quote:Op maandag 7 september 2015 09:21 schreef Ineffable het volgende:
Morgen een afspraak en ik ben nu al zo zenuwachtig.![]()
JAAAAA!!quote:Op maandag 7 september 2015 09:23 schreef Skoap het volgende:
Ik mag naar huis!!! Zelf elke dag temperatuur meten & elke dag wel terug voor CTG & om de dag bloedprikken. Maar ik mag het thuis afwachten. Inleiding gepland voor 17 september. Maar daarvan hoop ik dat het niet nodig is. Daar zie ik wel tegen op, want ik had al een weeenstorm zonder die weeën opwekkers. Goede berichten dus!
quote:Op maandag 7 september 2015 09:30 schreef Razztwizzle het volgende:
Skoap wat fijn zeg! Hoe ver ben je op 17 september? Kindjes van 16/17 september zijn de leukste![]()
![]()
Dot wat naarIk neem bij misselijkheidsaanvallen (ze worden minder gelukkig) heel veel Smintjes, dan is het nog uit te houden. Sterkte!!
Ik hoop ook op een telefoontje vandaag maar het zal vast morgen tijdens een les komen.
Ja echt welquote:Op maandag 7 september 2015 09:23 schreef Ineffable het volgende:
Nee Skoap, wat goed!![]()
![]()
Dit is echt de beste uitkomst of niet!
Nee, het is ook een andere misselijkheid. Beetje griepig ipv ochtendmisselijkheid. Ik doe heeeeel rustig. Stip is ook wat grieperig, dus denk dat ik het heb overgenomen. Ben nu voornamelijk nog duizelig.quote:Op maandag 7 september 2015 09:46 schreef Limone het volgende:
Oh skoap wat heerlijk!![]()
SvaneStop anders even met testen. De ene test is de andere niet, de ene zwangerschap is de andere niet.
Wat rot, Dot, die misselijkheid. Had je dat ook zo erg bij Stip?
Wij hebben hier allemaal KDVaids en iedere keer als ik mijn neus snuit of hoest lek ik. Het is geen vruchtwater, maar ik word er wel een beetje zenuwachtig van.![]()
Oh dat is ook niet fijn. Sterkte met je dag.quote:Op maandag 7 september 2015 09:57 schreef Dot. het volgende:
[..]
Nee, het is ook een andere misselijkheid. Beetje griepig ipv ochtendmisselijkheid. Ik doe heeeeel rustig. Stip is ook wat grieperig, dus denk dat ik het heb overgenomen. Ben nu voornamelijk nog duizelig.
Beterschap!
Skoap, ik ben ingeleid door primen (tabletjes) en heb nooit een infuus gekregen, dus misschien proberen ze dat bij jou ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |