abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 september 2015 @ 09:10:35 #1
381212 Gulara
From the future
pi_155889361
2015

10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser

6 oktober: Limone (jongen)
8 oktober: Skoap (jongen)
14 oktober: Sara82 (jongen)
16 oktober: pinquit (jongen)
16 oktober: Estrys (jongen)
21 oktober: JantinaGr (meisje)
23 oktober: *** Cassandra87 en Bartholomeus *** (jongen)
24 oktober: *** Natalie en steenz *** (meisje)

3 november: silliegirl
4 november: Daui (tweeling)
11 november: 1stGirl
14 november: ***Kuukske & JDude*** (jongen)
23 november: Bloesem

8 december: bloes85
31 december: sethiwe

2016

1 januari: hetzusjevan
4 januari: Xanteh (jongen)
22 januari: Myrr (jongen)

14 februari: Frummeltje86 (meisje)
19 februari: Sicilia

1 maart: L0t..
1 maart: Appelientje
3 maart: LadyBlack
4 maart: Dot.
14 maart: Razztwizzle
20 maart: onomatopee
24 maart: Lamb29

12 april: Leonietje83

4 mei: Dodoria

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Voor aanpassingen graag een DM :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Gulara op 07-09-2015 09:46:29 ]
pi_155889478
....
pi_155889522

[ Bericht 100% gewijzigd door Ineffable op 07-09-2015 09:22:39 ]
pi_155889540
Ik mag naar huis!!! Zelf elke dag temperatuur meten & elke dag wel terug voor CTG & om de dag bloedprikken. Maar ik mag het thuis afwachten. Inleiding gepland voor 17 september. Maar daarvan hoop ik dat het niet nodig is. Daar zie ik wel tegen op, want ik had al een weeenstorm zonder die weeën opwekkers. Goede berichten dus!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_155889541
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 09:21 schreef Ineffable het volgende:

Morgen een afspraak en ik ben nu al zo zenuwachtig. O+

pi_155889548
Nee Skoap, wat goed! *O* *O* *O*
Dit is echt de beste uitkomst of niet!
pi_155889562
Yay Skoap :)
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_155889580
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 09:23 schreef Skoap het volgende:
Ik mag naar huis!!! Zelf elke dag temperatuur meten & elke dag wel terug voor CTG & om de dag bloedprikken. Maar ik mag het thuis afwachten. Inleiding gepland voor 17 september. Maar daarvan hoop ik dat het niet nodig is. Daar zie ik wel tegen op, want ik had al een weeenstorm zonder die weeën opwekkers. Goede berichten dus!
JAAAAA!! *O* Oh, wat fijn Skoap! Voor jou, voor L., voor jullie allemaal!
pi_155889607
Ineffable: hoe ver ben je nu? Heb je morgen dan ook een echo? Of intake? Sorry voor mijn zwangerschapsdementie :@.
pi_155889608
Wat fijn Skoap! *O*

En ik duim alvast voor Razz, hopelijk vandaag een telefoontje! En LB vandaag ook meer nieuws?

Pff, ik ben net de trein uitgestapt bij Den Haag HS (moet naar Centraal), omdat ik echt dat dat ik moest overgeven. Even gezeten en vervolgens met de tram naar CS gegaan, want dan kan ik vaker uitstappen mocht het toch mis gaan. De misselijkheid is nu wel weggezakt, maar vooral erg duizelig en ik kan me ook niet echt concentreren. En heel fijn dat ik nu net vanmiddag een bijeenkomst heb waar ik eigenlijk echt niet weg kan blijven :{
pi_155889653
Skoap wat fijn zeg! Hoe ver ben je op 17 september? Kindjes van 16/17 september zijn de leukste O+ ;)

Dot wat naar -O- Ik neem bij misselijkheidsaanvallen (ze worden minder gelukkig) heel veel Smintjes, dan is het nog uit te houden. Sterkte!!

Ik hoop ook op een telefoontje vandaag maar het zal vast morgen tijdens een les komen :') .
pi_155889705
Skoap! Wat fijn! *O*

Ben ook benieuwd wanneer de uitslagen van Razz en LB komen!

Ik ben echt zo nerveus, m'n streepje is sinds afgelopen woensdag niet toegenomen. :{ had gedacht dat met vijf dagen ertussen er wel verschil zichtbaar had moeten zijn. Blehh.
  maandag 7 september 2015 @ 09:43:39 #13
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_155889897
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 09:30 schreef Razztwizzle het volgende:
Skoap wat fijn zeg! Hoe ver ben je op 17 september? Kindjes van 16/17 september zijn de leukste O+ ;)

Dot wat naar -O- Ik neem bij misselijkheidsaanvallen (ze worden minder gelukkig) heel veel Smintjes, dan is het nog uit te houden. Sterkte!!

Ik hoop ook op een telefoontje vandaag maar het zal vast morgen tijdens een les komen :') .
O+ :Y

Skoap, goed nieuws!

Kwam ook even spieken voor de uitslagen maar nog niks begrijp ik. Sterkte met wachten :*
  maandag 7 september 2015 @ 09:44:47 #14
381212 Gulara
From the future
pi_155889921
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 09:10 schreef Gulara het volgende:
2015

Op is aangepast.

Skoap wat een fijn nieuws! Lekker thuis! O+
pi_155889938
Wat fijn Skoap! *O*

Dot, blegh, rot die misselijk- en duizeligheid zo.. Hoop dat het snel wegtrekt!

Razz, sterkte vandaag, hoop op goed nieuws voor jullie :*

En nog een welkom voor Svane! *O* Rot die onzekerheid zo, ik hoop dat de eerste weken voorbij vliegen :*

Over weken die voorbij vliegen gesproken: zaterdag was ik 12 weken! Gelijk ook de dag van de nekplooimeting, gelukkig in orde. De echoscopiste was heel lief, we waren te vroeg (eerste afspraak van de dag) en ze heeft uitgebreid de tijd genomen om alles te bekijken.. Twee armpjes, twee lange beentjes, en vooral veel wild geschop en gedraai O+ En toen ik vertelde wat ik doe ging ze de hersentjes (al die verkleinwoorden :')) extra bekijken met ons , behalve de vlinderstructuur was er weinig aan te zien maar toch zó bijzonder. Want ons kind, in mijn buik, het heeft gewoon hérsens :o :'( O+ Zo reageerde ik overigens ook op het neusje, en de lipjes, en en en.. Ik geloof dat ik nu snap wat ze bedoelen met verliefd zijn op je kind :D
pi_155889959
Dot wat vervelend die misselijkheid..

Razz wat vervelend dat afwachten!
Ik lig nu op de kamer met iemand en haar (meisjes) baby had een nekplooi van 7 en alles was goed!

Als ze mij gaan inleiden ben ik 37 weken.
pi_155889961
Oh skoap wat heerlijk! O+

Svane :* Stop anders even met testen. De ene test is de andere niet, de ene zwangerschap is de andere niet.

Wat rot, Dot, die misselijkheid. Had je dat ook zo erg bij Stip?

Wij hebben hier allemaal KDVaids en iedere keer als ik mijn neus snuit of hoest lek ik. Het is geen vruchtwater, maar ik word er wel een beetje zenuwachtig van. :D
pi_155889977
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 09:23 schreef Ineffable het volgende:
Nee Skoap, wat goed! *O* *O* *O*
Dit is echt de beste uitkomst of niet!
Ja echt wel *O* *O*
pi_155890113
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 09:47 schreef Skoap het volgende:

[..]

Ja echt wel *O* *O*
Hadden ze al eerder verteld dat dit tot de mogelijkheden behoorde?
pi_155890149
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 09:46 schreef Limone het volgende:
Oh skoap wat heerlijk! O+

Svane :* Stop anders even met testen. De ene test is de andere niet, de ene zwangerschap is de andere niet.

Wat rot, Dot, die misselijkheid. Had je dat ook zo erg bij Stip?

Wij hebben hier allemaal KDVaids en iedere keer als ik mijn neus snuit of hoest lek ik. Het is geen vruchtwater, maar ik word er wel een beetje zenuwachtig van. :D
Nee, het is ook een andere misselijkheid. Beetje griepig ipv ochtendmisselijkheid. Ik doe heeeeel rustig. Stip is ook wat grieperig, dus denk dat ik het heb overgenomen. Ben nu voornamelijk nog duizelig.

Beterschap!

Skoap, ik ben ingeleid door primen (tabletjes) en heb nooit een infuus gekregen, dus misschien proberen ze dat bij jou ook?
pi_155890235
Blegh, misselijk zijn in het openbaar vervoer. :'( Hopelijk is het tegen de middag wat weggezakt. :*

Ja Razz, ik hoop ook op vandaag. Ben je vandaag thuis? Hopelijk bellen ze niet tijdens een les nee. :*

Svane. :* Streepjes met karakter. O+

Onomatopee, je baby heeft hersens! O+ Dat is ook heel bijzonder! :)

KDVaids. :') Dat lijkt me echt verschrikkelijk!
pi_155890275
Hier lopen we ook allemaal te snotteren, A maakt de grootste snottebellen van iedereen O+ Leuk, zo'n KDV.
pi_155890279
Skoap! *O* zo fijn!!!!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_155890500
Ohhh Kdv snottebellen heb ik zo niet gemist :')

Skoap wat fijn!!

Dot :'( bah wat naar! Ik ben zo blij dat ik nu in de avond misselijk ben ipv smorgens...
En idd smintjes hier ook! Hopelijk voel je je straks beter en anders ziek is ziek!

Ono wat klinkt dat heerlijk! Wat doe jij voor werk dan?

Zo kleuter op school, pootjes even omhoog!
De beetje buikbolling die ik had is weer foetsie... De knopen kunnen weer dicht :/ heel benieuwd wanneer er wat te zien is!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_155890591
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 09:57 schreef Dot. het volgende:

[..]

Nee, het is ook een andere misselijkheid. Beetje griepig ipv ochtendmisselijkheid. Ik doe heeeeel rustig. Stip is ook wat grieperig, dus denk dat ik het heb overgenomen. Ben nu voornamelijk nog duizelig.

Beterschap!

Skoap, ik ben ingeleid door primen (tabletjes) en heb nooit een infuus gekregen, dus misschien proberen ze dat bij jou ook?
Oh dat is ook niet fijn. Sterkte met je dag. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')