Goed bezig, ik heb met deze classificatie en rente gewoon blind geīnvesteerd.quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:41 schreef rockenfeller het volgende:
Hmm dacht dit is een leuke. Standaard procedure bij mij is dan ff de holding checken. Solvabiliteit per eind 2014 is 29%. Na inbreng lening is deze dan 12,7%. Moeten ze dit jaar wel enorm veel winst maken om de genoemde 32% te halen.
Hoef niet meer te denken; bijna vol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dus heef hij al zijn aandelen verkocht op het slechtste moment van de beurs...
Mijn aandelen op de beurs zijn ook zo'n 20K minder waard dan een paar maanden geleden (op een bedrag van zo'n 200K), maar die ga je toch niet verkopen nu? Juist een goed moment om bij te kopen... :-)
Als je de voorziening bij het ev telt komen ze wel op de 32%. Weet iemand of dat mag? Het is toch een verplichting naar de toekomst ook als het een pensioenvoorziening betreft.quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:43 schreef Murene het volgende:
[..]
Goed bezig, ik heb met deze classificatie en rente gewoon blind geīnvesteerd.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:46 schreef vonragnor het volgende:
Nou ja, als je in derivaten zat, door de bank verzocht bent bij te storten en/of te sluiten, dan houdt het gewoon op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dus heef hij al zijn aandelen verkocht op het slechtste moment van de beurs...
Mijn aandelen op de beurs zijn ook zo'n 20K minder waard dan een paar maanden geleden (op een bedrag van zo'n 200K), maar die ga je toch niet verkopen nu? Juist een goed moment om bij te kopen... :-)
Dat zou kunnen maar gewoon paniek lijkt me ook wel waarschijnlijk, ik heb voornamelijk dividend aandelen dus ik blijf rustig zitten altijd.quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:52 schreef gongoozle het volgende:
[..]
Nou ja, als je in derivaten zat, door de bank verzocht bent bij te storten en/of te sluiten, dan houdt het gewoon op.
Dat doe ik dus niet!quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:43 schreef Murene het volgende:
Goed bezig, ik heb met deze classificatie en rente gewoon blind geīnvesteerd.
Dan nog, als je na een daling van 20% 15.000euro kwijt ben dan ben je met 75.000euro begonnen. Waar is dan die andere 60.000euro gebleven? Of is de beurs 100% gedaald.quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maar gewoon paniek lijkt me ook wel waarschijnlijk, ik heb voornamelijk dividend aandelen dus ik blijf rustig zitten altijd.
Totaal of per maand?quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:36 schreef CaLeX het volgende:
Klein mijlpaatje vandaag, door de 1k aan terugbetalingen binnen.
totaal, per maand wordt wat lastig (dan zit je wel aan de 40k max input)quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:39 schreef crowdiefunder het volgende:
[..]
Totaal of per maand?Ik heb nog niets van gve gezien deze maand.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:23 schreef Scooper het volgende:
Ik heb een VBA-script die alle betalingen van alle projecten chronologisch onder elkaar zet. Ik zie dus exact welke projecten op welke dag terug moeten komen. Vervolgens hoef ik alleen een kruisje te zetten achter de betaling om aan te geven dat de betaling daadwerkelijk binnen is gekomen. Dit wordt door de rest van de sheet weer gebruikt om rendementen en verloop van projecten en totalen vast te leggen. Appeltje-eitje dus!
Je loopt al een tijdje mee hier. Heb je er toch niet gek veel in zitten.quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:21 schreef CaLeX het volgende:
[..]
totaal, per maand wordt wat lastig (dan zit je wel aan de 40k max input)
Ik hou het ook niet heel precies bij, ik hou vooral de gve output aan als leidraad wat wanneer ongeveer binnen zou moeten komen.
dan heb jij leningen die niet zo lang lopen of met hoge rente.quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:33 schreef bleyenburg het volgende:
bij 40K, zit je aan ongeveer 2K per maand terug
Neuh. Ik zit over de 20k geīnvesteerd en krijg nog geen ¤ 600,- p/m terug.quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:33 schreef bleyenburg het volgende:
bij 40K, zit je aan ongeveer 2K per maand terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |