Ik zei niet die kogels hequote:Op zaterdag 5 september 2015 21:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou dit eigenlijk gewoon moeten tr'en
De schreeuw versie is wel anders dan de rockversiequote:Op zaterdag 5 september 2015 21:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En, kun je tekst inmiddels al meezingen of is die 5 keer anders?
denk dat dat alsnog mijn dood wordtquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zei niet die kogels he
DP is een leuk gutmenschjequote:Op zaterdag 5 september 2015 21:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
DP is erger dan Adolf Hitler
En toen durfde die niet meerquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
"En kids denken dat je disst zodra ze namen horen
Hef, Kempi, Jiggy (STIL LAAT ME HOREN!!!!)"
als ik niet hoef te hostenquote:
dit is een grap mag ik hopenquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
http://speld.nl/2015/09/0(...)in-rekening-brengen/
Wie opent het NWS-topic?
Volgens mij ben jij een beetje gek in je hoofd met je ietwat aparte conclusies.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En toen durfde die niet meerGezwicht voor de kracht van de mod
quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dit is een grap mag ik hopen
Nee, De Speld is immer serieus.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dit is een grap mag ik hopen
En maar beledigen en beledigen. Wat is-ie toch volwassen, poh pohquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een beetje gek in je hoofd met je ietwat aparte conclusies.
Topquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Even kwaliteitsmuziek beluisteren terwijl ik een website ontwikkel.
Doe je ook JavaScript? Was er best goed in. Leuke puzzel.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Even kwaliteitsmuziek beluisteren terwijl ik een website ontwikkel.
Heb je zo een andere om te luisterenquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En maar beledigen en beledigen. Wat is-ie toch volwassen, poh poh
Toevallig nu mee bezig. Voor formuliervalidatie, zodat de pagina niet vernieuwd hoeft te worden bij fouten, wat tevens iets sneller werkt dan phpquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:14 schreef niels0 het volgende:
[..]
Doe je ook JavaScript? Was er best goed in. Leuke puzzel.
JavaScript is heel direkt omdat het clientside is. Ajax is net na mijn tijd dat ik nog programmeerde.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Toevallig nu mee bezig. Voor formuliervalidatie, zodat de pagina niet vernieuwd hoeft te worden bij fouten, wat tevens iets sneller werkt dan php
Jij zit zo rond het gemiddelde zie ik.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:19 schreef SideEffect het volgende:
Is een leuke site, kan je zien hoe snel je bent met typen
http://10fastfingers.com/typing-test/dutch
[ afbeelding ]
Ja klopt en jij?quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij zit zo rond het gemiddelde zie ik.
wil je haxen bby?quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:19 schreef SideEffect het volgende:
Is een leuke site, kan je zien hoe snel je bent met typen
http://10fastfingers.com/typing-test/dutch
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |