Dat zou genot zijn.quote:Op woensdag 2 september 2015 22:31 schreef Szura het volgende:
Hoe zou Serena eruit zien als ze echt eens wat breekt of afscheurt
Dat gebeurt bij de heren net zo vaak, zeker als je tegen een #1 speelt. Oprotten met dat WTA gehaat.quote:Op woensdag 2 september 2015 22:32 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Nou daar ging het racket.Goede eerste set, en dan zo'n einde...
Nu is het natuurlijk voorbij... Klote dat die laatste bal nog net in viel van Serena.
Maar 4-0 voorstaan in een TB en dan nog verliezenoh nee wacht, dat is WTA he...
Nee hoorquote:Op woensdag 2 september 2015 22:33 schreef Maver24 het volgende:
Is het raar als ik die kop van Williams niet uit kan staan? Gewoon de hele houding van haar
Is volstrekt normaal, maak je geen zorgen.quote:Op woensdag 2 september 2015 22:33 schreef Maver24 het volgende:
Is het raar als ik die kop van Williams niet uit kan staan? Gewoon de hele houding van haar
quote:Op woensdag 2 september 2015 22:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij de heren net zo vaak, zeker als je tegen een #1 speelt. Oprotten met dat WTA gehaat.
Ja, op haar best is ze zoveel beter dan alle anderen maar op een of andere manier heeft ze vaak moeilijke eerste sets. Alsof er iets moet gebeuren voor ze echt goed gaat spelen.quote:Op woensdag 2 september 2015 22:34 schreef 1239758715981 het volgende:
Even klein beetje tegengas, ook al zie ik kiek graag winnen: Ik vind het ontzettend knap wat Serena op het punt staat om te doen (5 slams op een rij winnen).
Kwam hem een keer tegen in Scheveningen met z'n broer, die wat goocheltrucjes deed.quote:
Oh neu ik haat het niet, maar het is wel typerend... Meer dan bij WTA dan bij ATP over het algemeen naar mijn gevoel.quote:Op woensdag 2 september 2015 22:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij de heren net zo vaak, zeker als je tegen een #1 speelt. Oprotten met dat WTA gehaat.
Ja sorry ik moet een beetje tegengas geven in dit topic af en toequote:
Als je het middelt over de laatste 15 jaar klopt het wel, maar de ATP is de laatste jaren echt nog bijna triester dan de WTA wat betreft choke-gehalte.quote:Op woensdag 2 september 2015 22:41 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Oh neu ik haat het niet, maar het is wel typerend... Meer dan bij WTA dan bij ATP over het algemeen naar mijn gevoel.
Ik denk dat het vreemder is, wanneer je zou posten dat je haar wel magquote:Op woensdag 2 september 2015 22:33 schreef Maver24 het volgende:
Nou ik vind het eerlijk gezegd iets te groot nu. Maar iets kleiner en ik had het persoonlijk perfect gevondenquote:
Dat denk ik niet. Williams moet stuk scherper zijn tegen een Azarenkaquote:Op woensdag 2 september 2015 22:54 schreef Replicat het volgende:
Nou petje af hoor, ik had een lazy scoreline van 6-3 | 6-1 in gedachte. Maar Kiki geeft haar meer moeite dan bv een Azarenka atm.
Valt wel mee. Azarenka is mentaal echt een wrak tegen Serena, net zoals Sharapova overigensquote:Op woensdag 2 september 2015 22:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Williams moet stuk scherper zijn tegen een Azarenka
Als ze op dit belachelijke 'niveau' met 10+ doublefaults blijft spelen, zeker.quote:Op woensdag 2 september 2015 22:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Williams moet stuk scherper zijn tegen een Azarenka
Dat is wel jammer ja. Dat gesjok is echt altijd haar houding geweest. In de wedstrijd laat ze wel zien dat ze een topper is. Ik hoop ook echt dat ze deze slam wint. Dan heeft ze er 4 in 1 seizoenquote:Op woensdag 2 september 2015 23:05 schreef Gruisman het volgende:
Dat gesjok en dat jankgezicht van Williams ook telkens. Straal eens gewoon uit dat je een topper bent man.
Door Djokovic sowieso. Rest niet denk ikquote:Op woensdag 2 september 2015 23:13 schreef Gruisman het volgende:
Rafa gaat in deze vorm door Fognini,Raonic of Djoko echt keihard geveegd worden.. mocht die dit al überhaupt winnen.
Wel knap laatste punt van Rafa. Hij ziet er ook fit uitquote:Op woensdag 2 september 2015 23:17 schreef TheGeneral het volgende:
Wat is Nadal slecht zeg... Wel de 1e set.
Hij is alweer terug gebrokenquote:Op woensdag 2 september 2015 23:22 schreef Szura het volgende:
Dimitrov begint voor de derde keer op rij de set met een break voorsprong, eens zien of hij ook deze gaat verliezen
En werkt nu 3 MP weg.quote:Op donderdag 3 september 2015 01:39 schreef macca728 het volgende:
Bencic kreeg 6 SP's maar nu weer gelijk, eerste set gaf ze ook al weg na 5-3
Niet meer toch?quote:Op donderdag 3 september 2015 10:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sinds hij intieme sex heeft met Maria gaat het nergens meer over....
Oh, dat had ik dan even gemist.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:40 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Niet meer toch?
http://www.mirror.co.uk/3(...)mitrov-split-6134559
(dus kan het niet meer daar aan liggen)
Als ze worden gebroken: "haha wat een WTA tennis"quote:
Het gebeurt echt heel vaak hoor, dat ze in winnende positie staan en dan echt alles weggeven.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:52 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Als ze worden gebroken: "haha wat een WTA tennis"
Als ze niet worden gebroken: "haha wat een WTA tennis"
Wel dusquote:Op donderdag 3 september 2015 20:25 schreef 1239758715981 het volgende:
Garbine gaat toch niet verliezen hè
Flauwgevallen door de hitte, helemaal van de wereld.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:33 schreef Max23 het volgende:
Sock geeft geblesseerd op tegen Bemelmans, stond 2-1 in sets voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |