Ze heeft het een plekje gegeven en is er sterker uit gekomen.quote:Op maandag 7 september 2015 17:58 schreef Ole het volgende:
Die tekst ook![]()
"ze ziet de burn-out die ze kreeg als een cadeautje"
Mag ik een teiltje^%$*%$*
Ze staat nu volledig in haar eigen kracht.quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze heeft het een plekje gegeven en is er sterker uit gekomen.
Nou ja, als zij er gelukkig mee is is het ook wel weer goed toch?quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze heeft het een plekje gegeven en is er sterker uit gekomen.
Het was vooral een kado voor de psycholoog die haar kon behandelen: kassa!quote:Op maandag 7 september 2015 17:58 schreef Ole het volgende:
Die tekst ook![]()
"ze ziet de burn-out die ze kreeg als een cadeautje"
Mag ik een teiltje^%$*%$*
Goed hoofd idd.quote:Op zondag 20 september 2015 10:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Die ziet er zeker wel 20 jaar jonger uit dan ze is.
Staat haar wel leuk, ook dat kapsel. Alleen rare roklengte inderdaad.quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:36 schreef Mylene het volgende:
Jawel, alleen een saaie. Ik vind er niet zoveel op aan te merken, behalve de lelijke gelakte schoenen met een kwastje zo te zien. Ik zie het retro er ook niet zo van in.
[ afbeelding ]
Jammer dat die rok er uitziet als een vuilniszak, verder gaat het wel. Inderdaad ook zonde van dat kapsel.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |