Moleskine is juist effen hequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:29 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik had een roze moleskine. Wat mij betreft de mooiste boekjes. Ook gelineerd te krijgen als je alleen wilt schrijven.
Door de beugel-bh? 😂 Wat mij betreft wel. Maar ik weet niet wat Google vindt van deze rudolph the rednipple reindeer 😉quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:48 schreef LudaarisjelootjeDann het volgende:
kan mijn UI door de beugel of moet ik haar even wisselen?
Nee!quote:
Ze bedoelt de kaft, niet het papierquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:59 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Nee!
Je hebt ze ook gelineerd, en met ruitjes![]()
https://store.moleskine.c(...)l-nl&ic=WYGmQw%3D%3D
Oh, en sorry, n zal ik dit topic niet verder vervuilen...
Jup. Enorm irritant. En er zijn er meer die het hebben.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:33 schreef Burdie het volgende:
Wtf, ik krijg mobiel hele nare reclames op fok ineens: een webpagina die zegt dat mijn whatsapp verloopt, waarbij mijn hele telefoon gaat trillen en lawaai maken. Nog iemand last van?
in ieder geval niets recents. Voel je vrij om er 1 te openen!quote:Op maandag 2 november 2015 10:22 schreef HyrulePrincess het volgende:
Is er een topic voor zwangerschap en chronisch ziek zijn? Ik heb even gezocht maar kan het zo snel niet vinden maar misschien kijk ik niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |