Neen dat scheer ik ookquote:Op vrijdag 11 september 2015 18:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Alleen jammer van dat dikke tapijt haar op je bierbuik.
PES natuurlijk want CLquote:Op vrijdag 11 september 2015 18:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
Bruma heeft een veels te hoog cijfer. Maar ah fijn, ben nog steeds aan het twijfelen tussen PES en FIFA. Misschien haal ik ze wel allebei, PSV is iig vertegenwoordigd in beide games dus all good.
Waarom dan?quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja want ik juich omdat hij een blessure heeft. Denken is niet echt je sterkste eigenschap.
Hij juicht omdat dan het gedroomde middenveld tot stand komt waarbij Guardado hoger op het middenveld staat en Hendrix voor de verdediging geposteerd wordt...toch...quote:
Dan is zo'n juichgifje wel op z'n plek hiero ja..quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:20 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hij juicht omdat dan het gedroomde middenveld tot stand komt waarbij Guardado hoger op het middenveld staat en Hendrix voor de verdediging geposteerd wordt...toch...
Dat het dan komt omdat Maher een blessure heeft is vervelend voor Maher, maar goed.
Dinsdag in de Champions League met een gemankeerde rechtsback op linksback. Tegen behendige en snelle buitenspelers. Komt goedquote:Op vrijdag 11 september 2015 19:45 schreef Doublepain het volgende:
Brenet is nog steeds LB, daar lijkt me dit moment zorgelijker..
Hopelijk Poulsen, alles beter dan Brenet toch?quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:45 schreef Doublepain het volgende:
Brenet is nog steeds LB, daar lijkt me dit moment zorgelijker..
Tsjah, dat wordt flink knijpen bij elke aanval van Utdquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:05 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dinsdag in de Champions League met een gemankeerde rechtsback op linksback. Tegen behendige en snelle buitenspelers. Komt goed
Tsjah Poulsen, dat is niet meteen de verlosser, wel beter dan Brenet maar of het echt een verbetering is?quote:Op zaterdag 12 september 2015 05:04 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Hopelijk Poulsen, alles beter dan Brenet toch?
Als een backup voor Willems. Maar Arias was ook gehaald als eerste rechtsback maar moest in het begin ook Brenet voor laten gaan. Als Poulsen er gewoon niet aan toe is, tsja.... Is hij überhaupt fit? Tegen Feijenoord zou hij toch ook spelen? Raakte in de warming up geblesseerd.quote:
Heb je Cambuur al zien spelen?quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:12 schreef Scarface88 het volgende:
Moeizaam gelijkspel. Kunstgras, klein veld, spelers die moe zijn van interlands (Arias en Guardado met een jetlag). En spelers die waarschijnlijk in hun hoofd meer bezig zijn met dinsdag tegen Manchester United.
Ja. Hadden tegen Feyenoord onterecht verloren door arbitrale fouten en minimaal een punt verdiend.quote:
twitter:psvnetwerk twitterde op zaterdag 12-09-2015 om 19:43:01PSV: Zoet, Arias, Bruma, Moreno, Brenet, Propper, Hendrix, Guardado, Narsingh, De Jong, Lestienne #campsv reageer retweet
Told ya!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |