Hij loopt alleen wel achter met informatie over collin. Hij heeft het nog over een minimaal tarief van 10 euroquote:Op maandag 7 september 2015 16:47 schreef Graankorrel het volgende:
Leuk om te zien, heel herkenbaar. Iemand die hier actief is op het forum...?![]()
http://www.rtlz.nl/tv/laa(...)r-de-vent-en-de-tent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb juli en augustus binnen. Ging over de derde toch? Iig veel te vroeg. B+, 7,5%, 48mnd, 61 duizend euro trouwens.quote:Op maandag 7 september 2015 19:46 schreef snoopy40 het volgende:
Heb eerste mail van kom gehad over een bedrijf wat niet op tijd betaald heeft, Is de tweede aflossing dus het geld kan nog niet op zijn lijkt me. Kom geeft de ondernemer nog aantal dagen en dan wordt een deurwaarder ingeschakeld, lijkt me handiger om even met het bedrijf om de tafel te gaan zitten waarom dit gebeurd en hoe dit te voorkomen.
Brr, ik hoop dat er gewoon een misverstandje is en dat het niet direct een default is. Anders weet ik wel zeker dat ik nooit via KOM ga crowdfunden.quote:Op maandag 7 september 2015 19:59 schreef snoopy40 het volgende:
Ja die is het, heb de mail echt met verbazing gelezen, dit soort mails bij de 3e aflossing? Wat is an je relatie met die klanten? Hij is 5 dagen te laat en er wordt al met een deurwaarder gedreigd. Ze zullen nu binnenkort het werkelijke gezicht van kom wel zien.
Ja ja, en voor dat gemak van slechts één krediet ga je dus dik 16 euro meer per maand betalen? Die financiėle nood wordt alleen maar groter. Sorry beste mevrouw, ik ga je niet aan nog meer ellende helpen.quote:Als u dit krediet kunt financieren kan ik vrijwel alles in 1 keer aflossen én heb ik nog een klein beetje ruimte voor iets extra's. Daarnaast hoef ik nog maar 1 krediet af te lossen per maand in plaats van 5.
Valt mij ook op dat de betalingen wat moeizaam lopen de laatste tijd. Ten op zichte van vorige maand wordt er een paar dagen later betaald. Beetje vreemd. Het valt me trouwens ook op dat er weinig nieuwe projecten zijn. Rustig geweest vanwege de zomervakantie?quote:Op maandag 7 september 2015 15:59 schreef ZeKraut het volgende:
Ook anderen met weer vertraagde GvE-betalingen, bij mij >10 betalingen ?
Hallo gve74,quote:Op maandag 7 september 2015 21:41 schreef gve74 het volgende:
Valt mij ook op dat de betalingen wat moeizaam lopen de laatste tijd. Ten op zichte van vorige maand wordt er een paar dagen later betaald. Beetje vreemd. Het valt me trouwens ook op dat er weinig nieuwe projecten zijn. Rustig geweest vanwege de zomervakantie?
74?quote:Op maandag 7 september 2015 21:47 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Hallo gve74,
Heb je volgens mij niet eerder gezien hier op dit forum. Nieuw hier? Heb je veel investeringen?
Dit is een standaard brief van KoM als er niet op tijd betaald is. Dit is dus niet nieuw. Zelf heb ik er overigens geen enkele moeite mee dat ze er bovenop zitten en het niet laten door etteren. Korte termijnen en er op tijd bij zijn. Afspraak is afspraak.quote:Op maandag 7 september 2015 19:59 schreef snoopy40 het volgende:
Ja die is het, heb de mail echt met verbazing gelezen, dit soort mails bij de 3e aflossing? Wat is an je relatie met die klanten? Hij is 5 dagen te laat en er wordt al met een deurwaarder gedreigd. Ze zullen nu binnenkort het werkelijke gezicht van kom wel zien.
Bij GvE zijn ze de laatste periode druk geweest met de perikelen rondom de derdenrekening. Als het goed is dan is dit deze week eindelijk allemaal goed geregeld.quote:Op maandag 7 september 2015 21:41 schreef gve74 het volgende:
[..]
Valt mij ook op dat de betalingen wat moeizaam lopen de laatste tijd. Ten op zichte van vorige maand wordt er een paar dagen later betaald. Beetje vreemd. Het valt me trouwens ook op dat er weinig nieuwe projecten zijn. Rustig geweest vanwege de zomervakantie?
Verbaasde mij eerlijk gezegd ook hierover. Als je op google het pand invult waar ze inzitten kom je uit bij een of ander uitzendbureau. Daarnaast valt er niets over het bedrijf zelf te vinden.quote:Op maandag 7 september 2015 21:59 schreef RavigotteSaus het volgende:
En volgens mij heeft de wijnhandel nog steeds geen winkel en in elk geval geen website. Ik weet niet of ik de vraag op KOM heb gesteld, maar het antwooord (of het ontbreken ervan) was voor mij de rede om niet te investeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |