Is wel ok. Houd er rekening mee dat het niet in een keer dekt. Ik heb zelfs andere muurverf bij het laatste beetje gedaan om een andere kleur te mengen. Ging helemaal goed!quote:Op woensdag 16 september 2015 12:22 schreef Miniem het volgende:
Iemand ervaring met muurverf van de Action?
Ok, dan haal ik betere muurverf. Thnxquote:Op woensdag 16 september 2015 12:27 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Is wel ok. Houd er rekening mee dat het niet in een keer dekt. Ik heb zelfs andere muurverf bij het laatste beetje gedaan om een andere kleur te mengen. Ging helemaal goed!
Voor een slaapkamer is het wel goed hoor. Voor 13 euro mag je niet klagen. Het is inderdaad geen Flexa of Sigma oid.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:58 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ok, dan haal ik betere muurverf. Thnx
De witte latex was perfect! Alles maar 1x hoeven te doen, 3 jaar terug.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:22 schreef Miniem het volgende:
Iemand ervaring met muurverf van de Action?
Ze verkopen ook scharenquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:42 schreef Miniem het volgende:
Weet iemand welke lengtes utp kabel action verkoopt? Dacht dat ze 10m verkochten? Heb eigenlijk kortere nodig.
Dacht ook 5m..quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:42 schreef Miniem het volgende:
Weet iemand welke lengtes utp kabel action verkoopt? Dacht dat ze 10m verkochten? Heb eigenlijk kortere nodig.
Ja, daar heb ik toevallig ook naar gezocht maar kon het niet vinden, bij zowel de kantoorspullen (waar die etiketten liggen) niet als bij dat hobby-spul niet (schilderij/vouwkarton/etc hoek).quote:Op woensdag 30 september 2015 20:29 schreef femkepemke het volgende:
Weet iemand of de Action ook sticker papier heeft waarbij 1 vel 1 sticker is? Dat normale etikettenpapier heb ik al, maar ik zoek echt papier waarbij 1 vel 1 sticker is. Dank!
Hebben ze niet.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:29 schreef femkepemke het volgende:
Weet iemand of de Action ook sticker papier heeft waarbij 1 vel 1 sticker is? Dat normale etikettenpapier heb ik al, maar ik zoek echt papier waarbij 1 vel 1 sticker is. Dank!
Ik ook. Ik bonk nu mijn hoofd tegen de muurquote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:12 schreef CherryLips het volgende:
Ze zijn de Action aan het herinrichten, ik ben helemaal van de leg.
Is wel duidelijk wie de broek aan heeft bij julliequote:Op donderdag 1 oktober 2015 08:37 schreef femkepemke het volgende:
Dank, dat scheelt mijn man een tripje naar de Action (hij blij!).
Hmmm... Durf niet te zeggen of ze dit nog hebben:quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:33 schreef Crientj het volgende:
Verkoopt Action vingerverf / raamverf?
Plakaatverf moet je dan hebben. Zou op kinderafdeling moeten liggen en anders heeft HEMA het ook tegen een redelijke prijs.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:33 schreef Crientj het volgende:
plakkaatverfquote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:33 schreef Crientj het volgende:
ik gebruik die grote flessen acrylverf om op het raam te verven. Nou ja ik verf niet, ik tamponeer met schuursponsje. Werkt perfect.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:33 schreef Crientj het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |