abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155862232
Zoiets dus: http://www.tylervigen.com/spurious-correlations :D

Wetenschapper mama's... ik heb alweer wat geprobeerd aan artikelen te werken, maar dat is best lastig als er een baby aan je tiet hangt :P
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_155862608
Ik heb ook wel met baby aan de borst foto's zitten bewerken ja :X :+

Redelijk geslapen, en uk ook, hoewel hij wel heel koude handjes en neus had -O- Onder 2 dekens + lakentje en met 'gewone' kleding in slaapzak :X Mijn ouders zouden morgen pas naar huis maar gaan ook vandaag terug, te koud, teveel klapperend tentzeil, teveel gedoe.

Wij zijn ook weer unterwegs naar huis. Benieuwd hoe smurf het houdt tijdens bijna 3u in de auto. Hij ligt nu nog gesjellig te kletsen tegen z'n konijn O+
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_155862635
Oh, en wetenschappelijke gesprekken O+

En speelgoed: ik zag veel bekende dingen voorbij komen! Dus +1 op veel ;)

En verticale Frans :o *O*
pi_155862762
Lijkt me inderdaad dat het om hele pindas gaat... Ik heb ooit gehoord dat ze die pas mogen als ze met hun hand achter hun hoofd langs aan hun oren kunnen trekken. Kennelijk ben je er fysiek aan toe als je dat kan :? Maar goed, bakerpraatje wellicht. Minke vindt pindas nog steeds niks maar pindakaas heerlijk.

Wij deden een avondje HAP en SEH gister -O- Ik vond Fedde wat warm aan voelen tijdens het avondflesje dus met het naar bed brengen van Minke hem meteen getempt: 39.0... Maar ja, noet ziekig dus ach. Maar toch gegoogled en daaruit bleek dat je wel de huisarts moest bellen want minder dan 3 maanden oud. Dus HAP gebeld en mochten met spoed langskomen. Eenmaal daar zag de arts weinig maar juist daarom vond hij het erg raar dat er koorts was dus op naar de SEH. Daar helemaal uitgehoord en doorgelicht, urine gecheckt en bloedgeprikt maar op een lichte ontstekingswaarde na niks gevonden dus naar huis.... Nu nog steeds wel koorts maar we houden hem goed in de gaten!
pi_155863014
Spannend zeg Lijn! Wel fijn dat hij heel goed is nagekeken. Hoe oud is hij nu?
pi_155863035
11 weken.... Vandaar dat ze zo voorzichtig waren.
pi_155863578
Verticale Frans!! *O*
pi_155863723
Dat is schrikken Lijn!

Jammer dat het slapen in de tent zo in het water viel JufM. Gaat het naar huis rijden goed?

Verticale Frans! O+ *O*

Verder zag ik heel veel speelgoed langs komen. Wij hebben niet zoveel speelgoed waar Frits mee speelt. Hij vindt zijn rammelaar geweldig, knisperboekjes zijn ook tof en verder is alles wat in zijn mond kan (of dat nou de bedoeling is of niet :+ ) supermegaturbotof.

Zojuist rolde hij met slaapzak en al door het bed heen, dus misschien gaat hij binnenkort ook rollen op zijn speelkleed als laatste van de maart lichting geloof ik .
  zondag 6 september 2015 @ 13:51:29 #109
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_155863819
Wat schrikken Lijn, vervelend ook dat ze niet weten waar het door komt!

Heeeee verticale Frans! Lijkt wel een dreumes zo joh! Lekkere vakantie gehad?

Speelgoed... Hier wordt veel met v-tech dieren gespeeld, boekjes, duplo, frummels (als in: een bakje en een blokje, nep papiergeld, een slofje, armbandje van zus etc). Nog anderhalve week een baby!
pi_155867318
Spees! Ik heb net voor het eerst met zo'n snotzuigslang A's neus leeggezogen! Ik moest aan je denken. Wat een leed. Gillen, krijsen. En nu lekker slapen met een lege neus O+ . Nog even met terugwerkende kracht veel RESPTEPTC voor jullie _O_ !

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2015 16:34:37 ]
pi_155867333
En als iemand nog tips heeft tegen een doorlopende neusverkoudheid sinds ze naar het KDV gaat dan houd ik me sterk aanbevolen.
pi_155867949
Ja snotslurper is hier nog steeds geen succes en ook nog nooit gelukt ermee snot te zuigen ;( Verkeerde techniek of opzetstuk misschien?

Wie nodigen jlie allemaal uit voor de 1e verjaardag en echt met kaartjes? Wij hebben alleen omas en opas en die weten hoe laat en wanneer, waarvoor is een uitnodiging dan? :X :@ En wat vragen jullie als cadeautjes?

Lopen alle oktober baby's al of zo? :o Hier nog niet. Wel vandaag 2 volledige bananen weggewerkt :o
  zondag 6 september 2015 @ 17:05:41 #113
149959 SQ
snelle trees
pi_155868106
Nee hoor Hilmo, mijne loopt nog niet. En sodeju, twee bananen :D _O_
Ik nodig voor de verjaardag alleen de opa's en oma's uit. Waarschijnlijk via whatsapp. Maar ik ben ook een saaie moeder :')
Als de ooms en tantes willen komen zijn ze welkom, maar ik nodig ze niet specifiek uit, omdat het dan als een moetje kan voelen :P
disclaimer
pi_155868313
Lou loopt nu met 1 hand los, de ander houd ik vast. Of ze loopt met de ikea kinderstoel door de kamer :')
Ze is nu meer bezig met taal. Naar alles wijzen waarna wij benoemen wat het is, klanken nazeggen, woorden vormen en trots zijn dat ze naar de kat wijst als ik vraag waar de kat is O+

En stapelen. Alles. Moet stapelen.
Filmpje O+

Als je je geluid er bij aanzet geeft Lou ook uitleg en commentaar erbij.

[ Bericht 3% gewijzigd door Skittles op 06-09-2015 17:17:10 ]
pi_155868322
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 17:00 schreef Hilmo het volgende:
Ja snotslurper is hier nog steeds geen succes en ook nog nooit gelukt ermee snot te zuigen ;( Verkeerde techniek of opzetstuk misschien?

Wie nodigen jlie allemaal uit voor de 1e verjaardag en echt met kaartjes? Wij hebben alleen omas en opas en die weten hoe laat en wanneer, waarvoor is een uitnodiging dan? :X :@ En wat vragen jullie als cadeautjes?

Lopen alle oktober baby's al of zo? :o Hier nog niet. Wel vandaag 2 volledige bananen weggewerkt :o
Nee hoor, Js loopt nog niet.
Nou soms achter het loopwagentje. Pet ongeluk ;)

Ik nodig opa's en oma's, zussen en wat goede vrienden uit. Dus dan is een uitnodiging wel handig. Ik zit alleen te twijfelen of we het van 11.00-16.00 doen of van 14.00-19.00.

Cadeautjes: hij krijgt een keukentje ;) en verder duplo, keukenspulletjes, kleding, prentenboeken en wat smart games gevraagd.
Wat ook leuk is (maar daar hebben we al zoveel van), dikke potloden, houten puzzels en little people spul O+ )
pi_155868360
Ja, ik doe wel een uitnodiging maken tegen die tijd. Maar gewoon omdat ik dat zelf erg leuk vind. Met een foto erop denk ik. Gewoon simpel via kaartjetogo ofzo.
En ik nodig alleen grootouders, en mijn zusje, en mijn broer en z'n gezinnetje uit. Dat zijn (even denken) 8 man erbij. Lekker redelijk rustig dus.
Ik wil ook wel graag een mooie taart, maar geen idee wat voor een. Maar goed, ze is ook pas 6 maanden :') beetje vroeg nog. (Oh, en een muts die ze ook op kdv krijgen enzo, met hoera 1 jaar erop)

Ik kreeg vanmorgen een filmpje te zien van neefje. 11 maanden en het loopt. (Ook oktober) Ik zie het Y nog niet zo gauw nadoen over 5 maanden. Die rolt net _O-
Maar je weet maar nooit.
pi_155868407
Wij hebben de oma's en opa's en A's enige oom en tante en neefje van drie maanden uitgenodigd op zondag. En op zaterdag een paar vriendinnen + kinderen. Geen kaartje, ik heb gewoon gemaild. En ze heeft al zoveel zut dat we geen cadeau's hoeven. Als mensen toch iets willen geven dan graag een bijdrage voor een schommel in de tuin. We vieren het van 13-17, dan is A altijd wel ergens wakker daar tussenin.

Ik heb er nog niet zoveel zin in -O- , maar dat is ook mijn state of mind nu alles nog zo onzeker is v.w.b. de zwangerschap. Alsof ik weer normaal kan denken / plannen / ademen als we maar gewoon weten wat er is.

Ohja en A loopt nog niet hoor, die staat overal tegenaan, zet stapjes langs de tafel, en staat héél af en toe even een paar seconden los en dan kiepert ze om :') .
pi_155868473
Lou O+ ! Je ziet haar ook echt kijken, "Kan dit houten bakje er nog bovenop? Vast wel *) "
Wat gaat ze snel zeg!
pi_155868565
Bak moet erop! Oh, zwaar.... Moet erop! :Y
  zondag 6 september 2015 @ 17:20:03 #120
149959 SQ
snelle trees
pi_155868566
Stapelloutje! Zo ontzettend knap O+

Dat is wel een goede, Razz, een bijdrage vragen voor 1 groter kado. Al willen mensen toch graag iets ingepakts geven aan kinderen, dus waarschijnlijk krijg je alsnog heel veel zooi :')

Hier past al het speelgoed nog in twee kleine manden die onder de box staat en van mij mag dat ook nog wel even zo blijven :')

En ik hoop ook dat je snel goed nieuws krijgt :*
disclaimer
pi_155868628
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 17:12 schreef Skittles het volgende:
Lou loopt nu met 1 hand los, de ander houd ik vast. Of ze loopt met de ikea kinderstoel door de kamer :')
Ze is nu meer bezig met taal. Naar alles wijzen waarna wij benoemen wat het is, klanken nazeggen, woorden vormen en trots zijn dat ze naar de kat wijst als ik vraag waar de kat is O+

En stapelen. Alles. Moet stapelen.
Filmpje O+

Als je je geluid er bij aanzet geeft Lou ook uitleg en commentaar erbij.
:o :o :D _O_ holie! Dat zie ik R nog lang niet doen. Stapel ommeppen of er dom naar kijken wel. Wijzen ook niet, klanken nadoen helemaal niet maar jongens zijn over het algemeen trager dacht ik. Hier alleen wild slaan met speelgoed en niet-speelgoed.

Smart games is geweldig spul!
Grappig, een keukentje zie ik hier vaker voorbij komen. Zou ik minder snel aanschaffen, zie hem daar niet mee spelen. Duplo hebben we ook op lijstje staan en teken- en verfspul. Krijtjes O+ en IKEA auto's en garage.
pi_155868635
De oppasoma's zijn nogal van het ooohkijknou-ditisvoorAn.ne-alsjeblieft-leukhè! En dan hebben we weer een plastic emmer met vormpjes / bal van Woezel en Pip / rammelend iets / knisperboekje / WEEReenknuffel. Heel lief hoor O+ , en ik maak er ook geen probleem van. Het echt mooie spul kopen we zelf wel (houten speelgoed, blokken). En dus voor de verjaardag straks een schommel in de tuin O+ . Kan ik zelf ook schommelen *O* !
pi_155868644
Kan me voorstellen dat je hoofd er op dit moment niet naar staat Razz :*
Een schommel in de tuin O+ Wat heerlijk lijkt me dat!

Ja, dat dienblad kwam toch wel iets te dichtbij op het laatst :+
pi_155869072
Razz, sterkte met afwachten :*

Houten puzzels vind ik zelf ook geweldig en heb ik ook gevraagd. Nog geen opbergmogelijkheid hier gevonden :') duplo al een wereld van maar basis blokken en bouwplaat niet.

Verjaardag vind ik al druk met een man of 7. Mijn moeder gaf aan te willen helpen later bij een kinderfeestje en op die manier dan zijn verjaardag te vieren. Een verjaardag met volwassenen om een kind heen vind ik niks. Kinderfeestje ook niet :') (heb niet zoveel met andere kinderen :@) maar daar zet ik me wel overheen als R dat leuk vindt.

Loj, welke smart games heb je gevraagd?? Welke lijkt je leuk? Ik heb heel wat voor mezelf maar daar is hij nog veel te jong voor. Rush hour, colour code, iq spellen, chicken shuffle, camouflage, hide and seek :) oh day and night zou vanaf 1,5 al kunnen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Hilmo op 06-09-2015 20:39:11 ]
pi_155869614
Woah Lou!!

Lucas staat tegen alles aan, nu ook met 1 hand los. Lopen nog met 2 handen vast langs tafel/bank/mensen... omdat hij nog te hard wiebelt. Klanken probeert hij wel veel, maar behalve 'huh!' (Als antwoord op vraag/opmerking of als hij een pousse ziet O+ ) komt-ie nog niet. Stapelen doet-ie niet, wel hard aan het oefenen op z'n fijne motoriek. En hij high-fivet en zwaait, maar nog niet altijd gericht :') We oefenen hard op hiep-hiep-hoera -> armen in de lucht óf 'mama' want ik ben dinsdag jarig ;)

Oja, en verlanglijstje, door het afgelopen ruime jaar verzameld: https://www.pinterest.com/marisdegroot/lucas-wish-list/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')