Ik snap... Hoewel mijn tag-gebruik momenteel nog geen spoilers zijn, maar pure speculatie...quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat is prima. Alleen dan kom ik in de verleiding om als nog te klikken.dus om mij zelf te beschermen ga ik dit topic gewoon even niet meer volgen tot ik de film gezien heb.
Heb je liever dat we speculaties open en bloot bespreken en zodoende mensen mogelijk spoileren?quote:
Speculaties op basis van de trailer moet best kunnen, zeker in combinatie met spoilertags, hoeft ook niet iedereen ze te lezen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb je liever dat we speculaties open en bloot bespreken en zodoende mensen mogelijk spoileren?
nee je hebt de neiging om toch te kijken wat er staatquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb je liever dat we speculaties open en bloot bespreken en zodoende mensen mogelijk spoileren?
Tja, eigen keuze om wel of niet te lezen. Echter vind ik het een beetje raar om een film (en het verhaal van de film) niet te bespreken in het topic over de film...quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:39 schreef KingRadler het volgende:
[..]
nee je hebt de neiging om toch te kijken wat er staat
dat ligt dan meer aan jezelfquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:39 schreef KingRadler het volgende:
[..]
nee je hebt de neiging om toch te kijken wat er staat
Dit soort dingen bekijken doe je alleen als je de ervaring voor jezelf wil verzieken...quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 08:54 schreef RvLaak het volgende:
!!! MOGELIJKE SPOILERS !!!
Jedi Council Trailer breakdown:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Collider Jedi Council - Star Wars: The Force Awakens Trailer Review and Breakdown Special
Oneens, is immers enkel speculatiequote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dit soort dingen bekijken doe je alleen als je de ervaring voor jezelf wil verzieken...
ik stop ook met dit topic te volgen, ik zie jullie terug in December als we de film gezien hebben.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat is prima. Alleen dan kom ik in de verleiding om als nog te klikken.dus om mij zelf te beschermen ga ik dit topic gewoon even niet meer volgen tot ik de film gezien heb.
Aangeven of het een plotspoiler is of domweg artwork zou leuk zijn...quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je kan er bij mij van uit gaan dat wat in de tags staat spoilers en/of speculatie is. Artwork uit bijv. trailers post ik gewoon.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Aangeven of het een plotspoiler is of domweg artwork zou leuk zijn...
Die lens flare was idd wel weer treffend, waarom toch?!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Oneens, is immers enkel speculatie.
Overigens een typisch JJ Abrams momentje uit de trailer... Lens flare:
[ afbeelding ]
En dat zien velen vaak al als spoiler. Bravo.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je kan er bij mij van uit gaan dat wat in de tags staat spoilers en/of speculatie is. Artwork uit bijv. trailers post ik gewoon.
Omdat JJ, denk ikquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die lens flare was idd wel weer treffend, waarom toch?!
Tja, ik vind het leukquote:En speculatie of niet, je bent dingen kapot aan het analyseren en stuurt daarmee je ervaring.
Screenshots uit trailers zijn spoilers??? Andere artwork post ik niet, waarom zou ik?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En dat zien velen vaak al als spoiler. Bravo.
Ah, dan had ik het verkeerd begrepenquote:
Vandaar het gebruik van de tags en/of waarschuwing (zie mijn YT link)quote:Anyway, fijn dat jij het leuk vindt, anderen zitten er niet op te wachten.
Aka elke fanboy.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:33 schreef planethugo het volgende:
ik zit ook niet op spoilers te wachten maar beetje vaag gedrag hier, men wil het laatste star wars nieuws weten. Of toch niet, of toch wel mits niet teveel te zien is, maar stiekem kijkt men toch met een half oog![]()
Ik wil vooral de keus hebben. Veel shit wordt zomaar op facebook geknald bijvoorbeeld en dan heb je al snel spoilers te pakken...quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:33 schreef planethugo het volgende:
ik zit ook niet op spoilers te wachten maar beetje vaag gedrag hier, men wil het laatste star wars nieuws weten. Of toch niet, of toch wel mits niet teveel te zien is, maar stiekem kijkt men toch met een half oog![]()
Ik snap de comments wel, dit is puur een Disney-stempel of Lucas' zijn werk.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:51 schreef studentje7 het volgende:
Zag al in de comments op de youtube trailer mensen zeuren over het feit dat er een vrouw, een zwarte en een latino in de film spelen. Want dat is politiek correct.
Hoe de fuck is van elk van de grote bevolkingsgroepen van de wereld één persoon in de film laten spelen nou weer politiek correct?
Sowieso als die nerds zo graag alleen maar blanken willen in films moeten ze maar meer kinderen krijgen zodat er geen immigratie nodig is...
Maar ok, de trailer was fucking vet! We hebben met vrienden alvast een hele rij in de bios geboekt voor de 16e.
Kan net zo hard op Rey slaanquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:31 schreef laforest het volgende:
Die hele teaser slaat dus nergens op: My father has it, I have it, my sister has it, dus en nu dit? Is Leia met een bruine er vandoor gegaan ofzo?
je beroep maakt niet ineens dat je niet force-sensitive bentquote:Hoe ineens heeft een stormtrooper Force en verbonden aan Skywalker??
Klopt, maar all Jedi waren uitgeroeid, weet je nog? Het moet dus een Skywalker zijn, een illegaal kindje van Leia.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
je beroep maakt niet ineens dat je niet force-sensitive bent
De Jedi ja, daarmee zijn niet alle force-sensitives ineesn verdwenen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:38 schreef laforest het volgende:
[..]
Klopt, maar all Jedi waren uitgeroeid, weet je nog? Het moet dus een Skywalker zijn, een illegaal kindje van Leia.
A disturbance in the force, mag je wel zeggen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De Jedi ja, daarmee zijn niet alle force-sensitives ineesn verdwenen.
Wat bedoel je nu precies? In de hoogtijdagen werden force-sensitive kinderen opgeleid door de Jedi, maar er waren er ook genoeg die niet op de radar van de Jedi kwamen of die nooit in de gaten hadden dat ze Force-Sensitive waren.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:43 schreef laforest het volgende:
[..]
A disturbance in the force, mag je wel zeggen.
Je hoeft de force niet te erven, je hebt er "aanleg" voor (force-sensitive) of niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:38 schreef laforest het volgende:
[..]
Klopt, maar all Jedi waren uitgeroeid, weet je nog? Het moet dus een Skywalker zijn, een illegaal kindje van Leia.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:49 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Je hoeft de force niet te erven, je hebt er "aanleg" voor (force-sensitive) of niet.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wat bedoel je nu precies? In de hoogtijdagen werden force-sensitive kinderen opgeleid door de Jedi, maar er waren er ook genoeg die niet op de radar van de Jedi kwamen of die nooit in de gaten hadden dat ze Force-Sensitive waren.
Dat er niemand meer is om ze op te leiden doet daar niets aan af, dat geld voor zowel Sith als Jedi.
All jedi?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:38 schreef laforest het volgende:
[..]
Overigens slaat je bewering over Leia nergens op, want hoe wil je verklaren dat er jonge jedi's zijn? Aangezien ze geen relatie mogen hebben en dus geen kinderen krijgenquote:
Klopt, maar Obi en Yoda zijn al een behoorlijk tijdje dood, die trainen niemand meer.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:57 schreef PPL het volgende:
[..]
All jedi?
En Obi Wan Kenobi dan?
En Kanan Jarrus, Yoda, Ahsoka Tano?
Allen ontsnapt aan Order 66!
Ben ook wel benieuwd hoe ze gaan uitwerken, Kanan en Ahsoka. Ik vermoed niet dat het in The Force Awakens aan bod komt, Rebels personages etc. Maar in Rogue One zou er toch een link kunnen worden gelegd met de Rebels en dus indirect Kanan/Ahsoka etc.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Klopt, maar Obi en Yoda zijn al een behoorlijk tijdje dood, die trainen niemand meer.
of kanan in beeld is ten tijde van Episode IV is nog maar de vraag en of hij überhaupt nog leeft ten tijde van VII nog meer
Ahsoka zou kunnen, geen idee hou oud die Togruta kunnen worden.
Want ja, Anakin kreeg geen kinderen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:59 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Overigens slaat je bewering over Leia nergens op, want hoe wil je verklaren dat er jonge jedi's zijn? Aangezien ze geen relatie mogen hebben en dus geen kinderen krijgen
Die was dan ook de uitzondering op de regelquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:06 schreef laforest het volgende:
[..]
Want ja, Anakin kreeg geen kinderen.
En hoe is dat geëindigd?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:06 schreef laforest het volgende:
[..]
Want ja, Anakin kreeg geen kinderen.
De makers van Rebels hebben ook niet uitgesloten dat hun personages eens een keer naar het witte doek kunnen komen. Rogue One is wellicht de meest logische tot nu toe.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:05 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd hoe ze gaan uitwerken, Kanan en Ahsoka. Ik vermoed niet dat het in The Force Awakens aan bod komt, Rebels personages etc. Maar in Rogue One zou er toch een link kunnen worden gelegd met de Rebels en dus indirect Kanan/Ahsoka etc.
Zou wel betekenen dat ze qua sfeer en uitstraling in een andere "wereld" terechtkomen, zou het wel enorm waarderen als ze een "crossover" zouden doen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De makers van Rebels hebben ook niet uitgesloten dat hun personages eens een keer naar het witte doek kunnen komen. Rogue One is wellicht de meest logische tot nu toe.
ik denk niet dat zij degenen zijn die dat bepalen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De makers van Rebels hebben ook niet uitgesloten dat hun personages eens een keer naar het witte doek kunnen komen.
Tja, het gaat allemaal in samenspraak met die Story group die nu alles overziet vwb Star Wars. geloof dat die wel openstonden voor het idee, maar kan de exacte quote zo snel niet vinden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:51 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik denk niet dat zij degenen zijn die dat bepalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop