Exact. Ik verbaas me er als nederbelg nog vaak over hoe vele Nederlanders gewoon niet beseffen hoe meewarig 'onze' houding tov België is. Dan moet je inderdaad niet schrikken als je niet veel liefde terugkrijgt. Met haat heeft het trouwens niks te maken. Het is veeleer onverschilligheid geworden.quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:12 schreef misteriks het volgende:
[..]
Actie reactie verhaaltje hoor. Of denk je dat de neerbuigende en misplaatste arrogantie die sommige Nederlanders constant formuleren genre 'die Belgjes kunnen helemaal niets etc' niet begrepen worden in het Zuiden? Heeft niets met haat te maken; maar als waardering je niet gegund wordt moet je ook niet op sympathie rekenen.
Die is toch echt wel door de mand gevallen tijdens de laatste oefeninterland.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:20 schreef Jonmen het volgende:
Mijn keuze (veranderingen in het vetgedrukt):
, Cavanda,
Is wel waar. Maar omdat het zijn 1ste optreden was voor de nationale ploeg, had hij waarschijnlijk veel om zijn hoofd. Dus daarom geef ik toch liever hem nog een kans dan Vermaelen terug te halen. Denken aan de toekomstquote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:29 schreef misteriks het volgende:
[..]
Die is toch echt wel door de mand gevallen tijdens de laatste oefeninterland.
Die gast speelt bij een middenmoter in de Turkse competitie ... Dan kun je evengoed een rechtsback van Kortrijk ofzo selecteren ...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:33 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Is wel waar. Maar omdat het zijn 1ste optreden was voor de nationale ploeg, had hij waarschijnlijk veel om zijn hoofd. Dus daarom geef ik toch liever hem nog een kans dan Vermaelen terug te halen. Denken aan de toekomst
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |