Enkel een harteloze zakquote:Op donderdag 3 september 2015 23:34 schreef Paxcon het volgende:
Ik word niet emotioneel van die foto
ben ik nu psychopaat?
Wat een Einstein ben je toch.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:34 schreef Specularium het volgende:
Reinier achterstevoren is ook reinier.
quote:Op donderdag 3 september 2015 23:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jammer dat er zoveel onzin uit haar mond komt.
En die BN'ers misbruiken de situatie.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:35 schreef Pedroso het volgende:
Het is intriest maar dat is geen vrijgeleide om iedereen maar binnen te halen in het Westen.
quote:Op donderdag 3 september 2015 23:35 schreef Pedroso het volgende:
Het is intriest maar dat is geen vrijgeleide om iedereen maar binnen te halen in het Westen.
Al die rijke Sheiks geven liever hun miljarden aan voetbalclubs.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:35 schreef luxerobots het volgende:
Saoedi-Arabië, dichter bij huis, vangt niemand op.
Ik word er ook niet emotioneel van. Ik vind het trouwens wel triest. Maar er gaan zo veel onschuldige mensen dood.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:34 schreef Paxcon het volgende:
Ik word niet emotioneel van die foto
ben ik nu psychopaat?
die zien ook liever de islam zich uitbreiden in europaquote:Op donderdag 3 september 2015 23:35 schreef luxerobots het volgende:
Saoedi-Arabië, dichter bij huis, vangt niemand op.
Klopt, als je mensen toelaat, dan wordt de toestroom alleen maar groter, met nog meer slachtoffers als gevolg. Buma heeft gelijk dat je het probleem bij de bron moet aanpakken.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:35 schreef Pedroso het volgende:
Ach ja, ze pakken het podium en lullen een verhaaltje waar ze niks van menen.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:35 schreef marcodej het volgende:
Willekeurige BN'ers die maar wat zeggen.
*eensquote:Op donderdag 3 september 2015 23:37 schreef Houtenbeen het volgende:
Kijk mij is geld geven voor Syrië
In Qatar, S-A, Bahrein en VAE nietquote:Op donderdag 3 september 2015 23:38 schreef marcodej het volgende:
Die mensen worden al in de regio opgevangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |