chillquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ik m'n werk goed doe mag ik verder alles.
bnwquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:31 schreef deadprez het volgende:
BNW / September 2015 - Als de poep de ventilator raakt?
[ afbeelding ]
wilde hem nog succes wensenquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:33 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
chill
hemann moet ook zo gaan werken, waar is die boi trouwens
ja prachtig om te volgen, op nws fb na de leukste denk ikquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:33 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
bnw
Dat feedbacktopic ook daar, altijd gejank over wie nou gemeen doet tegen wie.
Geen ideequote:Op zaterdag 5 september 2015 18:33 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
chill
quote:
Ik geloof ditquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:31 schreef deadprez het volgende:
BNW / September 2015 - Als de poep de ventilator raakt?
[ afbeelding ]
ik ook, hij is vast zenuwachtig en heeft zijn luier meerdere keren vol gepoeptquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wilde hem nog succes wensen
dit is wel grappig/apartquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:17 schreef Revolution-NL het volgende:
Google 23rd September 2015 en ga vervolgens naar maps
Z'n chickie neukuhquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:33 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
chill
3 mexicano's in zijn brooddoosquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik ook, hij is vast zenuwachtig en heeft zijn luier meerdere keren vol gepoept
Ik vind zulke mannen enorm aantrekkelijkquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]de enige jankerd hier ben jij, nou hup, je moeder bellen, die je inmiddels ook zwel schijtzat zal zijn
man man heb je een zoon van 42 die jankend aan de telefoon hangt en die aziatische hoertjes neukt
de treurnis...
Lijkt me wel relaxed, beetje gamen en films kijken en soms ff wat moeten doen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geen idee
Lijkt me saai zo'n nacht baantje
Arme Guus zal hier door Frank op aangesproken wordenquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]de enige jankerd hier ben jij, nou hup, je moeder bellen, die je inmiddels ook zwel schijtzat zal zijn
man man heb je een zoon van 42 die jankend aan de telefoon hangt en die aziatische hoertjes neukt
de treurnis...
Hij heb er anders wel genoeg geneuktquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind zulke mannen enorm aantrekkelijk
Said no girl ever
er bestaan heus wel vrouwen die niet goed snik zijnquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Said no girl ever
oké nielsquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:37 schreef niels0 het volgende:
Wilde een paar ruige uitspraken doen, maar ik zeg toch maar niets.
Ruig.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:37 schreef niels0 het volgende:
Vandaar ookquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Said no girl ever
Mag die dat dan?quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:37 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Lijkt me wel relaxed, beetje gamen en films kijken en soms ff wat moeten doen.
Dit kan ook wel op de bingo trouwens.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:37 schreef niels0 het volgende:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:37 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dit kan ook wel op de bingo trouwens.
Volgens mij doet ie dat enorm veel ja.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
misschien moet je niet zo gaat uitlokken, of gewoon gaan stoppen met janken bij de blauwen
quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:37 schreef niels0 het volgende:
Moest lachenquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:37 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dit kan ook wel op de bingo trouwens.
nou goed hoor, hier heb je een stickerquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Beter nog, donder gewoon helemaal op
De gemoederen lopen hoog op. Pak je brandblusser erbij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
Heb al vaker om blauwe kleur gevraagd. Heb geen autoriteit zo.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Arme Guus zal hier door Frank op aangesproken worden
Heb echt niets weg van een aziatische hoer hoorquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:40 schreef Neverknown het volgende:
Dadelijk zo sperma van Niels in WCH gezicht.
quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:39 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Soms mag dat ja, weet niet of dat overal zo is.
quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:39 schreef Neverknown het volgende:
[..]
De gemoederen lopen hoog op. Pak je brandblusser erbij.Beter gelijk de brandweerhakbijl erbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo 1:![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |