wel respect voor kleuterjuffrouwen, vroeger ook paar keer in broek gepist. kreeg ik een keertje nieuwe broek van jufrouw, ook daarin gepistquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Was zo chillen op de bso met de kiddos. En er zijn nieuwe kinderen in groep 1 natuurlijk die nu ook naar de bso komen.. en die moet je soms helpen met de kont af te vegen. Was er zo'n wazig jongetje die mij keihard riep
JUF HEB GEPOEPT
GEPOEPT JUF
IK HEB GEPOEPT
Ik waggel dus zo aan en zeg tegen hem ja buk maar ik veeg je ass wel. En toen ik begon met vegen spoot er gewoon poep uit zijn kont op mijn hand/arm tegen de tegels vn de muur
einde verhaal
Dacht ik al wel. Met zo'n rare seksuele levensstijl kan je geen god hebben die over je schouder meekijkt.quote:
Wat nou?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel respect voor kleuterjuffrouwen, vroeger ook paar keer in broek gepist. kreeg ik een keertje nieuwe broek van jufrouw, ook daarin gepist
M'n zus is invaljuf basisschool. Krijg wel 'ns wat horen hoor.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel respect voor kleuterjuffrouwen, vroeger ook paar keer in broek gepist. kreeg ik een keertje nieuwe broek van jufrouw, ook daarin gepist
Toen ik bij groepje een zat waren er zo vaak kinderen die in hun broek poepte en plaste. Echt fucked up, stonk ook. Maarja deed het met liefde want die kinderen gingen huilen en voelde zich slecht.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou echt gek worden met al die rotjongquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:48 schreef niels0 het volgende:
[..]
M'n zus is invaljuf basisschool. Krijg wel 'ns wat horen hoor.
ik zou op killing spree gaan na een dag denk ikquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Toen ik bij groepje een zat waren er zo vaak kinderen die in hun broek poepte en plaste. Echt fucked up, stonk ook. Maarja deed het met liefde want die kinderen gingen huilen en voelde zich slecht.
Wel fucked up als je die poep zo uit de broek en onderbroek moet spoelen.
Gadver, dat zou ik mooi de ouders laten doen. Plastic zak eromheen en klaar.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:48 schreef Crip het volgende:
[..]
je wordt hopelijk wel goed betaald?quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Toen ik bij groepje een zat waren er zo vaak kinderen die in hun broek poepte en plaste. Echt fucked up, stonk ook. Maarja deed het met liefde want die kinderen gingen huilen en voelde zich slecht.
Ja ik weetquote:
Wat goed voor me?quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed voor je welmoest lachen.
[..]
Etto is mijn favo-Belg, die heeft recht op teruglezen sowieso.
np: Express Yourself
Kleuterjuf van Der_Mannquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik ben een stagiaire in het onderwijs. HAHA BETAALDquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je wordt hopelijk wel goed betaald?
had wel kort haar ja maar geen stekeltjesquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:50 schreef Bluffertje00 het volgende:
[..]
Kleuterjuf van Der_Mann [ afbeelding ]
gecondoleerdquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben een stagiaire in het onderwijs. HAHA BETAALD
Die kinderen maken alles goed <3quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zou op killing spree gaan na een dag denk ik
Ach je zou maar moeten denken, als het mijn kinderen waren zou je ook willen dat ze goed verzorgd worden op school.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gadver, dat zou ik mooi de ouders laten doen. Plastic zak eromheen en klaar.
Gratis poep opruimenquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Dan heb je meer werk dan mijquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ga toch ook geen geld vragen voor luiers verwisselen vn mijn kind ;squote:
quote:
heb je ook dat in het begin al die jong gaan huilen als hun ouders weggaan? ik moest soms wel huilen tijdens het uitzwaaienquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Vind het wel leuk om te doen. Kinderen lijken echt 24/7 dronken, echt amusing op een dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |