Ik zou dit graag als een understatement definiëren.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Goede discussie. Dit heb ik toch wat bij Jinek gemist.
Nuance, inhoud, af en toe een andere invalshoek. Datis wel een tijdje terug inderdaadquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Alleen jammer van die debiele VVD'er. Ik hoorde hem nog roepen dat we geen onderscheid maken tussen economische migranten en echte vluchtelingen. Nooit van de IND gehoord blijkbaar. Snap ook niet dat de VVD zich door zon lulletje laat vertegenwoordigen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Misschien vindt de redactie van Pauw het wel mooi om het rechtse geluid zwak te laten vertegenwoordigen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:30 schreef Confetti het volgende:
[..]
Alleen jammer van die debiele VVD'er. Ik hoorde hem nog roepen dat we geen onderscheid maken tussen economische migranten en echte vluchtelingen. Nooit van de IND gehoord blijkbaar. Snap ook niet dat de VVD zich door zon lulletje laat vertegenwoordigen.
Die journalist van de NOS though![]()
Hij zal er wel voor een hoger doel zitten...aandacht vragen voor deze ziekte en geld inzamelen voor onderzoek.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:35 schreef Confetti het volgende:
Moet dit filmpje nou? Lijkt me toch confronterend voor hem
Inderdaad, bijzondere man. Sterk.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:34 schreef Tagliano het volgende:
En gewoon je humor houden, knap hoor
Lijkt er wel op dat Pauw een paar vragen min of meer moet stellen jaquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij zal er wel voor een hoger doel zitten...aandacht vragen voor deze ziekte en geld inzamelen voor onderzoek.
Of gewoon een misdaad plegen dus, niks mis meequote:Op vrijdag 4 september 2015 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
Een (gratis?) concert in de gevangenis?
Ik moet geld betalen om concerten van dergelijke artiesten te bekijken.
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
Een (gratis?) concert in de gevangenis?
Ik moet geld betalen om concerten van dergelijke artiesten te bekijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |