abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157449772
best mooie kits heurrr
pi_157449997
quote:
12s.gif Op dinsdag 10 november 2015 12:12 schreef misteriks het volgende:

[..]

Actie reactie verhaaltje hoor. Of denk je dat de neerbuigende en misplaatste arrogantie die sommige Nederlanders constant formuleren genre 'die Belgjes kunnen helemaal niets etc' niet begrepen worden in het Zuiden? Heeft niets met haat te maken; maar als waardering je niet gegund wordt moet je ook niet op sympathie rekenen.
Exact. Ik verbaas me er als nederbelg nog vaak over hoe vele Nederlanders gewoon niet beseffen hoe meewarig 'onze' houding tov België is. Dan moet je inderdaad niet schrikken als je niet veel liefde terugkrijgt. Met haat heeft het trouwens niks te maken. Het is veeleer onverschilligheid geworden.
pi_160420929
Welke 23 zouden jullie meenemen?

Mijn keuze:

Keepers: Courtois, Mignolet en Sels
Verdedigers: Alderweireld, Kompany, Vertonghen, Lombaerts, Vermaelen, Denayer, Meunier
Middenveld: Dembele, Fellaini, Witsel, Nainggolan, Musonda
Aanvallers: Hazard, De Bruyne, Carrasco, Batshuayi, Lukaku, Mertens, Origi, Chadli (ja idd, geen Benteke)
  vrijdag 4 maart 2016 @ 18:20:49 #54
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_160422154
Ongeveer deze selectie ja. Benteke, tja, een beetje jammer. Die gast heeft in het verleden wel al veel bijgedragen, maar heeft op dit moment wel de mindere vorm. Ik vind Chadli, ondanks zijn rendement bij Tottenham, de minste van het hele zootje. En het is omdat we niet al te vet in de verdedigers zitten, maar ik zie Vermaelen geen broodje camembert eten zonder er een 6 weken blessure aan over te houden :')

Wie gaat er nog naar het EK?
Ikzelf heb al kaartjes voor BEL/ITA en ENG/RUS. Zou er nog graag SWE/BEL aannaaien, maar +300 euro vind ik al te gortig
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_160422155
Mijn keuze (veranderingen in het vetgedrukt):

Keepers: Courtois, Mignolet en Gillet
Verdedigers: Alderweireld, Kompany, Vertonghen, Lombaerts, Cavanda, Denayer, Engels
Middenveld: Dembele, Fellaini, Witsel, Nainggolan, Musonda, Dendoncker
Aanvallers: Hazard, De Bruyne, Carrasco, Batshuayi, Lukaku, Mertens, Origi
  vrijdag 4 maart 2016 @ 18:29:02 #56
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_160422323
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 18:20 schreef Jonmen het volgende:
Mijn keuze (veranderingen in het vetgedrukt):

, Cavanda,
Die is toch echt wel door de mand gevallen tijdens de laatste oefeninterland. :N
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_160425280
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 18:29 schreef misteriks het volgende:

[..]

Die is toch echt wel door de mand gevallen tijdens de laatste oefeninterland. :N
Is wel waar. Maar omdat het zijn 1ste optreden was voor de nationale ploeg, had hij waarschijnlijk veel om zijn hoofd. Dus daarom geef ik toch liever hem nog een kans dan Vermaelen terug te halen. Denken aan de toekomst ;)
  vrijdag 4 maart 2016 @ 21:19:13 #58
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_160427200
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 20:33 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Is wel waar. Maar omdat het zijn 1ste optreden was voor de nationale ploeg, had hij waarschijnlijk veel om zijn hoofd. Dus daarom geef ik toch liever hem nog een kans dan Vermaelen terug te halen. Denken aan de toekomst ;)
Die gast speelt bij een middenmoter in de Turkse competitie ... Dan kun je evengoed een rechtsback van Kortrijk ofzo selecteren ...

Of je selecteert gewoon Thomas Foket natuurlijk. Probleem opgelost
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')