Nou vooruit dan maar. 'Hoi'.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:17 schreef dud0r het volgende:
Hoi.
Waar is shiz? Die heb ik nog niet gezien hier.
Hoi webshops

Daar kijk ik dan erg naar uit!!!!!quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:56 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die staat hier ook op het lijstje

Daar zijn wij vanaf nu helemaal klaar voor!quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vraag me wel af hoe de webshops dit allemaal gaan volgen in het Nederlands.Of gewoon negeren verder na account gemaakt te hebben. 囧

Welkom buurman.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:12 schreef Banggood het volgende:
[..]
Daar zijn wij vanaf nu helemaal klaar voor!
 Hoe is het daar in Guangzhou?
   Hoe is het daar in Guangzhou?

quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:12 schreef Banggood het volgende:
[..]
Daar zijn wij vanaf nu helemaal klaar voor!
Lokaal daar of vanuit NL?quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:24 schreef Tinydeal het volgende:
[..]
Welkom buurman.Hoe is het daar in Guangzhou?

Lokaal, dus Nederlandse support voor Tinydeal is tussen 09:00 - 18:00 ( UTC+8 ), zeg maar 3 uur 's nachts in NL tot 12 uur in de middag.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
[..]
Lokaal daar of vanuit NL?

Dank je! 30 graden en een zonnetje hier dus we mogen niet klagenquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:24 schreef Tinydeal het volgende:
[..]
Welkom buurman.Hoe is het daar in Guangzhou?

Lokaal, dus ook wij staan vanaf 3 uur 's nachts (mocht je daar behoefte aan hebben) tot een uur of 12 in de ochtend paraatquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
[..]
Lokaal daar of vanuit NL?

Nee. Dit is geen topic. Dit is een welkomheting.quote:Op donderdag 5 november 2015 11:41 schreef Chandler het volgende:
Is dit ook de plek om mensen te vragen als je iets zoekt? binnen deze sites?
Ik zoek bv 12v dingen

Doelde meer op het forumquote:Op donderdag 5 november 2015 11:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee. Dit is geen topic. Dit is een welkomheting.
Dit zijn topics:
• CHI / [FAQ] Chinashoppen voor dummies! Vraag maar raak
• Topicreeks: Chinese Webshops > CHI / [Chinese Webshops] Topic #370
 maar bedankt!
 maar bedankt!  

Je kunt best een 12V-spul topic openen als je het uitgebreid wilt behandelen/behandeld wilt hebben.quote:Op donderdag 5 november 2015 11:52 schreef Chandler het volgende:
[..]
Doelde meer op het forummaar bedankt!

12vquote:Op donderdag 5 november 2015 11:56 schreef shiznuts het volgende:
Je kunt best een 9V-spul topic openen als je het uitgebreid wilt behandelen/behandeld wilt hebben.
Als je een tussendoorvraagje heb, zie mentioned topics.

maar bedankt!
 maar bedankt!  
											|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |