abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 september 2015 @ 10:48:34 #1
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_155891068
quote:
Ariane is 48 jaar geworden. De begrafenis heeft in besloten kring plaatsgevonden, blijkt uit een overlijdensadvertentie.
Ze speelde rollen in Zeg 'ns AAA, Diamant en Goudkust. Later presenteerde ze o.a. Explosief, Call TV en het belspel van Expeditie Robinson. Ariane, die in West-Friesland woonde, was ook bekend als schrijfster van thrillers als Koud-Zuid.
Ze scheidde in 2003 van Olivier Spier, onder wiens achternaam ze bekend werd. Samen met hem kreeg zij een, inmiddels tiener-, zoon en dochter. Ariane trouwde in 2009 met Alwin van der Toorn.
http://www.telegraaf.nl/p(...)48__overleden__.html

pi_155891093
Heftig :o

toch een van de bekendere gezichten van de call-tv generatie
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_155891264
Staat er ook bij waaraan ze is overleden dan?
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
  Forum Admin maandag 7 september 2015 @ 10:58:43 #4
58651 crew  murp
murp
pi_155891303
Zelfmoord? :o
http://www.show.nl/showfl(...)meijer-48-overleden/

quote:
Ariane Meijer besloot haar leven te beëindigen. Haar ex-man Olivier Spier zegt tegen Shownieuws: "We zijn vreselijk verdrietig. We respecteren haar keuze."

[ Bericht 15% gewijzigd door murp op 07-09-2015 12:33:38 ]
pi_155891361
quote:
Wat vreselijk voor de nabestaanden.
Er staat niets over iets onder de leden hebben.
pi_155891702
Ik las 'Ariana Grande'... :')
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_155891980
quote:
Jezus, dat verwacht je ook niet :'(
Wat haar redenen geweest zijn zullen we wel nooit horen denk ik... ;(
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
pi_155892497
Jeezus mens je hebt 2 kinderen... dat je zo iets doet als je er geen hebt alla... maar ffs
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_155892598
De naam Ariane Spier zei me wel iets ja, maar herkende haar van de foto niet.
Verschrikkelijk zeg, bah. Lijkt op een zelfmoord.
U MAD?
  maandag 7 september 2015 @ 12:14:42 #10
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_155892891
quote:
3s.gif Op maandag 7 september 2015 12:02 schreef de_boswachter het volgende:
Lijkt op een zelfmoord.
Zou je denken?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_155893035
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 12:14 schreef static het volgende:

[..]

Zou je denken?
quote:
Haar ex-man Olivier Spier zegt tegen Shownieuws: “We zijn vreselijk verdrietig. We respecteren haar keuze.”
Make my day!
pi_155893341
Pff wat zijn mensen toch belust op sensatie. Er staat nergens zelfmoord. Nergens.
  maandag 7 september 2015 @ 12:35:04 #13
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_155893355
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 12:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Pff wat zijn mensen toch belust op sensatie. Er staat nergens zelfmoord. Nergens.
Nou vertel, wat kan het anders zijn!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  maandag 7 september 2015 @ 12:36:54 #14
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_155893395
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 12:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Jawel.
quote:
Ariane Meijer (ook bekend met de achternaam: Spier) is op 28 augustus dit jaar overleden. Ariane werd 48 jaar oud. De begrafenis heeft in besloten kring plaatsgevonden.

Ariane Meijer besloot haar leven te beëindigen. Haar ex-man Olivier Spier zegt tegen Shownieuws: “We zijn vreselijk verdrietig. We respecteren haar keuze.”

Meijer was van vele markten thuis. Ze was juriste, fotomodel, mannequin, actrice en danseres. Veel mensen zullen haar kennen van televisie. Ariane speelde in Zeg ‘ns AAA, Ha die Pa en Goudkust. Ariane was ook assistente bij Waku, Waku.

Ariane Meijer schreef vijf literaire thrillers: Koud-Zuid, Wit Goud, Zwart Zaad, Dood Spoor en Sluw Spel.

Vele jaren werkte ze aaneengesloten voor achtereenvolgens Veronica, RTL5, AT5 en SBS6. Voor de laatste zender nam ze onder meer de presentaties van Explosief (met Jeroen van der Boom), Klussen met Kijkers, Geboeid, Moviebox en Studienieuws voor haar rekening. Tot begin 2003 was Ariane te zien als presentatrice van het nieuwe ‘lifestyle’ programma Jewels & Trends. Voor dit programma reisde Ariane de hele wereld af, op zoek naar de laatste trends op het gebied van horloges, juwelen en andere ‘wanna have’ artikelen.

Ariane Meijer liet twee kinderen na: Abel en Lola. Ariane was tot 2003 getrouwd met Olivier Spier. Na de scheiding woonde ze op het platteland. In 2009 trouwde Ariane met Alwin van der Toorn.

Olivier Spier zegt tegen Shownieuws dat “het naar omstandigheden goed gaat met de kinderen”.

In 2010 toen Ariane net schrijfster was geworden, sprak ze met hebban.nl. In dat interview kwam ook de dood ter sprake: “Een goede vriendin van mij zegt altijd: het leven is een pijp kaneel, je zuigt eraan en krijgt je deel. Dat is een soort mantra voor me geworden. Met veel mazzel ga je nog een paar jaar mee, maar het kan ook morgen afgelopen zijn. Je moet vooral iets doen waar je lol in hebt.”
http://www.show.nl/showfl(...)meijer-48-overleden/
The love you take is equal to the love you make.
pi_155893405
quote:
10s.gif Op maandag 7 september 2015 12:35 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Nou vertel, wat kan het anders zijn!
Ja, het ligt voor de hand dat ze zelfmoord heeft gepleegd. Maar het kan ook zo zijn dat ze niet verder wilde met een behandeling.
  maandag 7 september 2015 @ 12:38:20 #16
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_155893429
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 12:37 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ja, het ligt voor de hand dat ze zelfmoord heeft gepleegd. Maar het kan ook zo zijn dat ze niet verder wilde met een behandeling.
Komt op hetzelfde neer, ze heeft zelf bepaald wanneer ze eruit stapte :P
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_155893444
quote:
Ah ok. Dan heb ik niks gezegd.
  maandag 7 september 2015 @ 12:43:57 #18
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155893551
quote:
7s.gif Op maandag 7 september 2015 12:38 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Komt op hetzelfde neer, ze heeft zelf bepaald wanneer ze eruit stapte.
Dat.
Waarbij het kennelijk uitmaakt of je niet verder wilde omdat je geestelijk gesloopt was of omdat je (lichamelijk) ziek was.

Het blijft sowieso een heftige beslissing, en ik hoop dat de kinderen in ieder geval kunnen begrijpen waarom.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_155895103
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 10:49 schreef TheVulture het volgende:

toch een van de bekendere gezichten van de call-tv generatie
Ja, ik herkende haar ook meteen (daarvan).

Wat heeft ze veel dingen gedaan qua werk. Veelzijdig mens.

Sneu, ook voor de kinderen -O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_155895453
Explosief keek ik vroeger altijd met Ariane en Jeroen van der Boom. Apart om dan tig jaar later haar naam weer tegen te komen in een treurig nieuwsbericht.

jvdboom twitterde op maandag 07-09-2015 om 11:22:46 Lieve Ariane rust zacht... Ik wens alle nabestaanden veel sterkte met dit enorme verlies x Jeroen reageer retweet
pi_155895786
ik snap het bericht van jeroen van der boom niet zo goed. Stuur de familie een rouwkaart in plaats van op sociale media dat te doen. Alsof de familie op internet gaat speuren voor steunbetuigingen.

Steunbetuigingen en condoleances via internet snap ik sowieso al niet.
  maandag 7 september 2015 @ 14:29:14 #22
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_155895854
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 14:25 schreef utrecht1970 het volgende:
ik snap het bericht van jeroen van der boom niet zo goed. Stuur de familie een rouwkaart in plaats van op sociale media dat te doen. Alsof de familie op internet gaat speuren voor steunbetuigingen.

Ja, eigenlijk raar, hè. Maar als hij niks op twitter zou zetten, zouden mensen daar ook gek van opkijken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_155896549
RIP, ze was dus depressief en waarschijnlijk kreeg ze niet de juiste behandeling.
ADHD-C
  Moderator maandag 7 september 2015 @ 15:50:46 #24
184769 crew  Deisyy
pi_155897482
quote:
'Man ontbreekt op rouwadvertentie Ariane Meijer'

Ariane is 48 jaar geworden. Ze heeft ervoor gekozen zelf uit het leven te stappen. De begrafenis heeft in besloten kring plaatsgevonden, blijkt uit een overlijdensadvertentie.
Ze speelde rollen in Zeg 'ns AAA, Diamant en Goudkust. Ook was ze assistente bij Waku, Waku en presenteerde ze o.a. het SBS 6-programma Explosief, Call TV en het belspel van Expeditie Robinson. Ariane, die in West-Friesland woonde, werd later bekend als schrijfster van thrillers als Koud-Zuid. Zij was tevens model en juriste.

Ariane scheidde in 2003 van Olivier Spier, onder wiens achternaam ze bekend werd. Samen met hem kreeg zij een, inmiddels tiener-, zoon en dochter. Spier vertelt aan Shownieuws dat het naar omstandigheden goed gaat met de kinderen. Ariane trouwde in 2009 met Alwin van der Toorn. Hij staat niet vermeld in de rouwadvertentie.

Ariane gaf in 2010, nadat ze de overstap van tv-werk naar schrijfster maakte, een uitgebreid interview aan hebban.nl, waarin zij ook over de dood sprak. "Een goede vriendin van mij zegt altijd: het leven is een pijp kaneel, je zuigt eraan en krijgt je deel. Dat is een soort mantra voor me geworden. Met veel mazzel ga je nog een paar jaar mee, maar het kan ook morgen afgelopen zijn. Je moet vooral iets doen waar je lol in hebt."

Ook vertelde ze toen: "Als je een tv-carriere en een huwelijk met een notaris gelijk overboord zet, met twee kleine kinderen op het platteland met je moeder van 80 in de schuur om schrijfster te worden, dan is dat op zich geen concept. Nee toch. Ik heb mezelf in wanhoop wel eens afgevraagd: Meijer, weet je wel wat je aan het doen bent? En toen zei ik stralend tegen mezelf: Nee, maar het voelt beter. Ik ken geen andere manier van leven."
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_155898512
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 14:25 schreef utrecht1970 het volgende:

Net als niet-BN'ers dingen online gooien doen BN'ers dat ook.
Hier schrijven mensen toch ook 'RIP'. Zelfde ding...

Ik denk dat Jeroen zijn bericht gewoon een uiting voor/naar haar is. En dan noem je uit fatsoen de familie.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')