende:
[..]
`Doe die brawl altijd maar 1 keer voor het gratis pack
Net tegen jou gespeeld en inderdaad een slimme comboquote:Op donderdag 10 september 2015 14:46 schreef totalvamp het volgende:
Hier mijn OP deck:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 september 2015 18:57 schreef Azorius het volgende:
Is de lay-out en opzet hiervan een beetje duidelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeker!
Dat in arena? Heb je hem toegevoegd en hem gefeliciteerd met twelve wins?quote:Op donderdag 10 september 2015 21:05 schreef Keano het volgende:
Zo ziek af en toe van Pala's in arena![]()
![]()
Net weer een mooi exemplaar:
Beurt 2: Knife Juggler
Beurt 3: Muster for Battle
Beurt 4: Truesilver Champion (zoals altijd)
Beurt 5: Blessing of Kings
Beurt 6: Murloc Knight + hero power
schiet me neer
* concede
Laptop ligt op straat in 1000 stukjesquote:Op donderdag 10 september 2015 21:08 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dat in arena? Heb je hem toegevoegd en hem gefeliciteerd met twelve wins?
Dat wil ik ook wel, Constructed spelen in Arenaquote:Op donderdag 10 september 2015 21:05 schreef Keano het volgende:
Zo ziek af en toe van Pala's in arena![]()
![]()
Net weer een mooi exemplaar:
Beurt 2: Knife Juggler
Beurt 3: Muster for Battle
Beurt 4: Truesilver Champion (zoals altijd)
Beurt 5: Blessing of Kings
Beurt 6: Murloc Knight + hero power
schiet me neer
* concede
Thanksquote:
Je deck gebruikt bij brawl en is idd een leuk en effectief deck, thnx!quote:Op donderdag 10 september 2015 14:46 schreef totalvamp het volgende:
Hier mijn OP deck:
[ afbeelding ]
Netjes, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 11 september 2015 12:32 schreef vaarsuvius het volgende:
edit: yay 12-2. Ging eerst nog fout tegen een Shaman die me werkelijk overpowerde met zijn vreselijke overload kaarten (turn 1 3/4s etc) en daarna het af kon maken met een epic wapen dat zijn hero power in een do 2 damage on anything.. veranderde zodat hij me gewoon kon gaan afschieten toen ik eindelijk de controle kreeg in de late game.
335 gold en een Lightbomb en een normaal pakje basisset. Daar zat verder niks bijzonders in, maar als ik dik mijn gold terughaal uit een arena trakteer ik mezelf altijd op nog een pakje, dus ik name er nog een TgT pack bij.quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:53 schreef icemotion het volgende:
Nice! En idd, wat waren je rewards?
Altijd leuk als het luktquote:Op vrijdag 11 september 2015 19:32 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
ice block als secret:
[ afbeelding ]
ik vind decks met een gimmick leuker.quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:33 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Altijd leuk als het lukt
Dragon echo mage vind ik leuker zelf, 0-mana Alex
En dragon echo mage is dat niet, omdat?quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:47 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik vind decks met een gimmick leuker.
ik daarvan nog niet alle kaarten hebtquote:Op vrijdag 11 september 2015 19:50 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
En dragon echo mage is dat niet, omdat?
quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:57 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik daarvan nog niet alle kaarten hebt
Dat is al tijden zo. Lightning storm, flamestrike, etc, werken net zo. Ook als je shredder met een flamestrike molt, dan pakt de flamestrike ook niet meteen de minion mee die uit de shredder komt. Zo raar is dat dus niet.quote:Op zaterdag 12 september 2015 08:14 schreef BarryOSeven het volgende:
Meteen nog een vraag:
Waarom trigger Elemental Destruction van shaman niet de 1/1 imp summon van imp gang bros?
Deze game begint steeds onlogischer te worden.
Dat begrijp ik, maar ik kreeg geen imp uit mijn imp bros. Maar zal wel wat over het hoofd hebben gezien, bordje vol of zo. Was niet echt scherp vanmorgen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 11:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat is al tijden zo. Lightning storm, flamestrike, etc, werken net zo. Ook als je shredder met een flamestrike molt, dan pakt de flamestrike ook niet meteen de minion mee die uit de shredder komt. Zo raar is dat dus niet.
In het begin van elke maand hangen, logischerwijs, alle pro's ook nog in de 'lagere' brackets, wat er dus voor zorgt dat je naar verhouding ook veel meer en betere spelers tegen je zult krijgen. Die werken zich behoorlijk op gedurende het begin van de maand waarna 1) de meta terugshift naar -over het algemeen - meer midrange en control en 2) meer mensen zich settelen op het niveau waar ze graag spelen of horen te zitten.quote:Op zaterdag 12 september 2015 10:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind het een raar spel. Begin van deze maand wilde ik met m'n mech mage weer richting rank15 ranked play, maar schoot het voor geen meter op en ging ik weer rank 20, gisteravond-vanmorgen nog een poging gedaan en alle potjes tm rank 13 achter elkaar gewonnen. Misschien dat mensen in de loop vd maand toch anders gaan spelen, want heb niks aan m'n deck verandert. Hoogtepunten: een hunter die op beurt 5 opgeeft omdat ie de helft van z'n hp al kwijt is zonder iets op het bord te hebben liggen, en een gevecht met een priest die uiteindelijk door z'n fatigue verliest.
Edit: daarna dr nog 1 gewonnen, zojuist de eerste verloren tegenpatron warrior
.
De naam van dit deckquote:Op zaterdag 12 september 2015 09:17 schreef BarryOSeven het volgende:
En dan nu de nieuwe:
Joseph Fritzlock's Cellar
http://www.hearthpwn.com/(...)ritzlocks-cellar-zoo
[ afbeelding ]
WIP maar fencing coach is bv heerlijk op turn 3 om carddraw te krijgen plus minion te droppen. Midrange moet ik nog wat mee spelen maar lijkt redelijk viable tot nu toe.
Ligt aan je deck, en je eigen voorkeur. Justicar is een leuke kaart in Warrior en Priest. Sylvanas is op dit moment ook niet alles... is voor mij in ieder geval geen auto-include meer in veel decks waar ik haar normaal zonder nadenken in zou gooien.quote:Op zondag 13 september 2015 11:00 schreef Montagui het volgende:
Welke zal ik craften, Justicar of Sylvana's?
Sylvana's is m.i. de betere allround legendary, maar Justicar past zo mooi in mijn "l'll heal, you die" Priest deck.
Ben het met vrijwel alles met je eensquote:
Maar mijn punt is dat het board control aspect een beetje van spells naar creatures is opgeschoven (je houdt control omdat je creatures die van je tegenstander verslaan en jij nog wat overhoudt) terwijl het vroger vaker gewoon met een polymorph of een hex geregeld werd. Vandaar dat ik stel dat buffs e.d. ietsje belangrijker zijn dan ze al waren.quote:Op maandag 14 september 2015 13:57 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ben het met vrijwel alles met je eensAlleen denk ik dat buff-kaarten / silence en het houden van tempo altijd al belangrijk zijn geweest. Arena is een typisch board control spelletje en is het eigenlijk altijd wel geweest. Dat is dus niet iets wat 'nu' in eens van belang is, denk ik
Ah, op die manierquote:Op maandag 14 september 2015 14:04 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Maar mijn punt is dat het board control aspect een beetje van spells naar creatures is opgeschoven (je houdt control omdat je creatures die van je tegenstander verslaan en jij nog wat overhoudt) terwijl het vroger vaker gewoon met een polymorph of een hex geregeld werd. Vandaar dat ik stel dat buffs e.d. ietsje belangrijker zijn dan ze al waren.
Ik zou niet zozeer de oudste set eruit gooien, maar roteren per X periode. Zou het jammer vinden als sets nooit meer voorkomen, met rotatie verhelp je dat. Denk dat we nog wel minstens 2 uitbreidingen verwijderd zijn voor zo'n maatregel though.quote:Op maandag 14 september 2015 14:15 schreef vaarsuvius het volgende:
Wat mij betreft switchen ze naar een nieuw formaat als er nog meer komt.
De Basics moet je denk ik houden.
Maar op een gegeven moment zou ik de Expert set er helemaal uit gooien. en Arena wordt dan iets van
Basic set + 2 laatste sets.
Elke keer als er dan een nieuwe set uit komt, gooi je de oudste eruit.
Als ze steeds maar blijven toevoegen dan wordt de spoeling veel te dun, vooral voor kaarten die bij een set thema horen en elkaar nodig hebben om iets te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Mirror Entity is leuk maar is nooit een counter want die secret speel je vóórdat je weet wat voor minion de tegenstander dropt. En die kan net zo goed een hele andere minion spelen.quote:Op maandag 14 september 2015 20:15 schreef Cornelis83 het volgende:
Mirror Identity is een leuke counter voor murloc knights
Was ook half serieus bedoeld, die opmerking. Ik speelde gisteren toevallig tegen een paladin die de gok nam. Het lullige voor hem was dat nadat ik mijn beurt eindigde, ik een murloc knight had en hij niet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:58 schreef Griebus het volgende:
[..]
Mirror Entity is leuk maar is nooit een counter want die secret speel je vóórdat je weet wat voor minion de tegenstander dropt. En die kan net zo goed een hele andere minion spelen.
Een Faceless Manipulator is wel een card die een minion kan copieren nadat deze gespeeld is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou wel lachen zijn jaquote:Op woensdag 16 september 2015 15:10 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben benieuwd wat de brawl vanavond is. Misschien wel een dubbele battlecry trigger![]()
Ik trade vooral op de momenten dat het gunstig is.. en ik probeer ook niet alles maar op t bord te gooien om niet in AOE spells te lopen die mn hele bord slopen.. maar krijg momenteel ook vooral veel dragonpriests voor mn kiezen.. en heb een matchup gehad met een mage waarbij ik 2 8 armor secrets en 2 immune secrets heb weten weg te werken en uiteindelijk verlies aan 2 beurten achter elkaar die 10 damage spell.. met mn tegenstander op 2 leven..quote:Op woensdag 16 september 2015 16:18 schreef muhahaha het volgende:
Ow ik wist met facehunter juist goed op te klimmen.
Trade je ook of gooi je letterlijk alles in het gezicht?
Dragonpriest is sowieso lastig, heb je wel 2 Owls? Mage is pech hebben. Ik heb ooit een milldruid op 1 gekregen na 2 deathlords en 3x een heal van 8 (2 3/3 en de spell) te hebben verwerkt. Zijn ability had hij meen ik 3 keer gebruikt, was zo close die potquote:Op woensdag 16 september 2015 16:22 schreef icemotion het volgende:
Ik trade vooral op de momenten dat het gunstig is.. en ik probeer ook niet alles maar op t bord te gooien om niet in AOE spells te lopen die mn hele bord slopen.. maar krijg momenteel ook vooral veel dragonpriests voor mn kiezen.. en heb een matchup gehad met een mage waarbij ik 2 8 armor secrets en 2 immune secrets heb weten weg te werken en uiteindelijk verlies aan 2 beurten achter elkaar die 10 damage spell.. met mn tegenstander op 2 leven..
Is weer wat fout gegaan ja, moet Too many portals zijn, maar is Spiders, Spiders everywhere.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:23 schreef Cornelis83 het volgende:
Was de brawl weer aan het buggen? Ik zag voordat ik ging eten staan dat het dit keer many portals was. Maar net de eerste brawl gestart en het is die spider brawl...
Mwah, dat is gewoon slim deckbuilden van je tegenstander.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:35 schreef muhahaha het volgende:
Mja wat een haat RNG weer. Verlies nu weer op een kaart die normaal nauwelijks wordt gebruikt.
Van blizzard jaquote:Op woensdag 16 september 2015 20:29 schreef Azorius het volgende:
[..]
Mwah, dat is gewoon slim deckbuilden van je tegenstander.
Dannnn faal je wel een beetjequote:Op woensdag 16 september 2015 21:13 schreef muhahaha het volgende:
ben al 4 uur!!!! bezig over 5 wins
Ja, lijkt er wel op hequote:Op woensdag 16 september 2015 21:27 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dannnn faal je wel een beetje
Shaman gepakt, tegen hunter: turn 6 was het gebeurd. 40 dustquote:Op woensdag 16 september 2015 21:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, lijkt er wel op he![]()
![]()
![]()
Ik zweer je, vorige week ging het zoveel beter...
Met bloodlust?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:48 schreef Griebus het volgende:
[..]
Shaman gepakt, tegen hunter: turn 6 was het gebeurd. 40 dust
Zoiets heb ik met een vriend ook weleens gedaan. We deden dan alle classes een keer, wel steeds zo dat je niet een mirror match had en dan gewoon bij deck builden op die knop drukken dat je een random deck krijgt. Komen echt de meest gare wedstrijdjes uitquote:Op woensdag 16 september 2015 17:56 schreef Molurus het volgende:
Wel leuk.. ik ben nu tegen een vriend bezig om decktypes te loten en dan tegen elkaar te spelen.
Dus allebei een random pick uit rush, control, tribal, inspire, deathrattle, zoo, spell, joust en legendary, en een random class. En dan: ga maar proberen er een deck van te bouwen.
Best wel fun, bouw je ook eens decktypes die je anders niet eens zou overwegen. Komen leuke dingen uit.
Ik heb ze beide.. zou voor Justicar gaan. Kan je erg leuke dingen mee doen!quote:Op zondag 13 september 2015 11:00 schreef Montagui het volgende:
Welke zal ik craften, Justicar of Sylvana's?
Sylvana's is m.i. de betere allround legendary, maar Justicar past zo mooi in mijn "l'll heal, you die" Priest deck.
Het is toch Sylvana's geworden.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb ze beide.. zou voor Justicar gaan. Kan je erg leuke dingen mee doen!
Ik ken dat gevoelquote:Op donderdag 17 september 2015 09:32 schreef Keano het volgende:
ok dit is de meest lijpe arena opening die ik in tijden heb gezien. Beurt 2 coin: Hobgoblin. Beurt 3: Stonetusk Boar, Argent Squire en Undertaker. Beurt 4: Murloc Knight ...
stond al 0-1 door een Dr Boom turn 7![]()
PJsalt
Edit: uiteindelijk 1-3 gegaan door een voidcaller/doomguard combo en 4/5/5/6 starthand.
/end klaagsessie
Nice! ik zou graag een keer druid spelen, helaas heb ik maar 1 van de 4 Ancients en 1200 dust is bijna een legendary, dus ik moet nog wat geduld hebben.quote:Op donderdag 17 september 2015 16:25 schreef Azorius het volgende:
Rang 2 nu! Dit seizoen eigenlijk alleen serieus ranked gespeeld met de onderstaande lijst:
Is het zeker waard, Druid is een leuke class om te spelenquote:Op donderdag 17 september 2015 17:57 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Nice! ik zou graag een keer druid spelen, helaas heb ik maar 1 van de 4 Ancients en 1200 dust is bijna een legendary, dus ik moet nog wat geduld hebben.
Lekker deck, heb ik ook een tijd gespeeld soms met soms zonder combi. Met als enige verschil dat ik een (of soms 2) Zombie Chow's in heb zitten.quote:Op donderdag 17 september 2015 16:25 schreef Azorius het volgende:
Rang 2 nu! Dit seizoen eigenlijk alleen serieus ranked gespeeld met de onderstaande lijst:
[ afbeelding ]
Nee, de Aspirants hebben eigenlijk de rol van Chow overgenomen sinds de expansie. Tegen aggro heb ik nooit een probleem.quote:Op donderdag 17 september 2015 18:11 schreef Remzz het volgende:
[..]
Lekker deck, heb ik ook een tijd gespeeld soms met soms zonder combi. Met als enige verschil dat ik een (of soms 2) Zombie Chow's in heb zitten.
Loop je early game niet heel erg achter op deze manier?
Ja maar ik speel pas een paar maanden als een F2P speler en ik moet eerst nog in class neutrale kaarten investeren voordat ik 1000+ dust op 1 class stukslaquote:Op donderdag 17 september 2015 18:08 schreef Azorius het volgende:
[..]
Is het zeker waard, Druid is een leuke class om te spelen.
Ik heb zelf meteen vanaf het begin een class gekozen (Druid) en daar alle handige kaarten voor gehaald. Een vriend van me heeft hetzelfde gedaan met Midrange Hunter (was een stuk goedkoper). Op die manier heb je meteen een competitief deck in het begin. Wat voor deck/class speel je nu voornamelijk?quote:Op donderdag 17 september 2015 19:26 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ja maar ik speel pas een paar maanden als een F2P speler en ik moet eerst nog in class neutrale kaarten investeren voordat ik 1000+ dust op 1 class stuksla
ik heb dr Boom en Malganis als enige 'pack' legends. Dus Warlock...quote:Ik heb zelf meteen vanaf het begin een class gekozen (Druid) en daar alle handige kaarten voor gehaald. Een vriend van me heeft hetzelfde gedaan met Midrange Hunter (was een stuk goedkoper). Op die manier heb je meteen een competitief deck in het begin. Wat voor deck/class speel je nu voornamelijk?
Netjes hoorquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2015 10:54 schreef muhahaha het volgende:
Tweakers zit sowieso vol met betweters.
Alleen ik en niet elke brawl, overdrijven is ook een vakquote:Op vrijdag 18 september 2015 13:01 schreef DjUntzUntz het volgende:
hier zeuren mensen alleen om elke tavern brawl!
Valt tegenwoordig wel mee toch? Ik klaag in ieder geval niet meer, geaccepteerd voor wat het isquote:Op vrijdag 18 september 2015 13:01 schreef DjUntzUntz het volgende:
hier zeuren mensen alleen om elke tavern brawl!
haha! was ook meer als een grapje bedoeldquote:Op vrijdag 18 september 2015 13:03 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Valt tegenwoordig wel mee toch? Ik klaag in ieder geval niet meer, geaccepteerd voor wat het is
7+ deck sowiesoquote:Op vrijdag 18 september 2015 12:58 schreef vaarsuvius het volgende:
Wat vinden jullie van dit arena deck? Ik vind het nog steeds moeilijk om de sterkte van decks van te voren in te schatten,
[ afbeelding ]
zwakke punten: weinig tot geen taunt, geen murloc knight, weinig removal
sterke punten: sterke buffs, 2 goede weapons, heel sterk early game
$9.99 per extra deckslotquote:Op vrijdag 18 september 2015 14:22 schreef muhahaha het volgende:
Quote from Ben Brode
• Deck slots are officially on the to-do list. They want to do the best implementation possible - not the first thing that comes to mind.
• Not all Inspire cards were targeted for tier 1 decks.
• Had they of buffed some of the "bad" Paladin secrets, Mysterious Challenger may not have been able to be what it is today.
• Secret paladin isn't very concerning as it doesn't kill you in one turn - you see it coming.
• They aren't in love with Grim Patron gameplay but not only is it not being played much on the ladder, but it is a difficult deck to play correctly and the win rates aren't at the point of cards they've nerfed in the past.
• Power level reasons aren't why they nerf things, it's all about how fun cards are to play against.
• Poisoned Blade's intention was to bring back the original Rogue hero power in a more balanced form. It does seem less good if you didn't get to play with it during Hearthstone's beta.
• Dragons are in an awesome place right now.
Internal Stats
Ben talked about some of the internal stats they keep track of.
• Class breakdowns of grouping of cards.
• Individual card win rates.
• Groups of cards win rates.
• Individual players and their win rates of individual decks.
Complete interview: http://www.pcgamer.com/he...e-rise-of-secret-paladin/
Deckslots
Hopelijk gratis
De tegenstanders worden steeds sterker gemiddeld omdat ze ongeveer dezelfde score hebben.. Vanaf 7 wins wordt het doorgaans echt lastiger.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:09 schreef DannyDeko het volgende:
Waarom ga ik elke (oké pas de 4e keer dat ik arena doe) arena run 4-0 om vervolgens 4-3 te gaan
De best mogelijke optie voor meer deckslots? Gewoon meer deckslots?quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:22 schreef muhahaha het volgende:
Quote from Ben Brode
• Deck slots are officially on the to-do list. They want to do the best implementation possible - not the first thing that comes to mind.
• Not all Inspire cards were targeted for tier 1 decks.
• Had they of buffed some of the "bad" Paladin secrets, Mysterious Challenger may not have been able to be what it is today.
• Secret paladin isn't very concerning as it doesn't kill you in one turn - you see it coming.
• They aren't in love with Grim Patron gameplay but not only is it not being played much on the ladder, but it is a difficult deck to play correctly and the win rates aren't at the point of cards they've nerfed in the past.
• Power level reasons aren't why they nerf things, it's all about how fun cards are to play against.
• Poisoned Blade's intention was to bring back the original Rogue hero power in a more balanced form. It does seem less good if you didn't get to play with it during Hearthstone's beta.
• Dragons are in an awesome place right now.
Internal Stats
Ben talked about some of the internal stats they keep track of.
• Class breakdowns of grouping of cards.
• Individual card win rates.
• Groups of cards win rates.
• Individual players and their win rates of individual decks.
Complete interview: http://www.pcgamer.com/he...e-rise-of-secret-paladin/
Deckslots
Hopelijk gratis
Bugje? Soms zie je het niet gebeuren maar heb je hem wel gehad.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:47 schreef DannyDeko het volgende:
Hoor je niet bij elke win een ster te krijgen? M'n opponent ging weg (geen concede) bij turn 7 ofzo, maar kreeg geen ster erbij?
Kan zijn dat je door lag deze later kreeg.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:47 schreef DannyDeko het volgende:
Hoor je niet bij elke win een ster te krijgen? M'n opponent ging weg (geen concede) bij turn 7 ofzo, maar kreeg geen ster erbij?
quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bugje? Soms zie je het niet gebeuren maar heb je hem wel gehad.
Nope, nu ingelogd op mn PC ipv laptop, en nog steeds niet de win erbij.. vreemdquote:Op vrijdag 18 september 2015 16:22 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Kan zijn dat je door lag deze later kreeg.
Weer 700 coins/6 euro ja.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:51 schreef DannyDeko het volgende:
Vraagje, bijv bij de Blackrock Mountain adventure kan je de challenge Blackrock Depths inlokken voor 700 coins of 6 euro. Unlock je nadat je die hebt voldaan dan automatisch de volgende challenge? Of moet je daar ook weer 700 coins/6euro voor betalen? (Ik gok eigenlijk het laatste..)
Beter gewoon die uitbreiding kopen in 1xquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:51 schreef DannyDeko het volgende:
Vraagje, bijv bij de Blackrock Mountain adventure kan je de challenge Blackrock Depths inlokken voor 700 coins of 6 euro. Unlock je nadat je die hebt voldaan dan automatisch de volgende challenge? Of moet je daar ook weer 700 coins/6euro voor betalen? (Ik gok eigenlijk het laatste..)
ff opnieuw opstartenquote:Op zaterdag 19 september 2015 12:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
Net 55 gold gewonnen met arena run...krijg ik het gold er niet bij -_- Faal van Blizzard!
Tweemaal gedaan alquote:
quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Tweemaal gedaan alEn ticket aangemaakt, maar Blizzard kan er niks aan doen wordt er gezegd -_-
Moeten ze doen, een vinkje in de database 9 euro laten kosten.quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:02 schreef muhahaha het volgende:
Ik denk ook 9,99 ja aangezien hij aangaf dat weinig mensen de 9 slots opvulde. Mja ik ga ze niet kopen in ieder geval. Screenshot de decks wel anders.
Helaas geen dreadsteeds uit mn pakjes gekregen. Lijkt me een erg leuk deck.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:28 schreef BarryOSeven het volgende:
Meer mensen die inmiddels Dreadlock spelen?
Geniale naam en geniaal spel. Grim patron met dreadsteals, baron riverdare en mal ghanis
10 > 5 is nog 4 sterren toch? Verder ligt het aan je deck en je winrate uiteraard. Heb je een winstreak ga je snel, maar richting 5 wordt het even pushen. Maar je hebt nu nog 9 dagen, dus het is sowieso te doen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 10:00 schreef muhahaha het volgende:
Elke rank is 5 sterren en als je zonder winstreaks speelt dan ben je denk ik wel even bezig. 25 potjes om te winnen, stel je speelt 50/50 dan ben je 50 potjes verder en als je elke pot gem. 15 beurten speelt a 30 minuten (tegenstander ook) dan ben je 1500 minuten verder oftewel 25 uur.
Nu zal niet elke pot 30 minuten duren dus het zal wat schommelen. Het hangt ook van je speelsnelheid af en waar je mee speelt. Met facehunter ben je sneller klaar, dan kun je op beurt 7 of 8 winnen of conceden
quote:Op dinsdag 22 september 2015 10:06 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
10 > 5 is nog 4 sterren toch? Verder ligt het aan je deck en je winrate uiteraard. Heb je een winstreak ga je snel, maar richting 5 wordt het even pushen. Maar je hebt nu nog 9 dagen, dus het is sowieso te doen.
Oh jaquote:Op dinsdag 22 september 2015 10:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
5 vanaf rank 10. Gelukkig is 5 wel de max, was bang dat het steeds meer zou worden
Vooral naar 15 stomen gaat enorm snel. Elke 2 potjes een rank upquote:Op dinsdag 22 september 2015 10:20 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Oh jaHet voelt altijd als minder door winstreaks
Klopt, in dit geval (geloof ik) omdat beide inspire-effecten tegelijkertijd activeren. Alleen gaan de animaties één voor één, dus lijkt het alsof je doodgaat. In de berekeningen van de game sta je echter gewoon altijd op 1.quote:Op dinsdag 22 september 2015 11:40 schreef Cornelis83 het volgende:
Tijdje geleden was er ergens in dit topic een vraag over of je hero dood ging als hij -1 raakt. Dat is dus niet altijd zo. Bewijs, dit filmpje: (Vraag 3 in het filmpje)
In HS gebeurt er volgens mij niets tegelijkertijd. Het is altijd eerst de ene, dan de andere. Wat op zich ook wel logisch is. Pure singlethread dus.quote:Op dinsdag 22 september 2015 11:46 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Klopt, in dit geval (geloof ik) omdat beide inspire-effecten tegelijkertijd activeren. Alleen gaan de animaties één voor één, dus lijkt het alsof je doodgaat. In de berekeningen van de game sta je echter gewoon altijd op 1.
In dat geval zou je in de situatie dood moeten zijn: heal --> inspire effect --> health onder 0 --> dood.quote:Op dinsdag 22 september 2015 11:53 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
In HS gebeurt er volgens mij niets tegelijkertijd. Het is altijd eerst de ene, dan de andere. Wat op zich ook wel logisch is. Pure singlethread dus.
Dat moet dan haast wel een bug zijn, maar wat je zegt sommige condities zijn echt mega vreemd. Volgens mij bakken ze dat er hard in op het laatst om de kaart net wat beter gebalanceerd te laten zijn.quote:Op dinsdag 22 september 2015 11:58 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
In dat geval zou je in de situatie dood moeten zijn: heal --> inspire effect --> health onder 0 --> dood.
Nu is het heal --> 2x inspire effect --> netto resultaat 1 --> nog in leven.
Maar sowieso is Hearthstone soms uniek in de volgorde enzo, dus dit soort dingen zijn alleen maar handig om te onthouden
Dat is dus niet altijd zo. Volgens mij (maar dat zou uitgeprobeerd moeten worden) ga je bijv. gewoon dood als je met 1 hp een zombie chow dood maakt met je hero.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:42 schreef muhahaha het volgende:
Hearthstone wil alle effecten eerst afhandelen en daarna de resultaten pas bekijken. Je kan een minion redden als er in 1 van die effecten een life-saver zit.
Kunnen we proberen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:46 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Dat is dus niet altijd zo. Volgens mij (maar dat zou uitgeprobeerd moeten worden) ga je bijv. gewoon dood als je met 1 hp een zombie chow dood maakt met je hero.
Altijd een leuke combo voor inhalige priestsquote:Op dinsdag 22 september 2015 14:55 schreef OmniRocket het volgende:
Mistress of Pain + Auchenai Soulpriest awesome
Iets soortgelijks meegemaakt tijdje terug. Paladin met 1 hp valt mijn face aan met Truesilver. Ik had explosive trap. Paladin staat op -1 hp dankzij explosive trap, healed daarna dankzij truesilver weer terug. Paladin overleeft.quote:Op dinsdag 22 september 2015 13:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
Die vraag was oorspronkelijk van mij, dat ging om de combinatie life tap en tournament medic. Omdat de life tap eerst afgehandeld wordt, ga je daar dood aan.
Wat ik daar ook van geleerd heb: bijna elke vraag is al een keer gesteld. Dus zojuist gegoogeld op 'hearthstone does your hero die if you kill zombie chow' en dan krijg je https://www.reddit.com/r/(...)h_your_hero_does_it/, https://www.reddit.com/r/(...)_when_your_opponent/ en (gericht gezocht) http://hearthstone.gamepedia.com/Zombie_Chow
Maw: je hoeft het niet meer zelf te proberen want je gaat dood. Maar (als ik het goed begrijp) wordt 0 hp bij minions en heroes anders afgehandeld.
Explosive trap triggerde als eerst, toen kwam de heal van Truesilver. Maar de animaties zouden dus eigenlijk gelijk moeten lopen of misschien moet de tekst op een van de kaarten wat duidelijker gemaakt worden.quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:11 schreef muhahaha het volgende:
Truesilver proc'd toch vaak eerst en dan pas de rest?
Dit is het hem, jaquote:Op dinsdag 22 september 2015 18:06 schreef ems. het volgende:
[..]
Maar de animaties zouden dus eigenlijk gelijk moeten lopen
Nice! Jammer dat je ze niet door kan geven, want ik wil Rhonin heel graag hebben!quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:09 schreef Cornelis83 het volgende:
Ik krijg 1 pakje uit arena, zit er een Rhonin in. Yay!Ik koop net nog een pakje met goud. Wat zit daarin? Nog een Rhonin. Minder yay... Ach, toch weer 400 dust
Armor telt in dit geval ook als health. Speel nu tegen warrior die ongeveer alle give armor kaarten er in heeft zitten.quote:Op woensdag 23 september 2015 17:25 schreef Noppie2000 het volgende:
Brawl: when you are losing with 3 or more health, summon a random minion. Wel grappig
bugged, ik speelde warlock, en na 2 keer hero power activeren stond het 30-26, maar ik kreeg niks!quote:Op woensdag 23 september 2015 17:25 schreef Noppie2000 het volgende:
Brawl: when you are losing with 3 or more health, summon a random minion. Wel grappig
Aan het begin van je beurt telt het, anders niet.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:50 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
bugged, ik speelde warlock, en na 2 keer hero power activeren stond het 30-26, maar ik kreeg niks!
losing by more than 3 health.. my ass. pas toen hij met een fel reaver aanviel kreeg ik een random 2/2tje
wel, volgens mij kreeg ik ook de beurt erna niks, want die fel reaver kwam pas in beurt 5, maar ala 2de potje gewoon die hele rule genegeerd en gewoon een beuk deck gepakt dat zich er niks van aantrektquote:Op donderdag 24 september 2015 00:00 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Aan het begin van je beurt telt het, anders niet.
1 op de 20..quote:Op donderdag 24 september 2015 00:22 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
In ander nieuws, 1 op de hoeveel packs heeft gemiddeld een legendary? Ik heb er 2 opengemaakt in meer dan 100 pakjes, dat voelt als weinig. Maar ik had wel 2 toppers dus ik ben nog erg tevreden.
Dat heb ik inderdaad ook vaker gehoord. Dan behoor ik helaas ook tot de ongelukkigen. Nog geen enkele legendary gehadquote:
Meer dan 3 in één beurt. Niet als je meer dan 3 health achter staat.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:50 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
bugged, ik speelde warlock, en na 2 keer hero power activeren stond het 30-26, maar ik kreeg niks!
losing by more than 3 health.. my ass. pas toen hij met een fel reaver aanviel kreeg ik een random 2/2tje
Als je meer dan 3 health verliest ten opzichte van je tegenstander tijdens een beurt, krijg je een random minion op je board. (waarbij armor ook als health telt).quote:Op donderdag 24 september 2015 08:48 schreef 2Happy4U het volgende:
Wat is de brawl van deze week dan?
Ja vooral omdat je ook rekening moet houden met healen. Als je jezelf healt voor 2 en je doet 2 schade naar de vijand, krijgt hij een minion.quote:
Dusten, heb je niets aanquote:Op donderdag 24 september 2015 11:07 schreef DannyDeko het volgende:
Daar waar ik net zei dat ik geen geluk heb omdat ik nog 0 legendaries heb, kreeg ik zojuist wel een Golden Southsea Captain. Twijfel of ik deze zal dusten en er een paar rares van ga craften die ik wél kan gebruiken op dit moment. Ben namelijk naar een leuke ramp druid deck aant toe werken (aangezien ik al enkele kaarten had die daarvoor te gebruiken zijn).
Of zeggen jullie; gewoon houden die kaart?
Zal er nog even bij vermelden dat ik nog een beginner ben en nog geen een enkel 'goed' deck heb om ranked mee te spelen.
Dusten. , niche epics zijn nutteloos in vergelijking met goede rares in jouw situatie.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:07 schreef DannyDeko het volgende:
Daar waar ik net zei dat ik geen geluk heb omdat ik nog 0 legendaries heb, kreeg ik zojuist wel een Golden Southsea Captain. Twijfel of ik deze zal dusten en er een paar rares van ga craften die ik wél kan gebruiken op dit moment. Ben namelijk naar een leuke ramp druid deck aant toe werken (aangezien ik al enkele kaarten had die daarvoor te gebruiken zijn).
Of zeggen jullie; gewoon houden die kaart?
Zal er nog even bij vermelden dat ik nog een beginner ben en nog geen een enkel 'goed' deck heb om ranked mee te spelen.
Balen, maar doorzetten! Zo close met 7 dagen, dat moet lukkenquote:Op donderdag 24 september 2015 18:13 schreef DrParanoid het volgende:
rank 1 5 sterrenen dan weer terug naar rank 1 2 sterren
so close!
Klopt volgens mij niet. het gaat volgens mij gewoon om het verschil. Heeft je hero aan het eind vd beurt van de tegenstander minimaal 4 hp minder dan de andere hero dan krijg je een minion. Je hoeft geen schade te lijden in die beurt (vandaar dat het loont om taunts neer te zetten als je eenmaal op achterstand gekomen bent).quote:Op donderdag 24 september 2015 08:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je meer dan 3 health verliest ten opzichte van je tegenstander tijdens een beurt, krijg je een random minion op je board. (waarbij armor ook als health telt).
Dus het is 30 - 30 en in zijn beurt doet hij een Claw (+2/+2 on hero) en valt aan, wordt het 30+2 armor - 28 = 4 verschil, minion er bij.
Of het is 24 - 14 en je valt aan met een 4/4 minion, dan wordt het 24 - 10, verschil van 4, en krijgt hij een minion er bij.
Het gaat dus om wie er in één beurt het meeste health verliest.
Dit inderdaad. Degene met het laagste healthtotaal krijgt gratis minions.quote:Op donderdag 24 september 2015 18:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Klopt volgens mij niet. het gaat volgens mij gewoon om het verschil. Heeft je hero aan het eind vd beurt van de tegenstander minimaal 4 hp minder dan de andere hero dan krijg je een minion. Je hoeft geen schade te lijden in die beurt (vandaar dat het loont om taunts neer te zetten als je eenmaal op achterstand gekomen bent).
en prompt maak ik mijn 3de open... Foe Reaper 4000quote:
Klopt, zolang je 4 of meer hp minder hebt dan je tegenstander krijg je elke keer aan het begin van je beurt een minion. Overigens heb ik tot dus ver alleen maar goedkope minions gekregen, geen idee of dat zo hoort of dat het een volledig random minion moet wezen.quote:Op donderdag 24 september 2015 20:38 schreef stbabylon het volgende:
Ah wacht, het is vlak voor de start speler z'n nieuwe mana crystal krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |