Scout bij Vitesse geloof ikquote:Op zondag 6 september 2015 23:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat is daar ooit van terecht gekomen? Marc van Hintum.
Tuurlijk. Maar de basis moet de Hollandsche school blijven.quote:Op zondag 6 september 2015 23:25 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Misschien kan Nederland niet beter? Ik kan me de wedstrijd tegen Chili herinneren, waren we ook niet goed hoor.
Maar we wonnen wel, tactisch zat het goed.
misschien moet je er even een watermerk op doenquote:Op zondag 6 september 2015 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik had deze nog gemaakt trouwens.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 september 2015 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik scrollde even door een lijst van ex-gasten bij Studio Voetbal.
Ik kwam de naam 'Marc van Hintum' tegen. Onvergetelijke uitzendingen.
quote:Op zondag 6 september 2015 23:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Tegenwoordig is hij terug in dienst bij Vitesse als hoofdscouting.
Laat ze maar een counterploeg worden , kwaliteit is er gewoon niet om Barca/Spanje na te doenquote:Op zondag 6 september 2015 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ook dat ja, en dan sta je met zijn allen tot op de middellijn, verlies je de bal en sta je ineens nog maar met 3 man achter de bal, zoals bij de 1-0 vanavond
Sindsdien weten we dat een piero'tje besturen een kunst is, zoals alleen Van Halst dat kan.quote:Op zondag 6 september 2015 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik scrollde even door een lijst van ex-gasten bij Studio Voetbal.
Ik kwam de naam 'Marc van Hintum' tegen. Onvergetelijke uitzendingen.
Vitesse in de stafquote:Op zondag 6 september 2015 23:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 september 2015 23:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
misschien moet je er even een watermerk op doen
Hij leert ze fikkie stoken? Want qua scouten van spelers gebeurd er niets, alleen spelers over laten komen uit Engeland.quote:
En dus is hij meteen op niveau?quote:Op zondag 6 september 2015 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
Wat een flauwekul om Sneijder af te kraken met opmerkingen dat -ie al jaren niet meer op z'n niveau voetbalt. De man maakte op het WK vorig jaar nog een ontzettend belangrijk doelpunt voor Oranje.
Niks mis met 80quote:Op zondag 6 september 2015 23:26 schreef Geo4kant het volgende:
80%? Volgens mij is dit gewoon zijn niveau wat haalbaar is..
Van Basten kan Blind toch wel even influisteren hoe hij dat vanaf het EK 2008 deed, vanaf toen waren we 4 jaar lang toch best aardig bezigquote:Op zondag 6 september 2015 23:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Laat ze maar een counterploeg worden , kwaliteit is er gewoon niet om Barca/Spanje na te doen
Naamgever van het Marc-Van-Hintum-Toernooi:quote:Op zondag 6 september 2015 23:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Er is maar 1 doel en dat is winnen. Kan me geen reet schelen hoe je het doet als je maar wint. Voorlopig is duidelijk dat de Hollandsche school hem voorlopig niet is. Oprotten ermee en gewoon hard gaan counteren waar nodig. Dan had je vandaag gewoon gewonnen.quote:Op zondag 6 september 2015 23:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar de basis moet de Hollandsche school blijven.
Hahaquote:Op zondag 6 september 2015 23:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij leert ze fikkie stoken? Want qua scouten van spelers gebeurd er niets, alleen spelers over laten komen uit Engeland.
Wie moet hem dan voortduwen met zijn rollator?quote:Op zondag 6 september 2015 23:27 schreef Evertjan het volgende:
we moeten Raffie weer in Oranje zetten
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |