JavaScript is heel direkt omdat het clientside is. Ajax is net na mijn tijd dat ik nog programmeerde.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Toevallig nu mee bezig. Voor formuliervalidatie, zodat de pagina niet vernieuwd hoeft te worden bij fouten, wat tevens iets sneller werkt dan php
Jij zit zo rond het gemiddelde zie ik.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:19 schreef SideEffect het volgende:
Is een leuke site, kan je zien hoe snel je bent met typen
http://10fastfingers.com/typing-test/dutch
[ afbeelding ]
Ja klopt en jij?quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij zit zo rond het gemiddelde zie ik.
wil je haxen bby?quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:19 schreef SideEffect het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond het vrij lastig want ik tik redelijk snel, maar iedere keer versprong de zin en dat grijze stukje waaraan je kunt zien waar je bent was een aantal woorden te laat. Vond het geen geweldige test.quote:
Daar zit idd het verschil. Blijft me altijd nog verbazen hoe snel processen verlopen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:21 schreef niels0 het volgende:
[..]
JavaScript is heel direkt omdat het clientside is. Ajax is net na mijn tijd dat ik nog programmeerde.
Ik klik steeds op de blauwe knop maar dan begint hij opnieuwquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:19 schreef SideEffect het volgende:
[ afbeelding ]
ze zijn aan het haxenquote:
ohquote:
bozehaas?quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:37 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik kijk een programma over mensen die 300 kilo wegen...
Het is nogal... Vies te noemen.quote:
Ik kan je de clue alvast verklappen, het is niet gezond om 300 kilo te wegen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:37 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik kijk een programma over mensen die 300 kilo wegen...
Christus te paard.quote:
Trouw met mequote:
"Ik voel me zo gezond, ben echt een aantal kilo kwijt"quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik kan je de clue alvast verklappen, het is niet gezond om 300 kilo te wegen.
De prijs-kwaliteitsverhouding is daar wel zoek.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:45 schreef Toto69 het volgende:
Vanavond pizza hawaii gehad bij domino'sniks mis mee
Goed, de enige meevaller aan dit verhaal is dat 2 kilo op 300 kilo niet zo gek veel is.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:45 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
"Ik voel me zo gezond, ben echt een aantal kilo kwijt"
*2 kilo bijgekomen*
5 euro voor medium pizza, kan ergerquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De prijs-kwaliteitsverhouding is daar wel zoek.
Te duur inderdaad, gewoon diepvriespizzaquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De prijs-kwaliteitsverhouding is daar wel zoek.
But... I fuck like a whoooooooooooorequote:
Dat valt wel mee ja. Ik haal sowieso altijd bij de italiaan.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
5 euro voor medium pizza, kan erger
Niks mis meequote:Op zaterdag 5 september 2015 21:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat valt wel mee ja. Ik haal sowieso altijd bij de italiaan.
Italiaans eten![]()
Beter dan seks.
Overtuigend dit...quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:47 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
But... I fuck like a whoooooooooooore![]()
![]()
Maar Frank, ik ben ook wat afgevallen een tijdje geleden, en die eerste kilo's gaan er eigenlijk zonder moeite af... Hoe kun je dan nog 300 kilo wegen, dan heb je toch eerder psychische hulp nodig dan wat anders...quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Goed, de enige meevaller aan dit verhaal is dat 2 kilo op 300 kilo niet zo gek veel is.
Snapte je hem?quote:
Vaak is er bij die mensen inderdaad meer aan de hand. Die eten als ze problemen hebben. Dat is wat anders dan als je wat sneller aankomt dan de ander.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:49 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Maar Frank, ik ben ook wat afgevallen een tijdje geleden, en die eerste kilo's gaan er eigenlijk zonder moeite af... Hoe kun je dan nog 300 kilo wegen, dan heb je toch eerder psychische hulp nodig dan wat anders...
Ham, kaas en ananas. Niets mis mee. Ik had van de week kip met ananas van de chinees. Ook niets mis mee.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:45 schreef Toto69 het volgende:
Vanavond pizza hawaii gehad bij domino'sniks mis mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |