abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6837173
Ik stel voor, ik weet dat het ongebruikelijk is, wellicht zelfs niet toegestaan, dat Fatima dit topic gebruikt om texten te spuien... Andere deelnemers kunnen dan eventueel proberen op die texten te reageren of zo... (Met een smilie bijvoorbeeld.) Verklaren niet, want eenvoudig verklaarbaar zijn haar texten niet. Ik stel ook voor dat de inmiddels grote schare van volgelingen van Fatima de hoogtepunten van wat ik Fatimismen wil noemen in dit topic pasten.... Ook wil ik werken aan Fatimiologie, hetgeen voor mij betekent dat we met z'n allen op zoek gaan naar de vrouw achter de texten en eventueel een beknopte biografie met z'n allen opstellen. Anyway, lijkt me een dolletjes project. Ik ben enthousiast, wie doet er mede...
I´m back.
pi_6837187
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 17:11 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ben enthousiast, wie doet er mede...
Graag... ik ga direct op zoek.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_6837227
Soms (deel)
quote:
Op vrijdag 2 augustus 2002 03:29 schreef fatima het volgende:
duurt een plas te lang

[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 16-11-2002 17:16]

Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_6837238
Deze is misschien wat aan de ordinaire kant, maar ja dat is ook een kant van haar... Kwam daareven binnen op een topic van mij in Seksualiteit, waarbij de vraagstelling was: hebben negerinnen in analogie met hun mannelijk counterparts ook een grote kut....
quote:
Mijn Surinaamse vriendin Sonja heeft een remedie tegen een te grote
kut,mene neme een portie gekookt water en pleurt daar een paar eetlepels zout in en dan maar spoelen in de poenie , het werkt echt,je kutje is weer als nieuw en zo nauw als een poepgat.
Ik weet niet of er verschil zit in het kut formaat van Afrikaanse vrouwen, wat mij bezighoud zijn de vaak enorme afmetingen van de penis bij geestelijk minder valide mensen,echt ongelooflijk en de lengte en dikte van de penis van de erudieteling is vaak minimaal,het lijkt of de hersenen dat hebben overgenomen .Wat denken jullie?Zit het verstand in de pik?
I´m back.
pi_6837288
I rest my case...
quote:
dan kom ik weer uit op de papegaai, geweldige uitvinding alleen moet het niet blijven steken in nabootsing en zal ooit de papegaai vrijelijk kunnen spreken over de afwezigheid der dingen na uitgebreide studie en ervaring uiteraard.
I´m back.
pi_6837311
Hier kunnen we het mee doen, hoewel ik er nog niet klaar mee ben...
quote:
Taal en woorden scheppen imaginaire mogelijkheden.Wanneer je een woord hoort en de betekenis daarvan kent ,ontstaat er een kettingreactie van associaties doordat het woord en betekenis worden samengebracht.Neem bv het woord paard,vrijwel onmiddelijk komen er beelden en associaties die met paard te maken hebben.Onvrijwillig niet te stoppen en afhankelijk van conditioneringen,opvoeding,opleiding.En via die keten van associaties kom je vaak op iets heel anders uit,het een lokt het andere uit.Die aandacht blijft zeg maar vastkleven aan die beweging.
Je kan een mes gebruiken om brood te smeren en om iemand dood te steken.Taal kan je gebruiken om de waarheid te spreken en om te liegen.
Wat wilde ik ook alweer zeggen, o ja over een zijn , zeggen dat alles een is en ervaren dat alles een is,zijn twee verschillende dingen.De integratie ,het samenvallen van zien en ervaren,is het belangrijkste in je leven.Het is de snelste remedie om oorlog en geweld en lijden tot een minimum te beperken(want daar ontkomen wij niet aan) dat betekent dat als ik iemand een klap geef ik mezelf een klap geef ,gooi je olie in zee,dan gooi je in wezen olie op jezelf:vervuil je het milieu,dan vervuil je jezelf.Iedere moord is zelfmoord.
Nu zal de oplettende lezer denken wat heeft dit verhaal met kwantumfysica en het nieuwe denken te maken? Dan denk ik:Hoe kan een denkpatroon haar theoretische basis verliezen,is dat juist niet de uitkomst van het denken,worden we niet door het denken zelf gek gemaakt?Neem een woord en herhaal dat 50 maal,het woord verliest volledig zijn betekenis , herhaling,slaapverwekkend ,goed voor als je wilt slapen ,maar misschien niet zo goed als je wil ontwaken,het vitaliseert niet.Brengt je niet tot leven,net als moeders die van nature hun kind over het hoofd aaien of rug , ze worden allebei rustig en ten slotte valt het kind in slaap.Goed voor moeders en kinderen en ook huisdieren trouwens en dan kom ik weer uit op de aaicultuur die hier in het westen heerst,de katten en honden,Poekieeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
I´m back.
pi_6837435
Kom op idlers...
I´m back.
pi_6838272
Therapeute fatima die zich via nachtelijke slowchat probeert in te leven in de zieleroerselen van een minderbegaafde,
quote:
Jij hebt geen geld...

Martin
quote:
F: Hoe weet je dat?
quote:
Ik ben heel goed...

Martin

quote:
F: Waarom bent U zo vijandig?
quote:
Ikke ?!?
Hoezo ?

Martin

quote:
F: En zo kort van stof? Bent U een oudere jongere?
quote:
Yep, ben 54 en geil op meisjes van 12...

Martin

quote:
F: Bent U opgegroeid in een weeshuis?
Deze vraag is aan Martin, de beste
quote:
Nee, moet dat ?

Martin

quote:
F: Nee,maar Uw teksten klinken zo eenzaam.
quote:
Ben ik ook...
Neuken ?

Martin

quote:
F: Dat bedoel ik!
en zo gaat dat nog even voort.

[Dit bericht is gewijzigd door Mugger op 16-11-2002 19:10]

“Everybody's got plans...until they get hit.” - Mike Tyson
pi_6838345
quote:
F: Bent U opgegroeid in een weeshuis?
Deze vraag is aan Martin, de beste
I´m back.
  zaterdag 16 november 2002 @ 18:42:56 #10
11502 nipeng
The last ride is free
pi_6838346
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 17:23 schreef Ryan3 het volgende:
Hier kunnen we het mee doen, hoewel ik er nog niet klaar mee ben...
[..]
Goede post van F tima.
pi_6838370
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 18:42 schreef nipeng het volgende:

[..]

Goede post van F tima.

Zeker vooral ook hoe ze moeiteloos doorkoppelt naar Poekie...
I´m back.
pi_6838401
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 17:11 schreef Ryan3 het volgende:
Ik stel voor, ik weet dat het ongebruikelijk is, wellicht zelfs niet toegestaan, dat Fatima dit topic gebruikt om texten te spuien... Andere deelnemers kunnen dan eventueel proberen op die texten te reageren of zo... (Met een smilie bijvoorbeeld.) Verklaren niet, want eenvoudig verklaarbaar zijn haar texten niet. Ik stel ook voor dat de inmiddels grote schare van volgelingen van Fatima de hoogtepunten van wat ik Fatimismen wil noemen in dit topic pasten.... Ook wil ik werken aan Fatimiologie, hetgeen voor mij betekent dat we met z'n allen op zoek gaan naar de vrouw achter de texten en eventueel een beknopte biografie met z'n allen opstellen. Anyway, lijkt me een dolletjes project. Ik ben enthousiast, wie doet er mede...
Ja ik , dolletjes , super , ik zie al dat de boel aardig binnen begint te stromen,eindelijk gerechtigheid! Chapeau voor Ryan3!
pi_6838454
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 18:46 schreef fatima het volgende:

[..]

Ja ik , dolletjes , super , ik zie al dat de boel aardig binnen begint te stromen,eindelijk gerechtigheid! Chapeau voor Ryan3!

I´m back.
pi_6838493
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 18:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Cool men .
pi_6838506
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 18:51 schreef fatima het volgende:

[..]

Cool men .

PS: boodschappen gedaan...?
I´m back.
pi_6838971
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 18:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

PS: boodschappen gedaan...?

Jawohl en een heerlijk vissoepje gemaakt,ik kan er weer helemaal tegen aan,helaas de opkomst is bedroevend laag , wat jij?
pi_6839053
ik zal op deze teksten reageren met een smilie.

pi_6839190
quote:
heb al dagen geprobeerd om mijn naam fatima te veranderen , kan iemand alsjeblieft zeggen hoe??
hmm...beetje een antifatimisme he
pi_6839318
Wat heerlijk ik kan hier ongebreideld mijn gang gaan als een paard dat de hele winter op stal staat en er weer uit mag,wild rondspringen enzo.
Ik vergeet helemaal aan mijn wijntje te nippen,kan je nagaan hoe heerlijk het is vrij te mogen praten,lachen,ondanks de behoefte aan liefde en bevestiging.Ihaa,eindelijk erkenning,yesss.

Wisten jullie bijvoorbeeld dat als je maximaal de ruimte krijgt de meest wonderbaarlijke dingen zich aan je presenteren?Zonder dominantie, oh ik moet opeens denken aan die film The Man Who Listens To Horses, een echte redneck,die met bruut geweld een paard temmen,niet zomaar een paard nee,wilde mustangs en dat is niet mis.
Een mustang trapt je zo dood,die dieren kunnen een vlieg op anderhalve meter doodtrappen.En Monty had het trainen van zijn vader geleerd,dat was geen leuk gezicht...
Wat deed hij? (hij walgde van zijn vaders praktijken)hij ging kijken hoe paarden zich in het wild gedragen en ontdekt een aantal dingen.
Hij ziet een aantal gedragspatronen,bv dat de vrouwtjes en niet de mannetjes de leiders zijn. Al met al krijgt hij het voor elkaar om binnen dertig minuten een halfwild paard zo mak te krijgen dat het zich laat zadelen enzo.
Hij vertelt het aan zijn vader , hij heeft iets ontdekt en gecreeerd,en wat doet die vader?....

pi_6839362
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 19:30 schreef -Dalai- het volgende:

[..]

Zeur niet Dalai , kom op , je kan het! Niet zo negatief hoor.What,s in a name? Ik hoef die oude woorden niet meer te lezen,ja over 10 jaar dan is het wel geinig.
pi_6839370
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 19:38 schreef fatima het volgende:
Wat heerlijk ik kan hier ongebreideld mijn gang gaan als een paard dat de hele winter op stal staat en er weer uit mag,wild rondspringen enzo.
Ik vergeet helemaal aan mijn wijntje te nippen,kan je nagaan hoe heerlijk het is vrij te mogen praten,lachen,ondanks de behoefte aan liefde en bevestiging.Ihaa,eindelijk erkenning,yesss.

Wisten jullie bijvoorbeeld dat als je maximaal de ruimte krijgt de meest wonderbaarlijke dingen zich aan je presenteren?Zonder dominantie, oh ik moet opeens denken aan die film The Man Who Listens To Horses, een echte redneck,die met bruut geweld een paard temmen,niet zomaar een paard nee,wilde mustangs en dat is niet mis.
Een mustang trapt je zo dood,die dieren kunnen een vlieg op anderhalve meter doodtrappen.En Monty had het trainen van zijn vader geleerd,dat was geen leuk gezicht...
Wat deed hij? (hij walgde van zijn vaders praktijken)hij ging kijken hoe paarden zich in het wild gedragen en ontdekt een aantal dingen.
Hij ziet een aantal gedragspatronen,bv dat de vrouwtjes en niet de mannetjes de leiders zijn. Al met al krijgt hij het voor elkaar om binnen dertig minuten een halfwild paard zo mak te krijgen dat het zich laat zadelen enzo.
Hij vertelt het aan zijn vader , hij heeft iets ontdekt en gecreeerd,en wat doet die vader?....

Die slaat hem verrot natuurlijk... (BTW: een film met Montgomery Clift...? Tragische homoseksueel...? O, ja Sinterklaas is weer in het land...)
I´m back.
pi_6839388
F tima.
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_6839425
sweek darling sweety, hoe noem je in godsnaam een fatima die een orgasme heeft? Ik kom er niet mee klaar! .
pi_6839427
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 19:30 schreef -Dalai- het volgende:

[..]

Helemaal niet. Een typisch Fatimisme... Ze probeert bijv. ook nog steeds op #filosofie terecht te komen... En hoewel ik op #filosofie nog even een campagne gevoerd heb om haar in te lijven is het tot op heden nog niet gelukt... Overigens is zij natuurlijk ook een oudere-jongere, of wellicht al een jonge middelbare, doch echter geenszins in de 20 meer, maar dit terzijde... Ben benieuwd of OtherOther nog komt kijken hier...
I´m back.
pi_6839443
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 19:45 schreef fatima het volgende:
sweek darling sweety, hoe noem je in godsnaam een fatima die een orgasme heeft? Ik kom er niet mee klaar! .
Fatorgiastisch...?
I´m back.
pi_6839482
Zonde is alleen dat RG hier nimmer echt van harte aan mede kan doen... (Ofwel, kweet nie...)
I´m back.
pi_6839603
O,ja en of iedereen een quote van je weet wel wie in zijn signature kan opnemen... We moeten ons enthousiasme verspreiden...
I´m back.
pi_6839606
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 19:48 schreef Ryan3 het volgende:
Zonde is alleen dat RG hier nimmer echt van harte aan mede kan doen... (Ofwel, kweet nie...)
Ik vond persoonlijk deze van fatima heel mooi, .
quote:
Ik heb hem van mijn vader geleerd,de zwembadpas en komt uitstekend van pas bij het bestijgen van een grote berg.
Je bovenlichaam diep naar voren buigen en de armen laten zwaaien op natuurlijke wijze,moet je zien hoe snel je die berg op komt,het afdalen zou ik op die manier niet aanraden.
Tevens heeft mijn vader mij de stervende zwaan geleerd.
fatima is fantaaastisch!
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_6839616
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 19:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Helemaal niet. Een typisch Fatimisme... Ze probeert bijv. ook nog steeds op #filosofie terecht te komen... En hoewel ik op #filosofie nog even een campagne gevoerd heb om haar in te lijven is het tot op heden nog niet gelukt... Overigens is zij natuurlijk ook een oudere-jongere, of wellicht al een jonge middelbare, doch echter geenszins in de 20 meer, maar dit terzijde... Ben benieuwd of OtherOther nog komt kijken hier...

Jij bent toch OtherOther? Du schweinekopf,als ik daar zwerf zit ik continu tegen mijzelf te lullen er is NOOIT een ziel te bekennen.

Maar even over die vader,nee over Monty,hij is nu een jaar of 65 en is zijn ontdekking op ontspoorde jongeren gaan toepassen,je weet wel die kinderen met een teveel aan energie die in conflict zijn met de maatschappij en de politie en dergelijke.
Hij past dus dezelfde methode(gewoon kijken en luisteren)toe als in de paardewereld.Hij is dus een zeldzaam sensitieve bloem in de wereld van Texas waar je dat niet zou verwachten.Hij zei over zijn vader in het programma boulevard ''dankzij de brute manier van mijn vader ben ik gaan kijken of het niet anders kon''.

Wat een schoonheid he Ryan3?

pi_6839625
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 19:55 schreef RaisinGirl het volgende:

[..]

[..]

fatima is fantaaastisch!

Gelukkig meid (leuk plaatje heb je trouwens...)...
I´m back.
pi_6839645
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 19:55 schreef RaisinGirl het volgende:

[..]

[..]

fatima is fantaaastisch!

Heb je het ook daadwerkelijk uitgeprobeerd? Het werkt namelijk als een tiet. .
pi_6839648
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 19:45 schreef fatima het volgende:
Een fontimatijn?
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_6839710
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 19:56 schreef sweek het volgende:

[..]

Een fontimatijn?

Wow ik zou er graag een beleven. .
pi_6839740
quote:
Helaas luisteren mensen(vrouwen)te veel naar hun biologische klok en gaan in opgefokte toestand een kind krijgen van een welwillende sukkel.
Wat krijg je dan?Sukkels.
mwah, deze is beter:
quote:
Tot Authentiek zijn kon men slechts in weekends komen
en zelfs dan moest je er nog een auto voor lenen.
pi_6839773
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 20:02 schreef -Dalai- het volgende:

[..]

Oh wat leuk,heb ik dat gezegd? Briljant. .
pi_6839775
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 20:00 schreef fatima het volgende:

[..]

Wow ik zou er graag een beleven. .

Er zijn vast genoeg mannen, vrouwen en andere wezens die er u eentje willen bezorgen.
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_6839793
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 22:32 schreef fatima het volgende:
Achter je auto een trekhaak en een kaasschaaf.
"I only sign for beautiful girls" Marat Safin
pi_6839833
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 20:04 schreef sweek het volgende:

Er zijn vast genoeg mannen, vrouwen en andere wezens die er u eentje willen bezorgen.

tzhja het is legaal he..
pi_6839840
De profeet fatima:
quote:
Op maandag 29 juli 2002 16:04 schreef fatima het volgende:
Alleen het hoofd blijft over plus een klein armpje en handje om het toetsenbord te kunnen bedienen
Ook de voeding doet er niet meer toe alles via de comp.(dit naar idee van meneer AH)
De degeneratie is al volop aan de gang en trouwens het eindstadium halen we nieteens want in 2007 komt die komeet van 2km toch naar beneden?In de zee plons, een vloedgolf die de wereld overspoelt of een immens gat in de aarde waar het opwaaiend stof de zon doet verblinden en wij in duisternis gehuld zullen worden.
"I only sign for beautiful girls" Marat Safin
pi_6839875
quote:
Absoluut het is de kift,waarop eigenlijk?Waar gaat dit om?
Precisiepoepen voor de colonspasticus in Suawoude?
pi_6839992
hoe meer ik lees hoe banger ik word
pi_6840035
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 20:29 schreef -Dalai- het volgende:
hoe meer ik lees hoe banger ik word
Vertel , het is slechts uitvergrote onzin,het enige wat je moet onthouden is ''Niet mijn wil , maar Uw wil geschiedde''.
Het blijven woorden die forever altijd eeuwig verwijzen naar het zelfde,snap dat dan. .
pi_6840037
quote:
Studenten zijn tamelijke droogklootjes,hoewel wij niet met ze gesproken hebben,ze kunnen wel geil dansen.
.
pi_6840049
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 20:33 schreef RaisinGirl het volgende:

[..]

.

Oh dat was een heel leuk weekend,ik zal hem weer eens bellen!
pi_6840176
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 20:33 schreef RaisinGirl het volgende:

[..]

.

(Ik kom niet meer bij....)
I´m back.
pi_6840209
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 20:33 schreef fatima het volgende:

[..]

Vertel , het is slechts uitvergrote onzin,het enige wat je moet onthouden is ''Niet mijn wil , maar Uw wil geschiedde''.
Het blijven woorden die forever altijd eeuwig verwijzen naar het zelfde,snap dat dan. .

(meer dan 5175 posts, mensen...)...
I´m back.
pi_6840233
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 20:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

(meer dan 5175 posts, mensen...)...

Echt zoveel? Dan ben ik geen Newbie meer,hoera,hoera,hoera .
pi_6840326
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 20:33 schreef fatima het volgende:

Het blijven woorden die forever altijd eeuwig verwijzen naar het zelfde,snap dat dan.

geldt dat niet voor ons allemaal lieve fatima?

uiteindelijk dienen woorden maar een doel

pi_6840351
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 16:43 schreef fatima het volgende:
Mijn Surinaamse vriendin Sonja heeft een remedie tegen een te grote
kut,mene neme een portie gekookt water en pleurt daar een paar eetlepels zout in en dan maar spoelen in de poenie , het werkt echt,je kutje is weer als nieuw en zo nauw als een poepgat.

Ik weet niet of er verschil zit in het kut formaat van Afrikaanse vrouwen, wat mij bezighoud zijn de vaak enorme afmetingen van de penis bij geestelijk minder valide mensen,echt ongelooflijk en de lengte en dikte van de penis van de erudieteling is vaak minimaal,het lijkt of de hersenen dat hebben overgenomen .Wat denken jullie?Zit het verstand in de pik?

But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_6840370
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 21:04 schreef pos het volgende:
ha! daar is pos ook
pi_6840445
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 21:06 schreef -Dalai- het volgende:

ha! daar is pos ook

Hoi -Dalai- kusje?
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_6840461
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 21:02 schreef -Dalai- het volgende:

[..]

geldt dat niet voor ons allemaal lieve fatima?

uiteindelijk dienen woorden maar een doel

7Absoluut lieve -Dalai-. welk doel? .
pi_6840520
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 21:12 schreef fatima het volgende:

[..]

7Absoluut lieve -Dalai-. welk doel? .

het samenvallen van zien en ervaren
pi_6840627
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 21:17 schreef -Dalai- het volgende:

[..]

het samenvallen van zien en ervaren

Nou ga dan maar met Pos zitten zoenen,wat een gortdroge filosofische ongelukkigheid,liefde zonder wijsheid is krankzinnigheid dat weet ieder kind.Kan jij iets zien dat je niet kunt zien?

Sommige mensen gaan ervaringen kopieren van anderen,het nadoen en dan raakt men gefrustreerd,en krijg je van die acseten,celibatair leven enzo,erger kan het niet!

pi_6840640
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 21:26 schreef fatima het volgende:

[..]

Nou ga dan maar met Pos zitten zoenen,wat een gortdroge filosofische ongelukkigheid,liefde zonder wijsheid is krankzinnigheid dat weet ieder kind.Kan jij iets zien dat je niet kunt zien?

Sommige mensen gaan ervaringen kopieren van anderen,het nadoen en dan raakt men gefrustreerd,en krijg je van die acseten,celibatair leven enzo,erger kan het niet!

ik zat al te wachten...
pi_6840679
als er iemand primair is ingesteld dan ben ik het wel...ik ben trouwens een mongooltje
pi_6840689
Fatimiologie: (een tussenstand)
1. Is jongere oudere of (net als ik) jong middelbaar...
2. Heeft dochtertje, waarmee ze naar Miloes kijkt...
3. Woont in Mokum... (waar is onduidelijk)...
4. Woont 1 etage boven of onder Cosma Diva...
5. Speelt Sax...
6. In een band...
7. Heeft een wrs. one-night stand gehad met een tamelijk droogklootje, ofwel een student...
8. Ikzelf ben pas via RG's "Afwezigheid der dingen" echt op haar gefocust geworden... (Wie al veel eerder, wat zijn je ervaringen...?)
9. Soms vousvoyeert zij... (waarom is onduidelijk...).
10. Ze is ooit haaientanden gaan zoeken in 't Zwin... (zie ook mijn topic in C&H over: "In Zeews-Vlaanderen is geen kak...")
11. Impliceert dat Ryan3 zijn broek uit moet doen... (?).

[Dit bericht is gewijzigd door Ryan3 op 16-11-2002 22:08]

I´m back.
pi_6840711
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 21:30 schreef Ryan3 het volgende:
Ik doe nu 2 dingen tegelijk (wie zegt dat mannen dat niet kunnen), maar ala... 1. Zou ze ook nog PvdA stemmen...? 2. Fatimiologie: wie is Fatima (een begin)...?

5. Speelt Sax...
6. In een band...
7. Heeft een wrs. one-night stand gehad met een tamelijk droogklootje, ofwel een student...
8. Ikzelf ben pas via RG's "Afwezigheid der dingen" echt op haar gefocust geworden... (Wie al veel eerder, wat zijn je ervaringen...?)

Wie maakt het rijtje af...

in hoeverre zijn dat feiten?
pi_6840725
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 21:29 schreef -Dalai- het volgende:
als er iemand primair is ingesteld dan ben ik het wel...ik ben trouwens een mongooltje
Oh lekkerrr........
Die had je ook al in gedachte,shit,ik ga even een ommetje maken en een zakje van t een of ander scoren en mij diep bezinnen op deze cirkelgang der zinnen, tot zo , want je begrijpt natuurlijk dat ik dit topic tot op het bot uitbuit,ik mis nog enkele lieden..
pi_6840729
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 21:32 schreef -Dalai- het volgende:

[..]

in hoeverre zijn dat feiten?

Moeten we vragen aan je weet wel wie, maar ik heb deze dingen kunnen extraheren uit haar texten, als U begrijpt wat ik bedoel...
I´m back.
pi_6840742
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 21:33 schreef fatima het volgende:

[..]

Oh lekkerrr........
Die had je ook al in gedachte,shit,ik ga even een ommetje maken en een zakje van t een of ander scoren en mij diep bezinnen op deze cirkelgang der zinnen, tot zo , want je begrijpt natuurlijk dat ik dit topic tot op het bot uitbuit,ik mis nog enkele lieden..

Mij toch niet zeker...?
I´m back.
pi_6840749
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 21:30 schreef Ryan3 het volgende:
Ik doe nu 2 dingen tegelijk (wie zegt dat mannen dat niet kunnen), maar ala... 1. Zou ze ook nog PvdA stemmen...? 2. Fatimiologie: wie is Fatima (een begin)...?

2. Heeft dochtertje, waarmee ze naar Minoes kijkt...
5. Speelt Sax...
6. In een band...

Wie maakt het rijtje af...

pi_6840769
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 21:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Moeten we vragen aan je weet wel wie, maar ik heb deze dingen kunnen extraheren uit haar texten, als U begrijpt wat ik bedoel...

juist...dan heeft fatima een zoon van 15 waarmee ze samen naar ramses shaffy luistert
pi_6840783
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 21:35 schreef fatima het volgende:

[..]

Ja, en...? O, ja

9 . soms vousvoyeert zij... (waarom is onduidelijk...).

I´m back.
pi_6840786
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 21:33 schreef fatima het volgende:

[..]

Oh lekkerrr........

goed idee
pi_6840796
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 21:36 schreef -Dalai- het volgende:

[..]

juist...dan heeft fatima een zoon van 15 waarmee ze samen naar ramses shaffy luistert

Jong middelbaar, ik dacht het al...
I´m back.
pi_6840854
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 21:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jong middelbaar, ik dacht het al...

Je gaat maar door he met dat kietelen? Lieve Haaietand,wanneer ga jij eens met de billen bloot?Eindeloze ouwehoer,oh heerlijk,daar raak je toch niet over uitgepraat? .
Ik ga nu echt even van de benewagen.
pi_6840997
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 21:42 schreef fatima het volgende:

[..]

Je gaat maar door he met dat kietelen? Lieve Haaietand,wanneer ga jij eens met de billen bloot?Eindeloze ouwehoer,oh heerlijk,daar raak je toch niet over uitgepraat? .
Ik ga nu echt even van de benewagen.

Ja, boodschappen doen...
10. Ze is ooit haaientanden gaan zoeken in 't Zwin... (zie ook mijn topic in C&H over: "In Zeews-Vlaanderen is geen kak..."

Ondertussen wacht ik op een post van KP...

I´m back.
pi_6841025
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 21:42 schreef fatima het volgende:

[..]

Je gaat maar door he met dat kietelen? Lieve Haaietand,wanneer ga jij
met de billen bloot?

Billen bloot? Je bedoelt dat ik mijn broek uit moet doen?...
I´m back.
pi_6841080
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 21:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, boodschappen doen...
10. Ze is ooit haaientanden gaan zoeken in 't Zwin... (zie ook mijn topic in C&H over: "In Zeews-Vlaanderen is geen kak..."

Ondertussen wacht ik op een post van KP...

ze rookt af en toe een joint, waaronder vanavond

verwerk je het wel allemaal in je grote lijst ryan3?

pi_6841093
en ze houdt van mannen met een fallus van formaat
pi_6841103
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 21:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Billen bloot? Je bedoelt dat ik mijn broek uit moet doen?...

Ach,het is een manier om je omgeving te straffen,als je erg gekwetst bent , is onverschilligheid dodelijk voor de ander.Woede is okay,maar onverschilligheid kan mensen tot razernij brengen.Omdat je ze negeert,je ontkent hun bestaan.Het doel van elke srtijd en van elke ruzie is gezien willen worden en opeens stel JIJ je onverschillig op. het is echt tijd voor een zakje. .
pi_6841121
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 22:05 schreef -Dalai- het volgende:
en ze houdt van mannen met een fallus van formaat
Ik hou van Mannen en Vrouwen met Hersens van formaat. .
pi_6841149
5. Speelt Sax...
6. In een band...
10. Ze is ooit haaientanden gaan zoeken in 't Zwin... (zie ook mijn topic in C&H over: "In Zeews-Vlaanderen is geen kak...")

Onverschillig? Who? Moi?

I´m back.
pi_6841158
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 22:08 schreef fatima het volgende:

[..]

Ik hou van Mannen en Vrouwen met Hersens van formaat. .

Aangenaam.
I´m back.
pi_6841184
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 22:11 schreef Ryan3 het volgende:
5. Speelt Sax...
6. In een band...

Onverschillig? Who? Moi?

12. Ze rookt af en toe een joint...
I´m back.
pi_6841223
13. Poëzie...
quote:
Ingewikkelde vragen O.O.
Ik moet nu even weg,ik geef een seintje als ik er weer ben en dan geeft u snel uw nummer en edit het directement.
I´m back.
pi_6841260
Vraag is toch nog steeds: gaat zij, samen met mij (en neen, ik ben niet OtherOther, de poëtische ziel) op de PvdA stemmen op 22 januari...?
I´m back.
pi_6841309
quote:
In de kern komt het er op neer dat je ideeen hebt gemaakt van dat wat zich ten ene male onttrekt aan alle begripsvorming,maar dat tegelijkertijd wel de ongrond is van alle concepten, van alle verschijningsvormen,van alles wat op den duur verdwijnt.
pi_6841370
nog eentje wat meer op de essentie gericht
quote:
"Wat betreft te overwegen huwelijken moet ik zeggen dat ik geen vrij man ben."

Next

pi_6841478
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 22:24 schreef Ryan3 het volgende:
Vraag is toch nog steeds: gaat zij, samen met mij (en neen, ik ben niet OtherOther, de poëtische ziel) op de PvdA stemmen op 22 januari...?
De PvdA is een beste partij,dat zie je maar weer die Hirsjie wordt een speelbal, de PvdA had gelijk,onervaren,doortastend en onzeker,jammer,die KUT ZALM met zijn malle fratsen.
pi_6841509
O gut o gut o gut ogut,ik word gek van mijzelf,Puntloos.......................
Jij bent ook nooit op het moement supreme. . Zware teleurstelling dat de kern van een moderator Filosofie nooit te achterhaeln viel. .
pi_6841539
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 22:45 schreef fatima het volgende:
O gut o gut o gut ogut,ik word gek van mijzelf,Puntloos.......................
Jij bent ook nooit op het moement supreme. . Zware teleurstelling dat de kern van een moderator Filosofie nooit te achterhaeln viel. .
Houd moed, Fatima, houd moed... (BTW ik luister naar Robbie Williams)...
I´m back.
pi_6841553
quote:
In de kern komt het er op neer dat je ideeen hebt gemaakt van dat wat zich ten ene male onttrekt aan alle begripsvorming,maar dat tegelijkertijd wel de ongrond is van alle concepten, van alle verschijningsvormen,van alles wat op den duur verdwijnt.
Opmaat voor de papagaai, naar ik meen...
I´m back.
pi_6841601
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 22:42 schreef fatima het volgende:

[..]

De PvdA is een beste partij

Ok, maar is het de beste...?
quote:
,dat zie je maar weer die Hirsjie wordt een speelbal, de PvdA had gelijk,onervaren,doortastend en onzeker,jammer,die KUT ZALM met zijn malle fratsen.
Ik vind dat ze die malle Elatik, voornaam wil ik hier niet noemen, eik., het congé moeten geven... Hulde aan Hirsi Ali... (Wat vind je ervan dat Sinterklaas weer in het land is trouwens...?). Zalm was ooit ook PvdA-lid, kun je zien hoe ver die PvdA'ers kunnen komen, als ze hun hoofd er maar naar kunnen zetten, dan worden ze zelfs VVD-voorman... Nou?
I´m back.
pi_6841607
Ik mis Cosma-Shiva, Zodiakk , heer , pannekoek, DarkElf en consorte(n) plus die mesjogge troep van een Otherside aanhangers en die vamaar dat is bekend, OtherOther en anderen, this world is a problem..
plus die aanhangers van big-brother,wisten jullie wel hoe jullie eigenste stadje volhing met camera's? lachu , er bestaat een site waar ene meneer alle camera's heeft geregistreed,stel dat ik de r vergeet, oh ik huilde toen ik geboren werd , maar lach als ik doodga.

En nu mijn beste Ryan3,over de knie als je het nu nog niet weet.

Heb je nog even tijd? .

pi_6841616
ff een flesje witte ontkurken...
pi_6841659
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 22:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ok, maar is het de beste...?
[..]

Ik vind dat ze die malle Elatik, voornaam wil ik hier niet noemen, eik., het congé moeten geven... Hulde aan Hirsi Ali... (Wat vind je ervan dat Sinterklaas weer in het land is trouwens...?). Zalm was ooit ook PvdA-lid, kun je zien hoe ver die PvdA'ers kunnen komen, als ze hun hoofd er maar naar kunnen zetten, dan worden ze zelfs VVD-voorman... Nou?

Ik heb die goedheiligman volledig gemist om je de waarheid te zeggen.
pi_6841674
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 22:54 schreef fatima het volgende:
Ik mis Cosma-Shiva, Zodiakk , heer , pannekoek, DarkElf en consorte(n) plus die mesjogge troep van een Otherside aanhangers en die vamaar dat is bekend, OtherOther en anderen, this world is a problem..
plus die aanhangers van big-brother,wisten jullie wel hoe jullie eigenste stadje volhing met camera's? lachu , er bestaat een site waar ene meneer alle camera's heeft geregistreed,stel dat ik de r vergeet, oh ik huilde toen ik geboren werd , maar lach als ik doodga.

En nu mijn beste Ryan3,over de knie als je het nu nog niet weet.

Heb je nog even tijd? .

Cosma woont boven je... Of onder... Zodiakk kan zo bij 2Vandaag gaan werken... KP'er, die oude KampPolizist mis ik ook... (Vlens de Vlegel was er toch even...? Op #filosofie zijn geen van allen...)... Hoezo ik over de knie, your humble servant am I (als je weet uit welk nummer dit komt, Lady Jane...?)...

I mesure my life in coffyspoons... (sorry)...

[Dit bericht is gewijzigd door Ryan3 op 16-11-2002 23:06]

I´m back.
pi_6841728
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 22:57 schreef fatima het volgende:

[..]

Ik heb die goedheiligman volledig gemist om je de waarheid te zeggen.

Ik ook, maar gelukkig zag ik 1 & ander op RTL4-joernaal (zoals gerard reve zoude zeggen & de schrijven), omdat om 20.05 uur kopspijkers begint etc...
I´m back.
pi_6841846
quote:
Dag meneer Ryan3,ophouden nu met die missiedrang,nogmaals de hartelijke groeten en welterusten.
Duh...
I´m back.
pi_6841957
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 23:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Duh...

schat lieveling ik heb je door, jij bent het, jij bent fok in al zijn glorie en staat aan de voorplecht van de Titanic en zegt tegen mij (fatima) schat, wil je een Whisky of een Wiskey? en dan zeg ik: "set point''.

wetende dat wiskie op verscheidene wijze is achterhaald alszijnde het fenomeen ik of mij, ter illustratie: die doet dat beter als mij. Neehee , het is als ik. Ik en de rest weglaten dan denk je de kern te vatten en niets is minder waar. Klazien van der Zwalk uit koog uit de Zaan.. , dooie boel hier...

pi_6842030
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 23:18 schreef fatima het volgende:

[..]

schat lieveling ik heb je door, jij bent het, jij bent fok in al zijn glorie en staat aan de voorplecht van de Titanic en zegt tegen mij (fatima) schat, wil je een Whisky of een Wiskey? en dan zeg ik: "set point''.

wetende dat wiskie op verscheidene wijze is achterhaald alszijnde het fenomeen ik of mij, ter illustratie: die doet dat beter als mij. Neehee , het is als ik. Ik en de rest weglaten dan denk je de kern te vatten en niets is minder waar. Klazien van der Zwalk uit koog uit de Zaan.. , dooie boel hier...

waarom het beredeneren van alles in 1 als je al minstens 6 keer beet hebt? ben jij dan niet die vrouw die 's nachts opstaat om toch nog even snel een plasje te plegen? tuurlijk wel, ook de oosterse prinses met de innemende oogopslag laat zich niet leiden door de betwistbare aanwezigheid van het ongrijpbare.
pi_6842063
lieve fatima, als de wijn is in de man kom je er veel verder mee, ik ga dus nog maar even naar't café

tot later

pi_6842076
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 23:24 schreef -Dalai- het volgende:

[..]

waarom het beredeneren van alles in 1 als je al minstens 6 keer beet hebt? ben jij dan niet die vrouw die 's nachts opstaat om toch nog even snel een plasje te plegen? tuurlijk wel, ook de oosterse prinses met de innemende oogopslag laat zich niet leiden door de betwistbare aanwezigheid van het ongrijpbare.

My Darling lieve ongrijpbare -Dalai- met die streepjes, ga lekker slapen.. .
pi_6842088
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 23:24 schreef -Dalai- het volgende:

[..]

Hulde, ik zou het niet beter kunnen zeggen (Damn' waargaat men naar toe...?)
I´m back.
pi_6842099
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 23:27 schreef -Dalai- het volgende:
lieve fatima, als de wijn bier is in de man kom je er veel verder mee, ik ga dus nog maar even naar't café

tot later

I´m back.
pi_6842114
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 23:30 schreef Ryan3 het volgende:
klôpt
pi_6842118
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 23:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hulde, ik zou het niet beter kunnen zeggen (Damn' waargaat men naar toe...?)

naar de werkelijkheid en tevens de banaliteit van het lachen tijdens het stervensproces.

*ultieme aardappelconcerten opzet*

shit,alleen de kern stond op papier...

pi_6842120
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 23:18 schreef fatima het volgende:

[..]

Wil jij wel rekening houden met mij, en doe je voorzichtig... (Ik kom echt niet meer bij , hoe zit het PvdA, of niet, maar dit terzijde...)...
I´m back.
pi_6842132
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 23:32 schreef -Dalai- het volgende:

[..]

klôpt

Wat ik dus zeggen wilde, en dit alles in het nette en even goede vrinden (BTW: is dit nog WTF...?)...
I´m back.
pi_6842135
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 23:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wil jij wel rekening houden met mij, en doe je voorzichtig... (Ik kom echt niet meer bij , hoe zit het PvdA, of niet, maar dit terzijde...)...

Ga doojr, laat je gaan in een onnozel weekend in Novembejrr..
pi_6842138
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 23:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat ik dus zeggen wilde, en dit alles in het nette en even goede vrinden (BTW: is dit nog WTF...?)...

het is zeker WTF, WFT allaang niet meer
pi_6842147
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 23:34 schreef fatima het volgende:

[..]

Ga doojr, laat je gaan in een onnozel weekend in Novembejrr..

At crossroads I am, as your humble servant (dat spreekt...)...
I´m back.
pi_6842155
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 23:35 schreef -Dalai- het volgende:

[..]

het is zeker WTF, WFT allaang niet meer

What the Fuck, bedoelde gij...?
I´m back.
pi_6842159
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 23:36 schreef Ryan3 het volgende:

At crossroads I am, as your humble servant (dat spreekt...)...

je bent er bijna, samson
pi_6842166
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 23:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

What the Fuck, bedoelde gij...?

hic veritas est beste ryan3

en nu toch echt weg sorry

[Dit bericht is gewijzigd door -Dalai- op 16-11-2002 23:38]

pi_6842173
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 23:37 schreef -Dalai- het volgende:

[..]

je bent er bijna, samson

Gij zijt nader...
I´m back.
pi_6842185
quote:

[..]

hic veritas est beste ryan3

en nu toch echt weg sorry

Ik lust ook wel een biertje, bijv. in café Bruin of de Engelse reet (Fatima...)...
I´m back.
pi_6842202
quote:

[..]

je bent er bijna, samson

Oh ik word opeens zo waanzinnig geil dat willen de buren vast weten. . Ik heb wel zoiets van wie dat ooit uitspreekt: ik heb wel zoiets van jullie medesymphatisanten van weinig allooi,wie in godensnaam lacht er terwijl die doodgaat? Nou?
pi_6842237
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 23:41 schreef fatima het volgende:

[..]

Oh ik word opeens zo waanzinnig geil dat willen de buren vast weten. .

van Dalai...? Of zo maar ineens, ohne Ursache... Dat kan ook hoor, ik ben in de vakantie in Wenen geweest... Daar wilde ik wonen...
quote:
Ik heb wel zoiets van wie dat ooit uitspreekt: ik heb wel zoiets van jullie medesymphatisanten van weinig allooi,wie in godensnaam lacht er terwijl die doodgaat? Nou?
Mijn vader stierf alleen, mea culpa, maar eik. was hij al eerder dood en toen kon men mij niet vinden... (over 20 jaar ben ik 60 bijna 61...!)...
I´m back.
pi_6842278
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 23:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

van Dalai...? Of zo maar ineens, ohne Ursache... Dat kan ook hoor, ik ben in de vakantie in Wenen geweest... Daar wilde ik wonen...
[..]

Mijn vader stierf alleen, mea culpa, maar eik. was hij al eerder dood en toen kon men mij niet vinden... (over 20 jaar ben ik 60 bijna 61...!)...

Lieve Ryan3 , kom bij mijn haardvuurtje zitten en alles is goed. van fatima de zoveelste...
pi_6842294
Reageer ik nu, filosofilicywise, zo snel...?
I´m back.
pi_6842309
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 23:49 schreef fatima het volgende:

[..]

Lieve Ryan3 , kom bij mijn haardvuurtje zitten en alles is goed. van fatima de zoveelste...

Op z'n minst de, effe tellen 13de?, belooft niet veel goeds... Geintje... (neen, ik ben au serieux, ech' waar... BTW: ken je de Engelse reet...?)

[Dit bericht is gewijzigd door Ryan3 op 16-11-2002 23:52]

I´m back.
pi_6842311
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 23:50 schreef Ryan3 het volgende:
Reageer ik nu, filosofilicywise, zo snel...?
haal die sig er maar uit .
pi_6842351
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 23:51 schreef fatima het volgende:

[..]

haal die sig er maar uit .

Waarom? (Dat is dubbelop...?) Mijn sig geeft aan dat ik onlangs nog, lees mijn topics er maar opna, tegen de kaasschaaf gevochten heb... tevergeefs, dat wel, maar ja, zo gaat dat in 't bedrijfsleven... (Kom wat vind je van Sinterklaas...?)...
I´m back.
pi_6842395
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 23:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waarom? (Dat is dubbelop...?) Mijn sig geeft aan dat ik onlangs nog, lees mijn topics er maar opna, tegen de kaasschaaf gevochten heb... tevergeefs, dat wel, maar ja, zo gaat dat in 't bedrijfsleven... (Kom wat vind je van Sinterklaas...?)...

Geen ene kaasschaaf waard te raspen op een bewerkte kont, huh? memyselfandI.
pi_6842439
Besef jij wel, om zo maar een voorbeeld te noemen, dat straks de views de replies nog inhalen...? Ik zou er geen getuige van willen zijn... Woorden zijn toch mooier dan daden...? Op daden spuug ik, echt waar. Ik lees net een boek over Verdun, mischien begrijpt U dan wat ik bedoel...

[Dit bericht is gewijzigd door Ryan3 op 17-11-2002 00:13]

I´m back.
pi_6842464
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 23:59 schreef fatima het volgende:

[..]

Geen ene kaasschaaf waard te raspen op een bewerkte kont, huh? memyselfandI.

Kontjes, dat is een theoretisch concept voor uitgang, toch...?
I´m back.
pi_6842499
met planken
hier geslagen
slaagt vol
ledig fati
mis

kijk, in
'n fatimist
kruipt de ma
en den
al uit haar kist

--

en ik ga 'm niet uitleggen..

inside-in
pi_6842564
quote:
Op zondag 17 november 2002 00:05 schreef OtherOther het volgende:
met planken
hier geslagen
slaagt vol
ledig fati
mis

kijk, in
'n fatimist
kruipt de ma
en den
al uit haar kist

--

Meester... (Ik laat Fatima, de genaamde, gaarne even aan U over, overigens begrijp ik dat U mijn motivatie deelt, laten we hier flux een "Meer fatimismen II" & evt,"- III" opvolgen, ik weet dat U het in U heeft..., U ligt haar meer dan ik, just a humble servant am I...)
I´m back.
pi_6842953
quote:
Op zondag 17 november 2002 00:05 schreef OtherOther het volgende:
met planken
hier geslagen
slaagt vol
ledig fati
mis

kijk, in
'n fatimist
kruipt de ma
en den
al uit haar kist

--

En dat niet uitleggen slaat de spijker op zijn kop.Day and Night and Day and forever..

een thuis is niet voor ieder geschapen.En tegelijkertijd weet iedereen waarover ik praat. Me Myself and I are convinced that Me Myself and I are all in love with you. .

pi_6843334
Een beetje overdreven, ik geef het toe,maar waar gaat het nou om?
pi_6843517
Ik, als fervent Fatima-exegeet, kan dit initiatief alleen maar toejuichen. Ik geloof trouwens dat ik bijna een ontcijferingssleutel heb gevonden die zich baseert op de Jazz uit het begin van de jaren zeventig. Ik hou jullie op de hoogte als ik de betekenissen van Fatima's teksten weet te ontsluiten.
pi_6843538
quote:
Op zondag 17 november 2002 01:46 schreef zodiakk het volgende:
Ik, als fervent Fatima-exegeet, kan dit initiatief alleen maar toejuichen. Ik geloof trouwens dat ik bijna een ontcijferingssleutel heb gevonden die zich baseert op de Jazz uit het begin van de jaren zeventig. Ik hou jullie op de hoogte als ik de betekenissen van Fatima's teksten weet te ontsluiten.
Eej men lets fall in love geintje Zodiakk... geintje
  zondag 17 november 2002 @ 03:47:23 #126
2209 puntloos
Gij zult niet JeWeetWellen!
pi_6844435
duidelijk.
Life (n), Something that goes 'squish' when you step on it.
pi_6844866
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 23:55 schreef Ryan3 het volgende:

beste ryan3, het verschil tussen 999 en 1000 is niet zo groot als tussen 1 en 2 en sinterklaas dat is joh...empathie is heel belangrijk....ook in het bedrijfsleven...net als lezen heel belangrijk is, maar dat wist je al...net als slaap ....zeker op je eenenveertigste..bijna...

en ik kom dus uit de ja-ze-bestaan-nog discotheek waar ik eigenlijk maar tot 1 conclusie kwam en dat is dat alles niets minder is dan een verzameling weinig...toch? en iedereen was gezellig en leuk en druk enzo...maar ik kon ze niet uit elkaar houden dus heb ik ze maar namen gegeven als de lafaard, de lul en de laatbloeier...dat ging een stuk beter zo! pretentieus he? ja vond ik ook wel...

ik hoop dat we er allemaal...waar zijn eigenlijk ryan 1 en 2 gebleven?uitkomen zo, want dan stellen we onze lieve vrouwe in ieder geval niet teleur!

proost!

pi_6846297
Om het even toch wel weer Fuck (zien we Meer Fatimismen II & III zo flux aan ons neus voorbij gaan?), nu puntloos, zonder begin en einde, dit magistrale hoekje van Fok! rapjes heeft doorverwezen naar het zompige moeras, alwaar een teer bloempje zo maar verpietert (en er was juist zoveel ambiance en de texten, wellicht niet allen, waren filosofisch (maar een mens moet soms op ademkomen -niet waar?-), maar die van de genaamde F. toch wel...) Kortom: waarom?
I´m back.
pi_6848454
gezien de 'puntloosheid' van elke filosofische discussie ga ik maar weer in wat constructievere onderwerpen posten, over sinterklaas bijvoorbeeld...of over katten, want dat zijn zulke mysterieuze wezens vind je ook niet? tot misschien weerziens of misschien ook niet.
pi_6848549
ik hang mij op
aan de wind
ga over bomen
over zee

tis 'n komen
van 'n landschap
tis 'n gaan
van stromen mee

ik draag mij op
aan de wind
daar door bomen
daar door zee

vrij 'n kind
al bovenop geklommen
blij 'n kind
al met 'm mee

oh, kromdoorbomen
oh, rechtdoorzee

ga ik mee, ga mee
ga mee

inside-in
pi_6848568
Bent u daar weer Ryan3 , goedemiddag , lekker weertje he?
Ik heb een droom gehad vannacht , Ik droomde dat ik een Milka-Koe was met een mutsje op en was opgesloten in een zesduizend jaar oude pyramide , omdat ik wilde roken en een lichtje ontstak werden alle mummies zeer opstandig, wat wil je zesduizend jaar in de duisternis komt er een milkakoe aan die ff een lichtje maakt . Vreemde droom he?

Schandalig van Puntloos om met een enkel woord (duidelijk) mij van het filo gedoe heeft verwijderd net nu ik weer wat kracht heb verzameld, nee fatima is exterminated,ausradiert, maar laten we gewoon doorgaan,alhoewel,zodra je je gaat richten , pas je een methode toe en zit je vast en dat roept het tegendeel op zoals u nu allemaal kunt lezen.
En ik ga graag door met deze gevaarlijke situatie alhoewel ik er nu van overtuigd ben dat mijn missie een illusoir spel is geworden van list en bedrog,welk persoon wil nu een nieuw harnas waavan IK hoop dat het precies zal passen. Bah , anderen bereidwillig de verkeerde weg wijzen ,een soort morfineachtige toestand waarin alles goed is,een soort aankondiging van iets groters, dat ik confisqueer als van mij, a freak of nature , het is net als in de economie en in de wereld van reclame waar behoeften kunstmatig gekweekt worden om dingen te verkopen. Maar ja,wat er is gebeurd is gebeurd.Het doet er niet meer toe.respons-ability , de vaardigheid om respons te geven is gelukkig altijd aanwezig , en nu moet ik even heel hard van al die onzinwoorden die maar blijven rollen als een waterval in de woestijn.
Een fijne dag Ryan3 , enne nog bedankt!

pi_6848614
Wat moet dit in slowchat? .
pi_6848680
Puntloos.
inside-in
pi_6848809
quote:
Op zondag 17 november 2002 14:20 schreef OtherOther het volgende:
ik hang mij op
aan de wind
ga over bomen
over zee

tis 'n komen
van 'n landschap
tis 'n gaan
van stromen mee

ik draag mij op
aan de wind
daar door bomen
daar door zee

vrij 'n kind
al bovenop geklommen
blij 'n kind
al met 'm mee

oh, kromdoorbomen
oh, rechtdoorzee

ga ik mee, ga mee
ga mee

*mooi*

*stil*

*slik*

pi_6848866
quote:
Op zondag 17 november 2002 14:23 schreef Mikula het volgende:
Wat moet dit in slowchat? .
Hoi Mik , speel je nog wel? Ik ga echt vooruit joh op de bas dan,doei .
pi_6848905
quote:
Op zondag 17 november 2002 14:16 schreef -Dalai- het volgende:
gezien de 'puntloosheid' van elke filosofische discussie ga ik maar weer in wat constructievere onderwerpen posten, over sinterklaas bijvoorbeeld...of over katten, want dat zijn zulke mysterieuze wezens vind je ook niet? tot misschien weerziens of misschien ook niet.
Toedels .
pi_6848941
quote:
Op zondag 17 november 2002 14:37 schreef fatima het volgende:

Toedels .

toedels

mooi gedicht otherother

pi_6849061
quote:
Op zondag 17 november 2002 14:39 schreef -Dalai- het volgende:

[..]

toedels

mooi gedicht otherother

een echte man OtherOther een echte vent zelfs de naam went ...
pi_6849142
quote:
Op zondag 17 november 2002 14:48 schreef fatima het volgende:

[..]

je zal inderdaad wel even moeten wennen dat er altijd nog 'die ander' is
pi_6849499
quote:
Op zondag 17 november 2002 11:40 schreef Ryan3 het volgende:
Kortom: waarom?
Ja waarom?, beste Ryan, dat is de vraag des levens die ons allemaal bezighoudt in meer en mindere mate, en een zondag als deze (het begint hier zojuist weer te regenen) leent zich daar uitstekend voor. Conclusie luidt dan ook dat dit bij uitstek een Filosofie topicje is. De wegen van de puntloosheid leiden echter wel vaker naar onherbergzame en ondoordringbare gebieden. Wij moeten ons daar maar niet door laten ontmoedigen!

Tijd dus voor een fatimisme!

quote:
tja het liefdesconcept werkt polariserend en laat het gebeente verdorren.
.
pi_6849585
quote:
Op zondag 17 november 2002 15:18 schreef RaisinGirl het volgende:

[..]

Ja waarom?, beste Ryan, dat is de vraag des levens die ons allemaal bezighoudt in meer en mindere mate, en een zondag als deze (het begint hier zojuist weer te regenen) leent zich daar uitstekend voor. Conclusie luidt dan ook dat dit bij uitstek een Filosofie topicje is. De wegen van de puntloosheid leiden echter wel vaker naar onherbergzame en ondoordringbare gebieden. Wij moeten ons daar maar niet door laten ontmoedigen!

[..]

.

Ik moet nog ff wat hout kloven en ik raad jullie aan of liever gezegd moedig jullie aan om zelf direct te gaan zoeken zonder je te beroepen op enig ander gezag en zonder enig hulpmiddel. .
pi_6849745
quote:
Op zondag 17 november 2002 15:18 schreef RaisinGirl het volgende:

[..]

[..]

.

hoe oud ben jij raisingirl?
pi_6849804
Tijd voor 'n fatimisme!
quote:
Op zondag 17 november 2002 14:48 schreef fatima het volgende:

[..]

.
inside-in
pi_6850065
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_6850114
quote:
Op zondag 17 november 2002 15:36 schreef -Dalai- het volgende:

hoe oud ben jij raisingirl?

Ik verwijs je met alle liefde door naar mijn profiel.

Verder merkte fatima ooit een keer op:

quote:
Meneer Aart ik heb het over de huidige krankzinnigheid.
pi_6850386
quote:
Op zondag 17 november 2002 15:59 schreef RaisinGirl het volgende:

Ik verwijs je met alle liefde door naar mijn profiel.

quote:
In hoeverre gaan burgers die een koe adopteren zich bemoeien met de gang van zaken binnen het kader van een eventuele ondergang?
pi_6857507
Ach, alles is niet eens ijdelheid, maar verspilde moeite... (Waar blijven jullie nu FoF's...?)
I´m back.
pi_6857554
quote:
Op zondag 17 november 2002 22:07 schreef Ryan3 het volgende:
Ach, alles is niet eens ijdelheid, maar verspilde moeite... (Waar blijven jullie nu FoF's...?)
Hoe dat zo, Ryan3 ?
inside-in
pi_6857637
quote:
Op zondag 17 november 2002 22:09 schreef OtherOther het volgende:

[..]

Hoe dat zo, Ryan3 ?

Een teer plantje verwelkt...
I´m back.
pi_6857667
quote:
Op zondag 17 november 2002 14:35 schreef fatima het volgende:

[..]

Hoi Mik , speel je nog wel? Ik ga echt vooruit joh op de bas dan,doei .

Jep Wil eigenlijk wel een keer wat van je horen.

pi_6857683
quote:
Op zondag 17 november 2002 22:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Een teer plantje verwelkt...

Werkelijk ?
Ik zie 't groeien.
inside-in
pi_6857722
quote:
Op zondag 17 november 2002 22:15 schreef OtherOther het volgende:

[..]

Werkelijk ?
Ik zie 't groeien.

Een stuiptrekking, beste FoF....
I´m back.
pi_6857746
quote:
Op zondag 17 november 2002 22:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Een stuiptrekking, beste FoF....

De tijd zal 't leren.
inside-in
pi_6857778
quote:
Op zondag 17 november 2002 22:18 schreef OtherOther het volgende:

[..]

De tijd zal 't leren.

Ik voel zoiets aan...
I´m back.
pi_6857842
quote:
Op zondag 17 november 2002 22:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik voel zoiets aan...

Toch is de bloem al groter dan ie ooit geweest is.
U wilt tot aan de hemel misschien ?
inside-in
pi_6857876
quote:
Op zondag 17 november 2002 22:07 schreef Ryan3 het volgende:
Doe ik niet voldoende mijn best en is mijn goede wil nog altijd niet duidelijk genoeg aangetoond? , .

Dit alles leidt vanzelfsprekend tot het volgend fatimisme:

quote:
gaan ze Godfried Bomans nadoen, hoe pathetisch
pi_6857990
quote:
Op zondag 17 november 2002 22:23 schreef RaisinGirl het volgende:

[..]

Doe ik niet voldoende mijn best en is mijn goede wil nog altijd niet duidelijk genoeg aangetoond? , .

Jij wel RG... Als ik iets over het algemene zeg dan sluit ik jou daar altijd bij uit...
quote:
[..]
Zelfs Fatimismen kunnen mij niet echt meer opbeuren, the state I am in, hoewel deze wel weer leuk is...
I´m back.
pi_6858001
quote:
Op zondag 17 november 2002 22:23 schreef RaisinGirl het volgende:

[..]

[..]

U zegt wat ik al zei. .
De aandacht, de belangstelling, voor de bloem, is 'n groeiende. .
inside-in
pi_6858028
quote:
En waarom spelen ze bij Ajax met het dak dicht?Zeker bang dat het gras wegwaait, dit is wartaal maar ik hoop op nog meer omstreden vrouwen liever geen Anekke's enzo.
Nee, geef mij maar fatima's.
pi_6858039
quote:
Op zondag 17 november 2002 22:28 schreef OtherOther het volgende:

[..]

U zegt wat ik al zei. .
De aandacht, de belangstelling, voor de bloem, is 'n groeiende. .

Nu, ja, ik hoop dat nog wat meer FoF's te hoop lopen...
I´m back.
pi_6858064
quote:
Op zondag 17 november 2002 22:29 schreef RaisinGirl het volgende:

[..]

Nee, geef mij maar fatima's.

Het moet toch een keer gepubliceerd worden...
I´m back.
pi_6858115
quote:
spetter spieter spater
ik kom een druppel later
ga maar vast naar huis
Ik vind dit zeer opbeurend! Jij ook, Ryan?
pi_6858154
quote:
Op zondag 17 november 2002 22:32 schreef RaisinGirl het volgende:

[..]

Ik vind dit zeer opbeurend! Jij ook, Ryan?

Ik vind eik. al haar texten ietwat opbeurend... Hoe verzint ze het toch...
I´m back.
pi_6858194
quote:
Op zondag 17 november 2002 22:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nu, ja, ik hoop dat nog wat meer FoF's te hoop lopen...

Meneer, 't is toch geen hopen,
't is zien en weten.

Mozes weet er alles van.

inside-in
pi_6858252
En waar andere mensen boeken moeten volschrijven om een punt duidelijk te maken, heeft fatima aan één zin voldoende!
quote:
Onvoorwaardelijke liefde bestaat niet,kijk maar eens als je echte honger hebt.....
pi_6858303
Piirros Ville Tietäväinen Ylioppilaslehden eroottisten tarinoiden kirjoituskilpailu Eros on ratkennut. Kisan voitti nimerkki Tepatius Tuulihattu tekstillään Huskvarnalaista. Zucht...
I´m back.
pi_6858316
quote:
Op zondag 17 november 2002 22:37 schreef RaisinGirl het volgende:
En waar andere mensen boeken moeten volschrijven om een punt duidelijk te maken, heeft fatima aan één zin voldoende!
[..]
Tja, ook 'n fatima zit er wel eens naast. .
inside-in
pi_6858352
quote:
Op zondag 17 november 2002 22:40 schreef Ryan3 het volgende:
Piirros Ville Tietäväinen Ylioppilaslehden eroottisten tarinoiden kirjoituskilpailu Eros on ratkennut. Kisan voitti nimerkki Tepatius Tuulihattu tekstillään Huskvarnalaista. Zucht...
Hier ga ik niet op in. Sla jij er nog maar 1 achterover...
pi_6858362
Ze is een soort Reve, volgens mij...
I´m back.
pi_6858395
Dit is toch echt een hoogtepunt in het werk van fatima, vind ik.
quote:
Nu drop anijs en peperkoek de gangmakers van weleer vrijwel uitgestorven zijn is er nog hoop of is hoop voor de domme?Want dat zou per slot van rekening betekenen dat de situatie waarin zich men nu bevind niet goed is en moet veranderen maar helaas valt aan het huidige moment niets te tornen.
Ik doe mijn best heer maar het valt zwaar in het land der slakken is snelheid van levensbelang geef mij dan maar een bierie.

Ik groet u allerhartelijkst en denk eraan: een zalm die met de stroom meedrijft is geen echte zalm .

!
pi_6858415
quote:
Op zondag 17 november 2002 22:42 schreef -Dalai- het volgende:

[..]

Hier ga ik niet op in. Sla jij er nog maar 1 achterover...

Hij probeert zoveel mogelijk dure woorden in 1 zin te proppen, om zo een soort taalgod te lijken ofzo. Helaas maakt 'ie zoveel domme fouten dat die vlieger niet op gaat. Taalkennis laat je blijken door begrijpelijk en foutloos te schrijven, en niet door voor normale mensen onbegrijpelijke en kitscherige woorden tot een zin te smeden, die als los zand aan mekaar hangt, vol fouten zit en vervolgens van geen kanten klopt.
Verder vind ik het onzinnig om de "filosofische diepgang" in Fatima's teksten te verheerlijken, want van meer dan ordinair gebral van een ingeburgerde boerentrien van Turkse komaf getuigen haar posts absoluut niet.
I´m back.
pi_6858444
quote:
Op zondag 17 november 2002 22:43 schreef Ryan3 het volgende:
Ze is een soort Reve, volgens mij...
Nee, u moet geen mensen met mensen vergelijken, want dan is fatima toch echt ver zoek.
inside-in
pi_6858464
quote:
Op zondag 17 november 2002 22:44 schreef RaisinGirl het volgende:
Dit is toch echt een hoogtepunt in het werk van fatima, vind ik.
[..]

!

I´m back.
pi_6858483
quote:
Op zondag 17 november 2002 22:46 schreef OtherOther het volgende:

[..]

Nee, u moet geen mensen met mensen vergelijken, want dan is fatima toch echt ver zoek.

I´m back.
pi_6858516
Ryan lacht weer!
pi_6858556
quote:
Op zondag 17 november 2002 22:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik mis ze wel 'n beetje. .
inside-in
pi_6858566
quote:
Op zondag 17 november 2002 22:49 schreef RaisinGirl het volgende:
Ryan lacht weer!
Yep, ik ben weer bij... Morgen ben ik vrij, dus ik ga lekker naar detectives kijken...
I´m back.
pi_6858589
quote:
Op zondag 17 november 2002 22:45 schreef Ryan3 het volgende:
Hij probeert zoveel mogelijk dure woorden in 1 zin te proppen, om zo een soort taalgod te lijken ofzo. Helaas maakt 'ie zoveel domme fouten dat die vlieger niet op gaat. Taalkennis laat je blijken door begrijpelijk en foutloos te schrijven, en niet door voor normale mensen onbegrijpelijke en kitscherige woorden tot een zin te smeden, die als los zand aan mekaar hangt, vol fouten zit en vervolgens van geen kanten klopt.
"Piirros Ville Tietäväinen Ylioppilaslehden eroottisten tarinoiden kirjoituskilpailu Eros on ratkennut. Kisan voitti nimerkki Tepatius uulihattu tekstillään Huskvarnalaista."

...is de finse beschrijving van een anale porno website. vertaal hem eens voor ons ryan3?

[Dit bericht is gewijzigd door -Dalai- op 17-11-2002 22:54]

pi_6858620
quote:
Op zondag 17 november 2002 22:52 schreef -Dalai- het volgende:

[..]

"Piirros Ville Tietäväinen Ylioppilaslehden eroottisten tarinoiden kirjoituskilpailu Eros on ratkennut. Kisan voitti nimerkki Tepatius uulihattu tekstillään Huskvarnalaista."

...is de finse beschrijving van een anale porno website.

Spellen is in Finland wrs. een heter hangijzer dan bij ons, wat jij...?
I´m back.
pi_6858724
quote:
Op zondag 17 november 2002 22:53 schreef Ryan3 het volgende:

Spellen is in Finland wrs. een heter hangijzer dan bij ons, wat jij...?

geen idee, maar ben wel benieuwd naar waar de domme fouten zitten! toe vertel alsjeblieft.
pi_6858728
Zeg heren, laten we het wel een beetje ontopic houden.

fatima weet wel raad met vervelende lui overigens.

quote:
Houd je harses halve zool 2x.
pi_6858780
quote:
Op zondag 17 november 2002 22:57 schreef RaisinGirl het volgende:
Zeg heren, laten we het wel een beetje ontopic houden.

fatima weet wel raad met vervelende lui overigens.

gelukkig zitten we in slowchat!
pi_6858797
quote:
Op zondag 17 november 2002 22:57 schreef -Dalai- het volgende:

[..]

geen idee, maar ben wel benieuwd naar waar de domme fouten zitten! toe vertel alsjeblieft.

Domme fouten ?
Ha!
Ja, die wil ik ook wel eens zien of horen.
inside-in
pi_6858892
ryan3 vindt het wel grappig om random posts uit andere topics hier te plakken..
pi_6859340
ik lust geen pap.
maar hier wel van.

snapt u ?

ja, allen.

inside-in
pi_6859457
quote:
Op zondag 17 november 2002 23:33 schreef OtherOther het volgende:
ik lust geen pap.
maar hier wel van.

snapt u ?