Ik neem aan dat je geen auto hebt toch?quote:Op vrijdag 4 september 2015 07:11 schreef nightsleeper het volgende:
Logisch. De efteling is een plek waar veel kinderen komen. Laat die kinderen lekker genieten zonder ze in de stank van jouw verslaving te zetten.
Wat betreft de prijs van een pakje shag, daar mogen wat mij betreft nog vele euro's bovenop.
Dat neem je correct aan. Ik fiets liever.quote:Op vrijdag 4 september 2015 07:13 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je geen auto hebt toch?
En ook geen telefoon he?quote:Op vrijdag 4 september 2015 07:14 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Dat neem je correct aan. Ik fiets liever.
Dus jij rookt alleen in je vrjjstaande koopwoning waar je alleen woont ?quote:Op vrijdag 4 september 2015 07:35 schreef hoas het volgende:
Ik als roker pas mij altijd aan, zodat een ander er geen last van heeft.
Je begint je gewauwel over de Efteling en komt nu hier uit.... Zover ik het kan volgen gezien de OP en de TT ging het over een rookverbod in de Efteling, je gaat er nu van alles bij halen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 07:49 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Dus jij rookt alleen in je vrjjstaande koopwoning waar je alleen woont ?
Want in elke andere sitouatie heeft iemand er last van.
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 4 september 2015 07:11 schreef nightsleeper het volgende:
Logisch. De efteling is een plek waar veel kinderen komen. Laat die kinderen lekker genieten zonder ze in de stank van jouw verslaving te zetten.
Wat betreft de prijs van een pakje shag, daar mogen wat mij betreft nog vele euro's bovenop.
Dat doen de meesten. Klein groepje verpest het weer voor een ander.quote:Op vrijdag 4 september 2015 07:35 schreef hoas het volgende:
Ik als roker pas mij altijd aan, zodat een ander er geen last van heeft.
20 mensen?quote:Op vrijdag 4 september 2015 07:21 schreef arjan1112 het volgende:
Het gaat niet om de efteling maar om de anti-rook clubs
Er zijn in de wereld 20 personen, die extreme anti-rokers zijn.
De tabaksindustrie had hun allemaal 100 miljoen dollar moeten geven, dan was roken nog zo als in 1987 geweest.
Dat mag maar geen shagquote:Op vrijdag 4 september 2015 09:35 schreef pokkerdepok het volgende:
je moet toch op zn minst een jointje kunnen roken in de efteling...
kan je toch beter stiekum doen, denk ik... als roodkapje het ziet, trappen ze je zo buiten het park.quote:
Wat een geneuzel, deze zaken hebben geen causaal verband met longkanker. En dat is de reden waarom er verboden zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2015 07:15 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
En ook geen telefoon he?
Nooit met het openbaar vervoer hoop ik?
Ik hoop ook dat je nog nooit gevlogen hebt?
Je drinkt ook niet he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |