Jullie meningen.........
Op deze CD staan de nummers die niet geselecteerd zijn voor Toxicity. Aangezien dat de vraag voor deze nummers zo hoog was, hebben ze hier ook maar een compilatie van gemaakt. Niets mis mee natuurlijk! Soad is gewoon .
Heet niet voor niets "steal this album" he
quote:titel zou eigenlijk Album of Steel moeten zijn
Op zaterdag 16 november 2002 17:28 schreef Theeboon het volgende:
[afbeelding]
Wel lollige cover
Ben benieuwd, is het nu gewoon het gelekte album?
quote:Officieel is het de 26ste.
Op zaterdag 16 november 2002 17:33 schreef sweek het volgende:
Is hij nu officieel uitgebracht?
quote:zijn de winkels nog open dan?
Op zaterdag 16 november 2002 17:33 schreef sweek het volgende:
Is hij nu officieel uitgebracht? Dan ga ik hem even halen zometeen.Ben benieuwd, is het nu gewoon het gelekte album?
quote:Heb al een rip gevonden.
Op zaterdag 16 november 2002 17:35 schreef Seborik het volgende:[..]
Officieel is het de 26ste.
quote:17.37
Op zaterdag 16 november 2002 17:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
zijn de winkels nog open dan?
Hier wel hoor.
Chic 'n' Stu
Innervision
Bubbles
Boom!
Nuguns
A.D.D. (American Dream Denial)
Mr. Jack
I-E-A-I-A-I-O
36
Pictures
Highway Song
F*** The System
Ego Brain
Thetawaves
Roulette
Streamline
quote:Een avondwinkel voor cd's en platen zou helemaal niet gek zijn af en toe.
Op zaterdag 16 november 2002 17:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:zijn de winkels nog open dan?
quote:Downing.
Op zaterdag 16 november 2002 18:00 schreef Shogo het volgende:
Tracklist:Chic 'n' Stu
Innervision
Bubbles
Boom!
Nuguns
A.D.D. (American Dream Denial)
Mr. Jack
I-E-A-I-A-I-O
36
Pictures
Highway Song
F*** The System
Ego Brain
Thetawaves
Roulette
Streamline
quote:Wat niet betekend dat ik het niet koop hoor, ik heb een aantal ftp's waar ik alles in goeie kwaliteit kan vinden, maar indien ik iets echt goed vind wil ik toch het album hebben... Ik gebruik dit als try before you buy...
Op zaterdag 16 november 2002 18:02 schreef Shogo het volgende:[..]
quote:Ik zelf ook heb nog geen album van SOAD maar wil er toch wel binnekort aan beginnen. Dus ik try out zeg maar met steal this album.
Op zaterdag 16 november 2002 18:05 schreef sweek het volgende:[..]
Wat niet betekend dat ik het niet koop hoor, ik heb een aantal ftp's waar ik alles in goeie kwaliteit kan vinden, maar indien ik iets echt goed vind wil ik toch het album hebben... Ik gebruik dit als try before you buy...
quote:Vooral omwille van de albumtitel ga ik denk ik toch maar het ding kopen, vind het zo ironisch.
Op zaterdag 16 november 2002 18:06 schreef Shogo het volgende:[..]
Ik zelf ook heb nog geen album van SOAD maar wil er toch wel binnekort aan beginnen. Dus ik try out zeg maar met steal this album.
quote:doe ik ook altijd (scheelt weer zo lang in de platenzaak ziten
Op zaterdag 16 november 2002 18:05 schreef sweek het volgende:[..]
Wat niet betekend dat ik het niet koop hoor, ik heb een aantal ftp's waar ik alles in goeie kwaliteit kan vinden, maar indien ik iets echt goed vind wil ik toch het album hebben... Ik gebruik dit als try before you buy...
deze SOAD cd binnenkort dus ook maar halen (had enkel nummers al gedownd een poos terug,.. was natuurlijk erg lekker)
quote:Ok we gaan erg off-topic, maar toch ff reageren.
Op zaterdag 16 november 2002 18:09 schreef Swatkat het volgende:[..]
doe ik ook altijd (scheelt weer zo lang in de platenzaak ziten
) en thuis kan je het toch meer op je gemakt, en langer horen,.. en daarna koop ik de cd (als ik het dus goed vind,.. anders DELETE van harde schijf
)
deze SOAD cd binnenkort dus ook maar halen (had enkel nummers al gedownd een poos terug,.. was natuurlijk erg lekker)
Ik delete niet alles van m'n harde schijf, er zijn dingen die ik gewoon wel lekker vind om af en toe te beluisteren, maar die ik niet goed genoeg vind om daadwerkelijk te kopen. Ook omdat d RIAA volgens mij compleet verkeerd bezig is met hoe ze de muziekindustrie willen "verbeteren" koop ik minder snel albums, en koop ik eerder albums die in de aanbieding zijn bvb.
quote:yehehhehehe, ja,.. dat zijn de 'redelijke' dingen idd
Op zaterdag 16 november 2002 18:15 schreef sweek het volgende:[..]
Ok we gaan erg off-topic, maar toch ff reageren.
:
Ik delete niet alles van m'n harde schijf, er zijn dingen die ik gewoon wel lekker vind om af en toe te beluisteren, maar die ik niet goed genoeg vind om daadwerkelijk te kopen. Ook omdat d RIAA volgens mij compleet verkeerd bezig is met hoe ze de muziekindustrie willen "verbeteren" koop ik minder snel albums, en koop ik eerder albums die in de aanbieding zijn bvb.
Mijn disturbed cd sloeg laatst mijn hele mac vast,... binnenkort proberen in deze pjoet,... als deze ook vastslaat erdoor ga ik wel klagen in de muziekwinkel,,.. zo rijk ben ik niet dat ik door me hele huis stereoinstallaties heb staan, soms wil ik gewoon muziek luisteren op mijn pjoet,.. en dat moet blijven kunnen,... vind ik.
quote:Yeps... die kopieerbeveiliging waardoor die helemaal niet meer op computerse speelt is zelfs illegaal naar het schijnt. Expres fouten gaan maken in een cd mag niet, en cd's moeten speelbaar zijn op alle cd-spelers van de makers, of iets in die aard.
Op zaterdag 16 november 2002 18:24 schreef Swatkat het volgende:[..]
yehehhehehe, ja,.. dat zijn de 'redelijke' dingen idd
die laat ik ook staan dingen die echt slecht zijn delete ik wel,...
Mijn disturbed cd sloeg laatst mijn hele mac vast,... binnenkort proberen in deze pjoet,... als deze ook vastslaat erdoor ga ik wel klagen in de muziekwinkel,,.. zo rijk ben ik niet dat ik door me hele huis stereoinstallaties heb staan, soms wil ik gewoon muziek luisteren op mijn pjoet,.. en dat moet blijven kunnen,... vind ik.
quote:Ja sony had ook zo`n kopieer beveiliging. Maar ik geloof dat ze het er toch af moesten gaan halen ofzo. Zal wel weer niet gebeurt zijn.
Op zaterdag 16 november 2002 18:24 schreef Swatkat het volgende:[..]
yehehhehehe, ja,.. dat zijn de 'redelijke' dingen idd
die laat ik ook staan dingen die echt slecht zijn delete ik wel,...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |