abonnement Unibet Coolblue
pi_155878534
Hallo,

I probeer al een hele tijd een specifike groothandel te achterhalen. In Nederland zit een groothandel die iets verkoopt wat ik wil hebben. Alleen heeft deze groothandel een achterlijk hoge marge (Inkoop circa 3 a 6 euro verkoop 12 a 24 euro) en moet ik weken, zo niet maanden, wachten omdat deze slechts sporadisch inkoopt.

Dat vind ik niet fijn. Ik weet dat de Groothandel in Duitsland zit. Ik zou dus graat de Nederlandse groothandel ertussenuit halen.

Zelf ben ik al we-ken aan het zoeken. Ik heb diverse winkels (Webwinkels, Etsy, Ebay etc) die het ook verkopen maar niemand wil mij vertellen waar zei het nu inkopen.

Wie kan mij helpen? Ik post de producten die ik precies zoek liever niet hier online. Ik heb de NL groothandel, diverse andere bronnen die het ook verkopen etc.

Wat ik al gedaan heb:

Iedere afbeelding door tin-eye of google image search gehaald
Andere bronnen die het ook verkopen om informatie gehaald
Gegoogled op google.de in het duits
Eindeloos gegoogles in diverse talen en zoekwoorden.

Het is dus geen eitje! Het kan zijn dat de groothandel dus niet eens een website heeft! Maar tegenwoordig is alles te vinden op het internet dus ook zonder website moet de fabrikant te vinden zijn.

Wie wil mij helpen? Wie is een echte google guru! Stuur aub een PM dat stuur ik je de informatie die ik al heb.
pi_155878645
De groothandel vragen waar de andere groothandel zit, zie ik nog niet staan bij je lijstje?
Do what you love, love what you do!
pi_155878868
Je kan geen PMs sturen, TS.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_155878891
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 21:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Je kan geen PMs sturen, TS.
dm's als het goed is wel..
pi_155878908
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 21:16 schreef mschol het volgende:

[..]

dm's als het goed is wel..
Nope. Wel ontvangen en lezen, niet sturen.
Mokkel met stuntstok
pi_155878945
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 21:17 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Nope. Wel ontvangen en lezen, niet sturen.
lekker handig :/
  zondag 6 september 2015 @ 21:31:57 #7
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_155879656
Ben wel benieuwd wat voor produkt dit is, dat verschillende mensen je niet willen vertellen waar ze het kopen en dat het voor jou zo onvindbaar is.

Denk ook dat mensen nu niet gaan/kunnen helpen, maar dat het produkt zo opgespoord is als je het gewoon hier post.

Wat boeit jou die groothandel. Je koopt daar zolang hij de beste leverancier is. Zodra een ander dat is moet hij concurreren. Nu tilt hij je gewoon op als jij voor hetzelfde produkt elders 15% van zijn prijs zou betalen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_155879701
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 21:31 schreef XL het volgende:
Ben wel benieuwd wat voor produkt dit is, dat verschillende mensen je niet willen vertellen waar ze het kopen en dat het voor jou zo onvindbaar is.

Denk ook dat mensen nu niet gaan/kunnen helpen, maar dat het produkt zo opgespoord is als je het gewoon hier post.

Wat boeit jou die groothandel. Je koopt daar zolang hij de beste leverancier is. Zodra een ander dat is moet hij concurreren. Nu tilt hij je gewoon op als jij voor hetzelfde produkt elders 15% van zijn prijs zou betalen.
als het klopt wat hier boven staat is 15% geen gekke marge hoor ;)
  zondag 6 september 2015 @ 21:35:04 #9
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_155879815
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 21:32 schreef mschol het volgende:

[..]

als het klopt wat hier boven staat is 15% geen gekke marge hoor ;)
Fout gelezen. Ik lees dat ze 3 euro wil betalen en 24 moet betalen bij de huidige leverancier.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_155879925
quote:
99s.gif Op zondag 6 september 2015 21:35 schreef XL het volgende:

[..]

Fout gelezen. Ik lees dat ze 3 euro wil betalen en 24 moet betalen bij de huidige leverancier.
dan moet het over een ander product gaan.. ik ben nog steeds benieuwd :)
pi_155880078
dus eigenlijk is de klacht dat ze weken tot maanden moet wachten op haar bestelling.
maar dat ligt dan ook aan jezelf want dat weet je ondertussen dus dan bouw je zelf maar een voorraadje op.

als mensen jou zouden vragen wie jouw leverancier is zou je het ook niet geven...
  zondag 6 september 2015 @ 21:51:45 #12
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_155880654
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 21:37 schreef mschol het volgende:

[..]

dan moet het over een ander product gaan.. ik ben nog steeds benieuwd :)
Ik ga ervan uit sapstengel onzin postte.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_155881643
Wow wat een hoop reacties al!

Voor de nieuwschierigen het gaat om woondecoratie. Nee ik ga het hier niet posten. Als ik heb eindelijk gevonden heb is het niet de bedoeling dat iemand anders er vervolgens mee vandoor gaat.

Nee uiteraard heb ik het de Nederlandse groothandel niet gevraagd. Die snapt natuurlijk heel goed dat ik dan daar ga bestellen en niet bij hem!

Het gaat inderdaad om de snelheid. Ruimte is ook geld! Ik doe liever om de maand een kleine bestelling dan 2 grote bestellingen per jaar. Opslagruimte is duur.

Maar meest belangrijpe is gewoon geld. Iets word voor 2 euro geproduceerd, ligt voor 6 euro is Duitsland, ligt voor 22 euro euro in NL en voor 44 euro mag jij het kopen.

Wat doet de NL groothandel hiervoor? Niks. Doos schuiven. Ik zie geen toegevoegde waarde dus ik zoek zelf de groothandel.

Ik ga nu de mensen die mij een pb berichtje gestuurd hebben even beantwoorden
pi_155882588
dus waarom zou iemand het bij jou moeten kopen?
uiteindelijk doe je net hetzelfde als die groothandel. dozen verschuiven
met als grote verschil dat jij niet bereid bent om opslagruimte te nemen.
maar wel zoveel mogelijk winst wil binnenharken. om gewoon het artikel van doos te veranderen en postnl sticker erop te plakken.
pi_155882816
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 22:26 schreef redboyke het volgende:
dus waarom zou iemand het bij jou moeten kopen?
uiteindelijk doe je net hetzelfde als die groothandel. dozen verschuiven
met als grote verschil dat jij niet bereid bent om opslagruimte te nemen.
maar wel zoveel mogelijk winst wil binnenharken. om gewoon het artikel van doos te veranderen en postnl sticker erop te plakken.
dat ook ja plus dat ts vraagt om haar werk te doen zodat ze er zelf winst op kan gaan maken.

Ik pas :)
Do what you love, love what you do!
pi_155882998
Wat is dat nou weer voor een domme ongefundeerde negatieve post.

Zo komt alles in de winkel te liggen hoor! Maar des te meer de 'middle man' ertussenuit des te goedkoper wordt het.

Als slechts 1 winkel het verkoopt betaal je ALTIJD te veel. Pas als er een concurrent komt normaliseerd de prijs een beetje.

Ja iemand zou het bij mij moeten kopen omdat ik goedkoper ben. Klachten?
pi_155883083
Ik vraag hulp omdat het me zelf niet lukt. Niet omdat ik het niet geprobeerd heb!

Je HOEFT niet te reageren hoor!

Ik stel gewoon een hele simpele vraag en de helft van de posts zijn afzeikpost. Ga eens ergens anders trollen
pi_155883105
Hoe weet jij wat de marge is?
pi_155883257
Nou exact weet ik het niet. Maar ik kijk waar ik het goedkoopst kon vinden. En daar trek ik iets vanaf (Die persoon heeft ook kosten en een klein beetje winst)

Bovendien verkoop ik al heel veel vergelijkbare artikelen uit dezelfde branche dus daar heb ik ook wat vergelijkingsmateriaal.
  maandag 7 september 2015 @ 10:26:17 #20
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_155890669
Schopje GC.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  maandag 7 september 2015 @ 11:07:48 #21
446713 Robin0342
Ik haat het als mensen hun zin
pi_155891517
Waar ik werk gaan dingen van 1,20 inkoop er soms uit voor 12.

Deal with it.
pi_155892696
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 22:37 schreef lizzylis het volgende:
Ik vraag hulp omdat het me zelf niet lukt. Niet omdat ik het niet geprobeerd heb!
Wat zit er voor degene die het voor jou vindt in?
Of moet dat dan weer wél gratis?

[ Bericht 3% gewijzigd door spijkerbroek op 07-09-2015 12:13:42 ]
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 7 september 2015 @ 13:06:53 #23
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_155893962
Waarom via groothandel en niet rechtstreeks via de producent? Alibaba even raadplegen.
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_155901716
Hmmm. DM gekregen van Raptorix maar ik kan niet replyen :/ Kan je me je email geven anders dan stuur ik een email.

Pandaplint al gekeken maar dit staat niet op alibaba helaas.

Robin0342 Da's optie B.

Ik proef toch een jaloezie bij sommige mensen hier. Als ik geld en tijd kan besparen door direct de groothandel te contacteren wat is dan helemaal het probleem? Maak je geen zorgen hoor ik ben ook gewoon 40 uur p/w loonslaaf. Maar daarnaarst doe ik ook nog wat werkzaamheden. Maar ook daarvoor geen zorgen de afdracht naar de belastingdienst is ook keurig op orde.
pi_155901928
Wel grappig dat je mijn vraag niet beantwoordt.
Of veelzeggend, dat kan ook..
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')