abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155889327
Een ov spotclub?
pi_155892101
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 08:47 schreef Leer2eK het volgende:
Snap wel wat je bedoeld hoor.
Ik voelde me ook nooit thuis in de clubs etc omdat daar de "popi boys" uithangen. Rokend, aan de sos, sportschooltypes etc maar die wel met chickies er vandoor gingen.

Als je dat zelf niet leuk vind ga je aan jezelf twijfelen of je niet saai bent. Maar laat dat lekker gaan. Die gasten hebben meestal ook niet de meest steady relaties en daar ben jij denk ik juist wel naar op zoek toch? Die zoektocht duurt gewoon wat langer en soms moet je er wat meer open voor staan.

Bij de supermarkt zitten zat meisjes achter de kassa die misschien ook nog op zoek zijn en niet van de losse levensstijl zijn. Lach eens naar ze en zeg eens hoi ipv af te rekenen en weg te lopen. Misschien komt er een gesprekje uit en zo verder. Om maar een voorbeeld te noemen. Cijfer jezelf niet weg maar sta er voor open. Komt vast goed!
Uh ja ik zeg ook altijd vriendelijk gedag bij de supermarkt. En daarbij reken ik ook nog eens af!
Nog nooit een nummer op mijn kassabonnetje gezien ;(
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
  maandag 7 september 2015 @ 11:42:35 #103
446713 Robin0342
Ik haat het als mensen hun zin
pi_155892236
hoe bedoel je 'verdiepen in openbaar vervoer'?
pi_155892253
quote:
13s.gif Op maandag 7 september 2015 11:42 schreef Robin0342 het volgende:
hoe bedoel je 'verdiepen in openbaar vervoer'?
Hoe bedoel je hoe bedoel je? Bitches zijn dol op dudes die zich verdiepen in het openbaar vervoer.
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 11:35 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Uh ja ik zeg ook altijd vriendelijk gedag bij de supermarkt. En daarbij reken ik ook nog eens af!
Ik heb vorig jaar de stoute schoenen aangetrokken en gewoon zo'n kassachick mee uit gevraagd en ze zei ja 8-)

Jammer dat ze een saai kind bleek te zijn, maar toch lekkere bitterballetjes gegeten die avond dus dat is nice.
Conscience do cost.
pi_155893029
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 11:35 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Maar met een simpel Hoi kan je wel het ijs breken en een gesprekje beginnen ipv schuw naar beneden blijven kijken.

Zie de reactie hier net boven. Het kan dus wel ergens toe leiden. Moet je soms alleen wel zelf initiatief tonen .
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
  maandag 7 september 2015 @ 13:33:01 #106
447926 Gijlebeer
Ik kom niet meer terug
pi_155894540
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 13:57 schreef Erno-BE het volgende:
Nee kijk, er zit een jongen bij mij in de klas die stelselmatig te laat komt, in de les veel zit te kletsen, geen negatief BSA heeft gekregen terwijl hij propedeuse-vakken heeft open staan (terwijl hij in september 2013 begonnen was, terwijl op de HAN geldt: geen p in 2 jaar een negatief BSA), rookt, altijd energy-drank drinkt, met de auto naar school komt en hij is erg populair bij mijn vrouwelijke klasgenoten.Dit maakt mij onzeker omdat ik precies het tegenovergestelde ben, kom altijd op tijd, probeer lessen voor te bereiden, kom met de trein naar school. En verder een vrij saai persoon ben en niet interessant genoeg ben. Daarom vraag ik hier waar je meiden vindt die wel aardig op mij lijken zodat daar wel een match mee is. Want met mijn vrouwelijke klasgenoten is er geen match.
Ik ken niemand hier in Nederland die met de auto naar de uni komt, of ze nou thuiswonend zijn of op kamers zitten. Dus dat zou geen hindernis moeten zijn t.o.v. andere mannen m.b.t. het krijgen van een relatie. Of is die HAN soms vergelijkbaar met een niet-milieubewuste Amerikaanse college waar iedereen met de auto de campus komt oprollen? In dat geval is het natuurlijk lullig dat jij als een van de weinigen met de trein komt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Gijlebeer op 08-09-2015 23:55:36 ]
pi_155897727
TS zit vast op een technische Hogeschool :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_155901637
-doe eens niet-

[ Bericht 91% gewijzigd door motorbloempje op 07-09-2015 18:40:43 ]
pi_155909434
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 01:21 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Ex? Toch niet Brenda? :o
:')
pi_155909634
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 13:57 schreef Erno-BE het volgende:
Nee kijk, er zit een jongen bij mij in de klas die stelselmatig te laat komt, in de les veel zit te kletsen, geen negatief BSA heeft gekregen terwijl hij propedeuse-vakken heeft open staan (terwijl hij in september 2013 begonnen was, terwijl op de HAN geldt: geen p in 2 jaar een negatief BSA), rookt, altijd energy-drank drinkt, met de auto naar school komt en hij is erg populair bij mijn vrouwelijke klasgenoten.
Dit maakt mij onzeker omdat ik precies het tegenovergestelde ben, kom altijd op tijd, probeer lessen voor te bereiden, kom met de trein naar school. En verder een vrij saai persoon ben en niet interessant genoeg ben. Daarom vraag ik hier waar je meiden vindt die wel aardig op mij lijken zodat daar wel een match mee is. Want met mijn vrouwelijke klasgenoten is er geen match.
Volgens mij spoor jij niet helemaal, serieus niet.
pi_155909879
Meiden zijn over het algemeen ook vrij saai. Wel of niet uitgaan is daar niet echt een criterium voor imho
pi_155910210
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 22:25 schreef tjoptjop het volgende:
Meiden zijn over het algemeen ook vrij saai. Wel of niet uitgaan is daar niet echt een criterium voor imho
Hoe bedoel je saai?
"Because we’re FRIENDS! There is no need for another reason" - Bon Kurei (Bon Clay)
pi_155996646
Bij saaie studentenclubjes als de dansvereniging of de muziekvereniging
pi_155997118
Wat is er trouwens zo verkeerd aan op stap gaan? Niet overal komen popi jopi types. Zoek een cafe op met wat alternatievere muziek en er komt echt een heel ander volk op af.
pi_156001093
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 13:33 schreef Noriega het volgende:
Wat is er trouwens zo verkeerd aan op stap gaan? Niet overal komen popi jopi types. Zoek een cafe op met wat alternatievere muziek en er komt echt een heel ander volk op af.
Dat was mijn idee met concerten inderdaad :)
pi_156034122
Misschien zou je eerst eens kunnen proberen wat minder oordelend te zijn; vooral over jezelf dan, aangezien de door jou overgenomen norm "niet willen uitgaan etc. = saai" zeker niet op iedereen van toepassing is. Voor jezelf om te beginnen al niet. En daar is helemaal niks mis mee.
pi_156191218
In je voorbeeld over die andere jongen uit je klas, die schijnbaar populair is bij de meiden, schets je een hoop verschillen. Dat draag je tevens een beetje aan als de reden dat hij zo in trek is bij de meiden in je klas, maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Misschien vinden die meiden het ook wel irritant soms dat hij zo lui is, maar is hij godsgruwelijk knap en heeft ie een erg leuk karakter. Ik denk dat dat meer doet dan iemands houding tegenover school.

Als je een ov-spotter bent, dat is leuk, maar ik zou het niet meteen vertellen als je iemand aanspreekt. Meiden weten vaak niet zo goed wat ze daarvan moeten vinden, dus neem het zekere voor het onzekere en bewaar het voor later.

Verder is een beetje zelfvertrouwen aantrekkelijk. Tuurlijk, je hoeft niet naar een meisje toe te rennen, een hand door je haar te halen en te zeggen 'voel eens aan mijn spieren', maar het feit dat je iemand aanspreekt en vraagt hoe ze heet/hoe haar dag is/wat ze aan het doen is/of ze een keer een (non-alcoholisch) drankje wilt doen, straalt al veel uit.

Vergeet daarnaast dat je jezelf bestempeld als saai en dat je daarom ook een 'saai' meisje zoekt. Zoek een meisje die zichzelf en haar leven serieus neemt, dat klinkt meer in de goede richting. Jezelf serieus nemen (pun not intended :') ) kan op verschillende manieren, het ene meisje doet dat door zichzelf happy te zuipen in de kroeg, de andere door veel te studeren, de andere door in het dierenasiel te werken en weer een ander door haar nagels iedere maand te laten doen. Je kan niet zo maar een kader om een meisje heen trekken en daar naar op zoek gaan; zo veel wensen, zo veel mensen, ga je lekker oriėnteren en spreek wat meiden aan!
pi_156191821
Dansvereniging als in stijldansen is een aanrader.
  vrijdag 18 september 2015 @ 13:51:13 #119
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156196858
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 22:18 schreef Rucola het volgende:

[..]

Volgens mij spoor jij niet helemaal, serieus niet.
Daar hebben er meer last van op fok, al vind ik dat bij TS nog best meevallen
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')