abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155898841
Zelfmoord, triest
  maandag 7 september 2015 @ 17:02:02 #27
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_155899217
Ik vind het zo gek dat ik haar helemaal niet ken. Ook haar naam zegt me niets. Maar tjonge zeg, triest bericht natuurlijk.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator maandag 7 september 2015 @ 17:19:48 #28
184769 crew  Deisyy
pi_155899674
Heel triest.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_155901927
Ik denk zomaar de 'trein gepakt'.. heel triest.
  maandag 7 september 2015 @ 19:30:33 #30
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_155903180
quote:
6s.gif Op maandag 7 september 2015 16:47 schreef Rickertman96 het volgende:
Zelfmoord, triest
Treffende PI wel..
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_155903210
quote:
15s.gif Op maandag 7 september 2015 19:30 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Treffende PI wel..
een PI zegt geen fuck, het is maar een kut smiley
pi_155914586
Ik heb gehoord dat ze de trein had genomen ;(

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2015 04:04:59 ]
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 8 september 2015 @ 08:03:06 #33
862 Arcee
Look closer
pi_155915100
quote:
De wanhoopsdaad van Ariane...

Het leven was voor haar zó ondraaglijk geworden, dat schrijfster Ariane Meijer (48) geen andere weg zag dan eruit te stappen. Een week geleden voerde ze, midden in de nacht, haar wanhoopsdaad uit. Blootsvoets. Haar schoenen had ze netjes naast elkaar gezet op de plek die zij in het West-Friese landschap had uitgekozen, en bleven achter als stille getuigen.

In een enige en algemene kennisgeving maakte de familie van Ariane Meijer gisteren het tragische overlijden van de schrijfster bekend. Bewust kozen zij pas openheid van zaken te geven nadat Ariane afgelopen weekend in besloten kring was begraven. Extra triest is het feit dat broer Guy tien jaar geleden ook zelfmoord pleegde.

Anderhalve week daarvoor was Ariane zo radeloos geworden dat ze geen andere uitweg meer kon zien en haar leven beëindigde. Kennissen hadden niets door, maar bekenden vertellen: „De afgelopen tijd zei ze vreemde dingen. Bijvoorbeeld dat ze bang was dat haar iets zou overkomen. Ze kreeg waanideeën, raakte psychisch enorm in de war. Dat heeft ze kennelijk niet meer bij kunnen sturen, met als diep triest resultaat dat ze de dood boven het leven verkoos…”

Bron: Telegraaf
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_155915745
Vreselijk dat je zo in je eigen gedachten verzuipt en geen uitweg meer ziet
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_155919057
Ze deed ooit iets met Lee towers toch?
  Admin dinsdag 8 september 2015 @ 11:31:03 #36
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_155919130
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 11:28 schreef Deckard het volgende:
Ze deed ooit iets met Lee towers toch?
Anita Meijers
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator dinsdag 8 september 2015 @ 11:31:53 #37
184769 crew  Deisyy
pi_155919149
Wat erg voor die ouders, beide kinderen die zelf uit het leven zijn gestapt :{
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_155919816
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 08:03 schreef Arcee het volgende:

[..]

Premium artikel Telegraaf.

quote:
Tragische dood schrijfster en ex-presentatrice (48)
Ariane Meijer zag geen uitweg meer…

Het leven was voor haar zó ondraaglijk geworden, dat schrijfster ARIANE MEIJER (48) geen andere weg zag dan eruit te stappen. Een week geleden voerde ze, midden in de nacht, haar wanhoopsdaad uit. Blootsvoets. Haar schoenen had ze netjes naast elkaar gezet op de plek die zij in het West-Friese landschap had uitgekozen, en bleven achter als stille getuigen.

In een enige en algemene kennisgeving maakte de familie van Ariane Meijer gisteren het tragische overlijden van de schrijfster bekend. Bewust kozen zij pas openheid van zaken te geven nadat Ariane afgelopen weekend in besloten kring was begraven. Extra triest is het feit dat broer Guy tien jaar geleden ook zelfmoord pleegde.
Radeloos

Anderhalve week daarvoor was Ariane zo radeloos geworden dat ze geen andere uitweg meer kon zien en haar leven beëindigde. Iets na middernacht. Korte tijd later hoorden omwonenden in Oosterblokker het geluid van de inderhaast gealarmeerde traumahelikopter, die niets meer had kunnen uitrichten. De volgende ochtend al werd in het naburige dorp waar Ariane woonde de naam van het slachtoffer gefluisterd. Het zou toch niet? Bekenden van de schrijfster kunnen nog maar nauwelijks bevatten hoe Ariane tot haar onomkeerbare beslissing kwam.

„Een paar weken geleden zag ik haar nog in een tuincentrum, samen met haar dochter”, vertelt een van hen. „Het was al even geleden dat haar vijfde boek uitkwam maar ze was druk bezig met een nieuwe. Zoals altijd praatte ze honderduit. Ik had nooit kunnen vermoeden dat het niet goed met haar ging, daar liet ze niets van blijken...”
'In de war'

Mensen die wat meer bij het leven van Ariane, haar zoon en dochter betrokken waren, vertellen echter andere verhalen. „De verstandhouding met de vader van haar kinderen, Olivier Spier, was al vanaf hun scheiding in 2003 zeer verstoord. De afgelopen tijd zei ze vreemde dingen. Bijvoorbeeld dat ze bang was dat haar iets zou overkomen. Ze kreeg waanideeën, raakte psychisch enorm in de war. Dat heeft ze kennelijk niet meer bij kunnen sturen, met als diep triest resultaat dat ze de dood boven het leven verkoos…”

Vóór de breuk met jurist Olivier, woonde Ariane in het chique Oud-Zuid in Amsterdam waar ze ook haar gezin stichtte. Maar, wat ze later zelf noemde, „de leegheid van dat jetsetachtige bestaan”, maakte haar diep ongelukkig. Haar huwelijk met Olivier strandde en Ariane begon samen met haar kindertjes een nieuw leven verderop, buiten de stad.

Een jaar na haar scheiding, op een zonnige dag, nam haar leven een bijzondere wending. Ariane was op het idee gekomen weer eens een kijkje te gaan nemen in het West-Friese IJsselmeerdorpje Schellinkhout, waar ze als kind met haar ouders zo vaak op vakantie ging. „Ik heb het daar altijd zo fijn gehad, ik wilde kijken of ik dat gevoel weer terug kon halen”, vertelde ze daarover. „Samen met mijn zoon en dochter ben ik naar de midgetgolfbaan gegaan, waar ik zo vaak op de naastgelegen camping had gestaan. En voelde me er als een kind zo blij.”
Vonk

Tijdens een van die bezoekjes aan Schellinkhout liep Ariane tot haar grote verrassing haar jeugdliefde Alwin van der Toorn, bovendien de broer van een van haar beste vriendinnen, tegen het lijf. „In die vroegere vakanties waren we áltijd samen, dolverliefd. Urenlang zaten we samen aan de rand van het IJsselmeer en keken we naar de zonsondergang. En toen we elkaar weer zagen, sprong er meteen weer een vonk over.”

Die nieuw ontloken liefde leidde ertoe dat Alwin Ariane in het bijzijn van haar kinderen ten huwelijk vroeg. En in september 2009 schoven zij elkaar in het lieflijke kerkje midden in het dorp de ringen om. „Wij met zijn vieren vormen een liefdevol gezin”, vertelde de bruid toen stralend. En dat leven was inderdaad zó harmonieus, dat Arianes zoontje zelfs optrad als getuige voor de bruidegom!
Nieuwe carrière

Inmiddels had Ariane zich toegelegd op een nieuwe carrière; het schrijven. Terwijl ze na haar scheiding van Olivier met wat cynisme én een dikke knipoog de wereld van het daten beschreef in haar debuut Het mannen ABC, vloeiden de jaren erna thrillers zoals Koud-Zuid en Zwart zaad uit haar pen. „In het schrijven kan ik me helemaal verliezen”, vertelde ze. „Van mijn werk als presentatrice bij SBS6 met Jeroen van der Boom heb ik altijd erg genoten, maar ik zou willen dat ik het schrijven eerder had ontdekt. De magie van het bedenken van een eigen verhaal… Alles kan, alles mag. Voor mij is er niets mooiers.”

Met haar moeder Marian, weduwe sinds de jaren zeventig, had Ariane een hechte band. „Op het erf waar Alwin en ik wonen, hebben we nog een huisje laten bouwen. Daar woont mijn moeder. Het is zo bijzonder om iets terug te kunnen doen voor de vrouw die je heeft gedragen, op de wereld heeft gezet en heeft opgevoed. Ik vind het heerlijk om haar zo dicht bij me te hebben. Zo is ze nooit alleen.”
Donker

Toch waren er in het liefdesgeluk met Alwin barstjes gekomen en uiteindelijk raakten zij zo ver van elkaar verwijderd, dat ze uit elkaar gingen. Het leven als alleenstaande moeder met twee puberende kinderen was niet altijd gemakkelijk voor Ariane. Een lichtpuntje was de nieuwe vriend die ze sinds kort had. „Ze had inderdaad weer iemand die haar gelukkig maakte”, vertelt een kennis. „Ze sprak vol vuur over hem. Dat ze het leven niet meer zag zitten, is een mokerslag voor iedereen. Hoe tragisch is het, dat het leven zó donker was voor deze jonge, succesvolle vrouw die zielsveel van haar zoon en dochter hield… Iedereen leeft ongelofelijk mee met die kinderen die hun moeder moeten missen.”
pi_155920024
Verschrikkelijk.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 8 september 2015 @ 13:22:12 #40
22592 crew  Ole
pi_155921563
:{
Zo tragisch..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: