en nu Mr Robot gaan kijken, zit gewoon op hetzelfde niveauquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Fuck yeah! Better Call Saul was ook gewoon
bahquote:
Dat is ook alleen maar relatief. Zo is de SP ook zo rechts als de tering. En dat is "een linkse partij".quote:
Het zou me niets verbazen als je in het dagelijkse leven links en rechts niet van elkaar weet te onderscheidenquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nice, net als met linkshandigen en rechtshandigen
Dit wel.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:32 schreef Crip het volgende:
[..]
kan niet want al die islamieten pakken onze banen af en zitten in de uitkering
oké horkquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is ook alleen maar relatief. Zo is de SP ook zo rechts als de tering. En dat is "een linkse partij".
Als ze maar niet onze fietsen meenemenquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:32 schreef Crip het volgende:
Wnnr gaan die kutmoslims eens uit Nederland?
Dat doen de duitsers al.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als ze maar niet onze fietsen meenemen
Ik maak coke van Omo waspoederquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit wel.
Daarom meth koken toch?
Joh, niet weten dat ik een foute mof benquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:33 schreef Bluffertje00 het volgende:
[..]
[..]
Dat doen de duitsers al.
links is op de hand waar je de letter L ziet van wijsvinger naar duim als je hand voor je houdt, lekker puhquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als je in het dagelijkse leven links en rechts niet van elkaar weet te onderscheiden
ik denk dat ze iedereen de moeder neuken eerst ;squote:Op vrijdag 4 september 2015 21:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als ze maar niet onze fietsen meenemen
Ik heb gestudeerd en maak nu gewoon bijna 90% pure meth van amandelen, Spaanse pepers en een scheutje koffie-likeur.quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
links is op de hand waar je de letter L ziet van wijsvinger naar duim als je hand voor je houdt, lekker puh
Ik zal mijn moeder bellen, ze zal verrukt zijnquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:34 schreef Crip het volgende:
[..]
ik denk dat ze iedereen de moeder neuken eerst ;s
vrouwen kunnen niet rukkenquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zal mijn moeder bellen, ze zal verrukt zijn
quote:
Dit dusquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mijn vrouw kan prima rukken anders
Gestudeerd aan de straat universiteit fok die systeemquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb gestudeerd en maak nu gewoon bijna 90% pure meth van amandelen, Spaanse pepers en een scheutje koffie-likeur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |