Het gaat hier omhoog.quote:Op zondag 6 september 2015 16:27 schreef vaarsuvius het volgende:
wind tegen of gaat het licht omhoog hier?
groot gelijk heeft hijquote:Op zondag 6 september 2015 16:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Wellens wil dus niet knechten voor Krek en Gilbert.
Voor Gilbert kan ik met het nog wel voorstellen, die heeft het dit seizoen nog niet echt laten zien. Wordt tijd dat die z'n haar weer gaat peroxideren.quote:Op zondag 6 september 2015 16:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Wellens wil dus niet knechten voor Krek en Gilbert.
Dat heb je goed gehoordquote:Op zondag 6 september 2015 16:29 schreef Evertjan het volgende:
Degenkolb heeft niet gewonnen?? Hoor ik Jose dat nu echt zeggen?
Toch een paar Giro-ritjes gewonnen, maargoed denk dat dit parcours niet selectief genoeg voor hem is.quote:Op zondag 6 september 2015 16:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Voor Gilbert kan ik met het nog wel voorstellen, die heeft het dit seizoen nog niet echt laten zien. Wordt tijd dat die z'n haar weer gaat peroxideren.
20% kans volgens Unibetquote:Op zondag 6 september 2015 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat Dumoulin de Vuelta nog winnen?
Van Baarle net als vorig jaarquote:Op zondag 6 september 2015 16:40 schreef franklop het volgende:
Benieuwd welke Nederlander er in de Tour of Britain wint
Hoflandquote:Op zondag 6 september 2015 16:40 schreef franklop het volgende:
Benieuwd welke Nederlander er in de Tour of Britain wint
Tenzij de anderen dan ook eigen tempo gaan rijden.quote:Op zondag 6 september 2015 16:32 schreef Pedroso het volgende:
Zou goed zijn voor Tom als ze direct gaan aanvallen op de laatste col. Dan kan ie snel in z'n eigen tempo omhoog gaan rijden en wellicht z'n verlies beperken.
Viviani of Cavendish blijkbaarquote:
Als ie morgen niet teveel verliest zie ik het in ieder geval heel spannend worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |