Wat, in die drie dagen tussen vrijdag en maandag?quote:Omdat een enkele website deze week al gewag maakte van het nieuws dat ze ooit als Lucas is geboren, heeft de Drielse besloten zelf met haar verhaal naar buiten te komen. „Steeds meer mensen weten er van en hebben het er over. Daarom is het het beter dat ik zelf één keer goed mijn verhaal doe. Dan weet iedereen hoe het echt zit en voorkom ik, hopelijk, dat ik straks van alles lees waarvan 80 procent is gelogen.”
Ik snap wel vanuit haar kant dat ze even haar verhaal wil vertellen ipv dat iedereen op social media gaat roepen van "oooh daarom zit ze erin, hntm wilde gewoon een transgender ertussen hebben zitten" blablabla.quote:Op zondag 6 september 2015 23:07 schreef Toeps het volgende:
[..]
Wat, in die drie dagen tussen vrijdag en maandag?
Je zou het bijna denken ja. Ik vind het ook bijzonder dat er nog steeds meisjes zijn die drama maken om de metamorfose.. hntm bestaat al 10 jaar en ze hebben het vast wel eerder gezien.. dan weet je toch Hoe het gaat en dat er een, voor sommige heftige, metamorfose komt. De vraag is alleen Wanneer in het programma hij komtquote:Op maandag 7 september 2015 09:00 schreef SunChaser het volgende:
Dat meisje met dat dode haar, die weet toch waar ze aan begon
Of worden die er expres tussengezet
precies ditquote:Op maandag 7 september 2015 11:30 schreef MissStevie het volgende:
[..]
Je zou het bijna denken ja. Ik vind het ook bijzonder dat er nog steeds meisjes zijn die drama maken om de metamorfose.. hntm bestaat al 10 jaar en ze hebben het vast wel eerder gezien.. dan weet je toch Hoe het gaat en dat er een, voor sommige heftige, metamorfose komt. De vraag is alleen Wanneer in het programma hij komtals je dat niet trekt doe dan lekker niet mee. Drama Queens
quote:
echt hequote:Op maandag 7 september 2015 20:33 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]begint er ooit iets wél op tijd?
Welkomquote:
Amyquote:
ik wil Amy knuffelenquote:Op maandag 7 september 2015 20:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien moet je dit arme meisje even knuffelen
is zij 16?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |