abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155846460
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 18:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dus eigenlijk kom jij het meest makkelijk klaar als jullie neuken?
Met neuken gaat het bij wel vrij snel ja. Maar dit kan ook komen omdat ze voor de penetratie heel even aftrekt (niet totdat ik klaar kom)
pi_155846470
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 september 2015 18:51 schreef Fera het volgende:

[..]

Geeft niet. Er zijn gewoon veel trolls die verhalen verzinnen. Weet soms niet meer wie ik moet geloven. :')
als je die veel tegenkomt, kan ik me dat inderdaad goed voorstellen :)
pi_155846533
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 18:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe oud is je vriendin?

Ik zou eens een tijdje stoppen met penetratie.

Pijpt ze jou? Kom jij daar van klaar? Kom je klaar van aftrekken? Doet ze dat?
mijn vriendin is trouwens 18, ik ben 17
pi_155847025
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 18:30 schreef Norma_Jeane het volgende:
Ik negeer die smiley even en pretendeer dat je serieus bent en uit ontwetendheid een domme opmerking maakt. Seks moet je immers leren.
Hij probeert in ieder geval haar tempo te volgen, dus dat is dan weer positief.

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 18:34 schreef M.30495 het volgende:
die smiley is idd niet de bedoeling, excuses. Ja, er is zeker sprake van zwaardere ademhaling en ze wordt wel nat. En het spijt me als dit zo overgekomen is, maar ik ben er niet gelijk bovenop gedoken; eerst zoende ik haar en streelde ik haar sensueel en zachtjes in haar oor geblazen. Dus er was zeker sprake van een voorspel.
Nat is een teken dat je er eventueel al aan mag zitten, niet dat het tijd is voor penetratie. En als het tijd is om eraan te zitten, duik dan niet meteen bovenop de clitoris, maar begin bij de minder gevoelige onderdelen. Je hebt toch geen haast hoop ik? Neem de tijd om ermee te spelen, en om dat goed te doen moet je wat subtielere signalen oppikken dan je gewend bent, haar lichaam laat echt wel merken wat fijn voelt als je maar goed 'luistert'. Als je dat goed doet zul je op een gegeven moment wel voelen dat ze nog veel 'ontvankelijker' kan worden, en ook dan is er nog steeds geen haast. Als ze het dan echt niet meer uithoudt moet zij maar bovenop gaan zitten en hem erin doen, zodat ze zelf de bewegingen kan maken en dus in de hand heeft of het pijn doet of niet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 5 september 2015 @ 19:18:55 #30
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_155847146
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 19:14 schreef Weltschmerz het volgende:
Zou nog positiever zijn als hij het tempo van haar lijf volgde ipv dat van haar kleren zoals het er in eerste instantie naar uitzag. :)

Maar met de laatste reacties denk ik meer aan (onbewuste) spanning danwel licht vorm van vaginisme.
Wellicht ook een idee haar zelf met een vibrator penetratie te proberen. Kijken of ze wel ontspant als er niemand bij is.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_155847842
Klaarvingeren en likken? Weet het niet hoor... Komt ze echt klaar?
Als je net begint met seks is een orgasme voor een vrouw niet direct evident, en al zeker niet als ze ook nog eens pijn ervaart. Dit wil toch wel zeggen dat ze nog steeds te gespannen is, en dan toch klaarkomen?
Als ze nat genoeg is en ontspannen zou het geen pijn meer mogen doen.
En probeer eens een anders standje, bijvoorbeeld allebei op jullie zij.
Missionaris geeft bijvoorbeeld bij mij nog steeds een onaangenaam 'strak' gevoel, ook al ben ik ruim 20 jaar seksueel actief.
pi_155848443
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 19:43 schreef Blosje het volgende:
Klaarvingeren en likken? Weet het niet hoor... Komt ze echt klaar?
Als je net begint met seks is een orgasme voor een vrouw niet direct evident, en al zeker niet als ze ook nog eens pijn ervaart. Dit wil toch wel zeggen dat ze nog steeds te gespannen is, en dan toch klaarkomen?
Als ze nat genoeg is en ontspannen zou het geen pijn meer mogen doen.
En probeer eens een anders standje, bijvoorbeeld allebei op jullie zij.
Missionaris geeft bijvoorbeeld bij mij nog steeds een onaangenaam 'strak' gevoel, ook al ben ik ruim 20 jaar seksueel actief.
Ik geloof wel dat ze echt klaar komt, beffen en vingeren doen wij al langer en ik merk aan haar bewegingen dat ze klaar komt; ze kreunt, beweegt veel met haar heupen op en neer etc.
Maar ik ben niet zo ervaren als jou, dus ik kan het natuurlijk mis hebben
pi_155848531
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 19:14 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

[..]

Nat is een teken dat je er eventueel al aan mag zitten, niet dat het tijd is voor penetratie. En als het tijd is om eraan te zitten, duik dan niet meteen bovenop de clitoris, maar begin bij de minder gevoelige onderdelen. Je hebt toch geen haast hoop ik? Neem de tijd om ermee te spelen, en om dat goed te doen moet je wat subtielere signalen oppikken dan je gewend bent, haar lichaam laat echt wel merken wat fijn voelt als je maar goed 'luistert'. Als je dat goed doet zul je op een gegeven moment wel voelen dat ze nog veel 'ontvankelijker' kan worden, en ook dan is er nog steeds geen haast. Als ze het dan echt niet meer uithoudt moet zij maar bovenop gaan zitten en hem erin doen, zodat ze zelf de bewegingen kan maken en dus in de hand heeft of het pijn doet of niet.
Bedankt voor het advies! Ik realiseer dat ik inderdaad te snel de clitoris stimuleer en ik ga inderdaad andere plekken verkennen.
pi_155848612
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 20:04 schreef M.30495 het volgende:

[..]

Ik geloof wel dat ze echt klaar komt, beffen en vingeren doen wij al langer en ik merk aan haar bewegingen dat ze klaar komt; ze kreunt, beweegt veel met haar heupen op en neer etc.
Maar ik ben niet zo ervaren als jou, dus ik kan het natuurlijk mis hebben
De pijn komt idd voor bij missionaris, ik ga een ander standje proberen. Bedankt voor het advies :)
pi_155848823
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 19:18 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Zou nog positiever zijn als hij het tempo van haar lijf volgde ipv dat van haar kleren zoals het er in eerste instantie naar uitzag. :)

Maar met de laatste reacties denk ik meer aan (onbewuste) spanning danwel licht vorm van vaginisme.
Wellicht ook een idee haar zelf met een vibrator penetratie te proberen. Kijken of ze wel ontspant als er niemand bij is.
Ik probeer ook het tempo van haar lichaam te volgen :)

Een lichte vorm van vaginisme zou het inderdaad wel kunnen zijn, ze loopt namelijk wel af en toe 'grappen' te maken over dat haar vagina te nauw is..
pi_155848953
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 19:18 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Ja, maar ik heb zo het gevoel dat de dame in kwestie ook het tempo van haar eigen lijf niet volgt omdat ze geen idee heeft wat dat tempo is. Ze heeft natuurlijk gewoon zin, maar dat is wat anders dan er klaar voor zijn.

quote:
Zou ook kunnen, maar ik krijg de indruk van twee heel ongeduldige tieners die zsm willen neuken en het voorspel doen omdat dat zo schijnt te moeten en dat zij haar lichaam niet kent en na enige sensaties en een schrale clitoris denkt dat ze klaar is gekomen. Als hij nou eerst eens geduldig probeert haar zover te krijgen dat zijn vinger zowat vanzelf naar binnen floept en het doet dan nog pijn dan is het misschien een idee om de dokter op te zoeken.
pi_155849312
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 18:35 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hoe lang duurt het om haar klaar te vingeren?

Hoe lang duurt het om haar klaar te likken?
De tering! Lekker persoonlijk met de vragen in huis vallen hier. Is toch ook niet normaal dit..
  zaterdag 5 september 2015 @ 20:38:50 #38
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_155849353
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 20:24 schreef Weltschmerz het volgende:
Ja, maar ik heb zo het gevoel dat de dame in kwestie ook het tempo van haar eigen lijf niet volgt omdat ze geen idee heeft wat dat tempo is. Ze heeft natuurlijk gewoon zin, maar dat is wat anders dan er klaar voor zijn.
Ook heel goed mogelijk. Die fout maakte ik vroeger ook wel met pijn bij de seks tot gevolg. Maar goed toen wist ik niet eens wat klaarkomen was zo slecht kende ik mijn eigen lijf.
Overigens kwam het hier pas goed na mijn eerste bevalling. Een oplossing die ik ts zeker niet aanraad. :)
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_155860046
Vingert ze zichzelf wel eens? Doet het dan pijn?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_155860290
quote:

[..]

[..]

Zou ook kunnen, maar ik krijg de indruk van twee heel ongeduldige tieners die zsm willen neuken en het voorspel doen omdat dat zo schijnt te moeten en dat zij haar lichaam niet kent en na enige sensaties en een schrale clitoris denkt dat ze klaar is gekomen. Als hij nou eerst eens geduldig probeert haar zover te krijgen dat zijn vinger zowat vanzelf naar binnen floept en het doet dan nog pijn dan is het misschien een idee om de dokter op te zoeken.
Bedankt Weltschmerz voor de tip! Ik zal de volgende keer veel geduldiger proberen te zijn
pi_155860703
Probleem is denk ik dat het voor jullie nieuw is en jullie hebben iets prettigs "ontdekt". Daar wil je steeds maar weer zo snel mogelijk naar toe.

Zij moet in een staat komen dat ze echtechtechtechtwilneuken (dus niet haar hoofd, maar haar hele lichaam aan niets anders meer kan denken). Maar dit vraagt een hele hoop zelfbeheersing van jouw kant. Er zijn zoveel manieren om vrouwen gek te krijgen, zonder dat je de clitoris en de vagina (echt het gat zeg maar) er bij betrekt. Maar wat haar manieren zijn, weet je nog niet en dat moet je ontdekken. Ga op zoek naar de dingen die haar opwinden, let op de signalen van haar lichaam, wind haar op en trek je dan terug. En dan door met ronde 2.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 6 september 2015 @ 11:07:54 #42
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_155861139
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 18:29 schreef M.30495 het volgende:

[..]

Ja volgens mij wel; ik laat haar meestal eerst de kleding uittrekken, zodat ik weet/denk dat ze geil genoeg is. Bij de laatste keer bijvoorbeeld trok zij eerst haar slipje uit etc en trok ze ook mijn onderbroek uit, volgens mij omdat ze niet langer kon wachten.
Dit zijn goede tekenen toch? :P
Wacht jij nog maar even met seks :').
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_155861221
quote:
10s.gif Op zondag 6 september 2015 11:07 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Wacht jij nog maar even met seks :').
We waren al in het constructieve deel van de vraagafhandeling beland!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_155861416
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 10:02 schreef M.30495 het volgende:

[..]

Bedankt Weltschmerz voor de tip! Ik zal de volgende keer veel geduldiger proberen te zijn
Vergeet niet dat het ook leuk is, voorspel gaat niet zozeer om 'voor' maar veel meer om 'spel'. Een vrouwenlichaam is heel spannend en raadselachtig, en een kut is helemaal een wonderlijk ding. Het is geen lul, met een aan en uit-stand die functioneert los van de rest van het lichaam en al helemaal niet los van de geest. De gevoeligheid is ook niet iets wat in de onderdelen zit, dat is iets wat zich opbouwt met de opwinding. Hoe precies, is iets wat bij elke vrouw anders is en wat je moet uitvinden, maar het is hartstikke leuk om dat uit te vinden, ook als je niet meteen grote vorderingen maakt.
pi_155866054
Het eerste waaraan ik denk als oorzaak is vaginisme, of een wondje/infectie opgelopen door een eerdere vrijpartij. Anders kan het ook puur ongeduld zijn; waarbij jullie te snel op elkaar springen.

quote:
6s.gif Op zaterdag 5 september 2015 18:31 schreef Fera het volgende:
terminaal ongrappige troll
_O-

quote:
Zou ook kunnen, maar ik krijg de indruk van twee heel ongeduldige tieners die zsm willen neuken en het voorspel doen omdat dat zo schijnt te moeten en dat zij haar lichaam niet kent en na enige sensaties en een schrale clitoris denkt dat ze klaar is gekomen.
_O-

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 20:37 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

De tering! Lekker persoonlijk met de vragen in huis vallen hier. Is toch ook niet normaal dit..
Hoe wil je anders de benodigde informatie vergaren om iemand mee te helpen? Van om het gat heen neuken komt niemand klaar. ;)

[ Bericht 62% gewijzigd door Gray op 06-09-2015 15:46:24 ]
pi_155868005
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 10:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Probleem is denk ik dat het voor jullie nieuw is en jullie hebben iets prettigs "ontdekt". Daar wil je steeds maar weer zo snel mogelijk naar toe.

Zij moet in een staat komen dat ze echtechtechtechtwilneuken (dus niet haar hoofd, maar haar hele lichaam aan niets anders meer kan denken). Maar dit vraagt een hele hoop zelfbeheersing van jouw kant. Er zijn zoveel manieren om vrouwen gek te krijgen, zonder dat je de clitoris en de vagina (echt het gat zeg maar) er bij betrekt. Maar wat haar manieren zijn, weet je nog niet en dat moet je ontdekken. Ga op zoek naar de dingen die haar opwinden, let op de signalen van haar lichaam, wind haar op en trek je dan terug. En dan door met ronde 2.
wat doe jij ingewikkeld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')