Nooit geweten dat het daarover ging.quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:41 schreef DonJames het volgende:
"Nieuw" is het zeker niet. Iron Maiden maakte er in 1980 al een liedje over:
Ik stel me er zoiets bij voor:quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:02 schreef hugecooll het volgende:
Om de een of andere reden moest ik toch best lachen om die situatieschets
quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:15 schreef tong80 het volgende:
'Hij stond naakt en masturberend bij zijn woning aan de Burgemeester Schrijenstraat.'
Hij ging op trektocht.
Is het heel erg fout dat ik vooral moet lachen bij het lezen van dit. Ik zie het al voor me.quote:Op vrijdag 4 september 2015 08:06 schreef KingRadler het volgende:
Na IJmuiden vorige maand, heeft nu ook Sittard (Limburg) zijn 'rennende rukker'.
Alleen rent deze niet weg van zijn slachtoffers, maar naar hen toe.
De politie arresteerde de man van 25 woensdag. Hij stond naakt en masturberend bij zijn woning aan de Burgemeester Schrijenstraat. Toen een vrouw met een kind langsfietste, rende hij daar al rukkend achteraan.
De vrouw peddelde snel door en belde even later de politie. Die pakte de man in zijn woning op.
Meisje betast
Hij is vermoedelijk ook verantwoordelijk voor het lastigvallen van twee meisjes van 15 en 16, afgelopen maandag bij het sportpark in Sittard-Oost. Hij liep daar zonder kleren rond en betastte één van de meisjes.
Bron: http://www.1limburg.nl/ook-sittard-heeft-zijn-rennende-rukker
Ieder z'n smaak.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:11 schreef KingRadler het volgende:
had liever een vrouw gehad met met 2 vingers in de kut die achter mij aan rent
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |