FOK!forum / The China Shop / [Dealextreme] Webcare (Nederlands)
Dealextremezondag 6 september 2015 @ 10:21
Welkom!
2145lyr.png
Welkom bij de Nederlandstalige webcare van Dealextreme :)
Wij zijn blij dat Dealextreme deel uit mag maken van jullie community!

Met een assortiment van ruim 200.000 items in 4.000 categorieën, 400 verschillende leveranciers en meer dan 1.000 medewerkers is Dealextreme of DX.com is alweer 10 jaar één van de grootste Chinese e-Commerce sites.

Dealextreme probeert een ieder te voorzien van de nieuwste, leukste en beste gadgets voor een goede prijs en goede service!
Mocht je vragen hebben over een product, prijs, order of actie dan kan je in dit topic je vraag stellen.

quote:
Vragen of klachten

Probeer bij het stellen van de vraag, klacht of opmerking altijd zo veel mogelijk informatie te vermelden

Voor directe antwoorden kan je heb beste contact op nemen met onze livechat op de site of een ticket openen via http://cs.dx.com/Ticket/Index , maar natuurlijk sta ik voor je klaar als je er niet uitkomt.

In het geval van fouten en/of beschadigingen:

SPOILER
Het is altijd vervelend een kapot of fout product te ontvangen! Wij proberen alles zorgvuldig te verpakken en te testen voor het verzenden maar helaas gaat er soms toch nog iets mis.
Probeer bij het beschrijven van je probleem altijd zo duidelijk mogelijk te zijn en waar mogelijk foto’s of een video bij te voegen, dit maakt het beoordelen van de fout een stuk makkelijker.
Voor levertijden:

SPOILER
Bestellingen uit China kunnen zeer snel binnen zijn, soms zelfs binnen 5-10 dagen. Helaas is dit niet altijd het geval, het kan door externe factoren (bijvoorbeeld; drukte, feestdagen) soms langer duren voordat het product bij je binnen is.
Mocht dit voorkomen dan kan je natuurlijk altijd contact opnemen, ik zal dan proberen zo veel mogelijk informatie te geven over de status van je order en als het erg lang duurt actie ondernemen.
Voor het aanpassen van je bestelling:

SPOILER
Je order annuleren kan eenvoudig via je account, hier kan je een order die nog niet verwerkt wordt annuleren. In de regel is het annuleren & opnieuw bestellen sneller dan het wijzigen via een ticket.
Mocht je order al in het inpak of verzendproces zitten dan is het lastig om deze nog te annuleren, mocht je dit toch willen doen neem dan even contact op, ik doe dan mijn best om een oplossing te vinden!
Privégegevens

Stuur privé informatie bij vragen/opmerkingen via een Direct message of PM)

quote:
Feestdagen

Gedurende het jaar zijn er diverse feestdagen in China, hieronder kan je een lijst vinden bij welke feestdagen het personeel van DX.com (gedeeltelijk) vrij is.
C19zsMR.png

Wij hopen dat je met veel plezier shopt bij Dealextreme en proberen je bij vragen natuurlijk zo goed mogelijk van dienst te zijn!

Het DX.com team!
2i1lez9.png

[ Bericht 89% gewijzigd door RobertNL op 03-12-2015 08:16:39 ]
nlboydinsdag 8 september 2015 @ 11:00
Hi Dx! I've send sunday an reply to the costumer services and recvied the following e-mail:
quote:
This is an automatically generated Delivery Status Notification

THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY.

YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE.

Delivery to the following recipient has been delayed:

services@dx.com

Message will be retried for 2 more day(s)
Is there a delay with the e-mails you receive?
Dealextremewoensdag 9 september 2015 @ 03:11
Hi,

you received an Email from costumer services, you should click the link in the email and login your DX account. Only in this way can you reply to the costumer services successfully. Try again, ok?

Any other question, feel free to tell me.
nlboywoensdag 9 september 2015 @ 09:03
Thanks! I will login in my DX account and reply the e-mail.
Folkwindonderdag 10 september 2015 @ 09:08
Hello,

Yesterday I received a partial package from order #150829001015854256
I'm still waiting for art. 400452. Is that one shipped yet?

Thank you
Dealextremevrijdag 11 september 2015 @ 09:27
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 09:08 schreef Folkwin het volgende:
Hello,

Yesterday I received a partial package from order #150829001015854256
I'm still waiting for art. 400452. Is that one shipped yet?

Thank you
Hi,

yes, it has been shipped on 9.1. It will arrive soon. :s)
Folkwinvrijdag 11 september 2015 @ 09:57
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 09:27 schreef Dealextreme het volgende:

[..]

Hi,

yes, it has been shipped on 9.1. It will arrive soon. :s)
Thank you for the prompt reply!
Folkwinwoensdag 30 september 2015 @ 10:32
Hi, I have send you een PM. Can you please reply?
Thank you
WhiteJokermaandag 5 oktober 2015 @ 13:31
Hi! Can you see if the shipments for order #150927001015129506 have left CN already? For the first shipment I see the status 'Shipment re-labelled' as the last event and the second shipment isn't trackable at all.
xaban06zondag 11 oktober 2015 @ 12:15
On 7/9/2015 I placed 2 different orders. Of the products I received within 2 or 3 weeks. The other product is still not arrived. How long do I have to wait for it?
Dealextremedinsdag 20 oktober 2015 @ 09:27
Yes, it has left china. You can track with the trackingcode on your order.
Dealextremedinsdag 20 oktober 2015 @ 09:33
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 12:15 schreef xaban06 het volgende:
On 7/9/2015 I placed 2 different orders. Of the products I received within 2 or 3 weeks. The other product is still not arrived. How long do I have to wait for it?
Did you receive your pakets? If not, can you tell me your order number?
Dealextremewoensdag 11 november 2015 @ 13:59
Hallo mede FOK!'ers!

Vanaf vandaag is de webcare op FOK! ook in het Nederlands beschikbaar!

Mocht je vragen hebben over een item, bestelling of ticket dan kan je deze hier nu ook in het Nederlands plaatsen. Wij hopen dat we jullie op deze manier nog beter van dienst kunnen zijn!

Voor de vragen over je order raden we je wel aan om in eerste instantie contact op te nemen met onze klantenservice via http://cs.dx.com/ met een ticket of via de live chat om zo spoedig mogelijk een antwoord te krijgen.

Met een vriendelijke groet,

Het DX.com team :)
rene90vrijdag 27 november 2015 @ 10:03
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 13:59 schreef Dealextreme het volgende:
Hallo mede FOK!'ers!

Vanaf vandaag is de webcare op FOK! ook in het Nederlands beschikbaar!

Mocht je vragen hebben over een item, bestelling of ticket dan kan je deze hier nu ook in het Nederlands plaatsen. Wij hopen dat we jullie op deze manier nog beter van dienst kunnen zijn!

Voor de vragen over je order raden we je wel aan om in eerste instantie contact op te nemen met onze klantenservice via http://cs.dx.com/ met een ticket of via de live chat om zo spoedig mogelijk een antwoord te krijgen.

Met een vriendelijke groet,

Het DX.com team :)
Goede actie ;)
BadderHaringzaterdag 12 december 2015 @ 09:40
Hoi,

Ik vroeg me af of deze kit met een Engelse gebruiksaanwijzing/bouwtekening komt?

http://www.dx.com/p/diy-s(...)-377394#.VmvcvNrSmTM

sku_377394_1.jpg
Dealextremezaterdag 12 december 2015 @ 16:12
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 09:40 schreef BadderHaring het volgende:
Hoi,

Ik vroeg me af of deze kit met een Engelse gebruiksaanwijzing/bouwtekening komt?

http://www.dx.com/p/diy-s(...)-377394#.VmvcvNrSmTM

[ afbeelding ]
Hoi!

Ja die komt met Engelse instructies.

Mocht je nog meer vragen hebben dan horen wij het graag :)
BadderHaringzondag 13 december 2015 @ 23:23
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:12 schreef Dealextreme het volgende:

[..]

Hoi!

Ja die komt met Engelse instructies.

Mocht je nog meer vragen hebben dan horen wij het graag :)
Wat is de moeilijkheidsgraad? Vanaf welke leeftijd kunnen kinderen dit in elkaar zetten? Of is het meer iets voor volwassenen om te bouwen?
Dealextrememaandag 14 december 2015 @ 03:04
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2015 23:23 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Wat is de moeilijkheidsgraad? Vanaf welke leeftijd kunnen kinderen dit in elkaar zetten? Of is het meer iets voor volwassenen om te bouwen?
De verpakking geeft aan vanaf een jaar of 10. Denk dat het met wat hulp dan ook wel zal lukken. Moeilijkheidsgraad kan ik verder helaas weinig over zeggen :)

Hoop dat bovenstaande video's je een idee geven van de moeilijkheidsgraad :)
Dealextrememaandag 28 december 2015 @ 07:37
Vanaf 29 december tot en met 3 januari ben ik helaas niet in staat om vragen te beantwoorden :)
Vanaf 4 Januari ben ik weer aanwezig.

Ik wens jullie alvast een gelukkig nieuwjaar!
Gebruikersnamaandag 25 januari 2016 @ 17:36
Kun jij kijken waar order 150502001013021005 blijft? :( als ik in wil loggen, zegt hij dat mijn mailadres niet bekend is en via de chat kom ik ook niet verderqq
Dealextremedonderdag 28 januari 2016 @ 11:15
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 17:36 schreef Gebruikersna het volgende:
Kun jij kijken waar order 150502001013021005 blijft? :( als ik in wil loggen, zegt hij dat mijn mailadres niet bekend is en via de chat kom ik ook niet verderqq
Hallo,

Sorry voor de late reactie, was even een paar dagen beperkt online ivm reizen.
Ga het even navragen bij een collega!
Gebruikersnadonderdag 28 januari 2016 @ 11:35
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 11:15 schreef Dealextreme het volgende:

[..]

Hallo,

Sorry voor de late reactie, was even een paar dagen beperkt online ivm reizen.
Ga het even navragen bij een collega!
Bedankt :)

Die boze smiley was trouwens niet de bedoeling, was even vergeten dat FOK! van een droefsnoet zo'n ding maakt. Zie dat nu pas. :%
Dealextremevrijdag 29 januari 2016 @ 11:18
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 11:35 schreef Gebruikersna het volgende:

[..]

Bedankt :)

Die boze smiley was trouwens niet de bedoeling, was even vergeten dat FOK! van een droefsnoet zo'n ding maakt. Zie dat nu pas. :%

Ik heb even gevraagd wat er aan de hand was. Maar ik krijg door dat de order geannuleerd is.
Heb je het geld al terug ontvangen? Anders ga ik er even verder achteraan!
Gebruikersnazondag 31 januari 2016 @ 09:04
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 11:18 schreef Dealextreme het volgende:

[..]

Ik heb even gevraagd wat er aan de hand was. Maar ik krijg door dat de order geannuleerd is.
Heb je het geld al terug ontvangen? Anders ga ik er even verder achteraan!
Ik ging ervan uit dat ik zoals altijd met paypal betaald had, maar die is nog steeds leeg. Creditcard heb ik niet. Andere betaalopties zijn er niet afaik?

Lastig dat ik zelf dus niet in kan loggen bij DX.
Dealextrememaandag 1 februari 2016 @ 21:42
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 09:04 schreef Gebruikersna het volgende:

[..]

Ik ging ervan uit dat ik zoals altijd met paypal betaald had, maar die is nog steeds leeg. Creditcard heb ik niet. Andere betaalopties zijn er niet afaik?

Lastig dat ik zelf dus niet in kan loggen bij DX.
Ideal zou kunnen, maar weet niet of die optie er destijds al was :)
Zou je mij je PayPal en/of bestel-email adres in een privé bericht willen sturen, dan ga ik dit bij een collega neerleggen.
Helaas zijn er al een heel aantal op vakantie dus ik weet (helaas) niet hoe snel ik antwoord heb.
bl-bl-blikjemaandag 16 mei 2016 @ 20:27
hey, ik heb 13-3 een order bij jullie geplaatst, maar ik heb hem nog steeds niet binnen. Op de site zie ik nergens waar ik een dispute kan openen. kan jij mij helpen?
Dealextremewoensdag 18 mei 2016 @ 15:01
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 20:27 schreef bl-bl-blikje het volgende:
hey, ik heb 13-3 een order bij jullie geplaatst, maar ik heb hem nog steeds niet binnen. Op de site zie ik nergens waar ik een dispute kan openen. kan jij mij helpen?
Hallo, vervelend om te horen dat hij nog niet binnen is. Dat duurt inderdaad al even.
Ik zou je willen vragen om hier een ticket aan te maken.

Mocht je er niet uitkomen dan hoor ik graag van je.

Groet,

Dealextreme :)
Dealextremevrijdag 17 juni 2016 @ 17:37
Helaas zijn wij (tijdelijk) even niet te bereiken :)
Wij melden ons weer als we weer terug zijn!
Dealextremevrijdag 24 juni 2016 @ 05:26
Zoals eerder gezegd, bij deze de melding dat DX weer bereikbaar is hier op het forum, in het Nederlands.
#ANONIEMdinsdag 12 juli 2016 @ 11:17
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 05:26 schreef Dealextreme het volgende:
Zoals eerder gezegd, bij deze de melding dat DX weer bereikbaar is hier op het forum, in het Nederlands.
I placed an order on June 15th on DX EU Direct (http://eud.dx.com). Also payed the insurance fee.

Received a letter from our national postal company, requesting me to declare the contents of my package. Had to pay ¤34,32 customs fee.

Tried contacting you guys through the website, but... the ticket service is not really user-friendly. (Also has no option to ask the customs fee back.)

Anyway, I would like a compensation for the customs fee.
quote:
Do we need to pay extra VAT or duty for EU direct parcels?

We will separate your parcels and arrange the delivery. In normal you will not be afraid to bear the European import duty. If you are worried, we suggest you pay Import Tax & VAT Insurance when you do the checkout. Then we will pay the duty when the parcel is held by local customs.

If you have bought the Import Tax & VAT Insurance and in the event that you are charged any tax & VAT when the package is delivered, please sign for the package and pay the taxes. Then please submit a ticket and provide us the tax document, invoice or receipt.

Please note that the tax insurance service is only for the orders from European countries. The tax reimbursement claim must be made within 60 days from the date of shipment. The max compensation amount is up to $40 for per order.
http://eud.dx.com/FAQ/faq
Order number: 160615135067648285.

(I submitted a ticket, but I have no idea what the status is. Didn't get a 'succesfully received your ticket' confirmation in my mailbox, so I don't have some kind of ticket number for you guys.)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2016 11:21:43 ]
Dealextremewoensdag 13 juli 2016 @ 02:43
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 11:17 schreef zarGon het volgende:

[..]

I placed an order on June 15th on DX EU Direct (http://eud.dx.com). Also payed the insurance fee.

Received a letter from our national postal company, requesting me to declare the contents of my package. Had to pay ¤34,32 customs fee.

Tried contacting you guys through the website, but... the ticket service is not really user-friendly. (Also has no option to ask the customs fee back.)

Anyway, I would like a compensation for the customs fee.

[..]

Order number: 160615135067648285.

(I submitted a ticket, but I have no idea what the status is. Didn't get a 'succesfully received your ticket' confirmation in my mailbox, so I don't have some kind of ticket number for you guys.)
Gaan we voor je nakijken. Je krijgt een reactie in PM
#ANONIEMwoensdag 13 juli 2016 @ 09:16
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 02:43 schreef Dealextreme het volgende:

[..]

Gaan we voor je nakijken. Je krijgt een reactie in PM
Bedankt!
#ANONIEMmaandag 18 juli 2016 @ 14:52
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 02:43 schreef Dealextreme het volgende:

[..]

Gaan we voor je nakijken. Je krijgt een reactie in PM
En?

Nog niets ontvangen van jou...
PENISPENISPENISdinsdag 19 juli 2016 @ 21:16
hm foute topic :')
Dealextremewoensdag 20 juli 2016 @ 09:13
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 14:52 schreef zarGon het volgende:

[..]

En?

Nog niets ontvangen van jou...
Je hebt DM
#ANONIEMwoensdag 20 juli 2016 @ 09:19
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 09:13 schreef Dealextreme het volgende:

[..]

Je hebt DM
Gezien. Niet veel wijzer van geworden.

Bestelling is namelijk al binnen, wat heb ik dan aan de trackingcode? Die code had ik al en kon ik ook naar je sturen als je erom had gevraagd. Beetje vaag.

Ik vroeg mij eigenlijk meer af wat de procedure nou is om de customs fee terug te vragen. Dat kan ik nergens vinden op jullie website.

Ik kan je vanavond een foto van de PostNL-brief sturen (of hier posten), heb je daar wat aan?
#ANONIEMdinsdag 26 juli 2016 @ 12:02
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 09:13 schreef Dealextreme het volgende:

[..]

Je hebt DM
Wat moet ik nou doen om mijn customs fee terug te krijgen?
BadderHaringdinsdag 26 juli 2016 @ 15:03
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 09:19 schreef zarGon het volgende:

[..]

Gezien. Niet veel wijzer van geworden.

Bestelling is namelijk al binnen, wat heb ik dan aan de trackingcode? Die code had ik al en kon ik ook naar je sturen als je erom had gevraagd. Beetje vaag.

Ik vroeg mij eigenlijk meer af wat de procedure nou is om de customs fee terug te vragen. Dat kan ik nergens vinden op jullie website.

Ik kan je vanavond een foto van de PostNL-brief sturen (of hier posten), heb je daar wat aan?
Het lijkt er op dat 'support' ook hier en rekbaar begrip is?
#ANONIEMwoensdag 27 juli 2016 @ 17:27
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 15:03 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Het lijkt er op dat 'support' ook hier en rekbaar begrip is?
Heb blijkbaar antwoord gehad op mijn ticket op 13 juli, twee dagen nadat ik 'm had ingediend.

Zie dat nu pas. |:(.

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2016 17:32:36 ]
#ANONIEMdinsdag 2 augustus 2016 @ 13:09
Even een kleine update:
Ticketsysteem gebruikt, snel en netjes geholpen. Na het sturen van het factuur van de invoerkosten de volgende dag het bedrag teruggekregen.

^O^.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2016 13:09:43 ]
BadderHaringdinsdag 2 augustus 2016 @ 18:58
Netjes. Ik vond het al niets voor DX om zo te handelen. Nooit problemen met ze gehad.
FRDeventerdonderdag 11 augustus 2016 @ 14:18
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn store credit kan gebruiken bij een bestelling. Snap er geen hout van.. Vroeger kon ik die bij de betaling gewoon toevoegen maar nu kan ik die optie niet vinden.
Breaker.Fakerwoensdag 17 augustus 2016 @ 12:06
Ik wil wat bestellen bij jullie het gaat om een car audio. Nu is mij vraag als mij bestelling wordt gecontroleerd door de douane en ik moet invoerbelasting betalen. Is hier een verzekering voor?? Of is deze kosten voor mij zelf??
Jeroen_Appeldoornzondag 28 augustus 2016 @ 23:12
Hi DX webcare team...

Kunnen jullie op je eigen facebook site kijken en een winnaar bekend maken van de CuBot actie 😊
Dragonettivrijdag 2 september 2016 @ 21:51
Via de eu shop heb ik een order open staan waarvan alleen vermeld wordt dat de payment confirmed is (PaymentConfirmed).

Order id:
160831135082915412

De order is niet geupdate sinds bestelling.
Het gaat er mij niet om dat er iets verstuurd moet zijn, maar ik heb nergens een bevestiging gehad van DX dat mijn order binnen is gekomen. Er is ook niks afgeschreven van mijn paypal account terwijl het betaalprocess wel correct is doorlopen en de status is: PaymentConfirmed.

Ik heb ook een email van paypal gehad dat de betaling is afgerond.

EDIT: Ik heb cancel-order request gedaan.

Ik probeer het wel via de reguliere dx site.

[ Bericht 8% gewijzigd door Dragonetti op 03-09-2016 09:56:26 ]
Zapatamaandag 28 november 2016 @ 19:20
Ik wil een telefoon bestellen (¤83) maar zie dat de verzendwijze: Verzending met Tracking Nummer is.

Ik wil graag de telefoon laten verzenden ZONDER tracking.
Is dit mogelijk?
RobertNLmaandag 28 november 2016 @ 19:27
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 19:20 schreef Zapata het volgende:
Ik wil een telefoon bestellen (¤83) maar zie dat de verzendwijze: Verzending met Tracking Nummer is.

Ik wil graag de telefoon laten verzenden ZONDER tracking.
Is dit mogelijk?
Ik gok niet dat dat mogelijk is. Overigens lijkt de dx webcare niet meer actief. Ik ga kijken of ik kan zorgen of ze terug komen.
Tot die tijd kan je beter via het ticketsysteem op de site je vraag stellen.
Zapatamaandag 28 november 2016 @ 19:31
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 19:27 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ik gok niet dat dat mogelijk is. Overigens lijkt de dx webcare niet meer actief. Ik ga kijken of ik kan zorgen of ze terug komen.
Tot die tijd kan je beter via het ticketsysteem op de site je vraag stellen.
ok, dankjewel
gunnie_nlzondag 25 december 2016 @ 18:30
hey jullie zitten hier ook, (nou nu en dan lees ik zo.)

tablet besteld alles aangevinkt wat er aan te vinken was.
ding zou er in 14 dagen wezen, heeft 2,5 maand geduurd en mocht nog 50,- eur belastingen betalen.
met de vraag via ticket hoe of wat was het/ jammer helaas, en belastingen was mij probleem.
het meest frustrerende was dat bij elke vraag krijg je het zelfde copy / past antwoord. (dus 0)
en via live chat rotte ze iedere keer der van af.

dus al via site gemeld, nooit meer DX maar ze konden de account niet verwijderen.
ikbenronddinsdag 27 december 2016 @ 19:48
Hoi! Misschien weet een andere user hier dit ook.

Ik heb zojuist drie artikelen besteld bij Dealextreme, en bij alle drie stond dit naast het product;

DDk9O0z.png

Echter stond er wel bij het uitchecken bij dat de verwachtte levering zo'n 7-5 dagen kan duren. Maar dat gaat dan toch niet helemaal op met het "Binnen 24 uur verzonden naar Netherlands" idee? :P

Het liefst heb ik het namelijk binnen voor NYE. Maar daar ben ik natuurlijk al wel laat mee, dus ik ga er ook niet over zeiken als dat niet lukt. :P
tokko1vrijdag 30 december 2016 @ 10:25
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 19:48 schreef ikbenrond het volgende:
Hoi! Misschien weet een andere user hier dit ook.

Ik heb zojuist drie artikelen besteld bij Dealextreme, en bij alle drie stond dit naast het product;

[ afbeelding ]

Echter stond er wel bij het uitchecken bij dat de verwachtte levering zo'n 7-5 dagen kan duren. Maar dat gaat dan toch niet helemaal op met het "Binnen 24 uur verzonden naar Netherlands" idee? :P

Het liefst heb ik het namelijk binnen voor NYE. Maar daar ben ik natuurlijk al wel laat mee, dus ik ga er ook niet over zeiken als dat niet lukt. :P
"Verzending binnen 24 uur" =/= "Ontvangen binnen 24 uur" ;)
mug89maandag 13 februari 2017 @ 22:03
Weet niet of jullie nog steeds actief zijn hier,

Ik wil graag een Xiaomi Mi Box 3 EU kopen,

bij jullie staat er alleen een US stekker bij, deze hebben jullie niet met EU / NL stekker?

http://www.dx.com/nl/p/or(...)-453302#.WKIeyvnhCM8
Banggooddinsdag 14 februari 2017 @ 03:26
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 22:03 schreef mug89 het volgende:
Weet niet of jullie nog steeds actief zijn hier,

Ik wil graag een Xiaomi Mi Box 3 EU kopen,

bij jullie staat er alleen een US stekker bij, deze hebben jullie niet met EU / NL stekker?

http://www.dx.com/nl/p/or(...)-453302#.WKIeyvnhCM8
Hi, aangezien DealExtreme hier al een hele poos niet meer actief is:
Met code 20%WVS heb je bij ons de Internationale versie met EU-plug (dus niet de Chinese 3S-versie) van de Xiaomi Mi Box voor minder dan ¤64. :)
mug89dinsdag 14 februari 2017 @ 16:14
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 03:26 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, aangezien DealExtreme hier al een hele poos niet meer actief is:
Met code 20%WVS heb je bij ons de Internationale versie met EU-plug (dus niet de Chinese 3S-versie) van de Xiaomi Mi Box voor minder dan ¤64. :)
Ah kijk aan :) hebben jullie ook een BTW/Invoerrechten insurance? DX wel, dat je voor 2,40 geen zorgen hoeft te maken voor extra kosten en dit achteraf terug kunt vragen?
Banggoodwoensdag 15 februari 2017 @ 02:18
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 16:14 schreef mug89 het volgende:

[..]

Ah kijk aan :) hebben jullie ook een BTW/Invoerrechten insurance? DX wel, dat je voor 2,40 geen zorgen hoeft te maken voor extra kosten en dit achteraf terug kunt vragen?
Hi, dat hebben we voor producten uit ons CN Warehouse wel (gratis), maar voor producten uit ons HK Warehouse nog niet, en daar komt net deze box vandaan helaas.
fathankvrijdag 18 augustus 2017 @ 13:53
Geen idee of Dealextreme hier nog wel eens kijkt:

Zo ja: Kijk even naar ticketnummer DC9F743959A943D4A874AAB7EB5A35C3 aub.

Ik mis een micro sd kaart een camera tripod in m'n zending en probeer al een behoorlijke tijd mn zending compleet te krijgen. Nu willen ze me 50% refunden van niet geleverde items.

Oftewel ik betaal 28 euro voor een geheugenkaart en een cameratripod die ik nooit ontvangen heb. Lijkt me niet de bedoeling.
Graf..Coudenhove..Kalergizondag 1 oktober 2017 @ 11:38
Hm DX heb ik ook een slechte ervaring mee.

En erg veel reageren doen ze op FOK ook niet..