Er zijn nu nog 2 Xiaomi Pistons 3 onderweg naar mij, dus denk dat ik even wacht op de aanbiedingquote:Op donderdag 12 november 2015 06:56 schreef Banggood het volgende:
[..]
Kleine update: We verkopen de earphones inmiddels voor $24,99, (http://www.banggood.com/O(...)h-Mic-p-1010328.html) en ik heb net te horen gekregen dat we er een heel leuke korting op doen zodra we genoeg voorraad hebben. Dat is nu helaas nog niet het geval, en daardoor nu nog niet mogelijk. Ik meld het op het forum zodra ze met korting te bestellen zijn!
haha lekker, da's toevalligquote:Op donderdag 12 november 2015 13:23 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Er zijn nu nog 2 Xiaomi Pistons 3 onderweg naar mij, dus denk dat ik even wacht op de aanbiedingOordopjes hebben bij wij een maximale levensduur van 2 maanden
![]()
Thanks voor de update!
____
Trouwens.. de Pistons 3 zijn nu bijna 3 weken onderweg, ik weet dat dit normaal kan zijn voor pakketjes uit China maar al mijn orders van Banggood zijn er altijd binnen maximaal 2 weken..
Kan het zijn dat er iets mis is gegaan? Aangezien dit de eerste keer was dat een product niet op voorraad was en ik moest aangeven of ik een refund wou of bleef wachten. Had toen aangegeven dat ik bleef wachten
Order No. 9553249
Wat is het gemiddelde aantal dagen dat jullie aanhouden voor de shipping? Nog steeds 25 dagen?
____
Wat een toeval![]()
Kom ik net thuis.. heeft de lieve buurvrouw een pakketje voor me, de Pistons!![]()
Hoi, vervelend om te horen dat he kabel het niet doet! Ik heb je video doorgestuurd naar de customer service en zij gaan je aankoopbedrag terugstorten!quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:44 schreef koendel het volgende:
Ik heb een blitzwof lightning kabel gekocht maar deze werkt niet. Zodra ik een iPad of iPhone aansluit gebeurd er niks. Ook geen melding of wat dan ook. Met een ampère metertje zie ik dat er geen stroom gaat lopen.
Het gaat om ordernr 9454647.
Ik heb een filmpje via pm gestuurd en zou graag mijn geld terug willen.
Dank je voor je bericht. Inderdaad handig dat je me hier contact want zo kan ik je sneller helpen. Ik ga een oplossing voor je zoeken en stuur je hier een DM over!quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:54 schreef BobMarlin het volgende:
Hallo,
Ik heb in totaal 5 drones gekocht bij banggood, echter, dit verliep niet zoals gewenst. Normaal gesproken heb ik nooit problemen met banggood producten. Ik bestel ook vaak hier. Dit keer ging het jammer genoeg niet zo goed. Van de 5 drones die ik hier besteld heb zijn er 3 die niet goed zijn. Bij de eerste was het meteen na het openen al defect. De andere 2 zijn na 2-3 keer aanzetten defect gegaan. Deze drones waren bestemd voor mijn familie/vrienden, maar hun hebben dus geen plezier mogen beleven hieraan.
Zelf heb ik ook een drone die het ongeveer 1 maand goed deed, maar die is nu ook defect. De extra batterijen die ik voor deze drone heb gehaald heb ik nog niet eens gebruikt.
Dit is nog de video van de eerste drone die al meteen kapot aankwam:
https://vid.me/kPjA
Ik kan ook videos maken voor de andere drones, indien dit nodig is.
Dit zijn de ordernummers van de drones:
9246814
8558255
8516845
8377365
Ik heb dit zojuist ook gemaild naar cservice@banggood.com, maar ik denk dat het beter is om het meteen ook hier te melden. Ik werd van een ander site verwezen om hier contact op te nemen met banggood.
Mocht u meer informatie nodig hebben dan bent u welkom om contact op te nemen
Bedankt voor uw tijd en aandacht.
Bedankt dat je me wilt helpen. Ik krijg een fout als ik probeer te reageren op je DM. Ik ben nieuw lid op FOK dus vandaar kan ik denk ik niet reageren via DM, daarom dat ik het hier doe. Ik heb nog geen mail van CS mogen ontvangen. Zodra ik het ontvang zal ik het melden.quote:Op maandag 16 november 2015 04:04 schreef Banggood het volgende:
[..]
Dank je voor je bericht. Inderdaad handig dat je me hier contact want zo kan ik je sneller helpen. Ik ga een oplossing voor je zoeken en stuur je hier een DM over!
Hoi, ik heb de productmanager hiervan op de hoogte gebracht en die heeft een aanpassing gedaan. De telefoon staat nu nog steeds als afprijzing (op bijv. Geekbuying heeft ie $154 als originele prijs dus ik weet niet precies waar de originele prijs ligt) maar met de huidige vorm van afprijzen is het gebruik van coupons wel gewoon mogelijk.quote:Op zondag 15 november 2015 18:28 schreef Dafok het volgende:
Ik zou graag deze Doogee X5 Pro smartphone kopen bij jullie: http://www.banggood.com/D(...)tphone-p-999159.html. Helaas kan ik er met geen mogelijkheid een coupon op toepassen (die van Fok of andere), of zelfs maar mijn punten redeemen. Wellicht omdat de smartphone "afgeprijsd" staat, maar in werkelijkheid kost deze hetzelfde bij de andere webshops (Geekbuying, AliExpress, ..). Afgezien van het feit dat dit misleidend is (de "originele" prijs zou $50 hoger liggen), kan hier een mouw aan gepast worden zodat ik toch een coupon kan toepassen? Alvast bedankt.
Ah ok, daar zou het inderdaad aan kunnen liggen. Als je de instructies die ik je per DM hebt gestuurd volgt, en je de linkjes daarna hier in een post plaatst dan zorg ik dat ze bij de customer service terecht komen en dan handelen we het af. Ik snap dat het tijd kost om ze allemaal weer bij elkaar te krijgen, maar ik raad je aan dit zo snel mogelijk te doen, omdat de garantie met dit soort producten erg lastig is, en hoe eerder ik je video's heb, hoe sneller ik ermee aan de slag kan. Ik wacht je bericht af!quote:Op maandag 16 november 2015 04:39 schreef BobMarlin het volgende:
[..]
Bedankt dat je me wilt helpen. Ik krijg een fout als ik probeer te reageren op je DM. Ik ben nieuw lid op FOK dus vandaar kan ik denk ik niet reageren via DM, daarom dat ik het hier doe. Ik heb nog geen mail van CS mogen ontvangen. Zodra ik het ontvang zal ik het melden.
Zoals gezegd is ieder drone van een ander (familieleden), dus het kan misschien een beetje duren totdat ik alle drones heb verzameld en een video heb gemaakt. Ik hoop dat dit niet veel uitmaakt?
Nogmaals bedankt en als er iets onduidelijk is hoor ik het graag.
quote:Op maandag 16 november 2015 04:39 schreef BobMarlin het volgende:
[..]
Bedankt dat je me wilt helpen. Ik krijg een fout als ik probeer te reageren op je DM. Ik ben nieuw lid op FOK dus vandaar kan ik denk ik niet reageren via DM, daarom dat ik het hier doe. Ik heb nog geen mail van CS mogen ontvangen. Zodra ik het ontvang zal ik het melden.
Zoals gezegd is ieder drone van een ander (familieleden), dus het kan misschien een beetje duren totdat ik alle drones heb verzameld en een video heb gemaakt. Ik hoop dat dit niet veel uitmaakt?
Nogmaals bedankt en als er iets onduidelijk is hoor ik het graag.
Volgens mij kan je als nieuwe user wel een PM sturen. (?)quote:Op maandag 16 november 2015 07:49 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ah ok, daar zou het inderdaad aan kunnen liggen. Als je de instructies die ik je per DM hebt gestuurd volgt, en je de linkjes daarna hier in een post plaatst dan zorg ik dat ze bij de customer service terecht komen en dan handelen we het af. Ik snap dat het tijd kost om ze allemaal weer bij elkaar te krijgen, maar ik raad je aan dit zo snel mogelijk te doen, omdat de garantie met dit soort producten erg lastig is, en hoe eerder ik je video's heb, hoe sneller ik ermee aan de slag kan. Ik wacht je bericht af!
Ik probeer het uiterlijk deze weekend te doen. Maar het kan misschien ook uitlopen tot volgend weekend omdat ze best wel ver van me wonen. Ik doe in ieder geval me best om het zo snel mogelijk te doenquote:Op maandag 16 november 2015 07:49 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ah ok, daar zou het inderdaad aan kunnen liggen. Als je de instructies die ik je per DM hebt gestuurd volgt, en je de linkjes daarna hier in een post plaatst dan zorg ik dat ze bij de customer service terecht komen en dan handelen we het af. Ik snap dat het tijd kost om ze allemaal weer bij elkaar te krijgen, maar ik raad je aan dit zo snel mogelijk te doen, omdat de garantie met dit soort producten erg lastig is, en hoe eerder ik je video's heb, hoe sneller ik ermee aan de slag kan. Ik wacht je bericht af!
Dit staat er als ik een PM wil sturen:quote:Op maandag 16 november 2015 07:49 schreef Banggood het volgende:
[..]
Volgens mij kan je als nieuwe user wel een PM sturen. (?)
http://messages.fok.nl/
Je kan je bericht ook even naar mij mailen, zorg ik dat het bij Banggood terecht komtquote:Op maandag 16 november 2015 14:40 schreef BobMarlin het volgende:
Dit staat er als ik een PM wil sturen:
Je moet minimaal 7 dagen geregistreerd zijn op FOK!, én 10 reacties geplaatst hebben op het forum, voordat je berichten kunt versturen met het PM-systeem. Je bent nog maar 1,7 dagen lid en hebt tot nu toe 2 reacties geplaatst. Deze beperking kunnen we niet opheffen.
Hartelijk dank! De telefoon is besteld!quote:Op maandag 16 november 2015 05:00 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, ik heb de productmanager hiervan op de hoogte gebracht en die heeft een aanpassing gedaan. De telefoon staat nu nog steeds als afprijzing (op bijv. Geekbuying heeft ie $154 als originele prijs dus ik weet niet precies waar de originele prijs ligt) maar met de huidige vorm van afprijzen is het gebruik van coupons wel gewoon mogelijk.
Ik hoop je naar tevredenheid te hebben geholpenAls je nog vragen hebt dan hoor ik die graag!
Ok top!quote:Op maandag 16 november 2015 14:40 schreef BobMarlin het volgende:
Ik probeer het uiterlijk deze weekend te doen. Maar het kan misschien ook uitlopen tot volgend weekend omdat ze best wel ver van me wonen. Ik doe in ieder geval me best om het zo snel mogelijk te doen
quote:Op maandag 16 november 2015 18:11 schreef Dafok het volgende:
[..]
Hartelijk dank! De telefoon is besteld!
Hoi, dank je voor het melden! Zou je mij kunnen laten weten of je de Android of iOS app gebruikt? Dit zijn namelijk twee verschillende teams dus dan weet ik wie ik moet contacten.quote:Op dinsdag 17 november 2015 10:32 schreef bd-casemod het volgende:
ik heb sinds enkele weken dat de banggood app ontiegelijk traag is, eigenlijk niet werkbaar.
Order list ophalen duurt heel lang of helemaal niet, laat staan dat ik kan bladeren tussen de producten.
iemand die dit probleem nog meer heeft?
Hoi, heb je een ordernummer voor me? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:38 schreef Tosti-vreter het volgende:
Hallo,
De kabel van mijn Xiaomi Powerbank 10.000 mAh werkt niet goed. Vaak valt hij uit, en even later doet hij het weer eventjes. Hij is al getest met andere apparaten (andere laders + andere telefoon) maar het blijkt toch echt de kabel te zijn.
Kunnen jullie me hier mee helpen? Zou het verzenden van een nieuwe kabel naar mij mogelijk zijn?
Alvast bedankt!
Groet,
Leendert
Ik heb je video ontvangen, ziet er duidelijk uit! Ik heb deze doorgespeeld naar de juiste persoon en je hoort van me als ik meer weet!quote:Op woensdag 18 november 2015 00:01 schreef BobMarlin het volgende:
Ik heb rene90 gemaild met de gemaakte video van de defecte drones. Familieleden wouden niet het weekend wachten waardoor het dus sneller kon dan verwacht
Top! Bedankt voor het helpenquote:Op woensdag 18 november 2015 04:22 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ik heb je video ontvangen, ziet er duidelijk uit! Ik heb deze doorgespeeld naar de juiste persoon en je hoort van me als ik meer weet!
Hallo, dat is 9804645.quote:Op woensdag 18 november 2015 03:16 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, heb je een ordernummer voor me? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen!
Ik heb het probleem ook en ik heb iig android.quote:Op woensdag 18 november 2015 03:15 schreef Banggood het volgende:
Hoi, dank je voor het melden! Zou je mij kunnen laten weten of je de Android of iOS app gebruikt? Dit zijn namelijk twee verschillende teams dus dan weet ik wie ik moet contacten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |