abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 november 2015 @ 13:23:45 #276
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_157490512
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 06:56 schreef Banggood het volgende:

[..]

Kleine update: We verkopen de earphones inmiddels voor $24,99, (http://www.banggood.com/O(...)h-Mic-p-1010328.html) en ik heb net te horen gekregen dat we er een heel leuke korting op doen zodra we genoeg voorraad hebben. Dat is nu helaas nog niet het geval, en daardoor nu nog niet mogelijk. Ik meld het op het forum zodra ze met korting te bestellen zijn! ;)
Er zijn nu nog 2 Xiaomi Pistons 3 onderweg naar mij, dus denk dat ik even wacht op de aanbieding :) Oordopjes hebben bij wij een maximale levensduur van 2 maanden :')

Thanks voor de update!
____

Trouwens.. de Pistons 3 zijn nu bijna 3 weken onderweg, ik weet dat dit normaal kan zijn voor pakketjes uit China maar al mijn orders van Banggood zijn er altijd binnen maximaal 2 weken..

Kan het zijn dat er iets mis is gegaan? Aangezien dit de eerste keer was dat een product niet op voorraad was en ik moest aangeven of ik een refund wou of bleef wachten. Had toen aangegeven dat ik bleef wachten

Order No. 9553249

Wat is het gemiddelde aantal dagen dat jullie aanhouden voor de shipping? Nog steeds 25 dagen?
____

Wat een toeval :D

Kom ik net thuis.. heeft de lieve buurvrouw een pakketje voor me, de Pistons! ^O^

[ Bericht 12% gewijzigd door defokkingfoker op 12-11-2015 16:56:12 ]
Ik ben geil
  CHI shopkeeper vrijdag 13 november 2015 @ 07:15:10 #277
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157506254
quote:
99s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:23 schreef defokkingfoker het volgende:

[..]

Er zijn nu nog 2 Xiaomi Pistons 3 onderweg naar mij, dus denk dat ik even wacht op de aanbieding :) Oordopjes hebben bij wij een maximale levensduur van 2 maanden :')

Thanks voor de update!
____

Trouwens.. de Pistons 3 zijn nu bijna 3 weken onderweg, ik weet dat dit normaal kan zijn voor pakketjes uit China maar al mijn orders van Banggood zijn er altijd binnen maximaal 2 weken..

Kan het zijn dat er iets mis is gegaan? Aangezien dit de eerste keer was dat een product niet op voorraad was en ik moest aangeven of ik een refund wou of bleef wachten. Had toen aangegeven dat ik bleef wachten

Order No. 9553249

Wat is het gemiddelde aantal dagen dat jullie aanhouden voor de shipping? Nog steeds 25 dagen?
____

Wat een toeval :D

Kom ik net thuis.. heeft de lieve buurvrouw een pakketje voor me, de Pistons! ^O^
haha lekker, da's toevallig ;)
Veel plezier met je Pistons in ieder geval en je ziet de couponcode wel verschijnen dan :P
pi_157518380
Ik heb een blitzwof lightning kabel gekocht maar deze werkt niet. Zodra ik een iPad of iPhone aansluit gebeurd er niks. Ook geen melding of wat dan ook. Met een ampère metertje zie ik dat er geen stroom gaat lopen.

Het gaat om ordernr 9454647.
Ik heb een filmpje via pm gestuurd en zou graag mijn geld terug willen.

[ Bericht 6% gewijzigd door koendel op 13-11-2015 19:00:25 ]
pi_157558506
Hallo,

Ik heb in totaal 5 drones gekocht bij banggood, echter, dit verliep niet zoals gewenst. Normaal gesproken heb ik nooit problemen met banggood producten. Ik bestel ook vaak hier. Dit keer ging het jammer genoeg niet zo goed. Van de 5 drones die ik hier besteld heb zijn er 3 die niet goed zijn. Bij de eerste was het meteen na het openen al defect. De andere 2 zijn na 2-3 keer aanzetten defect gegaan. Deze drones waren bestemd voor mijn familie/vrienden, maar hun hebben dus geen plezier mogen beleven hieraan.

Zelf heb ik ook een drone die het ongeveer 1 maand goed deed, maar die is nu ook defect. De extra batterijen die ik voor deze drone heb gehaald heb ik nog niet eens gebruikt.

Dit is nog de video van de eerste drone die al meteen kapot aankwam:
https://vid.me/kPjA

Ik kan ook videos maken voor de andere drones, indien dit nodig is.

Dit zijn de ordernummers van de drones:
9246814
8558255
8516845
8377365

Ik heb dit zojuist ook gemaild naar cservice@banggood.com, maar ik denk dat het beter is om het meteen ook hier te melden. Ik werd van een ander site verwezen om hier contact op te nemen met banggood.

Mocht u meer informatie nodig hebben dan bent u welkom om contact op te nemen

Bedankt voor uw tijd en aandacht.

[ Bericht 2% gewijzigd door BobMarlin op 15-11-2015 00:00:01 ]
pi_157573518
Ik zou graag deze Doogee X5 Pro smartphone kopen bij jullie: http://www.banggood.com/D(...)tphone-p-999159.html. Helaas kan ik er met geen mogelijkheid een coupon op toepassen (die van Fok of andere), of zelfs maar mijn punten redeemen. Wellicht omdat de smartphone "afgeprijsd" staat, maar in werkelijkheid kost deze hetzelfde bij de andere webshops (Geekbuying, AliExpress, ..). Afgezien van het feit dat dit misleidend is (de "originele" prijs zou $50 hoger liggen), kan hier een mouw aan gepast worden zodat ik toch een coupon kan toepassen? Alvast bedankt.
  CHI shopkeeper maandag 16 november 2015 @ 02:57:30 #281
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157591701
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 18:44 schreef koendel het volgende:
Ik heb een blitzwof lightning kabel gekocht maar deze werkt niet. Zodra ik een iPad of iPhone aansluit gebeurd er niks. Ook geen melding of wat dan ook. Met een ampère metertje zie ik dat er geen stroom gaat lopen.

Het gaat om ordernr 9454647.
Ik heb een filmpje via pm gestuurd en zou graag mijn geld terug willen.
Hoi, vervelend om te horen dat he kabel het niet doet! Ik heb je video doorgestuurd naar de customer service en zij gaan je aankoopbedrag terugstorten!

[ Bericht 0% gewijzigd door Banggood op 16-11-2015 04:32:44 ]
  CHI shopkeeper maandag 16 november 2015 @ 04:04:03 #282
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157592046
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 23:54 schreef BobMarlin het volgende:
Hallo,

Ik heb in totaal 5 drones gekocht bij banggood, echter, dit verliep niet zoals gewenst. Normaal gesproken heb ik nooit problemen met banggood producten. Ik bestel ook vaak hier. Dit keer ging het jammer genoeg niet zo goed. Van de 5 drones die ik hier besteld heb zijn er 3 die niet goed zijn. Bij de eerste was het meteen na het openen al defect. De andere 2 zijn na 2-3 keer aanzetten defect gegaan. Deze drones waren bestemd voor mijn familie/vrienden, maar hun hebben dus geen plezier mogen beleven hieraan.

Zelf heb ik ook een drone die het ongeveer 1 maand goed deed, maar die is nu ook defect. De extra batterijen die ik voor deze drone heb gehaald heb ik nog niet eens gebruikt.

Dit is nog de video van de eerste drone die al meteen kapot aankwam:
https://vid.me/kPjA

Ik kan ook videos maken voor de andere drones, indien dit nodig is.

Dit zijn de ordernummers van de drones:
9246814
8558255
8516845
8377365

Ik heb dit zojuist ook gemaild naar cservice@banggood.com, maar ik denk dat het beter is om het meteen ook hier te melden. Ik werd van een ander site verwezen om hier contact op te nemen met banggood.

Mocht u meer informatie nodig hebben dan bent u welkom om contact op te nemen

Bedankt voor uw tijd en aandacht.
Dank je voor je bericht. Inderdaad handig dat je me hier contact want zo kan ik je sneller helpen. Ik ga een oplossing voor je zoeken en stuur je hier een DM over!
pi_157592138
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 04:04 schreef Banggood het volgende:

[..]

Dank je voor je bericht. Inderdaad handig dat je me hier contact want zo kan ik je sneller helpen. Ik ga een oplossing voor je zoeken en stuur je hier een DM over!
Bedankt dat je me wilt helpen. Ik krijg een fout als ik probeer te reageren op je DM. Ik ben nieuw lid op FOK dus vandaar kan ik denk ik niet reageren via DM, daarom dat ik het hier doe. Ik heb nog geen mail van CS mogen ontvangen. Zodra ik het ontvang zal ik het melden.

Zoals gezegd is ieder drone van een ander (familieleden), dus het kan misschien een beetje duren totdat ik alle drones heb verzameld en een video heb gemaakt. Ik hoop dat dit niet veel uitmaakt?

Nogmaals bedankt en als er iets onduidelijk is hoor ik het graag.
  CHI shopkeeper maandag 16 november 2015 @ 05:00:30 #284
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157592215
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 18:28 schreef Dafok het volgende:
Ik zou graag deze Doogee X5 Pro smartphone kopen bij jullie: http://www.banggood.com/D(...)tphone-p-999159.html. Helaas kan ik er met geen mogelijkheid een coupon op toepassen (die van Fok of andere), of zelfs maar mijn punten redeemen. Wellicht omdat de smartphone "afgeprijsd" staat, maar in werkelijkheid kost deze hetzelfde bij de andere webshops (Geekbuying, AliExpress, ..). Afgezien van het feit dat dit misleidend is (de "originele" prijs zou $50 hoger liggen), kan hier een mouw aan gepast worden zodat ik toch een coupon kan toepassen? Alvast bedankt.
Hoi, ik heb de productmanager hiervan op de hoogte gebracht en die heeft een aanpassing gedaan. De telefoon staat nu nog steeds als afprijzing (op bijv. Geekbuying heeft ie $154 als originele prijs dus ik weet niet precies waar de originele prijs ligt) maar met de huidige vorm van afprijzen is het gebruik van coupons wel gewoon mogelijk.
Ik hoop je naar tevredenheid te hebben geholpen ;) Als je nog vragen hebt dan hoor ik die graag!
  CHI shopkeeper maandag 16 november 2015 @ 07:49:28 #285
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157592649
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 04:39 schreef BobMarlin het volgende:

[..]

Bedankt dat je me wilt helpen. Ik krijg een fout als ik probeer te reageren op je DM. Ik ben nieuw lid op FOK dus vandaar kan ik denk ik niet reageren via DM, daarom dat ik het hier doe. Ik heb nog geen mail van CS mogen ontvangen. Zodra ik het ontvang zal ik het melden.

Zoals gezegd is ieder drone van een ander (familieleden), dus het kan misschien een beetje duren totdat ik alle drones heb verzameld en een video heb gemaakt. Ik hoop dat dit niet veel uitmaakt?

Nogmaals bedankt en als er iets onduidelijk is hoor ik het graag.
Ah ok, daar zou het inderdaad aan kunnen liggen. Als je de instructies die ik je per DM hebt gestuurd volgt, en je de linkjes daarna hier in een post plaatst dan zorg ik dat ze bij de customer service terecht komen en dan handelen we het af. Ik snap dat het tijd kost om ze allemaal weer bij elkaar te krijgen, maar ik raad je aan dit zo snel mogelijk te doen, omdat de garantie met dit soort producten erg lastig is, en hoe eerder ik je video's heb, hoe sneller ik ermee aan de slag kan. Ik wacht je bericht af! ;)
pi_157592741
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 04:39 schreef BobMarlin het volgende:

[..]

Bedankt dat je me wilt helpen. Ik krijg een fout als ik probeer te reageren op je DM. Ik ben nieuw lid op FOK dus vandaar kan ik denk ik niet reageren via DM, daarom dat ik het hier doe. Ik heb nog geen mail van CS mogen ontvangen. Zodra ik het ontvang zal ik het melden.

Zoals gezegd is ieder drone van een ander (familieleden), dus het kan misschien een beetje duren totdat ik alle drones heb verzameld en een video heb gemaakt. Ik hoop dat dit niet veel uitmaakt?

Nogmaals bedankt en als er iets onduidelijk is hoor ik het graag.
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 07:49 schreef Banggood het volgende:

[..]

Ah ok, daar zou het inderdaad aan kunnen liggen. Als je de instructies die ik je per DM hebt gestuurd volgt, en je de linkjes daarna hier in een post plaatst dan zorg ik dat ze bij de customer service terecht komen en dan handelen we het af. Ik snap dat het tijd kost om ze allemaal weer bij elkaar te krijgen, maar ik raad je aan dit zo snel mogelijk te doen, omdat de garantie met dit soort producten erg lastig is, en hoe eerder ik je video's heb, hoe sneller ik ermee aan de slag kan. Ik wacht je bericht af! ;)
Volgens mij kan je als nieuwe user wel een PM sturen. (?)

http://messages.fok.nl/

[ Bericht 87% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2015 08:03:02 ]
pi_157598974
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 07:49 schreef Banggood het volgende:

[..]

Ah ok, daar zou het inderdaad aan kunnen liggen. Als je de instructies die ik je per DM hebt gestuurd volgt, en je de linkjes daarna hier in een post plaatst dan zorg ik dat ze bij de customer service terecht komen en dan handelen we het af. Ik snap dat het tijd kost om ze allemaal weer bij elkaar te krijgen, maar ik raad je aan dit zo snel mogelijk te doen, omdat de garantie met dit soort producten erg lastig is, en hoe eerder ik je video's heb, hoe sneller ik ermee aan de slag kan. Ik wacht je bericht af! ;)
Ik probeer het uiterlijk deze weekend te doen. Maar het kan misschien ook uitlopen tot volgend weekend omdat ze best wel ver van me wonen. Ik doe in ieder geval me best om het zo snel mogelijk te doen :)

quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 07:49 schreef Banggood het volgende:

[..]

Volgens mij kan je als nieuwe user wel een PM sturen. (?)

http://messages.fok.nl/
Dit staat er als ik een PM wil sturen:

Je moet minimaal 7 dagen geregistreerd zijn op FOK!, én 10 reacties geplaatst hebben op het forum, voordat je berichten kunt versturen met het PM-systeem. Je bent nog maar 1,7 dagen lid en hebt tot nu toe 2 reacties geplaatst. Deze beperking kunnen we niet opheffen.
pi_157602819
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 14:40 schreef BobMarlin het volgende:
Dit staat er als ik een PM wil sturen:

Je moet minimaal 7 dagen geregistreerd zijn op FOK!, én 10 reacties geplaatst hebben op het forum, voordat je berichten kunt versturen met het PM-systeem. Je bent nog maar 1,7 dagen lid en hebt tot nu toe 2 reacties geplaatst. Deze beperking kunnen we niet opheffen.
Je kan je bericht ook even naar mij mailen, zorg ik dat het bij Banggood terecht komt ;) mail stuur ik per dm
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157604143
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 05:00 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, ik heb de productmanager hiervan op de hoogte gebracht en die heeft een aanpassing gedaan. De telefoon staat nu nog steeds als afprijzing (op bijv. Geekbuying heeft ie $154 als originele prijs dus ik weet niet precies waar de originele prijs ligt) maar met de huidige vorm van afprijzen is het gebruik van coupons wel gewoon mogelijk.
Ik hoop je naar tevredenheid te hebben geholpen ;) Als je nog vragen hebt dan hoor ik die graag!
Hartelijk dank! De telefoon is besteld! ^O^
  CHI shopkeeper dinsdag 17 november 2015 @ 02:14:51 #290
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157616248
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 14:40 schreef BobMarlin het volgende:

Ik probeer het uiterlijk deze weekend te doen. Maar het kan misschien ook uitlopen tot volgend weekend omdat ze best wel ver van me wonen. Ik doe in ieder geval me best om het zo snel mogelijk te doen :)
Ok top!
  CHI shopkeeper dinsdag 17 november 2015 @ 02:15:03 #291
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157616250
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 18:11 schreef Dafok het volgende:

[..]

Hartelijk dank! De telefoon is besteld! ^O^
*O*
pi_157618665
ik heb sinds enkele weken dat de banggood app ontiegelijk traag is, eigenlijk niet werkbaar.

Order list ophalen duurt heel lang of helemaal niet, laat staan dat ik kan bladeren tussen de producten.

iemand die dit probleem nog meer heeft?
pi_157632439
Hallo,

De kabel van mijn Xiaomi Powerbank 10.000 mAh werkt niet goed. Vaak valt hij uit, en even later doet hij het weer eventjes. Hij is al getest met andere apparaten (andere laders + andere telefoon) maar het blijkt toch echt de kabel te zijn.

Kunnen jullie me hier mee helpen? Zou het verzenden van een nieuwe kabel naar mij mogelijk zijn?
Alvast bedankt!

Groet,
Leendert
pi_157639293
Ik heb rene90 gemaild met de gemaakte video van de defecte drones. Familieleden wouden niet het weekend wachten waardoor het dus sneller kon dan verwacht :)
  CHI shopkeeper woensdag 18 november 2015 @ 03:15:48 #295
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157640862
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 10:32 schreef bd-casemod het volgende:
ik heb sinds enkele weken dat de banggood app ontiegelijk traag is, eigenlijk niet werkbaar.

Order list ophalen duurt heel lang of helemaal niet, laat staan dat ik kan bladeren tussen de producten.

iemand die dit probleem nog meer heeft?
Hoi, dank je voor het melden! Zou je mij kunnen laten weten of je de Android of iOS app gebruikt? Dit zijn namelijk twee verschillende teams dus dan weet ik wie ik moet contacten. :)
  CHI shopkeeper woensdag 18 november 2015 @ 03:16:41 #296
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157640865
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 20:38 schreef Tosti-vreter het volgende:
Hallo,

De kabel van mijn Xiaomi Powerbank 10.000 mAh werkt niet goed. Vaak valt hij uit, en even later doet hij het weer eventjes. Hij is al getest met andere apparaten (andere laders + andere telefoon) maar het blijkt toch echt de kabel te zijn.

Kunnen jullie me hier mee helpen? Zou het verzenden van een nieuwe kabel naar mij mogelijk zijn?
Alvast bedankt!

Groet,
Leendert
Hoi, heb je een ordernummer voor me? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen!
  CHI shopkeeper woensdag 18 november 2015 @ 04:22:42 #297
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157640960
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 00:01 schreef BobMarlin het volgende:
Ik heb rene90 gemaild met de gemaakte video van de defecte drones. Familieleden wouden niet het weekend wachten waardoor het dus sneller kon dan verwacht :)
Ik heb je video ontvangen, ziet er duidelijk uit! Ik heb deze doorgespeeld naar de juiste persoon en je hoort van me als ik meer weet! :)
pi_157640991
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 04:22 schreef Banggood het volgende:

[..]

Ik heb je video ontvangen, ziet er duidelijk uit! Ik heb deze doorgespeeld naar de juiste persoon en je hoort van me als ik meer weet! :)
Top! Bedankt voor het helpen :)
pi_157641189
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 03:16 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, heb je een ordernummer voor me? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen!
Hallo, dat is 9804645. ;)
pi_157641687
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 03:15 schreef Banggood het volgende:
Hoi, dank je voor het melden! Zou je mij kunnen laten weten of je de Android of iOS app gebruikt? Dit zijn namelijk twee verschillende teams dus dan weet ik wie ik moet contacten. :)
Ik heb het probleem ook en ik heb iig android.
Als ik wat aanklik gaat het laden en laad het niet in, ga ik terug en klik ik dan nog een keer dan lukt het meestal de 2e keer meteen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')