Als daar interesse in is dan ben ik zeker de beroerdste niet om dat te doen Ik moet in dat geval even uitvogelen wat daarvoor de meest geschikte plek is, maar ik kom er op terug!quote:Op donderdag 17 september 2015 17:26 schreef Erasmo het volgende:
Leuk dat er een Nederlander bij Banggood werkt!
Niet webcare gerelateerd maar ik denk dat het de meeste mensen hier wel interesseerd, hoe ben je bij BG terecht gekomen? Een bio van een paar zinnen lijkt me wel leuk als je het mag en wil plaatsen.
Je mag daar best een nieuw topic voor openen hoor met iets van je biografie / verhaal hoe je bij een Chinese webshop terecht komt.quote:Op vrijdag 18 september 2015 11:29 schreef Banggood het volgende:
[..]
Als daar interesse in is dan ben ik zeker de beroerdste niet om dat te doen Ik moet in dat geval even uitvogelen wat daarvoor de meest geschikte plek is, maar ik kom er op terug!
Top, dan gaat die er aankomende week zeker komen!quote:Op vrijdag 18 september 2015 11:30 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je mag daar best een nieuw topic voor openen hoor met iets van je biografie / verhaal hoe je bij een Chinese webshop terecht komt.
Ik denk dat je het beste z.s.m. een bericht bij je order kan plaatsen, of hem moet annuleren in je lijst. Net is een order van mij namelijk gewoon verwerkt en we webcare zal hier niet zijn op zondagquote:Op zaterdag 19 september 2015 14:05 schreef anti-loper het volgende:
Hey!
Ik heb net een bestelling geplaatst bij banggood maar heb een verkeerde shipping adress.
Mijn order nummer is 8751729. Zou jij de shipping adress voor mij kunnen veranderen?
Ja had ze ook meteen een bericht verzonden.quote:Op zondag 20 september 2015 07:18 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het beste z.s.m. een bericht bij je order kan plaatsen, of hem moet annuleren in je lijst. Net is een order van mij namelijk gewoon verwerkt en we webcare zal hier niet zijn op zondag
Op het moment dat je je bericht stuurde was ik inderdaad niet aan het werk.. Kun je me laten weten hoe het er nu voor staat? Heb je een reactie teruggekregen van de klantenservice?quote:Op zondag 20 september 2015 13:25 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja had ze ook meteen een bericht verzonden.
Ik dacht ik zet het ook even hier neer
Oei, daar wil je natuurlijk niet mee gezien worden! Ik heb mijn collega van de klantenservice ervan op de hoogte gebracht, alleen hebben zij voor het systeem even een fotootje nodig en de officiële melding per mail. Zou je dus even een heel kort mailtje (probleem+order nummer, wel in het Engels graag) kunnen tikken naar Cservice@banggood.com met een foto van het product? Dan moet het helemaal goed komen. Als je ergens problemen bij ondervindt dan hoor ik het graag!quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:28 schreef Longcat. het volgende:
Hey!
Ik heb zojuist mijn xiaomi binnengekregen, maar ik heb de verkeerde kleur gekregen
Banggood Order Number:
#8510461
Original XIAOMI 5.1V 2.1A 10000mAh Power Bank For Smartphone
Color: Gold
In plaats daarvan kreeg ik roze/rood..
Ik heb voor jou hetzelfde verzoek: een kort mailtje (probleem+ordernummer, in het Engels alsjeblieft) en daarbij een foto van het product naar Cservice@banggood.com . Het moet dan binnen no time geregeld zijn! Mochten er nog problemen zijn dan hoor ik dat graag.quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:01 schreef mikej2 het volgende:
Ik heb precies hetzelfde als Longcat. Heb ook een gold besteld en heb een roze ontvangen. Het gaat om Order nummer: 8508975
Allereerst: goed om te horen dat je onze webshop leuk vindt! Ik heb je bestelhistorie bekeken, en dat mag je inderdaad gerust een addiction noemen! Alsjeblieft daarvoorquote:Op zondag 20 september 2015 02:31 schreef defokkingfoker het volgende:
Hi!
Top dat jullie nu een webcare in het Nederlands hebben
Vorige week zijn mijn Xiaomi Pistons 3 voor de 3de keer stuk gegaan... Elke keer gebeurt dat binnen 2 maanden. De eerste 2 keer maakte ik er geen probleem van, aangezien ik dacht dat china toch maar een slechte klantenservice heeft,, en wou de moeite niet nemen om in mn gebrekkig engels jullie te storen
Maar nu mijn oortjes voor de 3de keer amper geluid meer maken dacht ik toch maar eens een berichtje te sturen.. En nee, ik gebruik de oortjes gewoon normaal en mn ooren zijn niet verstopt met oorsmeer
Mijn ordernummer van mijn 3de pistons setje is: 7400243
Hoop dat jullie hier wat mee kunnen
Thanks!
Wil nog even melden dat ik jullie echt een top china shop vindt! Bij jullie heb ik mijn aller eerste china shop ervaring gedaan.. En toen begon mijn china adiction.. Nog bedankt voor dat
Ik had er al een mailtje naar toegestuurd maar krijg alleen van diegene de optie om een case te kopen.quote:Op maandag 21 september 2015 03:58 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ik heb voor jou hetzelfde verzoek: een kort mailtje (probleem+ordernummer, in het Engels alsjeblieft) en daarbij een foto van het product naar Cservice@banggood.com . Het moet dan binnen no time geregeld zijn! Mochten er nog problemen zijn dan hoor ik dat graag.
Ik ben er even achteraan gegaan. Je ontvangt z.s.m. een mailtje waarin je kunt kiezen tussen een nieuwe zending in de juiste kleur of het terugkrijgen van je geld.quote:Op maandag 21 september 2015 10:01 schreef mikej2 het volgende:
[..]
Ik had er al een mailtje naar toegestuurd maar krijg alleen van diegene de optie om een case te kopen.
Bedankt het is gelukt!quote:Op maandag 21 september 2015 10:43 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ik ben er even achteraan gegaan. Je ontvangt z.s.m. een mailtje waarin je kunt kiezen tussen een nieuwe zending in de juiste kleur of het terugkrijgen van je geld.
geld dat ook voor mij?quote:Op maandag 21 september 2015 10:43 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ik ben er even achteraan gegaan. Je ontvangt z.s.m. een mailtje waarin je kunt kiezen tussen een nieuwe zending in de juiste kleur of het terugkrijgen van je geld.
Als je het mailtje met de foto waarover ik het gisteren had hebt gestuurd, dan geldt dit ook voor jou ja Je zou dan een zelfde soort berichten moeten krijgen. Laat het me aub even weten als je de mail hebt verstuurd maar geen bevredigend antwoord hebt ontvangen.quote:
Ja heb vandaag een mail gehad dat alles geregeld isquote:Op maandag 21 september 2015 03:21 schreef Banggood het volgende:
[..]
Op het moment dat je je bericht stuurde was ik inderdaad niet aan het werk.. Kun je me laten weten hoe het er nu voor staat? Heb je een reactie teruggekregen van de klantenservice?
Vervelend om te horen dat dit jou(w zusje) ook overkomen is. De klantenservice moet binnen 48 nadat je je mail verstuurd hebt contact met je opnemen. Mocht dit niet gebeuren, laat het me dan aub even weten, dan ga ik er alsnog achteraan.quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:19 schreef xileS het volgende:
Mijn zusje heeft ook 2x de roze/rode ontvangen ipv de gouden die ze besteld had. Ik had gisteravond al een mailtje gestuurd, maar heb nog geen reactie hierop gehad. Ik weet niet hoe lang het normaal duurt voordat ik een reactie krijg. De ordernummers zijn 8532789 en 8533066.
Gelukkig!quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:58 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja heb vandaag een mail gehad dat alles geregeld is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |