Het gaat hier omhoog.quote:Op zondag 6 september 2015 16:27 schreef vaarsuvius het volgende:
wind tegen of gaat het licht omhoog hier?
groot gelijk heeft hijquote:Op zondag 6 september 2015 16:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Wellens wil dus niet knechten voor Krek en Gilbert.
Voor Gilbert kan ik met het nog wel voorstellen, die heeft het dit seizoen nog niet echt laten zien. Wordt tijd dat die z'n haar weer gaat peroxideren.quote:Op zondag 6 september 2015 16:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Wellens wil dus niet knechten voor Krek en Gilbert.
Dat heb je goed gehoordquote:Op zondag 6 september 2015 16:29 schreef Evertjan het volgende:
Degenkolb heeft niet gewonnen?? Hoor ik Jose dat nu echt zeggen?
Toch een paar Giro-ritjes gewonnen, maargoed denk dat dit parcours niet selectief genoeg voor hem is.quote:Op zondag 6 september 2015 16:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Voor Gilbert kan ik met het nog wel voorstellen, die heeft het dit seizoen nog niet echt laten zien. Wordt tijd dat die z'n haar weer gaat peroxideren.
20% kans volgens Unibetquote:Op zondag 6 september 2015 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat Dumoulin de Vuelta nog winnen?
Van Baarle net als vorig jaarquote:Op zondag 6 september 2015 16:40 schreef franklop het volgende:
Benieuwd welke Nederlander er in de Tour of Britain wint
Hoflandquote:Op zondag 6 september 2015 16:40 schreef franklop het volgende:
Benieuwd welke Nederlander er in de Tour of Britain wint
Tenzij de anderen dan ook eigen tempo gaan rijden.quote:Op zondag 6 september 2015 16:32 schreef Pedroso het volgende:
Zou goed zijn voor Tom als ze direct gaan aanvallen op de laatste col. Dan kan ie snel in z'n eigen tempo omhoog gaan rijden en wellicht z'n verlies beperken.
Viviani of Cavendish blijkbaarquote:
Als ie morgen niet teveel verliest zie ik het in ieder geval heel spannend worden.quote:
All Star game in Alkmaarquote:Op zondag 6 september 2015 16:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat voor aids laten ze nu weer zien op de NOS
Bierelftallenquote:Op zondag 6 september 2015 16:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vandaag mag ie wel veel verliezen ?quote:Op zondag 6 september 2015 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ie morgen niet teveel verliest zie ik het in ieder geval heel spannend worden.
Joep Schreuder moet ook wat te doen hebben in een Eredivisievrij weekendquote:Op zondag 6 september 2015 16:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dat zie ik niet zo snel gebeurenquote:Op zondag 6 september 2015 16:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vandaag mag ie wel veel verliezen ?
Ik vind het wel een veilig gevoel dat ik weet dat Joep in elk geval niet in mijn woonplaats is.quote:Op zondag 6 september 2015 16:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Joep Schreuder moet ook wat te doen hebben in een Eredivisievrij weekend
Ben je bang voor Joep?quote:Op zondag 6 september 2015 16:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het wel een veilig gevoel dat ik weet dat Joep in elk geval niet in mijn woonplaats is.
Gewoon het trapgat barricaderen en je zit veilig op zolder.quote:Op zondag 6 september 2015 16:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het wel een veilig gevoel dat ik weet dat Joep in elk geval niet in mijn woonplaats is.
Goede Ui overigens.quote:Op zondag 6 september 2015 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zie ik niet zo snel gebeuren
Nog 27 dagen.quote:
Ik stel je een hele normale vraag, zullen we even opnieuw beginnen?quote:Op zondag 6 september 2015 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk elke ochtend onder mijn fiets voordat ik wegrijd.
Joep Schreuder?quote:Op zondag 6 september 2015 16:49 schreef TargaFlorio het volgende:
30k bruto en dan zelf ook nog moeten betalen voor masseur, trainingskampen, enz.
Mooi, volgens mij leefde ie ook al niet toen ie de Vuelta won. Werd van afstand bediend.quote:
Joep is het ideale streefbeeld van Jan de Jong's journalistiek.quote:Op zondag 6 september 2015 16:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die komt daar z'n bed niet voor uit.
Tom kan de Vuelta beter niet winnen. Kijk maar naar Cobo en Horner, na de Vueltawinst is de carrière over.quote:
maar wel een grote ronde op je naamquote:Op zondag 6 september 2015 16:52 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Tom kan de Vuelta beter niet winnen. Kijk maar naar Cobo en Horner, na de Vueltawinst is de carrière over.
Toch jammer van zo'n aanstormend talentje als Horner.quote:Op zondag 6 september 2015 16:52 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Tom kan de Vuelta beter niet winnen. Kijk maar naar Cobo en Horner, na de Vueltawinst is de carrière over.
maandje een Siggy UI als Nederland zou verliezen van IJslandquote:
Dat had een hele grote kunnen wordenquote:Op zondag 6 september 2015 16:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Toch jammer van zo'n aanstormend talentje als Horner.
quote:Op zondag 6 september 2015 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joep is het ideale streefbeeld van Jan de Jong's journalistiek.
Joep vertelt het VERHAAL in beeld van de sporter.
Herbert denkt van welquote:Op zondag 6 september 2015 16:54 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk niet dat de kopgroep het gaat halen.
Meen je dat nou ?quote:Op zondag 6 september 2015 16:54 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk niet dat de kopgroep het gaat halen.
Ik ben nu even serieus, als het ze wel halen neem ik een maand lang een Sigthorsson UI.quote:
#teamtomtwitter:TourDeJose twitterde op zondag 06-09-2015 om 16:55:30Last break. We zijn er de hele slotklim LIVE bij op @EurosportNLBE met @bobbietraksel en mezelf #TeamTom reageer retweet
HAL-LÓ SPORZAquote:Op zondag 6 september 2015 16:59 schreef marcodej het volgende:
Ik luister José Been. Het is verschrikkelijk.
Vamos Niki, vamos!quote:Op zondag 6 september 2015 16:59 schreef marcodej het volgende:
Ik luister José Been. Het is verschrikkelijk.
Het begin van het jaar, toen ze nog Lotto Djumbo zeiden. Dat waren tijden.quote:Op zondag 6 september 2015 17:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar daar zeggen ze Lotto.nl
Zijn flink toegesproken door Frans Maassen.quote:Op zondag 6 september 2015 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het begin van het jaar, toen ze nog Lotto Djumbo zeiden. Dat waren tijden.
Ik weet niet ze heeft gecorrigeerd, maar die verdient een paar tikken.
In Nederland luisteren we Nederlands.quote:
Volgens mij wisselden ze toen Zjumbo en Djumbo met elkaar af.quote:Op zondag 6 september 2015 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het begin van het jaar, toen ze nog Lotto Djumbo zeiden. Dat waren tijden.
Ik weet niet ze heeft gecorrigeerd, maar die verdient een paar tikken.
Of Kattuks.quote:Op zondag 6 september 2015 17:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
In Nederland luisteren we Nederlands.
De monteur is langs geweest.quote:Op zondag 6 september 2015 17:03 schreef Evertjan het volgende:
verdomme zeg wat hebben ze vanmorgen gegeten bij Movistar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op zondag 6 september 2015 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Geen Van DijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 6 september 2015 17:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]Terechte klacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Uhhh... omdat ze een wildcard hebben?quote:Op zondag 6 september 2015 17:06 schreef LeTourdeFrance het volgende:
RollandWaarom doet Europcar hier eigenlijk mee?
Maar waarom een wildcard aanvragen of accepteren als je blijkbaar niks om de Vuelta geeft?quote:Op zondag 6 september 2015 17:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Uhhh... omdat ze een wildcard hebben?
Voorlopig staat Sicard nog in de top 10.quote:Op zondag 6 september 2015 17:10 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Maar
[..]
Maar waarom een wildcard aanvragen of accepteren als je blijkbaar niks om de Vuelta geeft?
Hey Bert van Marwijk, leuk dat je er ook bent.quote:Op zondag 6 september 2015 17:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zoals gezegd: verwacht dat Dumoulin hier op meer dan 3 minuten gereden gaat worden
Dank Hans.quote:Op zondag 6 september 2015 17:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hey Bert van Marwijk, leuk dat je er ook bent.
Typisch weer zo halfjes. Daarbij telt wat er nu gebeurt natuurlijk niet, met zo'n grote achterstand. Dan durft iedereen wel aan te vallen.quote:
Op z'n Boomsquote:Op zondag 6 september 2015 17:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Typisch weer zo halfjes. Daarbij telt wat er nu gebeurt natuurlijk niet, met zo'n grote achterstand. Dan durft iedereen wel aan te vallen.
Was maar een grapje, wist niet dat je boos werd.quote:Op zondag 6 september 2015 17:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Typisch weer zo halfjes. Daarbij telt wat er nu gebeurt natuurlijk niet, met zo'n grote achterstand. Dan durft iedereen wel aan te vallen.
Dan moet Dumoulin maar weer gaan dan, net als vorige week bijna lossen en op het minder steile gedeelte demarreren.quote:Op zondag 6 september 2015 17:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
komende kilometers wel wat vlakker.
Zou ik ook zeggen jaquote:Op zondag 6 september 2015 17:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Was maar een grapje, wist niet dat je boos werd.
Rebelllin en Horner rijden ook nog rond.quote:Op zondag 6 september 2015 17:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Armstrong is ook 18 jaar ofzo prof geweest
Ze weten dat er veel Nederlanders kijken he. Jose is overigens al jaren gecharmeerd van Dumoulin.quote:Op zondag 6 september 2015 17:18 schreef Evertjan het volgende:
ze zijn bij Sporza wel fan van Tom dit doet mij goed
Bloedvorm zou ik zelfs durven te zeggen.quote:
En Mancebo en Sevillaquote:Op zondag 6 september 2015 17:18 schreef OProg het volgende:
[..]
Rebelllin en Horner rijden ook nog rond.
Doe maar niet.quote:Op zondag 6 september 2015 17:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die spanjaarden hebben altijd honger bij t wielrennen. 16e etapas
Is het nou wel of niet goed?quote:Op zondag 6 september 2015 17:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tot nu toe ontwikkelt het zich goed voor Dumoulin, maar hij kan in korte tijd erg veel verliezen. Ziet er echt niet goed uit.
Ik denk dat die iets meer dan een minuut gaat verliezen vandaagquote:Op zondag 6 september 2015 17:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tot nu toe ontwikkelt het zich goed voor Dumoulin, maar hij kan in korte tijd erg veel verliezen. Ziet er echt niet goed uit.
Dumourainquote:Op zondag 6 september 2015 17:23 schreef Evertjan het volgende:
tijden van Indurain herleven weer met Tom Dumoulin
hij trapt nog wel goed de pedalen rondquote:Op zondag 6 september 2015 17:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nee dat lijkt me ook niet inderdaadquote:Op zondag 6 september 2015 17:24 schreef Pedroso het volgende:
Wuyts en Jose denken nog steeds dat Dumoulin iedereen op minuten gaat rijden in de tijdrit. Dat gaat niet gebeuren.
Laatste 4km kan hij idd zomaar 2 en halve minuut verliezen.quote:Op zondag 6 september 2015 17:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Laatste 3 km zijn ontzettend steil, daar kun je zomaar 2 minuten verliezen.quote:Op zondag 6 september 2015 17:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
En dan helemaal dat die alleen op kop rijdtquote:Op zondag 6 september 2015 17:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind het nog steeds heel vreemd om bij Zubeldia cabeza de carrera te zien.
Hij is nu wel vijf plaatsen opgeschoven maar zit nog steeds wel erg van achter.quote:Op zondag 6 september 2015 17:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dumoulin kan niet opschuiven lijkt t wel
Zometeen een colaatje halen?quote:Op zondag 6 september 2015 17:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind het nog steeds heel vreemd om bij Zubeldia cabeza de carrera te zien.
Mexicano, ik heb wel moeite met je avatarswitch.quote:Op zondag 6 september 2015 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij is nu wel vijf plaatsen opgeschoven maar zit nog steeds wel erg van achter.
Ik denk dat men gewoon iets teveel van Tom verwachtquote:Op zondag 6 september 2015 17:25 schreef marcodej het volgende:
Jullie zijn allemaal zeer negatief over Tom. Dat verdient die jongen niet.
Hoe de anderen rijden is tot nu toe goed voor Tom. Hoe hij zelf rijdt niet (althans, hij doet het prima natuurlijk, maar het ziet er niet al te rooskleurig uit).quote:Op zondag 6 september 2015 17:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is het nou wel of niet goed?
Tom is een schatjequote:Op zondag 6 september 2015 17:25 schreef marcodej het volgende:
Jullie zijn allemaal zeer negatief over Tom. Dat verdient die jongen niet.
Het lijkt erg op de UIs van Kopsterk en Tyron ja.quote:Op zondag 6 september 2015 17:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mexicano, ik heb wel moeite met je avatarswitch.
Ook dat maar ik hoefde eerst maar gewoon naar de avatar te kijken om te zien dat jij t was, nu moet ik ook je naam gaan lezen. Dat kost tijd.quote:Op zondag 6 september 2015 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het lijkt erg op de UIs van Kopsterk en Tyron ja.
Of bedoel je dat niet?
Dan blijven er twee over.quote:Op zondag 6 september 2015 17:28 schreef Pedroso het volgende:
Het gaat zo breken en dan zullen er wel een stuk of 20 tegelijk afgaan, waaronder Dumoulin.
ook bergop?quote:Op zondag 6 september 2015 17:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
25 km per uur. Zo hard kan ik ook wel fietsen
Had het idee dat ze in schotland stondenquote:
Ze kunnen niet beterquote:
nu dus??quote:Op zondag 6 september 2015 17:29 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze wachten totdat het steiler wordt, de laatste 3 km dus
jazeker. Ik heb er nog 2 van de 4, nog 2 versnellingen te gaan.quote:
Vandaag zijn er 20 man beter. Dan zullen die morgen ook beter zijn. Dan wordt er met minuten gestrooid.quote:
Halve minuut al, dat wordt meer dan een minuut.quote:Op zondag 6 september 2015 17:34 schreef TargaFlorio het volgende:
Tot nu toe blijft de schade erg beperkt.
Wel spannend ditquote:Op zondag 6 september 2015 17:34 schreef TargaFlorio het volgende:
Tot nu toe blijft de schade erg beperkt.
Nee. Hoe slim hij ook moge zijn, als je slim rijdt los je niet zo vroeg alquote:
stylist hequote:
Je snapt het niet.quote:Op zondag 6 september 2015 17:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee. Hoe slim hij ook moge zijn, als je slim rijdt los je niet zo vroeg al
LollerGPSquote:Op zondag 6 september 2015 17:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Halve minuut al, dat wordt meer dan een minuut.
had hij zichzelf op scorito?quote:Op zondag 6 september 2015 17:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pooltjes doen Tom de das om.
Beter gewoon eigen tempo rijden dan aanklampen en vervolgens minuten verliezen.quote:Op zondag 6 september 2015 17:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee. Hoe slim hij ook moge zijn, als je slim rijdt los je niet zo vroeg al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |