Uh ja ik zeg ook altijd vriendelijk gedag bij de supermarkt. En daarbij reken ik ook nog eens af!quote:Op maandag 7 september 2015 08:47 schreef Leer2eK het volgende:
Snap wel wat je bedoeld hoor.
Ik voelde me ook nooit thuis in de clubs etc omdat daar de "popi boys" uithangen. Rokend, aan de sos, sportschooltypes etc maar die wel met chickies er vandoor gingen.
Als je dat zelf niet leuk vind ga je aan jezelf twijfelen of je niet saai bent. Maar laat dat lekker gaan. Die gasten hebben meestal ook niet de meest steady relaties en daar ben jij denk ik juist wel naar op zoek toch? Die zoektocht duurt gewoon wat langer en soms moet je er wat meer open voor staan.
Bij de supermarkt zitten zat meisjes achter de kassa die misschien ook nog op zoek zijn en niet van de losse levensstijl zijn. Lach eens naar ze en zeg eens hoi ipv af te rekenen en weg te lopen. Misschien komt er een gesprekje uit en zo verder. Om maar een voorbeeld te noemen. Cijfer jezelf niet weg maar sta er voor open. Komt vast goed!
Hoe bedoel je hoe bedoel je? Bitches zijn dol op dudes die zich verdiepen in het openbaar vervoer.quote:Op maandag 7 september 2015 11:42 schreef Robin0342 het volgende:
hoe bedoel je 'verdiepen in openbaar vervoer'?
Ik heb vorig jaar de stoute schoenen aangetrokken en gewoon zo'n kassachick mee uit gevraagd en ze zei jaquote:Op maandag 7 september 2015 11:35 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Uh ja ik zeg ook altijd vriendelijk gedag bij de supermarkt. En daarbij reken ik ook nog eens af!
Nog nooit een nummer op mijn kassabonnetje gezien
Maar met een simpel Hoi kan je wel het ijs breken en een gesprekje beginnen ipv schuw naar beneden blijven kijken.quote:Op maandag 7 september 2015 11:35 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Uh ja ik zeg ook altijd vriendelijk gedag bij de supermarkt. En daarbij reken ik ook nog eens af!
Nog nooit een nummer op mijn kassabonnetje gezien
Ik ken niemand hier in Nederland die met de auto naar de uni komt, of ze nou thuiswonend zijn of op kamers zitten. Dus dat zou geen hindernis moeten zijn t.o.v. andere mannen m.b.t. het krijgen van een relatie. Of is die HAN soms vergelijkbaar met een niet-milieubewuste Amerikaanse college waar iedereen met de auto de campus komt oprollen? In dat geval is het natuurlijk lullig dat jij als een van de weinigen met de trein komt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 13:57 schreef Erno-BE het volgende:
Nee kijk, er zit een jongen bij mij in de klas die stelselmatig te laat komt, in de les veel zit te kletsen, geen negatief BSA heeft gekregen terwijl hij propedeuse-vakken heeft open staan (terwijl hij in september 2013 begonnen was, terwijl op de HAN geldt: geen p in 2 jaar een negatief BSA), rookt, altijd energy-drank drinkt, met de auto naar school komt en hij is erg populair bij mijn vrouwelijke klasgenoten.Dit maakt mij onzeker omdat ik precies het tegenovergestelde ben, kom altijd op tijd, probeer lessen voor te bereiden, kom met de trein naar school. En verder een vrij saai persoon ben en niet interessant genoeg ben. Daarom vraag ik hier waar je meiden vindt die wel aardig op mij lijken zodat daar wel een match mee is. Want met mijn vrouwelijke klasgenoten is er geen match.
Volgens mij spoor jij niet helemaal, serieus niet.quote:Op zaterdag 5 september 2015 13:57 schreef Erno-BE het volgende:
Nee kijk, er zit een jongen bij mij in de klas die stelselmatig te laat komt, in de les veel zit te kletsen, geen negatief BSA heeft gekregen terwijl hij propedeuse-vakken heeft open staan (terwijl hij in september 2013 begonnen was, terwijl op de HAN geldt: geen p in 2 jaar een negatief BSA), rookt, altijd energy-drank drinkt, met de auto naar school komt en hij is erg populair bij mijn vrouwelijke klasgenoten.
Dit maakt mij onzeker omdat ik precies het tegenovergestelde ben, kom altijd op tijd, probeer lessen voor te bereiden, kom met de trein naar school. En verder een vrij saai persoon ben en niet interessant genoeg ben. Daarom vraag ik hier waar je meiden vindt die wel aardig op mij lijken zodat daar wel een match mee is. Want met mijn vrouwelijke klasgenoten is er geen match.
Hoe bedoel je saai?quote:Op maandag 7 september 2015 22:25 schreef tjoptjop het volgende:
Meiden zijn over het algemeen ook vrij saai. Wel of niet uitgaan is daar niet echt een criterium voor imho
Dat was mijn idee met concerten inderdaadquote:Op vrijdag 11 september 2015 13:33 schreef Noriega het volgende:
Wat is er trouwens zo verkeerd aan op stap gaan? Niet overal komen popi jopi types. Zoek een cafe op met wat alternatievere muziek en er komt echt een heel ander volk op af.
Daar hebben er meer last van op fok, al vind ik dat bij TS nog best meevallenquote:Op maandag 7 september 2015 22:18 schreef Rucola het volgende:
[..]
Volgens mij spoor jij niet helemaal, serieus niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |