Precies, hoop dat het wat oplevert voor de partijen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:55 schreef rene90 het volgende:
[..]
Daarom, het is puur in het contact met de shops Engels, en wij (FOK!) zullen ze af en toe helpen met de give-away topics bijvoorbeeld
quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:05 schreef Tinydeal het volgende:
Gegroet iedereen![]()
En succes RobertNL![]()
![]()
Oh, en iedereen is van harte welkom om een kijkje te nemen in de Tinydeal topics.![]()
Er staat een hoop in de planning dus hou die topics in de gaten.
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:50 schreef rene90 het volgende:
En hier kunnen we ook gelijk RobertNL verwelkomen als modje!
quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:54 schreef tokko1 het volgende:
Hoi hoi hoi CHI!
En natuurlijkook RobertNL welkom als Modje, al ben je natuurlijk al veel langer onder 'ons'
quote:
Bedankt allenquote:
Die staat hier ook op het lijstjequote:Op dinsdag 8 september 2015 09:35 schreef wdn het volgende:
Nu nog wachten op een Meizu Ubuntu telefoon
Dat is er min of meer al in het centrale topic voor. Daar bespreken we zoals vanouds de bestellingen, shops en meerquote:Vraagje: zou het een idee zijn als er ook ruimte komt voor "ervaringen van de kopers" ?
Steekt vinger op.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:51 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Meer Nederlanders inhuren.. *hint hint*
Zoiets bedoel je voor Stroopwafels, Klompen, en Drop.quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:24 schreef robdriessen het volgende:
Congratulations, FOK and CHI mods! Welcome webshop-reps!
Now if you'll excuse me, I think I'm going to open a dutch webshop on a chinese forum. Because everyone in China desperately needs stroopwafels, klompen and dubbelzoute drop, right?
No, only this:quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:24 schreef robdriessen het volgende:
Congratulations, FOK and CHI mods! Welcome webshop-reps!
Now if you'll excuse me, I think I'm going to open a dutch webshop on a chinese forum. Because everyone in China desperately needs stroopwafels, klompen and dubbelzoute drop, right?
Nou vooruit dan maar. 'Hoi'.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:17 schreef dud0r het volgende:
Hoi.
Waar is shiz? Die heb ik nog niet gezien hier.
Hoi webshops
Daar kijk ik dan erg naar uit!!!!!quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:56 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die staat hier ook op het lijstje
Daar zijn wij vanaf nu helemaal klaar voor!quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vraag me wel af hoe de webshops dit allemaal gaan volgen in het Nederlands.Of gewoon negeren verder na account gemaakt te hebben. 囧
Welkom buurman.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:12 schreef Banggood het volgende:
[..]
Daar zijn wij vanaf nu helemaal klaar voor!
quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:12 schreef Banggood het volgende:
[..]
Daar zijn wij vanaf nu helemaal klaar voor!
Lokaal daar of vanuit NL?quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:24 schreef Tinydeal het volgende:
[..]
Welkom buurman.Hoe is het daar in Guangzhou?
Lokaal, dus Nederlandse support voor Tinydeal is tussen 09:00 - 18:00 ( UTC+8 ), zeg maar 3 uur 's nachts in NL tot 12 uur in de middag.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
[..]
Lokaal daar of vanuit NL?
Dank je! 30 graden en een zonnetje hier dus we mogen niet klagenquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:24 schreef Tinydeal het volgende:
[..]
Welkom buurman.Hoe is het daar in Guangzhou?
Lokaal, dus ook wij staan vanaf 3 uur 's nachts (mocht je daar behoefte aan hebben) tot een uur of 12 in de ochtend paraatquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
[..]
Lokaal daar of vanuit NL?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |