trustequote:
Bij abonnementen kan je inzien hoeveel je er hebt.quote:
Ja lekker mals.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vlees van de bil is het lekkerst.
Als ik dat al heb, dan heb je daar zelf voor gezorgd.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wuppuppup.... Niet zo'n grote mond dame.
Ik heb hier in de SC best wat gezeur gehad omdat ik er eerlijk voor ben uitgekomen. Ik wil dat niet opnieuw. Compleet uitgescheten door mensen hier.quote:
dankjequote:Op zaterdag 5 september 2015 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
dan neem ik een aboquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Bij abonnementen kan je inzien hoeveel je er hebt.
Wil je ze inzien moet je een abo nemen of 4,50 betalen.
Zeg nou maar gewoon meteen dat je bij ome Frank over de knie wil.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als ik dat al heb, dan heb je daar zelf voor gezorgd.
wat wil je hier nou mee bereikenquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:29 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik heb hier in de SC best wat gezeur gehad omdat ik er eerlijk voor ben uitgekomen. Ik wil dat niet opnieuw. Compleet uitgescheten door mensen hier.
Dat hoeft toch ook niet. Klaar. Het gaat verder niemand ook wat aan niels.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:29 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik heb hier in de SC best wat gezeur gehad omdat ik er eerlijk voor ben uitgekomen. Ik wil dat niet opnieuw. Compleet uitgescheten door mensen hier.
Zou misschien ook handig zijn als hij, zoals al zo vaak gezegd is, wat minder dingen deelt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet. Klaar. Het gaat verder niemand ook wat aan niels.
Was het je dat waard?quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:29 schreef niels0 het volgende:
[..]
Altijd als jullie hier tegelijkertijd zijn worden jullie vervelend. Los ook, maar dan kan ik jullie nog wel handlen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon meteen dat je bij ome Frank over de knie wil.
Dat zou helpen ja. Maar goed, soms moet iemand even wat delen, iedereen is daar anders in. Ik vind het niet geheel terecht om dan iemand helemaal af te fakkelen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zou misschien ook handig zijn als hij, zoals al zo vaak gezegd is, wat minder dingen deelt.
Ha! Jonge arrogantie noemen ze dat. Naïef zou ik het bijna willen noemen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Altijd als jullie hier tegelijkertijd zijn worden jullie vervelend. Los ook, maar dan kan ik jullie nog wel handlen.
Wat jij met je buuv uitspookt of wat je allemaal uitgeeft aan thaise hoeren, dat is eenmaal onze zaak niet.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:29 schreef niels0 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |