http://www.telegraaf.nl/p(...)48__overleden__.htmlquote:Ariane is 48 jaar geworden. De begrafenis heeft in besloten kring plaatsgevonden, blijkt uit een overlijdensadvertentie.
Ze speelde rollen in Zeg 'ns AAA, Diamant en Goudkust. Later presenteerde ze o.a. Explosief, Call TV en het belspel van Expeditie Robinson. Ariane, die in West-Friesland woonde, was ook bekend als schrijfster van thrillers als Koud-Zuid.
Ze scheidde in 2003 van Olivier Spier, onder wiens achternaam ze bekend werd. Samen met hem kreeg zij een, inmiddels tiener-, zoon en dochter. Ariane trouwde in 2009 met Alwin van der Toorn.
quote:Ariane Meijer besloot haar leven te beëindigen. Haar ex-man Olivier Spier zegt tegen Shownieuws: "We zijn vreselijk verdrietig. We respecteren haar keuze."
Wat vreselijk voor de nabestaanden.quote:Op maandag 7 september 2015 10:58 schreef murp het volgende:
Zelfmoord?
http://www.show.nl/showfl(...)meijer-48-overleden/
Jezus, dat verwacht je ook nietquote:Op maandag 7 september 2015 10:58 schreef murp het volgende:
Zelfmoord?
Zou je denken?quote:
quote:
quote:Haar ex-man Olivier Spier zegt tegen Shownieuws: “We zijn vreselijk verdrietig. We respecteren haar keuze.”
Nou vertel, wat kan het anders zijn!quote:Op maandag 7 september 2015 12:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Pff wat zijn mensen toch belust op sensatie. Er staat nergens zelfmoord. Nergens.
Jawel.quote:Op maandag 7 september 2015 12:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Pff wat zijn mensen toch belust op sensatie. Er staat nergens zelfmoord. Nergens.
http://www.show.nl/showfl(...)meijer-48-overleden/quote:Ariane Meijer (ook bekend met de achternaam: Spier) is op 28 augustus dit jaar overleden. Ariane werd 48 jaar oud. De begrafenis heeft in besloten kring plaatsgevonden.
Ariane Meijer besloot haar leven te beëindigen. Haar ex-man Olivier Spier zegt tegen Shownieuws: “We zijn vreselijk verdrietig. We respecteren haar keuze.”
Meijer was van vele markten thuis. Ze was juriste, fotomodel, mannequin, actrice en danseres. Veel mensen zullen haar kennen van televisie. Ariane speelde in Zeg ‘ns AAA, Ha die Pa en Goudkust. Ariane was ook assistente bij Waku, Waku.
Ariane Meijer schreef vijf literaire thrillers: Koud-Zuid, Wit Goud, Zwart Zaad, Dood Spoor en Sluw Spel.
Vele jaren werkte ze aaneengesloten voor achtereenvolgens Veronica, RTL5, AT5 en SBS6. Voor de laatste zender nam ze onder meer de presentaties van Explosief (met Jeroen van der Boom), Klussen met Kijkers, Geboeid, Moviebox en Studienieuws voor haar rekening. Tot begin 2003 was Ariane te zien als presentatrice van het nieuwe ‘lifestyle’ programma Jewels & Trends. Voor dit programma reisde Ariane de hele wereld af, op zoek naar de laatste trends op het gebied van horloges, juwelen en andere ‘wanna have’ artikelen.
Ariane Meijer liet twee kinderen na: Abel en Lola. Ariane was tot 2003 getrouwd met Olivier Spier. Na de scheiding woonde ze op het platteland. In 2009 trouwde Ariane met Alwin van der Toorn.
Olivier Spier zegt tegen Shownieuws dat “het naar omstandigheden goed gaat met de kinderen”.
In 2010 toen Ariane net schrijfster was geworden, sprak ze met hebban.nl. In dat interview kwam ook de dood ter sprake: “Een goede vriendin van mij zegt altijd: het leven is een pijp kaneel, je zuigt eraan en krijgt je deel. Dat is een soort mantra voor me geworden. Met veel mazzel ga je nog een paar jaar mee, maar het kan ook morgen afgelopen zijn. Je moet vooral iets doen waar je lol in hebt.”
Ja, het ligt voor de hand dat ze zelfmoord heeft gepleegd. Maar het kan ook zo zijn dat ze niet verder wilde met een behandeling.quote:Op maandag 7 september 2015 12:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou vertel, wat kan het anders zijn!
Komt op hetzelfde neer, ze heeft zelf bepaald wanneer ze eruit staptequote:Op maandag 7 september 2015 12:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, het ligt voor de hand dat ze zelfmoord heeft gepleegd. Maar het kan ook zo zijn dat ze niet verder wilde met een behandeling.
Ah ok. Dan heb ik niks gezegd.quote:Op maandag 7 september 2015 12:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jawel.
[..]
Dat.quote:Op maandag 7 september 2015 12:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde neer, ze heeft zelf bepaald wanneer ze eruit stapte.
Ja, ik herkende haar ook meteen (daarvan).quote:Op maandag 7 september 2015 10:49 schreef TheVulture het volgende:
toch een van de bekendere gezichten van de call-tv generatie
twitter:jvdboom twitterde op maandag 07-09-2015 om 11:22:46Lieve Ariane rust zacht... Ik wens alle nabestaanden veel sterkte met dit enorme verlies x Jeroen reageer retweet
Ja, eigenlijk raar, hè. Maar als hij niks op twitter zou zetten, zouden mensen daar ook gek van opkijken.quote:Op maandag 7 september 2015 14:25 schreef utrecht1970 het volgende:
ik snap het bericht van jeroen van der boom niet zo goed. Stuur de familie een rouwkaart in plaats van op sociale media dat te doen. Alsof de familie op internet gaat speuren voor steunbetuigingen.
Steunbetuigingen en condoleances via internet snap ik sowieso al niet.
quote:'Man ontbreekt op rouwadvertentie Ariane Meijer'
Ariane is 48 jaar geworden. Ze heeft ervoor gekozen zelf uit het leven te stappen. De begrafenis heeft in besloten kring plaatsgevonden, blijkt uit een overlijdensadvertentie.
Ze speelde rollen in Zeg 'ns AAA, Diamant en Goudkust. Ook was ze assistente bij Waku, Waku en presenteerde ze o.a. het SBS 6-programma Explosief, Call TV en het belspel van Expeditie Robinson. Ariane, die in West-Friesland woonde, werd later bekend als schrijfster van thrillers als Koud-Zuid. Zij was tevens model en juriste.
Ariane scheidde in 2003 van Olivier Spier, onder wiens achternaam ze bekend werd. Samen met hem kreeg zij een, inmiddels tiener-, zoon en dochter. Spier vertelt aan Shownieuws dat het naar omstandigheden goed gaat met de kinderen. Ariane trouwde in 2009 met Alwin van der Toorn. Hij staat niet vermeld in de rouwadvertentie.
Ariane gaf in 2010, nadat ze de overstap van tv-werk naar schrijfster maakte, een uitgebreid interview aan hebban.nl, waarin zij ook over de dood sprak. "Een goede vriendin van mij zegt altijd: het leven is een pijp kaneel, je zuigt eraan en krijgt je deel. Dat is een soort mantra voor me geworden. Met veel mazzel ga je nog een paar jaar mee, maar het kan ook morgen afgelopen zijn. Je moet vooral iets doen waar je lol in hebt."
Ook vertelde ze toen: "Als je een tv-carriere en een huwelijk met een notaris gelijk overboord zet, met twee kleine kinderen op het platteland met je moeder van 80 in de schuur om schrijfster te worden, dan is dat op zich geen concept. Nee toch. Ik heb mezelf in wanhoop wel eens afgevraagd: Meijer, weet je wel wat je aan het doen bent? En toen zei ik stralend tegen mezelf: Nee, maar het voelt beter. Ik ken geen andere manier van leven."
Net als niet-BN'ers dingen online gooien doen BN'ers dat ook.quote:Op maandag 7 september 2015 14:25 schreef utrecht1970 het volgende:
ik snap het bericht van jeroen van der boom niet zo goed. Stuur de familie een rouwkaart in plaats van op sociale media dat te doen. Alsof de familie op internet gaat speuren voor steunbetuigingen.
Steunbetuigingen en condoleances via internet snap ik sowieso al niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |