Oh jaquote:
Anna staat ook niet in de lijst met deelnemers in de OPquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:25 schreef Max23 het volgende:
Er missen twee kandidaten in de OP? Ze zijn toch echt met 17 nu . Anna en Jaap staan er nog niet bij.
#Team Anna![]()
Jaap is zeker die ''oude'' man? Geen idee hoe oud hij is btw.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:25 schreef Max23 het volgende:
Er missen twee kandidaten in de OP? Ze zijn toch echt met 17 nu . Anna en Jaap staan er nog niet bij.
#Team Anna![]()
Heb je wel gekeken? Zonder make-up leek ze wel eind 60quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:12 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Jaap is zeker die ''oude'' man? Geen idee hoe oud hij is btw.
Dat Marian Mudder al 59 is. Dat zou je echt niet zeggen.
Ja, dat is waar. Maar vond haar geen eind 60 lijkenquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:17 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Heb je wel gekeken? Zonder make-up leek ze wel eind 60
Ik heb ook moeite met kijken, maar wat ze zegt bevalt me tot nu toe meestal wel.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:10 schreef GwaiLow het volgende:
Die Elle Bandita, vreselijk. Daar kan ik nou echt niet naar kijken
Eerst dacht ik dat ook maar ze is wel tof. Niet van het sociale dat gaat der wel opbreken.quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:10 schreef GwaiLow het volgende:
Die Elle Bandita, vreselijk. Daar kan ik nou echt niet naar kijken
Ik vond het wel grappig dat ze tijdens zo'n cameragesprek vertelde dat ze merkte dat ze toch niet meteen lekker in de groep lag en nog met niemand echt een klik had.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eerst dacht ik dat ook maar ze is wel tof. Niet van het sociale dat gaat der wel opbreken.
Die kan het nooit lang volhouden, topwijf wel.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eerst dacht ik dat ook maar ze is wel tof. Niet van het sociale dat gaat der wel opbreken.
Ik vond k-otic vooral leuk vanwege haarquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:25 schreef Max23 het volgende:
#Team Anna![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |