Dat gebeurt toch niet zo vaak. Meestal weet je wel waar ze uithangen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 07:47 schreef spapaars het volgende:
Dat zijn de momenten waarover de bewoners zeggen, de streamkijkers weten niet alles.
Lekkagequote:Op zaterdag 5 september 2015 07:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch niet zo vaak. Meestal weet je wel waar ze uithangen.![]()
Wat gaat er op het dak gebeuren?
[ afbeelding ]
Dat weet ik dan weer niet.
Oh ja, dat is ook zo. Op zolder lekt het ook al.quote:
Als je de vloer ziet zou je denken dat de loods is verzakt, was ook maar voor 1 jaar bedoeld.quote:Op zaterdag 5 september 2015 07:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook zo. Op zolder lekt het ook al.
Een laminaatvloer gaat normaal gesproken wel wat langer mee, maar dat kletsnatte dweilen helpt niet echt om de vloer te behouden.quote:Op zaterdag 5 september 2015 07:54 schreef spapaars het volgende:
Als je de vloer ziet zou je denken dat de loods is verzakt, was ook maar voor 1 jaar bedoeld.
En misschien ook teveel vocht/water onder de loodsquote:Op zaterdag 5 september 2015 07:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een laminaatvloer gaat normaal gesproken wel wat langer mee, maar dat kletsnatte dweilen helpt niet echt om de vloer te behouden.
Ze laten de staldeur van Bief 's nachts meestal open staan.quote:Op zaterdag 5 september 2015 07:59 schreef spapaars het volgende:
Loopt al buiten, wie is daar dan?
[ afbeelding ]
Ja, dat kan behoorlijk averechts werken.quote:Op zaterdag 5 september 2015 08:17 schreef renevanlaaren het volgende:
goedemorgen,ivan maakt cees nog geliefd met zijn uitspraken![]()
fimpje in de maakquote:Op zaterdag 5 september 2015 08:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat kan behoorlijk averecht werken.
Ik ben benieuwd.quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 08:25 schreef renevanlaaren het volgende:
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
team cees![]()
quote:Op zaterdag 5 september 2015 08:25 schreef renevanlaaren het volgende:
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
team cees![]()
tuurlijk Marrekie, en de B&B gasten zijn al anderhalf uur wakker, dus dat maakt ook niet uit dat die nog langer mogen wachten op hun ontbijtje, die willen natuurlijk niet dat jij zomaar nat wordt als je hun verse eitjes haalt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 08:23 schreef beequeen het volgende:
Marrekie zegt dat hij stond te wachten tot het droog werd.
Noom mag uitslapen? Oh wacht, die moet natuurlijk het gala voorbereiden, vanaf een uurtje of 2 denk ik.![]()
Maar op de een of andere manier ziet het er wel uit alsof ze weet waar ze mee bezig isquote:Op zaterdag 5 september 2015 08:47 schreef beequeen het volgende:
Beenham in een netje, dat heb ik nog nooit gezien. Lijkt idd wel rollade.
[ afbeelding ]
Goedemorgen, heerlijk die eitjes met stront er nog aan pal naast dat vlees.quote:Op zaterdag 5 september 2015 08:47 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
ik mis ook het botquote:Op zaterdag 5 september 2015 08:47 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja, om en om aanbraden is ook niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 5 september 2015 08:49 schreef Verida het volgende:
Maar op de een of andere manier ziet het er wel uit alsof ze weet waar ze mee bezig is
er ligt er hier een in de vriezerquote:Op zaterdag 5 september 2015 08:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou ja, om en om aanbraden is ook niet zo moeilijk.![]()
Ik ken beenham zo.
[ afbeelding ]
Gortdroog bedoel je?quote:Op zaterdag 5 september 2015 08:55 schreef renevanlaaren het volgende:
ik vermoed dat dat vlees een ramp gaat worden
dat meen je niet,hoewel ik ze er wel voor aan zie,dat voorgerechtje van zalm en paling stond gisteren ook meer dan een uur op het aanrecht.quote:Op zaterdag 5 september 2015 08:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gortdroog bedoel je?
Volgens mij heeft het vlees de hele nacht buiten de koeling gestaan. Het staat op de grond.![]()
Ja, echt. Volgens mij was er geen ruimte in de koelkast.quote:Op zaterdag 5 september 2015 08:59 schreef lonneberga het volgende:
dat meen je niet,hoewel ik ze er wel voor aan zie,dat voorgerechtje van zalm en paling stond gisteren ook meer dan een uur op het aanrecht.
ehm ..en deed Cees het?quote:Op zaterdag 5 september 2015 07:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet het.
Toe Cees, begin nou niet over de afwas.
ja of niet gaar of te over gaar,maakt mij niet uitquote:Op zaterdag 5 september 2015 08:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gortdroog bedoel je?
Volgens mij heeft het vlees de hele nacht buiten de koeling gestaan. Het staat op de grond.![]()
Was Poes toevallig niet in de buurt?quote:Op zaterdag 5 september 2015 08:59 schreef lonneberga het volgende:
[..]
dat meen je niet,hoewel ik ze er wel voor aan zie,dat voorgerechtje van zalm en paling stond gisteren ook meer dan een uur op het aanrecht.
Schoorvoetend, maar hij noemde het wel.quote:
De beenham van Cees was vorige week TOP ...quote:Op zaterdag 5 september 2015 09:02 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ja of niet gaar of te over gaar,maakt mij niet uit
quote:Op zaterdag 5 september 2015 09:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schoorvoetend, maar hij noemde het wel.
Cees heeft wel gebeld met de eigenaresse, maar die was op dat moment niet thuis.quote:Op zaterdag 5 september 2015 09:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Was Poes toevallig niet in de buurt?
Of is die alweer opgehaald door baasje?
ja daar hebben ze nog mazzel aan dat die (nog)niet binnen komt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 09:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Was Poes toevallig niet in de buurt?
Of is die alweer opgehaald door baasje?
niet gezienquote:Op zaterdag 5 september 2015 09:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De beenham van Cees was vorige week TOP ...
Wim liep te kwijlen bij de beenham van Cees,quote:
Shanna kan ook altijd direct al haar kleren in de was doen na een bezoekje aan Utopia.quote:Op zaterdag 5 september 2015 09:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wim liep te kwijlen bij de beenham van Cees,
maar die kwijlt overal van![]()
quote:Op zaterdag 5 september 2015 09:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Shanna kan ook altijd direct al haar kleren in de was doen na een bezoekje aan Utopia.
vreten ,hangen en zitten,meer heb ik die vent nog niet zien doenquote:Op zaterdag 5 september 2015 09:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wim liep te kwijlen bij de beenham van Cees,
maar die kwijlt overal van![]()
Zeuren kan Wim ook goedquote:Op zaterdag 5 september 2015 09:12 schreef lonneberga het volgende:
[..]
vreten ,hangen en zitten,meer heb ik die vent nog niet zien doen
Waarom mag dat eigenlijk niet?quote:Op zaterdag 5 september 2015 08:59 schreef beequeen het volgende:
Stef wil de oven in de oude keuken ook gebruiken. Officieel mag dat niet, maar ach......
Nederlandse horecawetten zijn streng.quote:Op zaterdag 5 september 2015 09:12 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Waarom mag dat eigenlijk niet?
Ik kijk pas een paar maanden..
O, hij staat nu aan.quote:Op zaterdag 5 september 2015 09:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Doe je zender om, domme puist.
Nou ja, liever niet eigenlijk.![]()
quote:Op zaterdag 5 september 2015 09:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O, hij staat nu aan.
Ik altijd met m'n grote mond.![]()
Voor die weer ontploft bedoel je?quote:Op zaterdag 5 september 2015 09:14 schreef puzziepie het volgende:
Hoeveel uur heeft Ivan nog vandaag?![]()
[ afbeelding ]
alleen werken komt in zijn woordenboek niet voor,en zeker niet als het iets voor Bas betreft,of zoals nu met die koffiemachine van Cees.quote:
Cees zijn ultimatum bedoelde ikquote:Op zaterdag 5 september 2015 09:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Voor die weer ontploft bedoel je?
Met de beenhammerjes van Shanna is niets misquote:Op zaterdag 5 september 2015 09:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Shanna kan ook altijd direct al haar kleren in de was doen na een bezoekje aan Utopia.
GMquote:Op zaterdag 5 september 2015 09:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Cees gaf Ivan gister 24 uur om weer in het reine te komen na hun aanvaringquote:Op zaterdag 5 september 2015 09:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Klopt. Daar wil ik ook wel lekker in bijten en dan hoeft er nog niet eens mosterd-honingsaus aan te zitten.quote:Op zaterdag 5 september 2015 09:18 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Met de beenhammerjes van Shanna is niets mis
Dat zijn flinke hammenquote:Op zaterdag 5 september 2015 09:18 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Met de beenhammerjes van Shanna is niets mis
* Video(link) verwijderd op last van Talpaquote:Op zaterdag 5 september 2015 09:18 schreef PTLe het volgende:
[..]
GMis Ivan ontploft dan ? heb ik wart gemist en is daar een filmpje van ?
Dit lees ik op FB over Cees en Ivan .quote:Op zaterdag 5 september 2015 09:19 schreef Urb het volgende:
[..]
Cees gaf Ivan gister 24 uur om weer in het reine te komen na hun aanvaring
quote:Op zaterdag 5 september 2015 09:18 schreef PTLe het volgende:
[..]
filmpjes topicquote:Op zaterdag 5 september 2015 09:18 schreef PTLe het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |