Ach, komt in meerdere topics voor. Ieder fantopic heeft dit soort kneuzen. Kan me iets soortgelijks herinneren toen ene Siggy geblesseerd was vorig jaar.quote:Op vrijdag 11 september 2015 09:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje sneu om te juichen als één van je eigen spelers een blessure heeft.
Ken je toevallig de speler in mijn ui?quote:Op vrijdag 11 september 2015 09:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje sneu om te juichen als één van je eigen spelers een blessure heeft.
Waarom?quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:50 schreef RipCity het volgende:
Die pace nummers beetje ongeloofwaardig, niet?
Met Maher speel je sowieso 90% van de wedstrijd met een man minder. Dus als Hendrix rood krijgt na de 9e minuut is het al winst om met hem te spelen.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:33 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dit wordt een voetbalstorm van jewelste. Of Jorrit krijgt rood en alles loopt in de soep.
Ik gun idd iedereen het beste. Maar dit is wel een mooie gelegenheid om de meerwaarde van Guardado op linker middenvelder tov Maher te beoordelen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 09:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, komt in meerdere topics voor. Ieder fantopic heeft dit soort kneuzen. Kan me iets soortgelijks herinneren toen ene Siggy geblesseerd was vorig jaar.
Niemand gunt Maher ellende, vermoed ik, maar kennelijk is dit nodig om een beter elftal in het veld te krijgen.
Pace is toch gewoon sneller/accelleratie van een speler? Arias en Willems vind ik beide wel gelijkwaardig qua snelheid. Beide spelen ze vaan ver voorbij het middenveld als het spel het toelaat. En er zit idd een groot verschil tussen arias/willems en Isimatquote:Op vrijdag 11 september 2015 13:44 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Bijv. Willems tov Arias? En het procentuele verschil met Isimat klopt natuurlijk ook niet.
Hert verschil tussen Isimat en Willems is inderdaad groot, maar procentueel niet zo groot als die score. Hoewel je het misschien niet zo moet zien.quote:Op vrijdag 11 september 2015 13:49 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Pace is toch gewoon sneller/accelleratie van een speler? Arias en Willems vind ik beide wel gelijkwaardig qua snelheid. Beide spelen ze vaan ver voorbij het middenveld als het spel het toelaat. En er zit idd een groot verschil tussen arias/willems en Isimat
quote:Op vrijdag 11 september 2015 13:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn god mensen, wat hoeren die FIFA-scores nou? Is dat niet meer iets voor GAM?
Ja want ik juich omdat hij een blessure heeft. Denken is niet echt je sterkste eigenschap.quote:Op vrijdag 11 september 2015 09:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, komt in meerdere topics voor. Ieder fantopic heeft dit soort kneuzen. Kan me iets soortgelijks herinneren toen ene Siggy geblesseerd was vorig jaar.
Het zal sowieso geen walk over worden verwacht ik, met of zonder Maher.quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:56 schreef RijstNatie het volgende:
We zullen zien of het beter draait zonder maher en met hendrix.
Persoonlijk denk ik dat we in deze wedstrijd juist beter zouden zijn met maher.
Ik verwacht dus een zeer moeizame wedstrijd 0-0
quote:Op vrijdag 11 september 2015 13:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn god mensen, wat hoeren die FIFA-scores nou? Is dat niet meer iets voor GAM?
Joh, is toch grappigquote:
Oei, er is iemand op zijn teentjes getrapt.quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja want ik juich omdat hij een blessure heeft. Denken is niet echt je sterkste eigenschap.
Lekker clean shavenquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:00 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je nog geen haartjes meer op je zak hebt misschien.
Alleen jammer van dat dikke tapijt haar op je bierbuik.quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:10 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Lekker clean shavenJust the way she likes it
Dit denk ik eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:14 schreef Rabieluh het volgende:
Arias gaat Depay opvreten, volgens Aad de Mos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |