quote:Graag... ik ga direct op zoek.
Op zaterdag 16 november 2002 17:11 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ben enthousiast, wie doet er mede...
quote:
Op vrijdag 2 augustus 2002 03:29 schreef fatima het volgende:
duurt een plas te lang
[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 16-11-2002 17:16]
quote:
Mijn Surinaamse vriendin Sonja heeft een remedie tegen een te grote
kut,mene neme een portie gekookt water en pleurt daar een paar eetlepels zout in en dan maar spoelen in de poenie , het werkt echt,je kutje is weer als nieuw en zo nauw als een poepgat.
Ik weet niet of er verschil zit in het kut formaat van Afrikaanse vrouwen, wat mij bezighoud zijn de vaak enorme afmetingen van de penis bij geestelijk minder valide mensen,echt ongelooflijk en de lengte en dikte van de penis van de erudieteling is vaak minimaal,het lijkt of de hersenen dat hebben overgenomen .Wat denken jullie?Zit het verstand in de pik?
quote:
dan kom ik weer uit op de papegaai, geweldige uitvinding alleen moet het niet blijven steken in nabootsing en zal ooit de papegaai vrijelijk kunnen spreken over de afwezigheid der dingen na uitgebreide studie en ervaring uiteraard.
quote:
Taal en woorden scheppen imaginaire mogelijkheden.Wanneer je een woord hoort en de betekenis daarvan kent ,ontstaat er een kettingreactie van associaties doordat het woord en betekenis worden samengebracht.Neem bv het woord paard,vrijwel onmiddelijk komen er beelden en associaties die met paard te maken hebben.Onvrijwillig niet te stoppen en afhankelijk van conditioneringen,opvoeding,opleiding.En via die keten van associaties kom je vaak op iets heel anders uit,het een lokt het andere uit.Die aandacht blijft zeg maar vastkleven aan die beweging.
Je kan een mes gebruiken om brood te smeren en om iemand dood te steken.Taal kan je gebruiken om de waarheid te spreken en om te liegen.
Wat wilde ik ook alweer zeggen, o ja over een zijn , zeggen dat alles een is en ervaren dat alles een is,zijn twee verschillende dingen.De integratie ,het samenvallen van zien en ervaren,is het belangrijkste in je leven.Het is de snelste remedie om oorlog en geweld en lijden tot een minimum te beperken(want daar ontkomen wij niet aan) dat betekent dat als ik iemand een klap geef ik mezelf een klap geef ,gooi je olie in zee,dan gooi je in wezen olie op jezelf:vervuil je het milieu,dan vervuil je jezelf.Iedere moord is zelfmoord.
Nu zal de oplettende lezer denken wat heeft dit verhaal met kwantumfysica en het nieuwe denken te maken? Dan denk ik:Hoe kan een denkpatroon haar theoretische basis verliezen,is dat juist niet de uitkomst van het denken,worden we niet door het denken zelf gek gemaakt?Neem een woord en herhaal dat 50 maal,het woord verliest volledig zijn betekenis , herhaling,slaapverwekkend ,goed voor als je wilt slapen ,maar misschien niet zo goed als je wil ontwaken,het vitaliseert niet.Brengt je niet tot leven,net als moeders die van nature hun kind over het hoofd aaien of rug , ze worden allebei rustig en ten slotte valt het kind in slaap.Goed voor moeders en kinderen en ook huisdieren trouwens en dan kom ik weer uit op de aaicultuur die hier in het westen heerst,de katten en honden,Poekieeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
quote:
Jij hebt geen geld...
Martin
quote:
F: Hoe weet je dat?
quote:
Ik ben heel goed...Martin
quote:
F: Waarom bent U zo vijandig?
quote:
Ikke ?!?
Hoezo ?Martin
quote:
F: En zo kort van stof? Bent U een oudere jongere?
quote:
Yep, ben 54 en geil op meisjes van 12...Martin
quote:
F: Bent U opgegroeid in een weeshuis?
Deze vraag is aan Martin, de beste
quote:
Nee, moet dat ?Martin
quote:
F: Nee,maar Uw teksten klinken zo eenzaam.
quote:
Ben ik ook...
Neuken ?Martin
quote:en zo gaat dat nog even voort.
F: Dat bedoel ik!
[Dit bericht is gewijzigd door Mugger op 16-11-2002 19:10]
quote:Goede post van F
Op zaterdag 16 november 2002 17:23 schreef Ryan3 het volgende:
Hier kunnen we het mee doen, hoewel ik er nog niet klaar mee ben...
[..]
quote:Zeker vooral ook hoe ze moeiteloos doorkoppelt naar Poekie...
Op zaterdag 16 november 2002 18:42 schreef nipeng het volgende:[..]
Goede post van F
tima.
quote:Ja ik , dolletjes , super , ik zie al dat de boel aardig binnen begint te stromen,eindelijk gerechtigheid! Chapeau voor Ryan3!
Op zaterdag 16 november 2002 17:11 schreef Ryan3 het volgende:
Ik stel voor, ik weet dat het ongebruikelijk is, wellicht zelfs niet toegestaan, dat Fatima dit topic gebruikt om texten te spuien... Andere deelnemers kunnen dan eventueel proberen op die texten te reageren of zo... (Met een smilie bijvoorbeeld.) Verklaren niet, want eenvoudig verklaarbaar zijn haar texten niet. Ik stel ook voor dat de inmiddels grote schare van volgelingen van Fatima de hoogtepunten van wat ik Fatimismen wil noemen in dit topic pasten.... Ook wil ik werken aan Fatimiologie, hetgeen voor mij betekent dat we met z'n allen op zoek gaan naar de vrouw achter de texten en eventueel een beknopte biografie met z'n allen opstellen. Anyway, lijkt me een dolletjes project. Ik ben enthousiast, wie doet er mede...
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 18:46 schreef fatima het volgende:[..]
Ja ik , dolletjes , super , ik zie al dat de boel aardig binnen begint te stromen,eindelijk gerechtigheid! Chapeau voor Ryan3!
quote:PS: boodschappen gedaan...?
Op zaterdag 16 november 2002 18:51 schreef fatima het volgende:[..]
Cool men
.
quote:Jawohl en een heerlijk vissoepje gemaakt,ik kan er weer helemaal tegen aan,helaas de opkomst is bedroevend laag , wat jij?
Op zaterdag 16 november 2002 18:51 schreef Ryan3 het volgende:[..]
PS: boodschappen gedaan...?
quote:hmm...beetje een antifatimisme he
heb al dagen geprobeerd om mijn naam fatima te veranderen , kan iemand alsjeblieft zeggen hoe??
Wisten jullie bijvoorbeeld dat als je maximaal de ruimte krijgt de meest wonderbaarlijke dingen zich aan je presenteren?Zonder dominantie, oh ik moet opeens denken aan die film The Man Who Listens To Horses, een echte redneck,die met bruut geweld een paard temmen,niet zomaar een paard nee,wilde mustangs en dat is niet mis.
Een mustang trapt je zo dood,die dieren kunnen een vlieg op anderhalve meter doodtrappen.En Monty had het trainen van zijn vader geleerd,dat was geen leuk gezicht...
Wat deed hij? (hij walgde van zijn vaders praktijken)hij ging kijken hoe paarden zich in het wild gedragen en ontdekt een aantal dingen.
Hij ziet een aantal gedragspatronen,bv dat de vrouwtjes en niet de mannetjes de leiders zijn. Al met al krijgt hij het voor elkaar om binnen dertig minuten een halfwild paard zo mak te krijgen dat het zich laat zadelen enzo.
Hij vertelt het aan zijn vader , hij heeft iets ontdekt en gecreeerd,en wat doet die vader?....
quote:Zeur niet Dalai , kom op , je kan het! Niet zo negatief hoor.What,s in a name? Ik hoef die oude woorden niet meer te lezen,ja over 10 jaar dan is het wel geinig.
Op zaterdag 16 november 2002 19:30 schreef -Dalai- het volgende:[..]
hmm...beetje een antifatimisme he
quote:Die slaat hem verrot natuurlijk... (BTW: een film met Montgomery Clift...? Tragische homoseksueel...? O, ja Sinterklaas is weer in het land...)
Op zaterdag 16 november 2002 19:38 schreef fatima het volgende:
Wat heerlijk ik kan hier ongebreideld mijn gang gaan als een paard dat de hele winter op stal staat en er weer uit mag,wild rondspringen enzo.
Ik vergeet helemaal aan mijn wijntje te nippen,kan je nagaan hoe heerlijk het is vrij te mogen praten,lachen,ondanks de behoefte aan liefde en bevestiging.Ihaa,eindelijk erkenning,yesss.Wisten jullie bijvoorbeeld dat als je maximaal de ruimte krijgt de meest wonderbaarlijke dingen zich aan je presenteren?Zonder dominantie, oh ik moet opeens denken aan die film The Man Who Listens To Horses, een echte redneck,die met bruut geweld een paard temmen,niet zomaar een paard nee,wilde mustangs en dat is niet mis.
Een mustang trapt je zo dood,die dieren kunnen een vlieg op anderhalve meter doodtrappen.En Monty had het trainen van zijn vader geleerd,dat was geen leuk gezicht...
Wat deed hij? (hij walgde van zijn vaders praktijken)hij ging kijken hoe paarden zich in het wild gedragen en ontdekt een aantal dingen.
Hij ziet een aantal gedragspatronen,bv dat de vrouwtjes en niet de mannetjes de leiders zijn. Al met al krijgt hij het voor elkaar om binnen dertig minuten een halfwild paard zo mak te krijgen dat het zich laat zadelen enzo.
Hij vertelt het aan zijn vader , hij heeft iets ontdekt en gecreeerd,en wat doet die vader?....
quote:Helemaal niet. Een typisch Fatimisme... Ze probeert bijv. ook nog steeds op #filosofie terecht te komen... En hoewel ik op #filosofie nog even een campagne gevoerd heb om haar in te lijven is het tot op heden nog niet gelukt... Overigens is zij natuurlijk ook een oudere-jongere, of wellicht al een jonge middelbare, doch echter geenszins in de 20 meer, maar dit terzijde... Ben benieuwd of OtherOther nog komt kijken hier...
Op zaterdag 16 november 2002 19:30 schreef -Dalai- het volgende:[..]
hmm...beetje een antifatimisme he
quote:Fatorgiastisch...?
Op zaterdag 16 november 2002 19:45 schreef fatima het volgende:
sweek darling sweety, hoe noem je in godsnaam een fatima die een orgasme heeft? Ik kom er niet mee klaar!.
quote:Ik vond persoonlijk deze van fatima heel mooi,
Op zaterdag 16 november 2002 19:48 schreef Ryan3 het volgende:
Zonde is alleen dat RG hier nimmer echt van harte aan mede kan doen... (Ofwel, kweet nie...)
quote:fatima is fantaaastisch!
Ik heb hem van mijn vader geleerd,de zwembadpas en komt uitstekend van pas bij het bestijgen van een grote berg.
Je bovenlichaam diep naar voren buigen en de armen laten zwaaien op natuurlijke wijze,moet je zien hoe snel je die berg op komt,het afdalen zou ik op die manier niet aanraden.
Tevens heeft mijn vader mij de stervende zwaan geleerd.
quote:Jij bent toch OtherOther? Du schweinekopf,als ik daar zwerf zit ik continu tegen mijzelf te lullen er is NOOIT een ziel te bekennen.
Op zaterdag 16 november 2002 19:45 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Helemaal niet. Een typisch Fatimisme... Ze probeert bijv. ook nog steeds op #filosofie terecht te komen... En hoewel ik op #filosofie nog even een campagne gevoerd heb om haar in te lijven is het tot op heden nog niet gelukt... Overigens is zij natuurlijk ook een oudere-jongere, of wellicht al een jonge middelbare, doch echter geenszins in de 20 meer, maar dit terzijde... Ben benieuwd of OtherOther nog komt kijken hier...
Maar even over die vader,nee over Monty,hij is nu een jaar of 65 en is zijn ontdekking op ontspoorde jongeren gaan toepassen,je weet wel die kinderen met een teveel aan energie die in conflict zijn met de maatschappij en de politie en dergelijke.
Hij past dus dezelfde methode(gewoon kijken en luisteren)toe als in de paardewereld.Hij is dus een zeldzaam sensitieve bloem in de wereld van Texas waar je dat niet zou verwachten.Hij zei over zijn vader in het programma boulevard ''dankzij de brute manier van mijn vader ben ik gaan kijken of het niet anders kon''.
Wat een schoonheid he Ryan3?
quote:Gelukkig meid (leuk plaatje heb je trouwens...)...
Op zaterdag 16 november 2002 19:55 schreef RaisinGirl het volgende:[..]
Ik vond persoonlijk deze van fatima heel mooi,
.
[..]fatima is fantaaastisch!
quote:Heb je het ook daadwerkelijk uitgeprobeerd? Het werkt namelijk als een tiet.
Op zaterdag 16 november 2002 19:55 schreef RaisinGirl het volgende:[..]
Ik vond persoonlijk deze van fatima heel mooi,
.
[..]fatima is fantaaastisch!
quote:Een fontimatijn?
Op zaterdag 16 november 2002 19:45 schreef fatima het volgende:
sweek darling sweety, hoe noem je in godsnaam een fatima die een orgasme heeft? Ik kom er niet mee klaar!.
quote:Wow ik zou er graag een beleven.
Op zaterdag 16 november 2002 19:56 schreef sweek het volgende:[..]
Een fontimatijn?
quote:mwah, deze is beter:
Helaas luisteren mensen(vrouwen)te veel naar hun biologische klok en gaan in opgefokte toestand een kind krijgen van een welwillende sukkel.
Wat krijg je dan?Sukkels.
quote:
Tot Authentiek zijn kon men slechts in weekends komen
en zelfs dan moest je er nog een auto voor lenen.
quote:Oh wat leuk,heb ik dat gezegd? Briljant.
Op zaterdag 16 november 2002 20:02 schreef -Dalai- het volgende:[..]
quote:Er zijn vast genoeg mannen, vrouwen en andere wezens die er u eentje willen bezorgen.
Op zaterdag 16 november 2002 20:00 schreef fatima het volgende:[..]
Wow ik zou er graag een beleven.
.
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 22:32 schreef fatima het volgende:
Achter je auto een trekhaak en een kaasschaaf.
quote:tzhja het is legaal he..
Op zaterdag 16 november 2002 20:04 schreef sweek het volgende:Er zijn vast genoeg mannen, vrouwen en andere wezens die er u eentje willen bezorgen.
quote:
Op maandag 29 juli 2002 16:04 schreef fatima het volgende:
Alleen het hoofd blijft over plus een klein armpje en handje om het toetsenbord te kunnen bedienen
Ook de voeding doet er niet meer toe alles via de comp.(dit naar idee van meneer AH)
De degeneratie is al volop aan de gang en trouwens het eindstadium halen we nieteens want in 2007 komt die komeet van 2km toch naar beneden?In de zee plons, een vloedgolf die de wereld overspoelt of een immens gat in de aarde waar het opwaaiend stof de zon doet verblinden en wij in duisternis gehuld zullen worden.
quote:
Absoluut het is de kift,waarop eigenlijk?Waar gaat dit om?
Precisiepoepen voor de colonspasticus in Suawoude?
quote:Vertel
Op zaterdag 16 november 2002 20:29 schreef -Dalai- het volgende:
hoe meer ik lees hoe banger ik word
quote:
Studenten zijn tamelijke droogklootjes,hoewel wij niet met ze gesproken hebben,ze kunnen wel geil dansen.
quote:Oh dat was een heel leuk weekend,ik zal hem weer eens bellen!
Op zaterdag 16 november 2002 20:33 schreef RaisinGirl het volgende:[..]
.
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 20:33 schreef RaisinGirl het volgende:[..]
.
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 20:33 schreef fatima het volgende:[..]
Vertel
, het is slechts uitvergrote onzin,het enige wat je moet onthouden is ''Niet mijn wil , maar Uw wil geschiedde''.
Het blijven woorden die forever altijd eeuwig verwijzen naar het zelfde,snap dat dan..
quote:Echt zoveel? Dan ben ik geen Newbie meer,hoera,hoera,hoera
Op zaterdag 16 november 2002 20:49 schreef Ryan3 het volgende:[..]
(meer dan 5175 posts, mensen...)...
quote:geldt dat niet voor ons allemaal lieve fatima?
Op zaterdag 16 november 2002 20:33 schreef fatima het volgende:Het blijven woorden die forever altijd eeuwig verwijzen naar het zelfde,snap dat dan.
uiteindelijk dienen woorden maar een doel
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 16:43 schreef fatima het volgende:
Mijn Surinaamse vriendin Sonja heeft een remedie tegen een te grote
kut,mene neme een portie gekookt water en pleurt daar een paar eetlepels zout in en dan maar spoelen in de poenie , het werkt echt,je kutje is weer als nieuw en zo nauw als een poepgat.Ik weet niet of er verschil zit in het kut formaat van Afrikaanse vrouwen, wat mij bezighoud zijn de vaak enorme afmetingen van de penis bij geestelijk minder valide mensen,echt ongelooflijk en de lengte en dikte van de penis van de erudieteling is vaak minimaal,het lijkt of de hersenen dat hebben overgenomen .Wat denken jullie?Zit het verstand in de pik?
quote:Hoi -Dalai- kusje?
Op zaterdag 16 november 2002 21:06 schreef -Dalai- het volgende:
ha! daar is pos ook
quote:7Absoluut lieve -Dalai-.
Op zaterdag 16 november 2002 21:02 schreef -Dalai- het volgende:[..]
geldt dat niet voor ons allemaal lieve fatima?
uiteindelijk dienen woorden maar een doel
quote:het samenvallen van zien en ervaren
Op zaterdag 16 november 2002 21:12 schreef fatima het volgende:[..]
7Absoluut lieve -Dalai-.
welk doel?
.
quote:Nou ga dan maar met Pos zitten zoenen,wat een gortdroge filosofische ongelukkigheid,liefde zonder wijsheid is krankzinnigheid dat weet ieder kind.Kan jij iets zien dat je niet kunt zien?
Op zaterdag 16 november 2002 21:17 schreef -Dalai- het volgende:[..]
het samenvallen van zien en ervaren
Sommige mensen gaan ervaringen kopieren van anderen,het nadoen en dan raakt men gefrustreerd,en krijg je van die acseten,celibatair leven enzo,erger kan het niet!
quote:ik zat al te wachten...
Op zaterdag 16 november 2002 21:26 schreef fatima het volgende:[..]
Nou ga dan maar met Pos zitten zoenen,wat een gortdroge filosofische ongelukkigheid,liefde zonder wijsheid is krankzinnigheid dat weet ieder kind.Kan jij iets zien dat je niet kunt zien?
Sommige mensen gaan ervaringen kopieren van anderen,het nadoen en dan raakt men gefrustreerd,en krijg je van die acseten,celibatair leven enzo,erger kan het niet!
[Dit bericht is gewijzigd door Ryan3 op 16-11-2002 22:08]
quote:in hoeverre zijn dat feiten?
Op zaterdag 16 november 2002 21:30 schreef Ryan3 het volgende:
Ik doe nu 2 dingen tegelijk (wie zegt dat mannen dat niet kunnen), maar ala... 1. Zou ze ook nog PvdA stemmen...? 2. Fatimiologie: wie is Fatima (een begin)...?1. Is jongere oudere of (net als ik) jong middelbaar...
2. Heeft dochtertje, waarmee ze naar Miloes kijkt...
3. Woont in Mokum... (waar is onduidelijk)...
4. Woont 1 etage boven of onder Cosma Diva...
5. Speelt Sax...
6. In een band...
7. Heeft een wrs. one-night stand gehad met een tamelijk droogklootje, ofwel een student...
8. Ikzelf ben pas via RG's "Afwezigheid der dingen" echt op haar gefocust geworden... (Wie al veel eerder, wat zijn je ervaringen...?)Wie maakt het rijtje af...
quote:Oh lekkerrr........
Op zaterdag 16 november 2002 21:29 schreef -Dalai- het volgende:
als er iemand primair is ingesteld dan ben ik het wel...ik ben trouwens een mongooltje
quote:Moeten we vragen aan je weet wel wie, maar ik heb deze dingen kunnen extraheren uit haar texten, als U begrijpt wat ik bedoel...
Op zaterdag 16 november 2002 21:32 schreef -Dalai- het volgende:[..]
in hoeverre zijn dat feiten?
quote:Mij toch niet zeker...?
Op zaterdag 16 november 2002 21:33 schreef fatima het volgende:[..]
Oh lekkerrr........
Die had je ook al in gedachte,shit,ik ga even een ommetje maken en een zakje van t een of ander scoren en mij diep bezinnen op deze cirkelgang der zinnen, tot zo , want je begrijpt natuurlijk dat ik dit topic tot op het bot uitbuit,ik mis nog enkele lieden..
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 21:30 schreef Ryan3 het volgende:
Ik doe nu 2 dingen tegelijk (wie zegt dat mannen dat niet kunnen), maar ala... 1. Zou ze ook nog PvdA stemmen...? 2. Fatimiologie: wie is Fatima (een begin)...?1. Is jongere oudere of (net als ik) jong middelbaar...
2. Heeft dochtertje, waarmee ze naar Minoes kijkt...
5. Speelt Sax...
6. In een band...
7. Heeft een wrs. one-night stand gehad met een tamelijk droogklootje, ofwel een student...
8. Ikzelf ben pas via RG's "Afwezigheid der dingen" echt op haar gefocust geworden... (Wie al veel eerder, wat zijn je ervaringen...?)Wie maakt het rijtje af...
quote:juist...dan heeft fatima een zoon van 15 waarmee ze samen naar ramses shaffy luistert
Op zaterdag 16 november 2002 21:33 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Moeten we vragen aan je weet wel wie, maar ik heb deze dingen kunnen extraheren uit haar texten, als U begrijpt wat ik bedoel...
quote:Ja, en...? O, ja
Op zaterdag 16 november 2002 21:35 schreef fatima het volgende:[..]
9 . soms vousvoyeert zij... (waarom is onduidelijk...).
quote:goed idee
Op zaterdag 16 november 2002 21:33 schreef fatima het volgende:[..]
Oh lekkerrr........
Die had je ook al in gedachte,shit,ik ga even een ommetje maken en een zakje van t een of ander scoren en mij diep bezinnen op deze cirkelgang der zinnen, tot zo , want je begrijpt natuurlijk dat ik dit topic tot op het bot uitbuit,ik mis nog enkele lieden..
quote:Jong middelbaar, ik dacht het al...
Op zaterdag 16 november 2002 21:36 schreef -Dalai- het volgende:[..]
juist...dan heeft fatima een zoon van 15 waarmee ze samen naar ramses shaffy luistert
quote:Je gaat maar door he met dat kietelen? Lieve Haaietand,wanneer ga jij eens met de billen bloot?Eindeloze ouwehoer,oh heerlijk,daar raak je toch niet over uitgepraat?
Op zaterdag 16 november 2002 21:37 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Jong middelbaar, ik dacht het al...
quote:Ja, boodschappen doen...
Op zaterdag 16 november 2002 21:42 schreef fatima het volgende:[..]
Je gaat maar door he met dat kietelen? Lieve Haaietand,wanneer ga jij eens met de billen bloot?Eindeloze ouwehoer,oh heerlijk,daar raak je toch niet over uitgepraat?
.
Ik ga nu echt even van de benewagen.
Ondertussen wacht ik op een post van KP...
quote:Billen bloot? Je bedoelt dat ik mijn broek uit moet doen?...
Op zaterdag 16 november 2002 21:42 schreef fatima het volgende:[..]
Je gaat maar door he met dat kietelen? Lieve Haaietand,wanneer ga jij
met de billen bloot?
quote:ze rookt af en toe een joint, waaronder vanavond
Op zaterdag 16 november 2002 21:55 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Ja, boodschappen doen...
10. Ze is ooit haaientanden gaan zoeken in 't Zwin... (zie ook mijn topic in C&H over: "In Zeews-Vlaanderen is geen kak..."Ondertussen wacht ik op een post van KP...
verwerk je het wel allemaal in je grote lijst ryan3?
quote:Ach,het is een manier om je omgeving te straffen,als je erg gekwetst bent , is onverschilligheid dodelijk voor de ander.Woede is okay,maar onverschilligheid kan mensen tot razernij brengen.Omdat je ze negeert,je ontkent hun bestaan.Het doel van elke srtijd en van elke ruzie is gezien willen worden en opeens stel JIJ je onverschillig op.
Op zaterdag 16 november 2002 21:57 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Billen bloot? Je bedoelt dat ik mijn broek uit moet doen?...
11. Impliceert dat Ryan3 zijn broek uit moet doen... (?).
quote:Ik hou van Mannen en Vrouwen met Hersens van formaat.
Op zaterdag 16 november 2002 22:05 schreef -Dalai- het volgende:
en ze houdt van mannen met een fallus van formaat
Onverschillig? Who? Moi?
quote:Aangenaam.
Op zaterdag 16 november 2002 22:08 schreef fatima het volgende:[..]
Ik hou van Mannen en Vrouwen met Hersens van formaat.
.
quote:12. Ze rookt af en toe een joint...
Op zaterdag 16 november 2002 22:11 schreef Ryan3 het volgende:
Fatimiologie: (een tussenstand)
1. Is jongere oudere of (net als ik) jong middelbaar...
2. Heeft dochtertje, waarmee ze naar Miloes kijkt...
5. Speelt Sax...
6. In een band...
8. Ikzelf ben pas via RG's "Afwezigheid der dingen" echt op haar gefocust geworden... (Wie al veel eerder, wat zijn je ervaringen...?)
9. Soms vousvoyeert zij... (waarom is onduidelijk...).
10. Ze is ooit haaientanden gaan zoeken in 't Zwin... (zie ook mijn topic in C&H over: "In Zeews-Vlaanderen is geen kak...")
11. Impliceert dat Ryan3 zijn broek uit moet doen... (?).
Onverschillig? Who? Moi?
quote:
Ingewikkelde vragen O.O.
Ik moet nu even weg,ik geef een seintje als ik er weer ben en dan geeft u snel uw nummer en edit het directement.
quote:
In de kern komt het er op neer dat je ideeen hebt gemaakt van dat wat zich ten ene male onttrekt aan alle begripsvorming,maar dat tegelijkertijd wel de ongrond is van alle concepten, van alle verschijningsvormen,van alles wat op den duur verdwijnt.
quote:
"Wat betreft te overwegen huwelijken moet ik zeggen dat ik geen vrij man ben."Next
quote:De PvdA is een beste partij,dat zie je maar weer die Hirsjie wordt een speelbal, de PvdA had gelijk,onervaren,doortastend en onzeker,jammer,die KUT ZALM met zijn malle fratsen.
Op zaterdag 16 november 2002 22:24 schreef Ryan3 het volgende:
Vraag is toch nog steeds: gaat zij, samen met mij (en neen, ik ben niet OtherOther, de poëtische ziel) op de PvdA stemmen op 22 januari...?
quote:Houd moed, Fatima, houd moed... (BTW ik luister naar Robbie Williams)...
Op zaterdag 16 november 2002 22:45 schreef fatima het volgende:
O gut o gut o gut ogut,ik word gek van mijzelf,Puntloos.......................
Jij bent ook nooit op het moement supreme.. Zware teleurstelling dat de kern van een moderator Filosofie nooit te achterhaeln viel.
.
quote:Opmaat voor de papagaai, naar ik meen...
In de kern komt het er op neer dat je ideeen hebt gemaakt van dat wat zich ten ene male onttrekt aan alle begripsvorming,maar dat tegelijkertijd wel de ongrond is van alle concepten, van alle verschijningsvormen,van alles wat op den duur verdwijnt.
quote:Ok, maar is het de beste...?
Op zaterdag 16 november 2002 22:42 schreef fatima het volgende:[..]
De PvdA is een beste partij
quote:Ik vind dat ze die malle Elatik, voornaam wil ik hier niet noemen, eik., het congé moeten geven... Hulde aan Hirsi Ali... (Wat vind je ervan dat Sinterklaas weer in het land is trouwens...?). Zalm was ooit ook PvdA-lid, kun je zien hoe ver die PvdA'ers kunnen komen, als ze hun hoofd er maar naar kunnen zetten, dan worden ze zelfs VVD-voorman... Nou?
,dat zie je maar weer die Hirsjie wordt een speelbal, de PvdA had gelijk,onervaren,doortastend en onzeker,jammer,die KUT ZALM met zijn malle fratsen.
En nu mijn beste Ryan3,over de knie als je het nu nog niet weet.
Heb je nog even tijd? .
quote:Ik heb die goedheiligman volledig gemist om je de waarheid te zeggen.
Op zaterdag 16 november 2002 22:53 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Ok, maar is het de beste...?
[..]Ik vind dat ze die malle Elatik, voornaam wil ik hier niet noemen, eik., het congé moeten geven... Hulde aan Hirsi Ali... (Wat vind je ervan dat Sinterklaas weer in het land is trouwens...?). Zalm was ooit ook PvdA-lid, kun je zien hoe ver die PvdA'ers kunnen komen, als ze hun hoofd er maar naar kunnen zetten, dan worden ze zelfs VVD-voorman... Nou?
quote:Cosma woont boven je... Of onder... Zodiakk kan zo bij 2Vandaag gaan werken... KP'er, die oude KampPolizist mis ik ook... (Vlens de Vlegel was er toch even...? Op #filosofie zijn geen van allen...)... Hoezo ik over de knie, your humble servant am I (als je weet uit welk nummer dit komt, Lady Jane...?)...
Op zaterdag 16 november 2002 22:54 schreef fatima het volgende:
Ik mis Cosma-Shiva, Zodiakk , heer , pannekoek, DarkElf en consorte(n) plus die mesjogge troep van een Otherside aanhangers en die vamaar dat is bekend, OtherOther en anderen, this world is a problem..
plus die aanhangers van big-brother,wisten jullie wel hoe jullie eigenste stadje volhing met camera's?lachu , er bestaat een site waar ene meneer alle camera's heeft geregistreed,stel dat ik de r vergeet, oh ik huilde toen ik geboren werd , maar lach als ik doodga.
En nu mijn beste Ryan3,over de knie als je het nu nog niet weet.
Heb je nog even tijd?
.
I mesure my life in coffyspoons... (sorry)...
[Dit bericht is gewijzigd door Ryan3 op 16-11-2002 23:06]
quote:Ik ook, maar gelukkig zag ik 1 & ander op RTL4-joernaal (zoals gerard reve zoude zeggen & de schrijven), omdat om 20.05 uur kopspijkers begint etc...
Op zaterdag 16 november 2002 22:57 schreef fatima het volgende:[..]
Ik heb die goedheiligman volledig gemist om je de waarheid te zeggen.
quote:Duh...
Dag meneer Ryan3,ophouden nu met die missiedrang,nogmaals de hartelijke groeten en welterusten.
quote:schat lieveling ik heb je door, jij bent het, jij bent fok in al zijn glorie en staat aan de voorplecht van de Titanic en zegt tegen mij (fatima) schat, wil je een Whisky of een Wiskey? en dan zeg ik: "set point''.
Op zaterdag 16 november 2002 23:10 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Duh...
wetende dat wiskie op verscheidene wijze is achterhaald alszijnde het fenomeen ik of mij, ter illustratie: die doet dat beter als mij. Neehee , het is als ik. Ik en de rest weglaten dan denk je de kern te vatten en niets is minder waar. Klazien van der Zwalk uit koog uit de Zaan.. , dooie boel hier...
quote:waarom het beredeneren van alles in 1 als je al minstens 6 keer beet hebt? ben jij dan niet die vrouw die 's nachts opstaat om toch nog even snel een plasje te plegen? tuurlijk wel, ook de oosterse prinses met de innemende oogopslag laat zich niet leiden door de betwistbare aanwezigheid van het ongrijpbare.
Op zaterdag 16 november 2002 23:18 schreef fatima het volgende:[..]
schat lieveling ik heb je door, jij bent het, jij bent fok in al zijn glorie en staat aan de voorplecht van de Titanic en zegt tegen mij (fatima) schat, wil je een Whisky of een Wiskey? en dan zeg ik: "set point''.
wetende dat wiskie op verscheidene wijze is achterhaald alszijnde het fenomeen ik of mij, ter illustratie: die doet dat beter als mij. Neehee , het is als ik. Ik en de rest weglaten dan denk je de kern te vatten en niets is minder waar. Klazien van der Zwalk uit koog uit de Zaan..
, dooie boel hier...
tot later
quote:My Darling lieve ongrijpbare -Dalai- met die streepjes, ga lekker slapen..
Op zaterdag 16 november 2002 23:24 schreef -Dalai- het volgende:[..]
waarom het beredeneren van alles in 1 als je al minstens 6 keer beet hebt? ben jij dan niet die vrouw die 's nachts opstaat om toch nog even snel een plasje te plegen? tuurlijk wel, ook de oosterse prinses met de innemende oogopslag laat zich niet leiden door de betwistbare aanwezigheid van het ongrijpbare.
quote:Hulde, ik zou het niet beter kunnen zeggen
Op zaterdag 16 november 2002 23:24 schreef -Dalai- het volgende:[..]
waarom het beredeneren van alles in 1 als je al minstens 6 keer beet hebt? ben jij dan niet die vrouw die 's nachts opstaat om toch nog even snel een plasje te plegen? tuurlijk wel, ook de oosterse prinses met de innemende oogopslag laat zich niet leiden door de betwistbare aanwezigheid van het ongrijpbare.
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 23:27 schreef -Dalai- het volgende:
lieve fatima, als de wijn bier is in de man kom je er veel verder mee, ik ga dus nog maar even naar't cafétot later
quote:naar de werkelijkheid en tevens de banaliteit van het lachen tijdens het stervensproces.
Op zaterdag 16 november 2002 23:29 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Hulde, ik zou het niet beter kunnen zeggen
(Damn' waargaat men naar toe...?)
*ultieme aardappelconcerten opzet*
shit,alleen de kern stond op papier...
quote:Wil jij wel rekening houden met mij, en doe je voorzichtig... (Ik kom echt niet meer bij
Op zaterdag 16 november 2002 23:18 schreef fatima het volgende:[..]
schat lieveling ik heb je door, jij bent het, jij bent fok in al zijn glorie en staat aan de voorplecht van de Titanic en zegt tegen mij (fatima) schat, wil je een Whisky of een Wiskey? en dan zeg ik: "set point''.
quote:Wat ik dus zeggen wilde, en dit alles in het nette en even goede vrinden (BTW: is dit nog WTF...?)...
Op zaterdag 16 november 2002 23:32 schreef -Dalai- het volgende:[..]
klôpt
quote:Ga doojr, laat je gaan in een onnozel weekend in Novembejrr..
Op zaterdag 16 november 2002 23:32 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Wil jij wel rekening houden met mij, en doe je voorzichtig... (Ik kom echt niet meer bij
, hoe zit het PvdA, of niet, maar dit terzijde...)...
quote:het is zeker WTF, WFT allaang niet meer
Op zaterdag 16 november 2002 23:34 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Wat ik dus zeggen wilde, en dit alles in het nette en even goede vrinden (BTW: is dit nog WTF...?)...
quote:At crossroads I am, as your humble servant (dat spreekt...)...
Op zaterdag 16 november 2002 23:34 schreef fatima het volgende:[..]
Ga doojr, laat je gaan in een onnozel weekend in Novembejrr..
quote:What the Fuck, bedoelde gij...?
Op zaterdag 16 november 2002 23:35 schreef -Dalai- het volgende:[..]
het is zeker WTF, WFT allaang niet meer
quote:je bent er bijna, samson
Op zaterdag 16 november 2002 23:36 schreef Ryan3 het volgende:
At crossroads I am, as your humble servant (dat spreekt...)...
quote:hic veritas est beste ryan3
Op zaterdag 16 november 2002 23:36 schreef Ryan3 het volgende:[..]
What the Fuck, bedoelde gij...?
en nu toch echt weg sorry
[Dit bericht is gewijzigd door -Dalai- op 16-11-2002 23:38]
quote:Gij zijt nader...
Op zaterdag 16 november 2002 23:37 schreef -Dalai- het volgende:[..]
je bent er bijna, samson
quote:Ik lust ook wel een biertje, bijv. in café Bruin of de Engelse reet
hic veritas est beste ryan3
en nu toch echt weg sorry
quote:Oh ik word opeens zo waanzinnig geil dat willen de buren vast weten.
je bent er bijna, samson
quote:van Dalai...? Of zo maar ineens, ohne Ursache... Dat kan ook hoor, ik ben in de vakantie in Wenen geweest... Daar wilde ik wonen...
Op zaterdag 16 november 2002 23:41 schreef fatima het volgende:[..]
Oh ik word opeens zo waanzinnig geil dat willen de buren vast weten.
.
quote:Mijn vader stierf alleen, mea culpa, maar eik. was hij al eerder dood en toen kon men mij niet vinden... (over 20 jaar ben ik 60 bijna 61...!)...
Ik heb wel zoiets van wie dat ooit uitspreekt: ik heb wel zoiets vanjullie medesymphatisanten van weinig allooi,wie in godensnaam lacht er terwijl die doodgaat? Nou?
quote:Lieve Ryan3 , kom bij mijn haardvuurtje zitten en alles is goed.
Op zaterdag 16 november 2002 23:45 schreef Ryan3 het volgende:[..]
van Dalai...? Of zo maar ineens, ohne Ursache... Dat kan ook hoor, ik ben in de vakantie in Wenen geweest... Daar wilde ik wonen...
[..]Mijn vader stierf alleen, mea culpa, maar eik. was hij al eerder dood en toen kon men mij niet vinden... (over 20 jaar ben ik 60 bijna 61...!)...
quote:Op z'n minst de, effe tellen 13de?, belooft niet veel goeds... Geintje... (neen, ik ben au serieux, ech' waar... BTW: ken je de Engelse reet...?)
Op zaterdag 16 november 2002 23:49 schreef fatima het volgende:[..]
Lieve Ryan3 , kom bij mijn haardvuurtje zitten en alles is goed.
![]()
van fatima de zoveelste...
[Dit bericht is gewijzigd door Ryan3 op 16-11-2002 23:52]
quote:haal die sig er maar uit
Op zaterdag 16 november 2002 23:50 schreef Ryan3 het volgende:
Reageer ik nu, filosofilicywise, zo snel...?
quote:Waarom? (Dat is dubbelop...?) Mijn sig geeft aan dat ik onlangs nog, lees mijn topics er maar opna, tegen de kaasschaaf gevochten heb... tevergeefs, dat wel, maar ja, zo gaat dat in 't bedrijfsleven... (Kom wat vind je van Sinterklaas...?)...
Op zaterdag 16 november 2002 23:51 schreef fatima het volgende:[..]
haal die sig er maar uit
.
quote:Geen ene kaasschaaf waard te raspen op een bewerkte kont, huh?
Op zaterdag 16 november 2002 23:55 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Waarom? (Dat is dubbelop...?) Mijn sig geeft aan dat ik onlangs nog, lees mijn topics er maar opna, tegen de kaasschaaf gevochten heb... tevergeefs, dat wel, maar ja, zo gaat dat in 't bedrijfsleven... (Kom wat vind je van Sinterklaas...?)...
[Dit bericht is gewijzigd door Ryan3 op 17-11-2002 00:13]
quote:Kontjes, dat is een theoretisch concept voor uitgang, toch...?
Op zaterdag 16 november 2002 23:59 schreef fatima het volgende:[..]
Geen ene kaasschaaf waard te raspen op een bewerkte kont, huh?
memyselfandI.
kijk, in
'n fatimist
kruipt de ma
en den
al uit haar kist
--
en ik ga 'm niet uitleggen..
quote:Meester... (Ik laat Fatima, de genaamde, gaarne even aan U over, overigens begrijp ik dat U mijn motivatie deelt, laten we hier flux een "Meer fatimismen II" & evt,"- III" opvolgen, ik weet dat U het in U heeft..., U ligt haar meer dan ik, just a humble servant am I...)
Op zondag 17 november 2002 00:05 schreef OtherOther het volgende:
met planken
hier geslagen
slaagt vol
ledig fati
miskijk, in
'n fatimist
kruipt de ma
en den
al uit haar kist--
quote:En dat niet uitleggen slaat de spijker op zijn kop.Day and Night and Day and forever..
Op zondag 17 november 2002 00:05 schreef OtherOther het volgende:
met planken
hier geslagen
slaagt vol
ledig fati
miskijk, in
'n fatimist
kruipt de ma
en den
al uit haar kist--
een thuis is niet voor ieder geschapen.En tegelijkertijd weet iedereen waarover ik praat. Me Myself and I are convinced that Me Myself and I are all in love with you. .
quote:Eej men lets fall in love
Op zondag 17 november 2002 01:46 schreef zodiakk het volgende:
Ik, als fervent Fatima-exegeet, kan dit initiatief alleen maar toejuichen. Ik geloof trouwens dat ik bijna een ontcijferingssleutel heb gevonden die zich baseert op de Jazz uit het begin van de jaren zeventig. Ik hou jullie op de hoogte als ik de betekenissen van Fatima's teksten weet te ontsluiten.
quote:beste ryan3, het verschil tussen 999 en 1000 is niet zo groot als tussen 1 en 2 en sinterklaas dat is joh...empathie is heel belangrijk....ook in het bedrijfsleven...net als lezen heel belangrijk is, maar dat wist je al...net als slaap ....zeker op je eenenveertigste..bijna...
Op zaterdag 16 november 2002 23:55 schreef Ryan3 het volgende:Waarom? (Dat is dubbelop...?) Mijn sig geeft aan dat ik onlangs nog, lees mijn topics er maar opna, tegen de kaasschaaf gevochten heb... tevergeefs, dat wel, maar ja, zo gaat dat in 't bedrijfsleven... (Kom wat vind je van Sinterklaas...?)...
en ik kom dus uit de ja-ze-bestaan-nog discotheek waar ik eigenlijk maar tot 1 conclusie kwam en dat is dat alles niets minder is dan een verzameling weinig...toch? en iedereen was gezellig en leuk en druk enzo...maar ik kon ze niet uit elkaar houden dus heb ik ze maar namen gegeven als de lafaard, de lul en de laatbloeier...dat ging een stuk beter zo! pretentieus he? ja vond ik ook wel...
ik hoop dat we er allemaal...waar zijn eigenlijk ryan 1 en 2 gebleven?uitkomen zo, want dan stellen we onze lieve vrouwe in ieder geval niet teleur!
proost!
tis 'n komen
van 'n landschap
tis 'n gaan
van stromen mee
ik draag mij op
aan de wind
daar door bomen
daar door zee
vrij 'n kind
al bovenop geklommen
blij 'n kind
al met 'm mee
oh, kromdoorbomen
oh, rechtdoorzee
ga ik mee, ga mee
ga mee
Schandalig van Puntloos om met een enkel woord (duidelijk) mij van het filo gedoe heeft verwijderd net nu ik weer wat kracht heb verzameld, nee fatima is exterminated,ausradiert, maar laten we gewoon doorgaan,alhoewel,zodra je je gaat richten , pas je een methode toe en zit je vast en dat roept het tegendeel op zoals u nu allemaal kunt lezen.
En ik ga graag door met deze gevaarlijke situatie alhoewel ik er nu van overtuigd ben dat mijn missie een illusoir spel is geworden van list en bedrog,welk persoon wil nu een nieuw harnas waavan IK hoop dat het precies zal passen. Bah , anderen bereidwillig de verkeerde weg wijzen ,een soort morfineachtige toestand waarin alles goed is,een soort aankondiging van iets groters, dat ik confisqueer als van mij, a freak of nature , het is net als in de economie en in de wereld van reclame waar behoeften kunstmatig gekweekt worden om dingen te verkopen. Maar ja,wat er is gebeurd is gebeurd.Het doet er niet meer toe.respons-ability , de vaardigheid om respons te geven is gelukkig altijd aanwezig , en nu moet ik even heel hard
van al die onzinwoorden die maar blijven rollen als een waterval in de woestijn.
Een fijne dag Ryan3 , enne nog bedankt!
quote:*mooi*
Op zondag 17 november 2002 14:20 schreef OtherOther het volgende:
ik hang mij op
aan de wind
ga over bomen
over zeetis 'n komen
van 'n landschap
tis 'n gaan
van stromen meeik draag mij op
aan de wind
daar door bomen
daar door zeevrij 'n kind
al bovenop geklommen
blij 'n kind
al met 'm meeoh, kromdoorbomen
oh, rechtdoorzeega ik mee, ga mee
ga mee
*stil*
*slik*
quote:Hoi Mik , speel je nog wel? Ik ga echt vooruit joh op de bas dan,doei
Op zondag 17 november 2002 14:23 schreef Mikula het volgende:
Wat moet dit in slowchat?.
quote:Toedels
Op zondag 17 november 2002 14:16 schreef -Dalai- het volgende:
gezien de 'puntloosheid' van elke filosofische discussie ga ik maar weer in wat constructievere onderwerpen posten, over sinterklaas bijvoorbeeld...of over katten, want dat zijn zulke mysterieuze wezens vind je ook niet? tot misschien weerziens of misschien ook niet.
quote:toedels
Op zondag 17 november 2002 14:37 schreef fatima het volgende:Toedels
.
mooi gedicht otherother
quote:een echte man
Op zondag 17 november 2002 14:39 schreef -Dalai- het volgende:[..]
toedels
mooi gedicht otherother
quote:je zal inderdaad wel even moeten wennen dat er altijd nog 'die ander' is
Op zondag 17 november 2002 14:48 schreef fatima het volgende:[..]
een echte man
OtherOther
een echte vent zelfs de naam went ...
quote:Ja waarom?, beste Ryan, dat is de vraag des levens die ons allemaal bezighoudt in meer en mindere mate, en een zondag als deze (het begint hier zojuist weer te regenen) leent zich daar uitstekend voor. Conclusie luidt dan ook dat dit bij uitstek een Filosofie topicje is. De wegen van de puntloosheid leiden echter wel vaker naar onherbergzame en ondoordringbare gebieden. Wij moeten ons daar maar niet door laten ontmoedigen!
Op zondag 17 november 2002 11:40 schreef Ryan3 het volgende:
Kortom: waarom?
Tijd dus voor een fatimisme!
quote:
tja het liefdesconcept werkt polariserend en laat het gebeente verdorren.
quote:Ik moet nog ff wat hout kloven en ik raad jullie aan of liever gezegd moedig jullie aan om zelf direct te gaan zoeken zonder je te beroepen op enig ander gezag en zonder enig hulpmiddel.
Op zondag 17 november 2002 15:18 schreef RaisinGirl het volgende:[..]
Ja waarom?, beste Ryan, dat is de vraag des levens die ons allemaal bezighoudt in meer en mindere mate, en een zondag als deze (het begint hier zojuist weer te regenen) leent zich daar uitstekend voor. Conclusie luidt dan ook dat dit bij uitstek een Filosofie topicje is. De wegen van de puntloosheid leiden echter wel vaker naar onherbergzame en ondoordringbare gebieden. Wij moeten ons daar maar niet door laten ontmoedigen!
[..]
.
quote:hoe oud ben jij raisingirl?
Op zondag 17 november 2002 15:18 schreef RaisinGirl het volgende:[..]
Ja waarom?, beste Ryan, dat is de vraag des levens die ons allemaal bezighoudt in meer en mindere mate, en een zondag als deze (het begint hier zojuist weer te regenen) leent zich daar uitstekend voor. Conclusie luidt dan ook dat dit bij uitstek een Filosofie topicje is. De wegen van de puntloosheid leiden echter wel vaker naar onherbergzame en ondoordringbare gebieden. Wij moeten ons daar maar niet door laten ontmoedigen!
[..]
.
quote:
Op zondag 17 november 2002 14:48 schreef fatima het volgende:[..]
een echte man
OtherOther
een echte vent zelfs de naam went ...
quote:Ik verwijs je met alle liefde door naar mijn profiel.
Op zondag 17 november 2002 15:36 schreef -Dalai- het volgende:hoe oud ben jij raisingirl?
Verder merkte fatima ooit een keer op:
quote:
Meneer Aart ik heb het over de huidige krankzinnigheid.
quote:
Op zondag 17 november 2002 15:59 schreef RaisinGirl het volgende:Ik verwijs je met alle liefde door naar mijn profiel.
quote:
In hoeverre gaan burgers die een koe adopteren zich bemoeien met de gang van zaken binnen het kader van een eventuele ondergang?
quote:Hoe dat zo, Ryan3 ?
Op zondag 17 november 2002 22:07 schreef Ryan3 het volgende:
Ach, alles is niet eens ijdelheid, maar verspilde moeite... (Waar blijven jullie nu FoF's...?)
quote:Een teer plantje verwelkt...
Op zondag 17 november 2002 22:09 schreef OtherOther het volgende:[..]
Hoe dat zo, Ryan3 ?
quote:Jep
Op zondag 17 november 2002 14:35 schreef fatima het volgende:[..]
Hoi Mik , speel je nog wel? Ik ga echt vooruit joh op de bas dan,doei
.
quote:Werkelijk ?
Op zondag 17 november 2002 22:13 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Een teer plantje verwelkt...
quote:Een stuiptrekking, beste FoF....
Op zondag 17 november 2002 22:15 schreef OtherOther het volgende:[..]
Werkelijk ?
Ik zie 't groeien.
quote:De tijd zal 't leren.
Op zondag 17 november 2002 22:17 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Een stuiptrekking, beste FoF....
quote:Ik voel zoiets aan...
Op zondag 17 november 2002 22:18 schreef OtherOther het volgende:[..]
De tijd zal 't leren.
quote:Toch is de bloem al groter dan ie ooit geweest is.
Op zondag 17 november 2002 22:19 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Ik voel zoiets aan...
quote:Doe ik niet voldoende mijn best en is mijn goede wil nog altijd niet duidelijk genoeg aangetoond?
Op zondag 17 november 2002 22:07 schreef Ryan3 het volgende:
Ach, alles is niet eens ijdelheid, maar verspilde moeite... (Waar blijven jullie nu FoF's...?)
Dit alles leidt vanzelfsprekend tot het volgend fatimisme:
quote:
gaan ze Godfried Bomans nadoen, hoe pathetisch
quote:Jij wel RG... Als ik iets over het algemene zeg dan sluit ik jou daar altijd bij uit...
Op zondag 17 november 2002 22:23 schreef RaisinGirl het volgende:[..]
Doe ik niet voldoende mijn best en is mijn goede wil nog altijd niet duidelijk genoeg aangetoond?
,
.
quote:Zelfs Fatimismen kunnen mij niet echt meer opbeuren, the state I am in, hoewel deze wel weer leuk is...
[..]
quote:U zegt wat ik al zei.
Op zondag 17 november 2002 22:23 schreef RaisinGirl het volgende:[..]
Doe ik niet voldoende mijn best en is mijn goede wil nog altijd niet duidelijk genoeg aangetoond?
,
.
[..]
quote:Nee, geef mij maar fatima's.
En waarom spelen ze bij Ajax met het dak dicht?Zeker bang dat het gras wegwaait, dit is wartaal maar ik hoop op nog meer omstreden vrouwen liever geen Anekke's enzo.
quote:Nu, ja, ik hoop dat nog wat meer FoF's te hoop lopen...
Op zondag 17 november 2002 22:28 schreef OtherOther het volgende:[..]
U zegt wat ik al zei.
.
De aandacht, de belangstelling, voor de bloem, is 'n groeiende..
quote:Het moet toch een keer gepubliceerd worden...
Op zondag 17 november 2002 22:29 schreef RaisinGirl het volgende:[..]
Nee, geef mij maar fatima's.
quote:Ik vind dit zeer opbeurend! Jij ook, Ryan?
spetter spieter spater
ik kom een druppel later
ga maar vast naar huis
quote:Ik vind eik. al haar texten ietwat opbeurend... Hoe verzint ze het toch...
Op zondag 17 november 2002 22:32 schreef RaisinGirl het volgende:[..]
Ik vind dit zeer opbeurend! Jij ook, Ryan?
quote:Meneer, 't is toch geen hopen,
Op zondag 17 november 2002 22:29 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Nu, ja, ik hoop dat nog wat meer FoF's te hoop lopen...
Mozes weet er alles van.
quote:
Onvoorwaardelijke liefde bestaat niet,kijk maar eens als je echte honger hebt.....
quote:Tja, ook 'n fatima zit er wel eens naast.
Op zondag 17 november 2002 22:37 schreef RaisinGirl het volgende:
En waar andere mensen boeken moeten volschrijven om een punt duidelijk te maken, heeft fatima aan één zin voldoende!
[..]
quote:Hier ga ik niet op in. Sla jij er nog maar 1 achterover...
Op zondag 17 november 2002 22:40 schreef Ryan3 het volgende:
Piirros Ville Tietäväinen Ylioppilaslehden eroottisten tarinoiden kirjoituskilpailu Eros on ratkennut. Kisan voitti nimerkki Tepatius Tuulihattu tekstillään Huskvarnalaista. Zucht...
quote:
Nu drop anijs en peperkoek de gangmakers van weleer vrijwel uitgestorven zijn is er nog hoop of is hoop voor de domme?Want dat zou per slot van rekening betekenen dat de situatie waarin zich men nu bevind niet goed is en moet veranderen maar helaas valt aan het huidige moment niets te tornen.
Ik doe mijn best heer maar het valt zwaar in het land der slakken is snelheid van levensbelang geef mij dan maar een bierie.Ik groet u allerhartelijkst en denk eraan: een zalm die met de stroom meedrijft is geen echte zalm .
quote:Hij probeert zoveel mogelijk dure woorden in 1 zin te proppen, om zo een soort taalgod te lijken ofzo. Helaas maakt 'ie zoveel domme fouten dat die vlieger niet op gaat. Taalkennis laat je blijken door begrijpelijk en foutloos te schrijven, en niet door voor normale mensen onbegrijpelijke en kitscherige woorden tot een zin te smeden, die als los zand aan mekaar hangt, vol fouten zit en vervolgens van geen kanten klopt.
Op zondag 17 november 2002 22:42 schreef -Dalai- het volgende:[..]
Hier ga ik niet op in. Sla jij er nog maar 1 achterover...
quote:Nee, u moet geen mensen met mensen vergelijken, want dan is fatima toch echt ver zoek.
Op zondag 17 november 2002 22:43 schreef Ryan3 het volgende:
Ze is een soort Reve, volgens mij...
quote:
Op zondag 17 november 2002 22:44 schreef RaisinGirl het volgende:
Dit is toch echt een hoogtepunt in het werk van fatima, vind ik.
[..]
!
quote:
Op zondag 17 november 2002 22:46 schreef OtherOther het volgende:[..]
Nee, u moet geen mensen met mensen vergelijken, want dan is fatima toch echt ver zoek.
quote:Ik mis ze wel 'n beetje.
Op zondag 17 november 2002 22:48 schreef Ryan3 het volgende:[..]
quote:Yep, ik ben weer bij... Morgen ben ik vrij, dus ik ga lekker naar detectives kijken...
Op zondag 17 november 2002 22:49 schreef RaisinGirl het volgende:
Ryan lacht weer!
quote:"Piirros Ville Tietäväinen Ylioppilaslehden eroottisten tarinoiden kirjoituskilpailu Eros on ratkennut. Kisan voitti nimerkki Tepatius uulihattu tekstillään Huskvarnalaista."
Op zondag 17 november 2002 22:45 schreef Ryan3 het volgende:
Hij probeert zoveel mogelijk dure woorden in 1 zin te proppen, om zo een soort taalgod te lijken ofzo. Helaas maakt 'ie zoveel domme fouten dat die vlieger niet op gaat. Taalkennis laat je blijken door begrijpelijk en foutloos te schrijven, en niet door voor normale mensen onbegrijpelijke en kitscherige woorden tot een zin te smeden, die als los zand aan mekaar hangt, vol fouten zit en vervolgens van geen kanten klopt.
...is de finse beschrijving van een anale porno website. vertaal hem eens voor ons ryan3?
[Dit bericht is gewijzigd door -Dalai- op 17-11-2002 22:54]
quote:Spellen is in Finland wrs. een heter hangijzer dan bij ons, wat jij...?
Op zondag 17 november 2002 22:52 schreef -Dalai- het volgende:[..]
"Piirros Ville Tietäväinen Ylioppilaslehden eroottisten tarinoiden kirjoituskilpailu Eros on ratkennut. Kisan voitti nimerkki Tepatius uulihattu tekstillään Huskvarnalaista."
...is de finse beschrijving van een anale porno website.
quote:geen idee, maar ben wel benieuwd naar waar de domme fouten zitten! toe vertel alsjeblieft.
Op zondag 17 november 2002 22:53 schreef Ryan3 het volgende:Spellen is in Finland wrs. een heter hangijzer dan bij ons, wat jij...?
fatima weet wel raad met vervelende lui overigens.
quote:
Houd je harses halve zool 2x.
quote:gelukkig zitten we in slowchat!
Op zondag 17 november 2002 22:57 schreef RaisinGirl het volgende:
Zeg heren, laten we het wel een beetje ontopic houden.fatima weet wel raad met vervelende lui overigens.
quote:Domme fouten ?
Op zondag 17 november 2002 22:57 schreef -Dalai- het volgende:[..]
geen idee, maar ben wel benieuwd naar waar de domme fouten zitten! toe vertel alsjeblieft.
quote:
Op zondag 17 november 2002 23:33 schreef OtherOther het volgende:
ik lust geen pap.
maar hier wel van.snapt u ?
ja, allen.
[Dit bericht is gewijzigd door -Dalai- op 17-11-2002 23:45]
quote:Weet u veel ?
Op zondag 17 november 2002 23:41 schreef -Dalai- het volgende:[..]
zou het echt...
...het zou niet raar zijn
quote:-edit-
Op zondag 17 november 2002 23:44 schreef OtherOther het volgende:Weet u veel ?
weer even in de koelkast
quote:Altijd te weinig.
Op zondag 17 november 2002 23:46 schreef -Dalai- het volgende:[..]
niet genoeg...
u?
-edit-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |