Hij staat nog open voor 8Kquote:Op maandag 7 september 2015 12:57 schreef rwachtel het volgende:
Ik pas ook. Hij zit al vol, en daar ben ik uitermate verbaasd over.
Ik heb op dit moment ook 2 projecten lopen via HCN, waaronder 1 La Cubanita. De overige zaken waren op een na overnames of uitbreidingen. Bij het opstarten van een nieuwe vestiging zou je inderdaad eerder een hogere rentevergoeding verwachten, aan de andere kant zijn in de afgelopen periode de spaarrentes alleen maar gedaald dus daar heeft het misschien ook iets mee te maken. Zelf doe ik ook niet mee met dit project, mede omdat ik al een La Cubanita (Gouda) heb tegen 8% 36 maanden. Mijn ervaring is op zich goed met HCN. Ze hebben altijd hoofdelijke aansprakelijkheid en ik heb wel de indruk dat ze verstand hebben van horeca. Verder is de site e.d. allemaal erg simpel, een beetje vergelijkbaar met AgD. Ook is het aanbod in projecten nog vrij laag. De betaling komen netjes op tijd binnen. Voor zo ver ik weet hebben ze tot nu toe een defaut, de ons wel bekende Talamini.quote:Op maandag 7 september 2015 11:38 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Ik heb bij deze club nog nooit meegedaan. Wat zijn de ervaringen? Zijn er veel defauts en hoe worden die afgehandeld?
Wie kan er iets over zeggen?
Hij loopt ook snel vol zit al 150K in de pot.
Veel opvolgende investeerders (nummers). Ik denk dus dat er veel vriendjes meedoen. Niks mis mee.quote:Op maandag 7 september 2015 12:57 schreef rwachtel het volgende:
Ik pas ook. Hij zit al vol, en daar ben ik uitermate verbaasd over.
Als dat zo is dan is dat alleen maar erg goed inderdaad.quote:Op maandag 7 september 2015 13:26 schreef rockenfeller het volgende:
[..]
Veel opvolgende investeerders (nummers). Ik denk dus dat er veel vriendjes meedoen. Niks mis mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Coelho wil jij het lijstje in de de OP aanpassen voor 3476 en 4205?
Voor mijn wat uitgebreidere lijstje als in de OP heb ik nu dus nog van 4 projecten in problemen informatie nodig (zie spoiler) .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben op zoek naar de volgende gegevens:
Totaalleenbedrag; rente %; looptijd; Rating1-5S; Rating Craydon; datum tot stand; aantal betaalde termijnen; eventueel andere bijzonderheden bij jullie bekend zoals betaling uit boedel, uit hoofdelijke aansprakelijkheid na tussenkomst deurwaarder etc.
Wie kan me er uit de eerste hand aan helpen? Als je de gegevens liever niet op het forum deelt dan graag per PM (Personal Mail)
Is vandaag overgemaakt. Mijn twee ontbrekende betalingen zijn vandaag overgemaaktquote:Op maandag 7 september 2015 10:01 schreef Camogli het volgende:
[..]
die heb ik ook al binnen... Tis die van de winkel in buitensportspullen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door djh77 op 07-09-2015 14:31:04 ]
quote:Op maandag 7 september 2015 14:23 schreef NaRegenDeZon het volgende:
4592;; Grahams Skincare
Wie kan me er uit de eerste hand aan helpen? Als je de gegevens liever niet op het forum deelt dan graag per PM (Personal Mail)
quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:26 schreef Tikbalang het volgende:
3697 - Health Paspoort ,classificatie 5, 8%
4592 - Grahams Skincare, classificatie 4, 9%
Aan de zeer speculatieve kant dus, staan in de statistiek onder incasso bureau ingeschakeld. Maar eens zien dan wat ervan terugkomt.
Dank! Nu graag nog :quote:Op maandag 7 september 2015 14:53 schreef leolinedance het volgende:
Op vrijdag 3 april 2015 23:26 schreef Tikbalang het volgende:
3697 - Health Paspoort ,classificatie 5, 8%
4592 - Grahams Skincare, classificatie 4, 9%
Aan de zeer speculatieve kant dus, staan in de statistiek onder incasso bureau ingeschakeld. Maar eens zien dan wat ervan terugkomt.
Ik heb de pitch van Grahams. Staat bovenstaande volgens mij niet in, maar zal hem doorsturen.quote:Op maandag 7 september 2015 15:08 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Dank! Nu graag nog :
Totaalleenbedrag; ; looptijd; ; Rating Craydon; datum tot standkomen; aantal betaalde termijnen; eventueel andere bijzonderheden bij jullie bekend zoals betaling uit boedel, uit hoofdelijke aansprakelijkheid na tussenkomst deurwaarder etc.
Ik wacht nog op 1, ik hoop die deze week nog wel te krijgen.quote:Op maandag 7 september 2015 15:59 schreef ZeKraut het volgende:
Ook anderen met weer vertraagde GvE-betalingen, bij mij >10 betalingen ?
Dank, dat is nieuw voor mij, zit in een ervan, dus weer een schuldenstapelaar zucht...quote:Op maandag 7 september 2015 14:23 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Bovendien blijkt een ondernemer uit het lijstje niet een maar twee leningen (3 maanden na elkaar) gehad te hebben. (zie spoiler).
Ik heb wel begrepen van de investeerder waar ik de info van lening 2 kreeg, dat in de tweede pitch melding is gemaakt van de eerste lening.quote:Op maandag 7 september 2015 16:04 schreef ZeKraut het volgende:
Dank, dat is nieuw voor mij, zit in een ervan, dus weer een schuldenstapelaar zucht...
Dat is dan netjes, maar ik heb geld gestoken in de eerste. Die tweede ronde bracht dus niet veel lucht, want business is ruim binnen jaar erna opgeheven.quote:Op maandag 7 september 2015 16:07 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Ik heb wel begrepen van de investeerder waar ik de info van lening 2 kreeg, dat in de tweede pitch melding is gemaakt van de eerste lening.
Dan heeft hij door de tweede lening jou hopelijk langer door kunnen betalen!quote:Op maandag 7 september 2015 16:09 schreef ZeKraut het volgende:
Dat is dan netjes, maar ik heb geld gestoken in de eerste.
Ha ha, ja maar dat gat was dus toch te groot. Had in een derde ronde veeeel meer moeten lenen..quote:Op maandag 7 september 2015 16:12 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Dan heeft hij door de tweede lening jou hopelijk langer door kunnen betalen!![]()
Maar nu even serieus ik ben het met je eens dat stapel leningen een probleem blijft. Bij de tweede lening kan je nog zeggen ik doe het niet. Zit je in de eerste dan heb je niets meer te zeggen!
Die 3e lening had hij vast niet gekregenquote:Op maandag 7 september 2015 16:17 schreef ZeKraut het volgende:
[..]
Ha ha, ja maar dat gat was dus toch te groot. Had in een derde ronde veeeel meer moeten lenen..
Hij loopt alleen wel achter met informatie over collin. Hij heeft het nog over een minimaal tarief van 10 euroquote:Op maandag 7 september 2015 16:47 schreef Graankorrel het volgende:
Leuk om te zien, heel herkenbaar. Iemand die hier actief is op het forum...?![]()
http://www.rtlz.nl/tv/laa(...)r-de-vent-en-de-tent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb juli en augustus binnen. Ging over de derde toch? Iig veel te vroeg. B+, 7,5%, 48mnd, 61 duizend euro trouwens.quote:Op maandag 7 september 2015 19:46 schreef snoopy40 het volgende:
Heb eerste mail van kom gehad over een bedrijf wat niet op tijd betaald heeft, Is de tweede aflossing dus het geld kan nog niet op zijn lijkt me. Kom geeft de ondernemer nog aantal dagen en dan wordt een deurwaarder ingeschakeld, lijkt me handiger om even met het bedrijf om de tafel te gaan zitten waarom dit gebeurd en hoe dit te voorkomen.
Brr, ik hoop dat er gewoon een misverstandje is en dat het niet direct een default is. Anders weet ik wel zeker dat ik nooit via KOM ga crowdfunden.quote:Op maandag 7 september 2015 19:59 schreef snoopy40 het volgende:
Ja die is het, heb de mail echt met verbazing gelezen, dit soort mails bij de 3e aflossing? Wat is an je relatie met die klanten? Hij is 5 dagen te laat en er wordt al met een deurwaarder gedreigd. Ze zullen nu binnenkort het werkelijke gezicht van kom wel zien.
Ja ja, en voor dat gemak van slechts één krediet ga je dus dik 16 euro meer per maand betalen? Die financiėle nood wordt alleen maar groter. Sorry beste mevrouw, ik ga je niet aan nog meer ellende helpen.quote:Als u dit krediet kunt financieren kan ik vrijwel alles in 1 keer aflossen én heb ik nog een klein beetje ruimte voor iets extra's. Daarnaast hoef ik nog maar 1 krediet af te lossen per maand in plaats van 5.
Valt mij ook op dat de betalingen wat moeizaam lopen de laatste tijd. Ten op zichte van vorige maand wordt er een paar dagen later betaald. Beetje vreemd. Het valt me trouwens ook op dat er weinig nieuwe projecten zijn. Rustig geweest vanwege de zomervakantie?quote:Op maandag 7 september 2015 15:59 schreef ZeKraut het volgende:
Ook anderen met weer vertraagde GvE-betalingen, bij mij >10 betalingen ?
Hallo gve74,quote:Op maandag 7 september 2015 21:41 schreef gve74 het volgende:
Valt mij ook op dat de betalingen wat moeizaam lopen de laatste tijd. Ten op zichte van vorige maand wordt er een paar dagen later betaald. Beetje vreemd. Het valt me trouwens ook op dat er weinig nieuwe projecten zijn. Rustig geweest vanwege de zomervakantie?
74?quote:Op maandag 7 september 2015 21:47 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Hallo gve74,
Heb je volgens mij niet eerder gezien hier op dit forum. Nieuw hier? Heb je veel investeringen?
Dit is een standaard brief van KoM als er niet op tijd betaald is. Dit is dus niet nieuw. Zelf heb ik er overigens geen enkele moeite mee dat ze er bovenop zitten en het niet laten door etteren. Korte termijnen en er op tijd bij zijn. Afspraak is afspraak.quote:Op maandag 7 september 2015 19:59 schreef snoopy40 het volgende:
Ja die is het, heb de mail echt met verbazing gelezen, dit soort mails bij de 3e aflossing? Wat is an je relatie met die klanten? Hij is 5 dagen te laat en er wordt al met een deurwaarder gedreigd. Ze zullen nu binnenkort het werkelijke gezicht van kom wel zien.
Bij GvE zijn ze de laatste periode druk geweest met de perikelen rondom de derdenrekening. Als het goed is dan is dit deze week eindelijk allemaal goed geregeld.quote:Op maandag 7 september 2015 21:41 schreef gve74 het volgende:
[..]
Valt mij ook op dat de betalingen wat moeizaam lopen de laatste tijd. Ten op zichte van vorige maand wordt er een paar dagen later betaald. Beetje vreemd. Het valt me trouwens ook op dat er weinig nieuwe projecten zijn. Rustig geweest vanwege de zomervakantie?
Verbaasde mij eerlijk gezegd ook hierover. Als je op google het pand invult waar ze inzitten kom je uit bij een of ander uitzendbureau. Daarnaast valt er niets over het bedrijf zelf te vinden.quote:Op maandag 7 september 2015 21:59 schreef RavigotteSaus het volgende:
En volgens mij heeft de wijnhandel nog steeds geen winkel en in elk geval geen website. Ik weet niet of ik de vraag op KOM heb gesteld, maar het antwooord (of het ontbreken ervan) was voor mij de rede om niet te investeren.
Vandaag een mail van GvE ontvangen betreffende dat de Stichting Klantengelden Geldvoorelkaar.nl operationeel is. Ook is er nu een nieuw rekeningnummer dat gekoppeld is aan deze stichting. Mooi dat dit nu eindelijk ook goed geregeld is! We moeten wel eenmalig wat papieren ondertekenen maar dat heb ik er graag voor over.quote:Op maandag 7 september 2015 21:59 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Bij GvE zijn ze de laatste periode druk geweest met de perikelen rondom de derdenrekening. Als het goed is dan is dit deze week eindelijk allemaal goed geregeld.
Ja, dat spreekt voor zich lijkt mij.quote:Op maandag 7 september 2015 22:34 schreef snoopy40 het volgende:
Horseman, ze kunnen er nu wel,dicht op zitten maar het was beter geweest om dit te doen voordat het contract getekend was.
Ik begrijp die rating ook zelden maar dat is eigenlijk niet zo vreemd omdat het niets meer is dan natte vinger werk. Ook zo iets wat ze moeten veranderen wat mij betreft, het zou een vast omlijnd gegeven moeten zijn. Ook KoM moet, zoals GvE nu wel ietsje beter doet, veel beter luister naar de crowd en misschien eens een paar mensen uitnodigen om mee van gedachten te wisselen, en er vervolgens natuurlijk wel iets mee doen.quote:Op maandag 7 september 2015 23:37 schreef obligataire het volgende:
Ik begrijp niet helemaal waarom het slechts een C+ is gezien de ruime aflossingscapaciteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |